İlk okunmamış mesaja atla

BedavaHizmet.com

okunmadı,
12 Eki 2008 04:59:0012.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Gönderen:isa uyar
Soru:toplam 200 m2 den düblex bina yapıyoruz, duvarları bims yapıp dışarıdan mantolama mı yapmalı ya da iki kat tuğla arasına strafor mu koymalıyız, maliyet olarak hangisi daha ekonomik olur, yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler...

Bu soru YapiTeklif.com / BedavaHizmet.com sitesine gönderilmiştir. Vereceğiniz cevaplar hem e-posta grubumuzda hem de web sitemizde yayınlanacaktır.

Teşekkür ederiz,
YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı

Uğur Dayıoğlu

okunmadı,
12 Eki 2008 14:41:1412.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Maliyet olarak fark etse bile; yalıtım bir bütündür, BİMS YAPMANIZ HALİNDE betonarme bölümlerde yalıtım yapmamış olursunuz.Buda % 20 oranında yalıtımdan vaz geçmiş anlamı doğurur.Mantolama yaparsanız maksimum yalıtımı sağlamış olursunuz.
TDİ GRUP MÜHENDİSLİK 0.532 316 61 98 www.tdigrup.com

YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı

OZNUR DEKORASYON

okunmadı,
13 Eki 2008 00:38:1113.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com

From: bi...@bedavahizmet.com
To: insaat...@googlegroups.com
Subject: [yapiteklif.com] YapiTeklif.com - Yeni Soru
Date: Sun, 12 Oct 2008 11:59:00 +0300

Gönderen: isa uyar
[...]

sayın isa uyar

vermiş olduğunuz bilgilere göre bence bims blok üzerine mantolama 2 kat tuğla duvar ve arasına strafor dan daha iyi daha çabuk ve maliyeti daha az olacaktır.

2 kat tuğla yerine bims blok kullanarak hem zamandan hemde bina üzerine binecek fazla ağırlıktan kurtulabilirsiniz

teşekkürler

GÖKTUĞ DEKORASYON VE YAPI MALZEMELERİ,

ÖZHAN ÜZEN

0532 6523415

Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl Buraya tıkla!

abdullah gök

okunmadı,
13 Eki 2008 04:18:2313.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
BİZ ADS YAPI SAN.DIŞ.TİC.LTD.ŞTİ. OLARAK DIŞ CEPHE ISI YALITIMI (MANTOLAMA) KONUSUNDA HİZMET VERMEKTEYİZ. SİZE ÖNERİMİZ HEM SAĞLIKLI HEMDE MALİ AÇIDAN EKONOMİK OLMASI SEBEBİYLE. CEPHEYE SIVA GİBİ UYGULANAN ISI SU SES VE YANGIN YALITIMININ TEK ÜRÜNDE SAĞLANDIĞI SİSTEMİ ÖNERİYORUM. BU ÜRÜNLE CEPHEYE KABA VE İNCE SIVA MALİYETİNDEN KURTULMUŞ SIVA YAPAR GİBİ YALITIM YAPTIRMIŞ OLUYORSUNUZ. BU ÜRÜNÜN M2 MALİYETİ 32 YTL'DİR. BU FİYAT ANAHTAR TESLİM OLUP BOYA DAHİL FİYATIDIR. BİLGİLERİNİZE ARZ OLUNUR.

SAYGILARIMIZLA,
ABDULLAH GÖK
0533 263 71 13
0212 607 16 52-53

From: bi...@bedavahizmet.com
To: insaat...@googlegroups.com
Date: Sun, 12 Oct 2008 11:59:00 +0300

YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı

Mehmet S. Gün

okunmadı,
13 Eki 2008 05:51:2813.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
İsa bey duvarları bims veye 20 lik tuğla ile yapın. bunun üstüne kaliteli bir kaba sıva yapın daha sonra da işi bilen bir teknik elemana mantolama yaparsanız çok iyi yaparsınız. ilk etapta belki maliyet biraz far eder ama emin olun çok memnun kalırsınız. örneğin geçen sene mantolama yapmadan önce trilex villama 750-900 arası gelen doğalgaz faturası mantolamadan sonra 350-440 ytl ye düştü gersi size kalmış. hoşça kalın

Mehmet Gün
inşaat mühendisi
msg...@hotmail.com
0532 373 45 97

From: bi...@bedavahizmet.com
To: insaat...@googlegroups.com
Date: Sun, 12 Oct 2008 11:59:00 +0300

YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı

cci...@superonline.com

okunmadı,
13 Eki 2008 10:55:0113.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
www.isiyalitim.org sitemizdeki reflektif izolasyon uygulama resimlerinide incelemenizi tavsiye ederim.

