Re: dögölj meg, fasz orbán

Xorn

2010/7/21 Tomka Gergely <ger...@tomka.hu>:
> http://index.hu/kulfold/2010/07/21/orban_allitolag_nem_volt_jo_hazigazda/
>
> Hogy lehet valaki ilyen sötét bunkó aljas genny hisztis faszfej? Pont
> azzal aki megígérte, hogy visszavonják a hülye törvényüket?  Csak mert nem
> a fico meg mkps haverjai nyertek? És egy szomszéddal, akivel jóban kell
> lenni ezer okból, így viselkedni?

Sotet barom, siman. De ez kinek ujdonsag?

Best regards,
Andy

Tomka Gergely

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Xorn

2010/7/21 András Csányi <sayus...@gmail.com>:

> Türelem, türelem. Eljön ennek is az ideje.
> Nekem már van útlevelem.

Inkabb egy szepsegkiralynot tarts talonban.

Best regards,
Andy

András Csányi

> [...]

> lenni ezer okból, így viselkedni?

Türelem, türelem. Eljön ennek is az ideje.

- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando
--  "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell

András Csányi

2010/7/21 HAJDU Csaba <ha...@mail.kfki.hu>:

> On Wed, 21 Jul 2010, Tomka Gergely wrote:
>
> Hogy lehet ilyen csunyat mondani egy demokratikus
> valasztason ketharmados tobbseget szerzett allamferfirol? :)

Nem mondott ő semmit sem. Írta. ;)

--
- -

Xorn

2010/7/21 HAJDU Csaba <ha...@mail.kfki.hu>:

> On Wed, 21 Jul 2010, Tomka Gergely wrote:
>
> Hogy lehet ilyen csunyat mondani egy demokratikus
> valasztason ketharmados tobbseget szerzett allamferfirol? :)

Allitolag demokracia van. Az meg azt jelenti, hogy szabad velemenyt
mondani barkirol. Hat meg, ha igaz is!

Best regards,
Andy

HAJDU Csaba

András Csányi

2010/7/21 Mezei Zoltan <mezei....@gmail.com>:

> Tudod a magyar öntudat... :/

Ebbe mi volt az öntudat?

> Mindegy, bár nagyon szeretek itt lenni, ha lőnek, akkor megyek.

Dettó.

--
- -

Mezei Zoltan

> [...]

> lenni ezer okból, így viselkedni?

Tudod a magyar öntudat... :/

Mindegy, bár nagyon szeretek itt lenni, ha lőnek, akkor megyek.
Zizi

http://www.google.com/profiles/mezei.zoltan

Xorn

> Azt meg miért? :)

Nem ismered a regi viccet, amikor Csau eltolt egy ejszakat az uj roman
szepsegkiralynovel, es utana azt mondja neki, barmit kivanhat. A no
azt keri, nyissa meg egy napra a hatarokat. Mire Csau: "Nana, kis
huncut, kettesben akarsz maradni velem?"

Szoval az utlevel szukseges, de nem elegseges feltetel. Ha zivatarosra
fordul az idojaras, kell legyen keznel egy szepsegkiralyno is. :-)

András Csányi

András Csányi

2010/7/21 Xorn <toth....@gmail.com>:

> [...]
>
> Szoval az utlevel szukseges, de nem elegseges feltetel. Ha zivatarosra
> fordul az idojaras, kell legyen keznel egy szepsegkiralyno is. :-)

Ezt tényleg nem ismertem. :)

--
- -

Attila Rajmund Nohl

Tomka Gergely <ger...@tomka.hu> írta, 2010.07.21.:
> http://index.hu/kulfold/2010/07/21/orban_allitolag_nem_volt_jo_hazigazda/
>
> Hogy lehet valaki ilyen sötét bunkó aljas genny hisztis faszfej?

Fico szintjén van. Csak az nem esett le neki, hogy már másként hívják
a miniszterelnököt.

> Pont
> azzal aki megígérte, hogy visszavonják a hülye törvényüket?

Ígérni sokmindent lehet...

Xorn

> Tudod a magyar öntudat... :/
>
> Mindegy, bár nagyon szeretek itt lenni, ha lőnek, akkor megyek.

