שלום לכולם,
בעקבות הפרסום על המהלך המוצלח והמופלא של עיריית קריית אתא הקטנה והענייה לצמצם ביוזמתה את מספר התלמידים ל-25 תלמידים בכיתה, וההצלחה המוכחת בשיפור רמת הלימודים וצמצום האלימות, ולאור מצב החינוך והאלימות בנתניה, אבי ארד יזם עצומה הקוראת לציבור להציב דרישה זו בעדיפות עליונה למועמדים לראשות העיר בבחירות הקרובות.
אנא חיתמו (כל הבוגרים בבית ... כל קול חשוב)
נודה להפצה לחברים, מכרים, קרובים, כמובן תושבי נתניה!
כתובת העצומה:
כתבה מידיעות אחרונות על הצלחת השיטה בקריית אתא:
חג שמח!