Saygılarımla,
Cihat çiçek
**özellikle villa çatılarında rakipsiz olup iki duvar arası uygulamasını göreceksiniz. çok hızlı döşendiği için işçilik çok ucuz en pahalı tip m2 si 6 YTL gibi....

From: bi...@bedavahizmet.comTo: insaat...@googlegroups.comSubject: [yapiteklif.com] YapiTeklif.com - Yeni SoruDate: Sun, 12 Oct 2008 11:59:00 +0300

Gönderen:
isa uyar

Soru:
toplam 200 m2 den düblex bina yapıyoruz, duvarları bims yapıp dışarıdan mantolama mı yapmalı ya da iki kat tuğla arasına strafor mu koymalıyız, maliyet olarak hangisi daha ekonomik olur, yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler...Bu soru YapiTeklif.com / BedavaHizmet.com sitesine gönderilmiştir. Vereceğiniz cevaplar hem e-posta grubumuzda hem de web sitemizde yayınlanacaktır.Teşekkür ederiz,YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com EkibiTürkiye'nin Yapı Danışmanı Yeni nesil Windows Live Services'ı ücretsiz edinin.
http://get.live.com

BedavaHizmet.com

okunmadı,
13 Eki 2008 16:02:0613.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Gönderen:erdem
Soru:Selamlar,
Kadıköy İçerenköy de 138m2 ebadında olan binamıza çatı yaptırmak istiyorum.
1. Çatı yaptırmak için Kadıköy belediyesinden veya herhangi bir resmi kuruluştan izin almam gerekir mi?
2. Çatıyı Şıngıl, Ondülin, Kiremit gibi malzemelerden hangisi ile yaptırmalıyım ve iç kısmı ahşapmı ? çelikmi olmalı ayrıca tüm bunlara ek olarak çatı yapılırken zeminine izolasyon için farklı bir uygulama yaptırmam gerekirmi ?
3. Yukarıda belirtilen şartlar ile 138 m2 çatıya Ortalama maliyet ile ne kadar para harcamam gerekir.
Şimdiden ilginiz ve yardımlarınız için teşekkür eder;
İyi çalışmalar dilerim.
İleti silindi

statiker insaat makine

okunmadı,
14 Eki 2008 04:03:0514.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
merhaba feridun bey.
ihale şartlarını sağlıyorsanız (tic odası kaydı vergi dairesi kaydı iş bitirme yahut diploma vs. tecrübe de olur.) iş sizin sorunuza kalmış ise şayet, sizin diplomanız takriben 7*125000ytl lik bir iş bitirme yerine geçecektir.
girecğniz ihalelerde ise diplomanızı iş bitrme yerine saydırmak istiyorsanız ihaleye giren firmanın (şahıs firması ya da şirket olabilir.)ya bir çalışanı ki sigortanız bu firma tarafından yatırılıyor olması gerekir yahut da firmanın ortağı olmanız gerekir.yüzde bir bile olsa kafi gelecektir.
yardımcı olabileceğim diğer mevzular için.
0532 7619802
statiker_in...@hotmail.com                              onur çiftçi_inş.müh.
> [...]
>

> 2-Arkadaşımın kurulu kendi üzerine olan şahıs şirketi var; Kamu ihale şartlarında ‘’ Vekaleten başka biri firma ( istekli) adına ihaleye katılabilir ‘’ ibaresini gördük, ben arkadaşımdan vekalet alarak ihaleye katılsam diplomam iş bitirme sayılabilir mi? Firma ortağı olmadığım halde?
>
> Bu tip konularda danışabileceğimiz kişi veyahut internet adresi, kurum biliyorsanız yol gösterirseniz müteşekkur kalırım. Yanlış bir başlangıç yapmak istemiyorum
>
> Vermiş olduğunuz cevaplar ve tavsiyeler için şimdiden teşekkurler.