Akkor mar keso. Akkor mar jobb, ha kuksolsz otthon es remenykedsz,
hogy nem gyujtjak/torik rad a hazad az amugy erted kuzdo
"szabadsagharcosok".

Best regards,
Andy

Szakacs-Vass Sandor

"Tomka Gergely" <ger...@tomka.hu> wrote on Wed, 21 Jul 2010:

> azzal aki megígérte, hogy visszavonják a hülye törvényüket?

Jol ertem hogy itt ama torvenyt nevezed hulyenek amely szerint aki
keri egy masik orszag allapolgarsagat az automatikusan elveszti az
elozot?

--
Udv, Sandor

Tomka Gergely

On Wed, 21 Jul 2010, András Csányi wrote:

> Nem mondott ő semmit sem. Írta. ;)

Mondtam is.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

András Csányi

> Nekem tán vízumom is lesz nemsokára.

Odakünn fogsz morogni? :)

Tomka Gergely

On Wed, 21 Jul 2010, HAJDU Csaba wrote:

> On Wed, 21 Jul 2010, Tomka Gergely wrote:
>
> Hogy lehet ilyen csunyat mondani egy demokratikus
> valasztason ketharmados tobbseget szerzett allamferfirol? :)

Hívj föl, megmutatom :)

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

On Wed, 21 Jul 2010, Szakacs-Vass Sandor wrote:

> Jol ertem hogy itt ama torvenyt nevezed hulyenek amely szerint aki
> keri egy masik orszag allapolgarsagat az automatikusan elveszti az
> elozot?

igen.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

> Odakünn fogsz morogni? :)

Csak egy hónap :) De tán befogadnak, ha kérek menedéket (India egyébként:)

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

Szokovacs Robert

On 2010 July 21, Wednesday 14:08:54 Tomka Gergely wrote:
> Nekem tán vízumom is lesz nemsokára.

hova?

András Csányi

> Csak egy hónap :) De tán befogadnak, ha kérek menedéket (India egyébként:)

Azt hittem már, hogy USA, feltéve, hogy még a morgónál vagy. Node, a
hétvégén majd kifaggatlak. :)

--
- -

Tomka Gergely

> Azt hittem már, hogy USA, feltéve, hogy még a morgónál vagy. Node, a
> hétvégén majd kifaggatlak. :)

Nehéz lesz, máshol leszek.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Szakacs-Vass Sandor

> igen.

Akkor megjegyeznek nehany dolgot, azzal egyutt hogy tudom, ettol meg
lehet hulye :)

1. Europaban mikor harmonizalni probaltak a kerdeskort, az
alapertelmezett szabaly pont az volt hogy aki megszerez egy ujat
elveszti a regit ('60as evekbeli europai egyezmeny, elokotorhatom
pontosan). A kerdeses egyezmenyt keves orszag ratifikalta (vagy ugy
ratifikalta hogy kivetelt tettek ezzel a szaballyal), de attol az
alapszabaly ez volt.

2. Igaz, ez akkoriban meg leginkabb azert volt hogy tisztazzak az
allampolgarsagot valtok katonai szolgalata koruli bonyodalmakat.
Viszont mikor megprobaltak megujitani/modernizalni ('93as egyezmeny,
szinten eloszedhetem), ugyanez az alapszabaly volt benne). Ez az
egyezmeny sem lepett eletbe, de attol ebben is ez a szabaly szerepelt,
ami mutatja hogy sokaknak nem sokkolo.

3. Volt/van jo par orszag amely ezt alkalmazta/za. Franciaorszag par
eve mondta fel (egyike volt azon keveseknek akik ratifikaltak).
Nemetorszag picit maskepp mukodik, de hasonloan: ahhoz hogy megkaphasd
az ottanit, le kell mondd a regit. Japan gyakorlatilag ugy mukodik
ahogy a szlovak torveny: ha valaki keri egy masikat, akkor elveszti a
japant (csak ha keri! ha keres nelkul kapja, akkor nem. Nem is lesz
alighanem soha francia allampolgar a mostani japan fonokom.

