Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Router ISDN biporta

0 views
Skip to first unread message

Ciccio

unread,
Nov 3, 2009, 10:21:05 AM11/3/09
to
Ciao,

mi sapete consigliare un router cisco biporta 2x ISDN BRI? + 1 eth?

Dal sito cisco sembra non esistano pi�.

Grazie

Claudio

unread,
Nov 4, 2009, 3:37:54 AM11/4/09
to
Hai pensato ad un Cisco 1841, ad esempio con 2 WIC-1B-S/T ?

Claudio

Ciccio

unread,
Nov 4, 2009, 9:50:45 AM11/4/09
to
Claudio wrote:
> Hai pensato ad un Cisco 1841, ad esempio con 2 WIC-1B-S/T ?

Interessante.

Grazie

0 new messages