ercin korkmazer

okunmadı,
14 Eki 2008 07:16:4014.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
slm

konuyu bilmiyorsunuz ve şirket kuruyorsunuz
sermaye sizden değilse işler ayına oturduğunda şirket elinizden gitmemesi için sözleşmeye sizi kooruyacak maddeler koyarak işe başlayınız

esas sorunuza gelince evet kamuda iş bitirme belgesine ihtiyaç var birde işin türevine göre araç parkına ihtiyacınız olacak bir bina yapımı gibi

ama bazı durumlarda bu bitirme belgesi göz ardı edilebiliyor

bir bu belgeler olmasa idi elini kolunu sallayan bu işleri alırdı ortaya çıkan iş yada bunun eğitimini alanların durumu ne olacaktı?

mühendislik okulunu bitirenler zaten belli rakamlı işleri alabiliyorlar(okul hakkı bir iş bitirme puanınız oluyor)

kamuya mal alım satımı için şartlar daha hafiftir

ii çalışmalar

14 Ekim 2008 Salı 02:48 tarihinde Ferudun Yýlmaz <kaan...@yahoo.com> yazdı:

cesim kocyigit

okunmadı,
14 Eki 2008 08:55:2214.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com

belediyeden izin almanız gerekir
cesim kocyigit
kağıthane belediyesi

From: bi...@bedavahizmet.com
To: insaat...@googlegroups.com
YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı

BedavaHizmet.com

okunmadı,
14 Eki 2008 10:39:2814.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Gönderen:Halil
Soru:Merhabalar, Yaptirmakta oldugum (8X9 = Toplam 340 m2 4 kat bodrum, zemin kat asma kat, 1.ci kat.,2.ci kat, Cati kati.) insatima, Su ve kalifer tesisati yaptirmak istemekteyim. Nelere dikkat etmem gerekir. Herhangi bir anlasma yapmam gerekirmi.
Bilginize rica eder saygilar sunarim.
Halil Eker

kemal rahmi şener

okunmadı,
14 Eki 2008 12:36:1714.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Sayın Grup Üyesi Arkadaşlar,
Firmamız inşaat sektöründe hizmet vermektedir. Merkzimiz Kastamonu dadır. 2008-2009 yıllarında Kastamonu ya doğal gazın yaygın verileceğibiliniyor. Firmamız da bu anlamda izmet verebilmek için Baymak firması ile genel dağıtıcılık alanında sözleşme imzalamıştır. Özellikle aşağıdaki şartlarda makine mühendisi arıyoruz.

İsteklilerin cv.e...@nilsen.com.tr adresine mail ile başvurmalarını rica ederiz.

  • MAKİNE MÜHENDİSİLİĞİ LİSANS YADA YÜKSEK LİSANS DİPLOLASINA SAHİP OLMAK,
  • DOGAL GAZ ALANINDA DENEYİMLİ (tercih edilecektir)
  • ERKEK ADAYLAR İÇİN ASKERİLİĞİNİ YAPMIŞ YADA EN AZ 2 YIL TECİLLİ (tercih edilecektir)
  • 5 YIL VE ÜZERİ DENEYİM SAHİBİ OLMALARI (tercih edilecektir)
  • SEYEHAT ENGELİ BULUNMAMASI VE KASMONU DA İKAMET EDEBİLECEK OLMASI

Saygılarımla,
Kemal Rahmi ŞENER
İnşaat Yük. Müh. (ODTÜ)

www.nilsen.com.tr

hasan kartal

okunmadı,
14 Eki 2008 12:54:4414.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Merhaba Erdem bey

Çatı yapımına başlamadan önce belediyeye başvurmanız gerekiyor.Onlar size çatı yüksekliği,parapet yüksekliği,teras genişliği vb. hususlarda bilgi vereceklerdir.Bu doğrultuda çatınızı yapabilirsiniz.Aksi takdirde belediye yıkma yetkisine sahiptir.

İyi günler.

Hasan ŞİMŞEK  İnşaat Müh.

