Nieuwe sportwinkel in Oostende

dirk verleyen

to Kustloopgroep
Opgepikt op 3athlon.be : sedert 1 maart is er een tri- en
duatlonspeciaalzaak in Oostende op de Torhoutsesteenweg. Zie www.tri-active.be

Ik ben er nog niet geweest en kan er dus ook niets meer over zeggen.
Zie anders een artikeltje op www.3athlon.be

Ik had me er vroeger al over verbaasd dat er in Oostende geen
speciaalzaak was voor lopers en andere duursporters, Deweert
daargelaten aangezien dat toch eerder een all round winkel is.

Ben benieuwd...

Francis Coucke

to kustlo...@googlegroups.com
interresting!
dank je

lrnz...@gmail.com

to Kustloopgroep

'k ben eens gaan kijken samen met Geert, er is ruime keuze schoenen
(veel Mizuno, Asics, Saucony, enz.) toen diegene die ik normaal draag
er niet tussen stonden hebben ze direct de importeur gebeld om te
vragen of ze te bestellen waren.
De loopkledij die ik bekeken heb was van hoge kwaliteit ( onder meer
van Odlo)
De prijzen waren 'normaal' naar mijn gevoel.
Van triatlon materiaal ken ik nix, als Geert eens de moeite doet om
neer te pennen wat ie gezien heeft ;-)
Of ga zelf eens kijken, een beetje diversiteit van sportspeciaalzaken
in de streek kan zeker geen kwaad.
greetz lorenzo

On Mar 3, 7:47 pm, "Francis Coucke" <francis.cou...@gmail.com> wrote:
> interresting!
> dank je

grumpy

to Kustloopgroep

-je mag ook niet vergeten te vermelden dat het sympatieke(knappe)
winkelmaddammekes zijn in die nieuwe sportwinkel,die ook nog sportief
zijn(eentje toch gezien op de laatste wedstrijd in oostende;Hazegras)
toch ook altijd aangenaam niewaar ?!