On 4 mei 2012, at 11:05, Toni Cornelissen wrote:
>> Dat idee roep ik al jaren, lijkt me ideaal. Gewoon 1 baan voor fietsers en
>> je hebt overal direct prachtige rechtstreekse fietspaden. Ik ben vóór :)
>
> Snelweg asfalt is wel erg grof. En je zit ook nog met het fijnstof van
> de auto's die naast je rijden. Langs ieder spoorbaanvak een goed
> onderhouden fietspad.
Beter idee. Als toegangsweg om bij ongevallen op het spoor snel te kunnen
reageren. Komt zelden voor, en in dat geval wil ik best ruimte maken. Is
bij bruggen al min of meer een eis.
Maarten - mooi treintje ligfietsen - Sneep