Deventer, over 4 jaar de schoonste stad van Nederland! hoe gaan we dat samen doen?

2 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Bep Spa

ongelezen,
7 jul 2009, 07:04:1007-07-2009
aan Jij maakt Deventer
Op mijn weblog heb ik geschreven over de prima schoonmaakactie, van de
strandjes langs de IJssel, door bewoners van de Worp. Van deze vormen
van burgerinitiatief kunnen we er niet genoeg hebben in Deventer. Maar
daar mag het niet bij blijven. Ik wil met jou de uitdaging formuleren
dat we in 2014 de schoonste stad van Nederland zijn. Wat moet er dan
volgens jou gebeuren? Hoe zie jij het samenspel tussen burgers,
gemeente en haar instellingen? Een mentaliteit veranderen is niet
eenvoudig, maar je er bij neerleggen is natuurlijk helemaal
onacceptabel. Ik ben benieuwd naar jouw bijdrage en ideeën.
Klagen mag wat mij betreft, maar niet zonder dat je ook positief
nadenkt over oplossingen waarin iedereen goed met elkaar samenwerkt.

Bep Spa
Allen beantwoorden
Auteur beantwoorden
Doorsturen