Hallo allemaal,
Ik heb anderhalf week rond mogen rijden met de Sinner velomobielkap en heb hier een relatief korte 'review' over geschreven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
http://xl-network.nl/blog/2012/07/review-sinner-velomobielkapReacties zijn welkom in dit onderwerp en uiteraard ook op mijn blog (vooral als het
reacties zijn die niet alleen voor ligfietsers interessant zijn, er
lezen namelijk niet alleen ligfietsers mee op mijn blog).
Wilfred - to kap or not to kap - Ketelaar