Publishing information about music jobs in Israel

Avior Byron http://www.bymusic.org

to israelmusic...@googlegroups.com
I would to ask the advice of members of the Israel Music Society.

In a personal conversation with one of the important musicologist in Israel, she told me that lately there were two music jobs openings in the department that she teaches and that she did not know about it until they were occupied.

Since I am looking for a music job (as many others these days in Israel), an absence of such information is very troubling,

It seems to me very imporant that the Israel Music Society will request from all the music institutes (especially those of higher education) to publish information about such jobs in our website and google group.
This could help giving a fair chance to everyone in our society to apply for such jobs.

I will be glad to know you thought about the issue, and how can we promote this cause.

Writing from London (hence the English),

Yours,

Avior Byron

--
Dr. Avior Byron

Phone: +972(0)35325157, +972(0)525674401
av...@bymusic.org

Main site and blog: http://www.bymusic.org

Connect with me via various social media sites at http://aviorbyron.extendr.com

ym

to israelmusicologysociety
שלום לכולם,

ראשית, אני מצטרף לקריאתו של ביירון, ואני בטוח שהחוג למוסיקולוגיה
באוניברסיטה העברית ישמח לפרסם את דבר קיומה של משרה תקנית חדשה גם בקרב
חברי האיגוד. לצערי, תקנים שכאלה הופכים ליותר ויותר נדירים, וודאי
שאינם דבר שבשיגרה, גם לא דבר המתרחש שנה בשנה. שנית - במוסד בו אני
מלמד, לפחות, מצב כמו זה שאתה מתאר מפי קולגה לא יכול להתרחש בכלל.
תקנים מפורסמים כמעט שנה מראש, וכל חברי הסגל התיקני בחוג דנים במועמדים
השונים ומצביעים עליהם. אם מה שמתואר באימייל שלך אכן קרה, הרי שמדובר
במצב המעיד יותר מכל על המוסד הספציפי הנ"ל, מאשר על מצב הדברים בכלל.
אישית, קשה לי לראות כיצד דבר כזה יכול להתרחש בכל אוניברסיטה שהיא בארץ.

בכל מקרה, כדאי באמת לפנות למנהלי בתי ספר ומכללות בבקשה לפרסם אצלנו
הודעות בדבר משרות בתחום, רעיון מצויין!

יוסי

On 10 אוגוסט, 14:13, "Avior Byron http://www.bymusic.org"

אלישבע רגבי

to israelmusicologysociety
שלום לכולכם,
גם אני מצטרפת לקריאות קודמי.
אני קוראת להנהלת האיגוד לפנות למנהלי כל המחלקות, המכללות, בתי"ס וכיו"ב
מוסדות הוראה ו/או מחקר מוסיקליים בארץ (זה נשמע הרבה יותר ממה שיש
באמת....) בבקשה לפירסום שקוף של כל משרה שמתפנה. אכן, כפי שהעיר יוסי,
משרות תקניות במוסיקה/ מוסיקולוגיה (ובכלל) הופכות נדירות מאוד, ולפיכך,
לדעתי, יש לבקש שיפרסמו גם אפשרויות עבודה בפורמטים אחרים, ארעיים
וחלקיים, שלצערי הפכו לנורמה במקומותינו, ואף הן אינן חזון נפרץ. החשאיות
שמתאר אביאור מוכרת לי היטב, לצערי, ולמותר לומר שאינה לטובת התחום.
כמובן שמיעוט אפשרויות התעסוקה הוא בדיוק הסיבה לחשאיות זו,....
אני שבה וקוראת להנהלת האיגוד לצאת בקריאה הנ"ל.
אלישבע רגבי