OpenSource дотоод мессенжерийн програм

706 үзсэн
Эхний уншаагүй мессеж руу алгасах

Munkh A

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 1 22:52:492009.10.01
-д lim...@googlegroups.com

Сайн байцгаана уу,

Байгууллага дотооддоо ашиглачихмаар дотоод

мессенжерийн програм мэдэх хүн байвал санал болгооч?

________

SoftMN

sandag

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 00:13:382009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
 Сайн уу?

Мессенжерийн сервэр програмаа http://xmpp.org/software/servers.shtml хаягнаас харин клент програмаа http://xmpp.org/software/clients.shtml ээс сонгож болно.
Миний хувьд сервер програм нь Openfire байхад давгүй гэж бодож байна. Би бараг 3 ашиглаж байна гацах унтрах ямар ч тохиолдол гарч байсангүй. Клентээ өөрөө хэрэглэж үзэж байгаад л сонгочих (Pidgin, Spark г.м)

Сандагсүрэн.Г

sandag

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 00:19:482009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
Уучлаарай, түрүүний имэйл дээр "3 жил" гэх гэж байгаад "3" гээд бичээд явуулчихаж мөн нэлээд хэрэглэгчидтэйгээр ашиглаж байгаа  ер нь ачаалал гайгүй даахаар юм байна лээ

Сандагсүрэн.Г

Munkh A

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 1 23:27:112009.10.01
-д lim...@googlegroups.com

Мэдээлэл өгсөнд баярлалаа.

Би ашиглаж үзнээ.

Almas

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 00:30:262009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
Үүнийг шууд веб сервер дээр суулгаад бүх хэрэглэгчдээ нэр нууц үгээрээ холбогдож болдог болгож болох болов уу? Тэгвэл лайтай болох юм байна шүү. Gogo messenger энэ тэр гэдэг шиг.
Гэхдээ клиент нь pidgin зэрэг дурын клиент байвал бүүр лайтай юм байна. Тэгж ашиглаж байсан хүмүүс байна уу>

sandag

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 00:38:312009.10.02
-д lim...@googlegroups.com

SparkWeb гээд кленттэй ш дээ.

SparkWeb is an Open Source, web-based IM client optimized for businesses and organizations. It features built-in support for group chat and strong security. It also offers a great end-user experience with features like group chat room bookmarks, and tabbed conversations.

http://www.igniterealtime.org/projects/sparkweb/index.jsp

Сандагсүрэн.Г

DULMANDAKH Sukhbaatar

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 00:51:002009.10.02
> [...]
> Gogo messenger энэ тэр гэдэг шиг.
> Гэхдээ клиент нь pidgin зэрэг дурын клиент байвал бүүр лайтай юм байна. Тэгж

хуучны Jabber одоогийн XMPP протоколын сервер суулгасан бол ижил
протокол дэмждэг аль ч хэрэглэгчийн програм ашиглаж болох байх.
Pidgin, Empathy гээд бараг бүх нээлттэй програмууд дэмжиж байгаа байх
шүү.

--
Regards
Dulmandakh

G.Ganbat

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 01:12:562009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
Сайн байцгаана уу.
Openfire - г Pidgin клиенттэй туршиж байсан юм байна. Зүгээр санагдсан.

--
Хүндэтгэсэн,
Г.Ганбат

Almas

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 01:21:162009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
Хариулж байгаа хүмүүст баярлалаа :)
Хэрэглэгчийн бааз-аа MySQL дээр байгуулдаг эсвэл ямар нэгэн байдлаар одоо байгаа веб сайтынхаа хэрэглэгчийн баазыг шууд холбох, эсвэл тодорхой хугацаанд import-лоод байх бэлэн боломж байдаг болов уу? Ийм зүйл туршиж байсан хүн байна уу? Яг програмист биш php бага зэрэг гадарладаг л болохоор энэ тал дээр туслаач :)

Баярсайхан Энхтайван

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 01:33:072009.10.02
-д lim...@googlegroups.com

G.Ganbat

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 01:49:072009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
Openfire өөрөө mysql баазд хэрэглэгчийн мэдээлэл, оффлайн мэссэжээ хадгалдаг байхаа.

