Zelfbouwers Cycle Vision 2011

Mark Rullens

to Ligfiets
Beste Liggers en hopelijk ook Zelfbouwers,

ook dit jaar is er weer een Zelfbouwhoek tijdens Cycle Vision, hierbij
wil ik deze lijst daarom ook een beetje "misbruiken" om een oproep te
doen aan ieder die afgelopen jaar een mooie ligfiets, trike,
accessoire of iets anders HPV gerelateerd heeft gemaakt.
Het wordt dit jaar een soort inloophoek, waarschijnlijk ergens onder
de overkapping maar liefst wel met aanmelding vooraf aan mij, ik heb
een formulier om in te vullen dat je dan bij je project kan leggen /
hangen, liefst ook met foto's van de bouw en eventueel tekeningen.
Het houd wel in dat je niet meer automatisch vrijwilligger bent,
hiervoor kan je je straks op de site van Cycle Vision inschrijven om
je verder nog nuttig te maken tijdens CV.

Ik heb al een paar aanmeldingen maar er kunnen er nog meer bij zoals
gewoonlijk, ook voor één of een halve dag!

Tot op Cycle Vision,

Mark

P.S.: Het is een Zelfbouwhoek, dus niet voor bedrijven of its dat al
in productie is.... Hier is in het verleden al eens wat discussie over
geweest.