Szoval igencsak sok precedens van arra amit ok ott tudtommal torvenybe
hoztak. (Es infokent ezeknek a dolgoknak nem most miattuk neztem
utanuk hogy tudjak valakit szidni, hanem par eve.)

--
Udv, Sandor

András Csányi

> Nehéz lesz, máshol leszek.

Bah... :)

--
- -

András Csányi

2010/7/21 Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org>:

> [...]
> eve mondta fel (egyike volt azon keveseknek akik ratifikaltak).
> Nemetorszag picit maskepp mukodik, de hasonloan: ahhoz hogy megkaphasd

Itt valami hibádzik. Rokonom született magyar, 20+ éve él kinn és
kettősállampolgár, magyar és német.

--
- -

HAJDU Csaba

> Hívj föl, megmutatom :)

Mazlid van, hogy nem tudom a szamodat :)

Attila Rajmund Nohl

Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org> írta, 2010.07.21.:
[...]

> [...]
> szinten eloszedhetem), ugyanez az alapszabaly volt benne). Ez az
> egyezmeny sem lepett eletbe, de attol ebben is ez a szabaly szerepelt,

Mármint annak a 20 embernek, aki olvasta az egyezményt?

> [...]
> eve mondta fel (egyike volt azon keveseknek akik ratifikaltak).
> Nemetorszag picit maskepp mukodik, de hasonloan: ahhoz hogy megkaphasd

Akkor Heinrich Haussler német-ausztrál kettős állampolgár nem létező személy?
http://www.cyclingnews.com/news/haussler-renounces-german-citizenship

"Haussler had dual citizenship and has been competing under a German
license since he came to the country as a teenager."

Talán mégsem olyan ördögtől való a kettős állampolgárság?

Tomka Gergely

> Mazlid van, hogy nem tudom a szamodat :)

Pontosan egy darab van belőlem :)

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

SZALAI Karoly

On Wed, Jul 21, 2010 at 01:28:57PM +0200, András Csányi wrote:
> Nekem már van útlevelem.

az nem nagy szam, nekem is van. miert erdekes amugy?
--
CZW

Tomka Gergely

On Wed, 21 Jul 2010, Szakacs-Vass Sandor wrote:

Ezzel szemben áll belgrád bevétele, és ez a kis otthonos kárpát medence,
ahol X nemzet részei jelentős mennyiségben élnek !X országban. Most éppen
történelmi okokból magyarok vannak a legtöbben, de románok is élnek
messze, nem beszélve a csehekről meg szlovákokról. Nem is volt ebből semmi
baj, és nem is ezért hülye.

Hanem mert ezt hirtelen és látványosan akkor hozták meg, amikor nekünk is
lett egy (talán hülye) törvényünk.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

SZALAI Karoly

On Wed, Jul 21, 2010 at 02:14:07PM +0200, Tomka Gergely wrote:
> Csak egy hónap :) De tán befogadnak, ha kérek menedéket (India egyébként:)

majd meselj, oda is lenne lehetosegem menni :)
--
CZW

SZALAI Karoly

On Wed, Jul 21, 2010 at 02:15:39PM +0200, András Csányi wrote:
> Azt hittem már, hogy USA, feltéve, hogy még a morgónál vagy. Node, a
> hétvégén majd kifaggatlak. :)

usaba nem koll vizum, esta remekul mukodik ha piros biometrikus
utleveled van ;)
--
CZW

Kosa Attila

On Wed, Jul 21, 2010 at 02:33:06PM +0200, Szakacs-Vass Sandor wrote:

> [...]
> japant (csak ha keri! ha keres nelkul kapja, akkor nem. Nem is lesz
> alighanem soha francia allampolgar a mostani japan fonokom.

Ha lehuz 5 evet a legioban, akkor lehet, hogy nem kell kernie,
hanem megkapja :) Bar az is lehet, hogy akkor is kervenyeznie
kell, nem vagyok biztos a dologban...

--
Udvozlettel
Zsiga

Szakacs-Vass Sandor

"András Csányi" <sayus...@gmail.com> wrote on Wed, 21 Jul 2010:

> Itt valami hibádzik. Rokonom született magyar, 20+ éve él kinn és

> kett?sállampolgár, magyar és német.

