On 4 mei, 07:57, Niels van der Wal <
destr...@gmail.com> wrote:
*knip*
> -Toeterende auto's, waarschijnlijk omdat ze nog nooit zoiets gezien hebben.
Of automobilisten die vinden dat je met 45 niet op een 50 weg hoor.
> -Auto's die naast je rijden, omdat ze de snelheid op hun kilometerteller
> willen zien.
Regelmatig:)
> -Mensen die vragen te stoppen, omdat ze een foto willen nemen.
Meestal ben ik dan al voorbij;)
> -Toeristen die je filmen vanuit een huurauto (sorry, maar dit is vooral bij
> Amsterdam zo)
Neen! Ook in het mooie, kleine brabant al regelmatig meegemaakt:)
> -Mensen die hoorbaar schrikken, als je voorbij komt.
*oeps:D*
> -Fietsers die pas na drie keer bellen ruimte maken om te passeren en dan
> graag zeggen dat het zo snel niet hoeft.
> etc.
>
> Niels, plons is water, van der Wal
Mango-bijna een jaar na ongeluk; nog steeds veilig-8