Hallo mede lijst leden.
Ik zag zojuist op
ligfiets.net, dat de Ligfiets-opstapdagen weer bekent
zijn gemaakt.
Daar stond in het verleden ook Cycle Vision met datum en locatie bij
aangegeven.
Dat is nu (tot nog toe) helaas niet het geval.
vandaar mijn vraag:
IS DE DATUM EN LOCATIE VAN CYCLE VISION 2013 AL BEKENT?
Misschien roep ik voor mijn beurt, neem he mij dan niet kwalijk, ik ben
slechts nieuwsgierig.
Gabri van Kaam.