Gondolom kulonbozo helyzetekben maskepp mukodik, pl nemet eredetu azt
hiszem nem kell lemondjon, unokatestverem le kellett.
http://en.wikipedia.org/wiki/German_nationality_law#Dual_citizenship

--
Udv, Sandor

Gergely Madarasz

On Wed, Jul 21, 2010 at 03:09:30PM +0200, András Csányi wrote:

> Friss és ropogós még. Tényleg nem kell vízum az USÁba így?

de, csak self-service, es nem ugy hivjak :)

https://esta.cbp.dhs.gov/

-g-

András Csányi

Szakacs-Vass Sandor

"Attila Rajmund Nohl" <attila...@gmail.com> wrote on Wed, 21 Jul 2010:

> Mármint annak a 20 embernek, aki olvasta az egyezményt?

Nem, azoknak lehet sokkolo, de minimum azoknak akik beleirtak illetve
akik ratifikaltak. Az minimum par szaz ember, a ratifikalo
parlamentereket is szamitva :)

> [...]

> "Haussler had dual citizenship and has been competing under a German
> license since he came to the country as a teenager."

Te is fiam bletooth? Az ordog mindig a reszletekben lakozik, amit
irtam az altalanos elvn kivetelek vannak.

> Talán mégsem olyan ördögt?l való a kett?s állampolgárság?

Azt nem is irtam, remelem is hogy nem, hiszen en is az vagyok :-D

--
Udv, Sandor

Szakacs-Vass Sandor

"Kosa Attila" <zs...@kosaek.hu> wrote on Wed, 21 Jul 2010:

> Ha lehuz 5 evet a legioban, akkor lehet, hogy nem kell kernie,
> hanem megkapja :) Bar az is lehet, hogy akkor is kervenyeznie
> kell, nem vagyok biztos a dologban...

Ugy nezem hogy ha megsebesul akkor jar alapbol a nemzetiseg, ha nem,
kernie kell. De igy is megoldas, keresek egy rejto-forditast (melyik
konyvben akart meghalni a srac hogy a huga megkapja az
eletbiztositast?) neki :)

--
Udv, Sandor

Sandor Gabor

Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org> irta:

> [...]
> kernie kell. De igy is megoldas, keresek egy rejto-forditast (melyik
> konyvben akart meghalni a srac hogy a huga megkapja az

Az előretolt helyörség...

--
SaGa
SANDOR Gabor <sa...@t-online.hu> UIN: 179037437

SZALAI Karoly

On Wed, Jul 21, 2010 at 03:13:38PM +0200, Gergely Madarasz wrote:
> de, csak self-service, es nem ugy hivjak :)
> https://esta.cbp.dhs.gov/

ez nekem nem vizum ;)
--
CZW

András Csányi

> Azt nem is irtam, remelem is hogy nem, hiszen en is az vagyok :-D

Akkor ezért vagy otthon a témában? :) Nehezen tudom elképzelni, hogy
valakinek a hobbija a nemzetközi megállapodások és azon belül is a
kettős állampolgársággal kapcsolatos dolgok vizsgálata.

--
- -

SZALAI Karoly

> Friss és ropogós még. Tényleg nem kell vízum az USÁba így?

nem, estat kitoltod, es kesz. azonnal megvan minden, nem kell
fizetni erte.
--
CZW

HAJDU Csaba

> Pontosan egy darab van belőlem :)

Nem a szamossagodrol volt szo, azt sejtettem :)

Bar ha ennyire felhergeled magad Viktorunkon, meg ez is
valtozhat :)

András Csányi

> nem, estat kitoltod, es kesz. azonnal megvan minden, nem kell
> fizetni erte.

Zsír! Köszi az infót. :D

--
- -

Szakacs-Vass Sandor

> Akkor ezért vagy otthon a témában? :)

Igen :) Pontosabban ezert ismerem az europai egyezmenyeket es francia
alkalmazasait (utana kellett nezni mielott hulyeseget csinalok:), a
nemet az rokoni kapcsolat.

