Naar het eerste ongelezen bericht

Steven Fagard

ongelezen,
15 mei 2012, 04:14:3215-05-2012
aan LeuvenBrusselLeuven
Gisteren tussen 15u en 17u stond ik 2 uur flyers uit te delen voor het
fietsonderzoek op de HST-route. Na de verwonderde blikken met de vraag
"Wat staat u hier te doen?" volgde er doorgaans een blijk van
waardering voor de interesse van de provincie voor de fietsers. Voor
de LBL-fietser die zich afvraagt wie er voor of achter hem rijdt,
hierbij mijn impressie over de passanten...

Gezien op de HST-route:
• een dozijn Brussel-Leuven fietsers (Etterbeek, Zaventem,...),
waaronder een Brussel-Diest fietser. Er zijn meer BFF fietsers dan
verwacht (schatting + 15%)
• "voor de HST-route moet je hooguit 10 minuten vroeger uit bed om op
tijd op je werk in Brussel te geraken. Een echt alternatief voor alles
wat vast zit met de vele werven in de omgeving (E40,
Brusselsesteenweg, Nossegem)"
• iemand die een testrit maakte met een fiets van 4.000 euro
(toonzaalmodel Santos Race Lite).
• 2 gefietst.blogspot.com leden die de testbevraging ook al hadden
ingevuld (van de eerste keer raak)
• een bovenlokale wandelaar (20 km)
• een fietshandelaar uit Tervuren (ethousiast, maar zag het in
Tervuren niet gebeuren)
• een fietster die 4-dagen geleden haar treinabonnement aan de haak
had gehangen en nu deelneemt aan Bike Experience
• een duo die de nieuwe wegwijzers gespot hadden en de tocht wilden
verkennen voor meneer die in Brussel werkt en in de zomer zeker eens
de fiets naar het werk zal nemen
• veel waardering "Jullie doen iets voor de fietsers? Dat vul ik zeker
in"
• verzoekjes: de knink in Kortenberg wegwerken, Tunnels toevoegen,
Henneaulaan is moeilijk, café onderweg
• een dame die voor het eerst op haar e-fiets zat (en bijna een
ongeval kreeg toen haar fiets niet wilde stoppen)
• een Engelstalige toerist met een knooppuntenkaart in de achterzak
• jongeren met interesse in ASadventure bons
Allen beantwoorden
Auteur beantwoorden
Doorsturen
0 nieuwe berichten