--
Хүндэтгэсэн,
Г.Ганбат

sandag

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 02:03:592009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
MySQL-д хэрэглэгчдийн мэдээллээ хадгалж болно бас Open LDAP болон Microsoft Active Directory байсан ч болно

Сандагсүрэн.Г

Almas

уншаагүй,
2009 оны 10-р сарын 2 05:38:172009.10.02
-д lim...@googlegroups.com
Баярлалаа олсон :)
http://www.igniterealtime.org/builds/openfire/docs/latest/documentation/database.html
Ер нь бол олон л боломжтой юм байна. Асуух юм гарвал эргээд асууя :) Одоохондоо дөнгөж суулгаад яаж удирдлагын самбар руугаа орохоо ч мэдэж амжаагүй л сууна :D

Lhagvajav Ganbaatar

уншаагүй,
2013 оны 5-р сарын 15 23:48:162013.05.15
-д lim...@googlegroups.com
хэхэ тун хэрэгтэй сэдэв байна. Яг адилхан алдаа. Би бас өнөөдөр суулгаж байгаа. Би Active Directory LDS тэйгээ холбож суулгасан. Сууж дуусаад admin login руугаа ороход

HTTP ERROR 500

Problem accessing /index.jsp. Reason:
    Server Error

Caused by:
java.lang.NullPointerException
at org.jivesoftware.openfire.admin.index_jsp._jspService(index_jsp.java:130)
at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:97)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:820)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHolder.handle(ServletHolder.java:547)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler$CachedChain.doFilter(ServletHandler.java:1359)
at com.opensymphony.module.sitemesh.filter.PageFilter.parsePage(PageFilter.java:118)
at com.opensymphony.module.sitemesh.filter.PageFilter.doFilter(PageFilter.java:52)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler$CachedChain.doFilter(ServletHandler.java:1330)
at org.jivesoftware.util.LocaleFilter.doFilter(LocaleFilter.java:74)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler$CachedChain.doFilter(ServletHandler.java:1330)
at org.jivesoftware.util.SetCharacterEncodingFilter.doFilter(SetCharacterEncodingFilter.java:50)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler$CachedChain.doFilter(ServletHandler.java:1330)
at org.jivesoftware.admin.PluginFilter.doFilter(PluginFilter.java:78)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler$CachedChain.doFilter(ServletHandler.java:1330)
at org.jivesoftware.admin.AuthCheckFilter.doFilter(AuthCheckFilter.java:164)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler$CachedChain.doFilter(ServletHandler.java:1330)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler.doHandle(ServletHandler.java:478)
at org.eclipse.jetty.server.handler.ScopedHandler.handle(ScopedHandler.java:119)
at org.eclipse.jetty.security.SecurityHandler.handle(SecurityHandler.java:520)
at org.eclipse.jetty.server.session.SessionHandler.doHandle(SessionHandler.java:227)
at org.eclipse.jetty.server.handler.ContextHandler.doHandle(ContextHandler.java:941)
at org.eclipse.jetty.servlet.ServletHandler.doScope(ServletHandler.java:409)
at org.eclipse.jetty.server.session.SessionHandler.doScope(SessionHandler.java:186)
at org.eclipse.jetty.server.handler.ContextHandler.doScope(ContextHandler.java:875)
at org.eclipse.jetty.server.handler.ScopedHandler.handle(ScopedHandler.java:117)
at org.eclipse.jetty.server.handler.ContextHandlerCollection.handle(ContextHandlerCollection.java:250)
at org.eclipse.jetty.server.handler.HandlerCollection.handle(HandlerCollection.java:149)
at org.eclipse.jetty.server.handler.HandlerWrapper.handle(HandlerWrapper.java:110)
at org.eclipse.jetty.server.Server.handle(Server.java:349)
at org.eclipse.jetty.server.HttpConnection.handleRequest(HttpConnection.java:441)
at org.eclipse.jetty.server.HttpConnection$RequestHandler.headerComplete(HttpConnection.java:919)
at org.eclipse.jetty.http.HttpParser.parseNext(HttpParser.java:582)
at org.eclipse.jetty.http.HttpParser.parseAvailable(HttpParser.java:218)
at org.eclipse.jetty.server.AsyncHttpConnection.handle(AsyncHttpConnection.java:51)
at org.eclipse.jetty.io.nio.SelectChannelEndPoint.handle(SelectChannelEndPoint.java:586)
at org.eclipse.jetty.io.nio.SelectChannelEndPoint$1.run(SelectChannelEndPoint.java:44)
at org.eclipse.jetty.util.thread.QueuedThreadPool.runJob(QueuedThreadPool.java:598)
at org.eclipse.jetty.util.thread.QueuedThreadPool$3.run(QueuedThreadPool.java:533)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)