> Nehezen tudom elképzelni, hogy
> valakinek a hobbija a nemzetközi megállapodások és azon belül is a

> kett?s állampolgársággal kapcsolatos dolgok vizsgálata.

Mondjuk en kepes vagyok ilyesmire, gunyolodott is eleget kollegina
miutan egy analfabetizmusrol szolo diskurzus kozben bekoptem hogy a
hetvegen olvastam egy tanulmanyt a kerdesrol es aszerint stb stb... :)

Egyszeruen mikor felmerul egy kerdes (szovegeles kozben vagy csak
bennem), utana kell nezzek, meg kell ertsem. Mittudomen, megnezek egy
filmet, utana majdnem szisztematikusan utananezek hogy mi is benne a
valos es mi nem. Legutobb pl lattam Von Ryan's Express-et,
csodalkoztam hogy a II vh-s nemet vadaszgepek raketakat lodoztek,
muszaj volt rakeressek, hat nem kiderult hogy tenyleg volt mar
ilyesmijuk (bar nem becsapodasra robbant mint a filmben hanem
idozitessel)?

--
Udv, Sandor

András Csányi

> [...]

> muszaj volt rakeressek, hat nem kiderult hogy tenyleg volt mar
> ilyesmijuk (bar nem becsapodasra robbant mint a filmben hanem

Sándor, ez nagyon dicséretes. De te "beteg" vagy. :D

--
- -

Tomka Gergely

> Sándor, ez nagyon dicséretes. De te "beteg" vagy. :D

Nincs egyedül :)

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

> [...]
> muszaj volt rakeressek, hat nem kiderult hogy tenyleg volt mar
> ilyesmijuk (bar nem becsapodasra robbant mint a filmben hanem

hem?

Ez melyik rakéta volt?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

András Csányi

> Nincs egyedül :)

Ők ketten vannak, te meg egyedül? ;)

--
- -

Balazs Ree

Wed, 21 Jul 2010 13:25:29 +0200 keltezéssel Tomka Gergely azt írta:

> [...]
> azzal aki megígérte, hogy visszavonják a hülye törvényüket? Csak mert
> nem a fico meg mkps haverjai nyertek? És egy szomszéddal, akivel jóban

Nyugalom! :) El kell olvasni végig:

"""
A Külügyminisztérium szerdán közleményben reagált. Azt írták,
"ellentétben a szlovák sajtóban ma megjelent állításokkal, Orbán Viktor
miniszterelnök a visegrádi csúcsra érkezett mind a három kormányfőt
természetesen személyesen fogadta".
"""

Kinek hiszel te? Holmi idegeneknek (akiknek szívük sem magyar), vagy
Külügyminisztériumnak (aki kétharmad), hmmmmm?

--
Reé Balázs

Tomka Gergely

On Wed, 21 Jul 2010, Balazs Ree wrote:

> [...]
>
> Kinek hiszel te? Holmi idegeneknek (akiknek szívük sem magyar), vagy
> Külügyminisztériumnak (aki kétharmad), hmmmmm?

Politikusnak hinni?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Szakacs-Vass Sandor

> hem?
>
> Ez melyik rakéta volt?

A filmben Me Bf-109-et utanzo gepek voltak, igy ide jutottam:
http://en.wikipedia.org/wiki/WGr_21_rocket_launcher
(http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_109 szerint tudott
ilyen lenni rajtuk).

--
Udv, Sandor

Tomka Gergely

> A filmben Me Bf-109-et utanzo gepek voltak, igy ide jutottam:
> http://en.wikipedia.org/wiki/WGr_21_rocket_launcher
> (http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_109 szerint tudott
> ilyen lenni rajtuk).

Ok, volt becsapódásra robbanó meg guided is (bár azt nem helyezhették már
szolgálatba).

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Xorn

> hem?
>
> Ez melyik rakéta volt?

W.Gr.21. Kilottek, repult, idozitve robbant.

Best regards,
Andy

Mezei Zoltan

2010/7/21 Tomka Gergely <ger...@tomka.hu>:

> Csak egy hónap :) De tán befogadnak, ha kérek menedéket (India egyébként:)

áááÁÁÁ!!!