14 Ekim 2008 Salı 15:55 tarihinde cesim kocyigit <cesimk...@hotmail.com> yazdı:

mehmet at değer

okunmadı,
14 Eki 2008 15:22:0414.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
dış ceheni yamasına tafsıyede bulunurum

From: tdi...@hotmail.com
To: insaat...@googlegroups.com
Date: Sun, 12 Oct 2008 21:41:14 +0300

yavuz fsadfsdf

okunmadı,
15 Eki 2008 02:53:4915.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com

ERDEM BEY BELEDİYEDEN İZİN MAHİYETİNDE BİLGİ ALMANIZ GEREKLİDİR.BUNUN SONUCUNDA ÇATINIZI YAPTIRABİLİRSİNİZ.HANGİ MALZEME UYGUN NE YAPILMALI KONUSUNDA İSE SİZDEN AÇIK ADRES ALARAK ÜCRETSİZ KEŞİF VE TEKLİF HAZIRLAMAK SURETİYLE SİZE ÇATINIZA EN UYGUN EN KULKLANIŞLI MALZEME VE MALİYETİ ÖNERECEĞİMİZDEN KUŞKUNUZ OLMASIN.ÇATI USALARIMIZ YURT DIŞI REFERANSLIDIR.ŞUAN YAPTIĞIMIZ ÇALIŞMALARI REFERANS OLARAK GEZEBİLİRİZ.

BİZE ULAŞMAK İÇİN.
0216 316 57 84
0532 477 63 99
WWW.YAPİLOJİYALİTİM.COM
ÜMRANİYE /İSTANBUL

Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme! Buraya tıkla!

BedavaHizmet.com

okunmadı,
15 Eki 2008 03:45:0315.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Gönderen:serdar bayar
Soru:1237 m2 arsa üzerinde 2 bloklu bina bulunmaktadır belediye imar izni olarak % 25 oturum üzerine 3 kat verilmektedir.(zemin bodrum ve 3 kat)herblok 10 daireden oluşmaktadır. Biz daire sahipleri kendimiz yaptırmak istiyoruz ne kadara mal olur.

ISONEM

okunmadı,
15 Eki 2008 05:03:4715.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com

DEĞERLİ GRUP ÜYELERİ,

FİRMAMIZIN SUDAN VE YEMEN DE BULUNAN PROJELERİ İÇİN ENDÜSTRİYEL  ZEMİNLER İÇİN EPOKSİ KONULARINDA UZMAN TAŞERON UYGULAMACI FİRMALAR ARAMAKTAYIZ.

İLGİLENEN FİRMALARIN REFERANSLARINI BELİRTEN BİLGİLERİNİ GÖNDERMELERİNİ RİCA EDERİZ.KULLANILACAK ÜRÜNLERİ  www.isonem.com ADRESİNDEN GÖREBİLİRLER.

SÖZÜ EDİLEN ÜLKLERDE Kİ ULAŞIM BARINMA VB MASRAFLARI FİRMAMIZ KARŞILAYACAKTIR.

BİLGİ İÇİN

kubila...@isonem.com

Mail gönderilebilir.

hasan kartal

okunmadı,
15 Eki 2008 06:54:5115.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Merhaba Halil Bey
Tesisat ile ilgili olarak bir kaç yerle yüzyüze görüşüp maliyetleri hakkında bilgi alabilirsiniz.Kullanılacak boru çeşidi ,özellikleri hakkında tesisatçılardan bilgi alabilirsiniz.Boruları duvardan ya da döşemeden götürmeyi tercih edebilirsiniz.Döşemeden götürmenizi tavsiye ederim.Tesisat döşendikten sonra deneme yapılacaktır.Kaçıran yer var mı diye buna dikkat ediniz.Ayrıca birer sözleşme hazırlayınız yapılacak işin niteliği, maliyeti ve ne zaman bitirileceği ile ilgili, sözleşmeye koyduğunuz maddelerin yerine getirilmedi takdirde ise ödeme yapılmayacağı gibi cezai bir madde ekleyiniz ve taraflar olarak bunları imzalayınız.Bu sizin için olası bir durumda resmi bir hak iddia etmenizde yararınıza olacaktır.Bilginize...

Hasan ŞİMŞEK İnşaat Müh.

