velomobiel weblog

paulvanroekel

to ligf...@googlegroups.com
Ik lees al een tijdje mee met deze nieuwsgroep en heb er veel nuttige info uitgehaald bij de voorbereiding en keuze voor de aanschaf van een velomobiel voor woon werk verkeer. Ook allerlei weblogs en youtube videos  leverden mij in de afgelopen periode veel zinvolle info op over de dagelijkse praktijk van het velomobielen. Iedereen hartelijk dank daarvoor!

Inmiddels ben ik in heb bezit van een mooi gele Strada en de eerste kilometers zitten erop.

Om ook wat bij te dragen aan de informatievoorziening en natuurlijk ook als een soort dagboek voor mijzelf ben ik gestart met een eigen weblog: Mooi Geel is Niet Lelijk te vinden via http://mooigeelisnietlelijk.blogspot.com/

Met vriendelijke groet
Paul - mooi geel is niet lelijk ;-) - van Roekel

Marc

to ligf...@googlegroups.com
Dag Paul,

Nog maar zo kort velomobilist en zo'n mooie weblog heb je al, complimenten en veel plezier met je nieuwe Strada!

Mocht je eens een (1e zondag van de) maandelijkse tocht met de Zutphense LOL-groep (Lekker Ongebonden Liggen) willen meerijden, je bent van harte welkom. Zie www.ligfiets.net/agenda voor meer info en inschrijven. Afgelopen zondag reed er ook een Mango-rijder uit jouw woonplaats mee, dan kun je natuurlijk niet wegblijven ;-)

Groet,
Marc - mooi geel is prachtig - van Waardenburg

WimH

to ligf...@googlegroups.com
Hallo Paul,

Ook wat mij betreft: welkom in de wereld van de bloggers. Marc heeft je al uitgenodigd om aan een LOL-toertocht mee te gaan doen; dus dat hoef ik niet meer te doen....;)

Langs het kanaal loop je ook nog wel een keer de kans om een ander "fenomeen" op ligfietsgebied tegen te komen: namelijk ondergetekende op de Carbon Thys 209 Rowingbike. Kortweg: Roeifiets of nog korter een Roets. Met het fenomeen bedoel ik natuurlijk de Roets......;)

Misschien tot ziens.

Wim - http://roeifietsen.blogspot.com/ - H.

MuzieQuest

to ligf...@googlegroups.com
Inderdaad, mooi geel is niet lelijk...
...maar gepimpt wel leuker!

Niet echt een blog maar wel leuk om af en toe wat op te zetten:
http://muziequest.kegge13.nl

Gisteren heeft MuzieQuest alvast het sprintparcours voor CycleVision 2012 verkend.

Theo - MuzieQuest - van Soest