SOPA

1 view

Samat

to huwik...@googlegroups.com
Érdemes lenne írni egy blogposztot a témáról, beleértve a január 18-i reakciókat.
Elég nagy figyelmet kaphat azon a napon az esemény és a Wikipédia a különböző médiákban.

Samat

Gyenes Orsolya Virág

to huwik...@googlegroups.com
Mi már bevettük a CfP-be is. (Egyébként hétfőn már publikus lesz.)

Egyébként:

~OrsolyaVirág

--
Új üzenet: huwik...@googlegroups.com
Leiratkozás: huwiki-blog...@googlegroups.com

Samat

to huwik...@googlegroups.com
Úgy értettem, jó lenne egy összefoglaló, ami pontos információkkal tájékoztat, jól érthetően összefoglalja az akció lényegét, célját.
Saját blogon, magyar nyelven, hogy aki tőlünk szeretne értesülni a velünk kapcsolatos fontosabb eseményekről, annak ne a többször fordított, hibás cikkeket kelljen olvasnia vagy angol nyelven búvárkodnia (bizony, még mindig van néhány olyan az országban, aki nem tud jól angolul).
Te is erre gondoltál?

Mi az a CfP?
Ki az a mi?

Samat

Gyenes Orsolya Virág

to huwik...@googlegroups.com
Wikimánia Call for Particiaption... mi=Wikimánia team... :PP

Magyar sajtóban nem jelent meg erről cikk?

~OrsolyaVirág

Sent: Saturday, January 14, 2012 11:46 AM
Subject: Re: [huwp-blog] SOPA

Samat

to huwik...@googlegroups.com
No megírta helyettünk az index:
http://index.hu/tech/2012/01/16/az_internet_legyozte_a_sopa-t/

(És a WMF sajtóközleménye is hamarosan érkezik.)

S.

Samat

to huwik...@googlegroups.com
Várhattam volna még egy percet a levéllel, mert akkor egyben linkelhettem volna utóbbit is:
https://wikimediafoundation.org/wiki/Press_releases/English_Wikipedia_to_go_dark

S.

Gyenes Orsolya Virág

to huwik...@googlegroups.com
Sent: Tuesday, January 17, 2012 2:03 AM

Samat

to huwik...@googlegroups.com
http://huwiki.blogspot.com/2012/01/vilagszerte-elsotetul-az-angol-nyelvu.html :P

Köszi, ViktorHauk!
(Lehet, hogy nincs is rajta ezen a listán?)

S.

Gyenes Orsolya Virág

to huwik...@googlegroups.com
Hát ez Isteni! Ki kéne tenni Site-ba éjfélkor.

~OrsolyaVirág

Sent: Tuesday, January 17, 2012 9:05 PM

Gyenes Orsolya Virág

to huwik...@googlegroups.com
Kidekoráltam a KP-t, nézzetek rá, hogy jó-e így?!

~OrsolyaVirág

Sent: Tuesday, January 17, 2012 9:05 PM