14 Ekim 2008 Salı 17:39 tarihinde BedavaHizmet.com <bi...@bedavahizmet.com> yazdı:

BedavaHizmet.com

okunmadı,
15 Eki 2008 16:05:3115.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Gönderen:yasemin
Soru:Orta olcekli bir restoranin TUrkiyede ki yeniden dekore edilmesi projesi ic mimar tarafindan ne kadara yapilabilir ?

Murat BAĞÇIVANOĞLU

okunmadı,
16 Eki 2008 06:52:1216.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
projeye göre değişir. vereceğiniz bütçe malzeme seçimi veya bunun dışında
sadece proje desteği ve 3 boyutlu çizim isterseniz ortalama iç mimar
desteği 10.000-15.000 ytl civarındadır. 400 - 500 m2 yer için
işin takibi malzeme seçimi bunlar dahildir

Lara İç mimarlık proje tasarım

Wed, 15 Oct 2008 23:05:31 +0300 tarihinde BedavaHizmet.com
<bi...@bedavahizmet.com> şöyle yazmış:
--
Opera e-posta programı: http://www.opera.com/m2/

cengiz han

okunmadı,
16 Eki 2008 10:23:5816.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com

Date: Tue, 14 Oct 2008 19:54:44 +0300
From: hasa...@gmail.com
To: insaat...@googlegroups.com
Subject: [yapiteklif.com] Re: FW: [yapiteklif.com] YapiTeklif.com - Yeni Soru
                                    www.yapiteklif.com
İNŞAAT FİRMALARI ARTIK TEKLİFLERİNİ BURADAN ALIYOR.

UYGUN FİYATLAR VE HIZLI TEKLİF ALMAK İÇİN
İŞİNİ TANIMLA KEŞİF ÖZETİ VEYA PROJENİ EKLE

HEMEN ÜCRETSİZ ÜYE OL..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WWW.BANAUSTABUL.COM

TÜRKİYE'NİN USTA BANKASINA HEMEN KAYDINI YAPTIR.

Bu mesajı  inşaat sektörü iş ve bilgi platformu olan www.bedavahizmet.com ve www.yapiteklif.com destekli  gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "İnsaat-hizmet" inşaat sektörü iş ve bilgi platformu  grubu.
 Posta göndermek için : insaat...@googlegroups.com
 gruba üyeliğinizi sonlandırmak için:
insaat-hizme...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com.tr/group/insaat-hizmet
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~--inşaat ruhsatınızı alırken mutlaka çatı ayrıntı projesinin de tastik edilmiş olması gerek ayrıca başvurmanıza gerek yok,o projeyi uygulamalısınız.ayrıntı verirseniz yapım maliyeti hakkında bilgilendirebiliriz ve fiat çıkarabiliriz.shingle en sağlıklısıdır.
Natural inşaat-05337301651-02164646749-mail  cur...@hotmail.com

Windows Live Mail'i ilk deneyenlerden olun. Windows Live Mail.

BedavaHizmet.com

okunmadı,
16 Eki 2008 10:45:4816.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Gönderen:Selin Özkan
Soru:Merhaba,
Oturduğumuz apartmanın dış kolonlarından birinde yerden itibaren yukarıya doğru incelerek uzanan bir çatlak meydana geldi. İnşaat mühendisi bir yetkili çatlağın rutubetten dolayı kolon demirlerinin şişmesi nedeniyle betonu zorladığı için oluştuğunu bildirdi. Çatlak sadece dış kolonla sınırlı zeminde herhangi bir çatlak veya rutubet göremedik. Bu konuda yapabileceklerimiz konusunda bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim.

emre emre

okunmadı,
16 Eki 2008 10:47:3616.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Yasemin Hanım
Sizin  nasıl bir sey istediginiz cok daha onemli ancak.
Malzeme dahil 10.000 ila 20.000 ytl arasında değişir.

Emre

Date: Thu, 16 Oct 2008 07:47:36 -0700
From: emref...@yahoo.com
Subject: [yapiteklif.com] Yasemin hanım ın dikkatine
To: insaat...@googlegroups.com

A.Serhat CAVUSOGLU

okunmadı,
17 Eki 2008 04:11:1817.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com

Yasemin Hanım,

Bu konuda kesinlikle Selami Bey’e hak veriyorum. Sakın 20 000 YTL ile yola çıkmayın. Ailemin de orta ölçekli bir restoranı var yaklaşık 6 yıl önce biz de yenileme yaptık ve o zamanın parası ile 60 000 YTL ye çıktı.

