Mijn review over de Sinner velomobielkap

73 views
Skip to first unread message

Wilfred Ketelaar

unread,
Jul 9, 2012, 4:48:14 PM7/9/12
to ligf...@googlegroups.com
Hallo allemaal,

Ik heb anderhalf week rond mogen rijden met de Sinner velomobielkap en heb hier een relatief korte 'review' over geschreven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

http://xl-network.nl/blog/2012/07/review-sinner-velomobielkap

Reacties zijn welkom in dit onderwerp en uiteraard ook op mijn blog (vooral als het reacties zijn die niet alleen voor ligfietsers interessant zijn, er lezen namelijk niet alleen ligfietsers mee op mijn blog).

Wilfred - to kap or not to kap - Ketelaar
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages