Re: [Ligfiets] Fietsvakantie in Noorwegen; Wie gaat er mee?

Uipko Berghuis

to ligf...@googlegroups.com
2011/1/16 rowingvictor <victo...@hotmail.com>:
> Ik zit er over te denken mee te gaan met Cycletours
> om met een groep in zuid-Noorwegen te gaan fietsen.
>
> Zie:

Victor, alsjeblieft, hou ons niet langer in spanning ;)

Uipko

rowingvictor

to Ligfiets
Hi Uipko,

Ja, foutje bedankt!

Je reageerde nog voordat ik hem weghaalde! Best snel!

Voor vervolg zie andere draad over Noorwegen.

Victor.

Uipko Berghuis

to ligf...@googlegroups.com
2011/1/17 rowingvictor <victo...@hotmail.com>:

> Hi Uipko,
>
> Ja, foutje bedankt!
>
> Je reageerde nog voordat ik hem weghaalde! Best snel!

Nee hoor jij kan niets uit mijn mail weghalen, zo snel was ik niet ;)

> Voor vervolg zie andere draad over Noorwegen.

Dat zag ik later ook.... voortaan eerst alle mail lezen dan pas reageren.

Uipko

Danny

to Ligfiets

On 17 jan, 09:37, Uipko Berghuis <uipko.bergh...@gmail.com> wrote:

> Victor, alsjeblieft, hou ons niet langer in spanning ;)
>
> Uipko

Ik wil graag meer weten! Info! Info!