Güzel bir şey istiyorsanız en azından 100 000 - 150 000 YTL’yi gözden çıkarmalısınız. (Mutfak, Tezgahlar, Masalar, Dekorasyon, Elektrik, Klima vs. ) Şimdiden kolay gelsin. İyi Çalışmalar.

A.Serhat ÇAVUŞOĞLU

İnşaat Yük. Müh.

Date: Fri, 17 Oct 2008 14:37:35 +0300
From: irem...@gmail.com

BedavaHizmet.com

okunmadı,
17 Eki 2008 14:25:4917.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
Gönderen:ömer
Soru: soruma verdiğiniz cevap için teşekür ederim bu yapacağım yer nevşehir merkezde ben mühendise projeyi verdim ve ruhsatı aldım dediğim gibi bodrum ve zemin yapacağım o projeyi hazırlattım belediyeye oraya kaç kat yapabilirim dedim onlarda beton arma olursa 5 yığma olursa 4 veriririz dediler temel projem 40 60 hatıl yani ben bu dolgunun üzerine bu bodrum ve zemin katı yaparsam ilerde çalışma durumu olurmu mühendisime sordum 1 sene yağmur ve karı yesin ondan sonra yaparsan bi şey olmaz dedi biraz da ilgilenmiyo açıkcası parasını aldı şimdi işi azla önemsemiyo bunun için bende sizlere bu konuyu soruyorum

okan koraltan

okunmadı,
18 Eki 2008 01:34:3218.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com

Dolgunun üzerine bina yapılmaz, illa yapacaksanız,dolgu ile ilgili gerekli testleri yaptırıp, zemin güçlendirme gereklerini yerine getirmeniz lazım. Doğrudur, dolgular yağmur ve kar ile oturur ama bu sizin binanızı taşıyabileceği anlamına Gelmez, ayrıca 1 yılda yeterli bir süre değildir.10 yıl sonra bile dolgunun yüksekliğine ve içeriğine göre sıkışması-oturması devam edebilir.Öyle ezbere iş olmaz, bu tip piyasa işi yorumlarla bina yaparsanız, cana mala kastetmiş olursunuz. Dikkat edin. Ayrıca 40x60 hatılda ne demek? Binayı kağıttan mı yapacaksınız. Umarım şehrinizde yapı denetimi vardır. Elinizi korkak alıştırmayın, üç beş fazla harcayın, temelinizi sağlam yapın.Herşey para değil bu hayatta:)

Okan
YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı

Fatih Taştan

okunmadı,
18 Eki 2008 02:28:5718.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
ömer bey .
yapacak olduğunuz bina 4.cü sınıf debrem bölgesidir temeldeki 40.60 dediğin hatıllar mütamadi olrak adlandırılır her kirişinin içinde en az 20.25 adet demir mulunmaktadır parçaları isim olarak ayırmamıza ger yoktur verilen kat sayıları iyidir .
binada çatlamaların oluşmaması için benim önerim kaba inşaatını bitir ondan sora 1. yıl binanın yerleşmesini bekle sıvanı yaptır

                                                                                                saygılar.fatih TAŞTAN

From: bi...@bedavahizmet.com
To: insaat...@googlegroups.com
Date: Fri, 17 Oct 2008 21:25:49 +0300

YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı

cesim kocyigit

okunmadı,
18 Eki 2008 08:27:1018.10.2008
alıcı insaat...@googlegroups.com
sebepleri demirinpasından da olaibilir
etriye sıklaştırmasıı yeterli olmamasıda olabilir ayrıca yandaki yapışık bina ile kat seviyelerinin eşit olmamasından dolayı yandaki binanın kirişinin sizin kolona çarpması soucuda oluşabilir

From: bi...@bedavahizmet.com
To: insaat...@googlegroups.com
YapiTeklif.com - BedavaHizmet.com Ekibi
Türkiye'nin Yapı Danışmanı