weblogs ligfietsers

1 view

Reinier

to Ligfiets
Hallo Allemaal,

Misschien een stomme vraag, maar ik maakte nogal eens gebruik van de
bonte verzameling weblogs e.d. op ligfiets.pagina.nl , maar....die
bestaat niet meer? Weet iemand waar ik nu nog wel een overzicht met
links kan vinden? Zit er op het plaza zoiets? Op een plek die ik nog
niet gevonden heb?

Reinier - houdt van overzicht, heeft daarom ook 2 spiegeltjes op de
Mango - van Rij

Wim Ganseij

to ligf...@googlegroups.com
Op 22-02-07 heeft Reinier<reinie...@hotmail.com> het volgende geschreven:

> Hallo Allemaal,
>
> Misschien een stomme vraag, maar ik maakte nogal eens gebruik van de
> bonte verzameling weblogs e.d. op ligfiets.pagina.nl , maar....die
> bestaat niet meer?

Ook het forum van de Gentse Liggers is al een paar dagen niet te bereiken.

Gr.

Wim

Toni Cornelissen

to ligf...@googlegroups.com
Reinier,

> bonte verzameling weblogs e.d. op ligfiets.pagina.nl , maar....die

Op http://www.ligfiets.net/links/ worden de links van
ligfiets.pagina.nl ook bijgehouden.

Toni
--