Nemrég jöttem meg Indiából, és ha lehet, akkor sose mennék vissza. Nem
jó hely, koszos, az emberek meg sötétek és gerinctelenek.

Tomka Gergely

On Wed, 21 Jul 2010, Mezei Zoltan wrote:

> áááÁÁÁ!!!
>
> Nemrég jöttem meg Indiából, és ha lehet, akkor sose mennék vissza. Nem
> jó hely, koszos, az emberek meg sötétek és gerinctelenek.

Mind az egymilliárd? Nebassz :)

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Mezei Zoltan

> Mind az egymilliárd? Nebassz :)

A mintavételezés alapján ha reprezentatív a minta, akkor mondjuk 900 millió :-p

Pirity Tamas Gabor

On Wed, Jul 21, 2010 at 01:35:11PM +0200, HAJDU Csaba wrote:

> On Wed, 21 Jul 2010, Tomka Gergely wrote:
>
> Hogy lehet ilyen csunyat mondani egy demokratikus
> valasztason ketharmados tobbseget szerzett allamferfirol? :)

Úgy érted egy Fülkeforradalom Által az Ország Élére Állított Hősről?

--
PTG
A bug in the code is worth two in the documentation.

Sandor SZAKACS-VASS

On 2010/07/21 19:32, Mezei Zoltan wrote:

> A mintavételezés alapján ha reprezentatív a minta, akkor mondjuk 900 millió :-p

Tehat tucatnyiszor tobb vilagos es gerinces marad mint ahany magyar
egyaltalan van :)

--
Udv, Sandor

Sandor SZAKACS-VASS

On 2010/07/21 16:41, Tomka Gergely wrote:

> Ok, volt becsapódásra robbanó meg guided is (bár azt nem helyezhették már
> szolgálatba).

Nocsak. Bar ez nekem mar viszonylat reszletkerdes, en azon is
meglepodtem hogy egyaltalan volt :)

--
Udv, Sandor

HAJDU Csaba

On Wed, 21 Jul 2010, Pirity Tamas Gabor wrote:

> Úgy érted egy Fülkeforradalom Által az Ország Élére
> Állított Hősről?

Nem, inkabb a Fulkeforradalom Adta Szeretett Zaszlovivonkrol
:)

Pirity Tamas Gabor

On Wed, Jul 21, 2010 at 08:05:58PM +0200, HAJDU Csaba wrote:

> Nem, inkabb a Fulkeforradalom Adta Szeretett Zaszlovivonkrol
> :)

Gondoltam ilyesmit, hogy kitalálok valami jó rövidítéshez alkalmasat, de
fáradt vagyok, nem erőltettem. :)

--
PTG
Do not think by infection, catching an opinion like a cold.

Sandor SZAKACS-VASS

On 2010/07/21 15:48, András Csányi wrote:

> Sándor, ez nagyon dicséretes. De te "beteg" vagy. :D

Foleg mert meg elvezem is :-D

Egyebkent viszont tisztaban vagyok azzal hogy valoszinuleg nem mindenki
kedvenc idotoltese az ilyesmi, es eppen azert irtam be ennyire
reszletesen. Emlekeim szerint sehol nem lattam a magyar sajtoban
hasonlot leirva, az osszes cikk zsigerbol allt neki a kerdesnek.
Gondoltam egy kis adatot ontok a tuzre.

Emlitettem mar a magyar ujsagirasrol alkotott velemenyem? :)

--
Udv, Sandor

Xorn

> Nem, inkabb a Fulkeforradalom Adta Szeretett Zaszlovivonkrol
> :)

Pont valami ilyesmirol gondolkodtam en is, csakelobb meg dolgoznom
kellett egy kicsit.

Best regards
Andy

Marton Ferenc

> Nincs egyedül :)

ugy erted, szabadlabon? igen, megszunt az opni.

--
Csak a Puffin lekvár adhat neki er?t, és mindent lebíró akaratot.

Marton Ferenc

Sandor SZAKACS-VASS <sandor....@crans.org> wrote:
> [...]
> Gondoltam egy kis adatot ontok a tuzre.
>
> Emlitettem mar a magyar ujsagirasrol alkotott velemenyem? :)

raersz, en is sokat olvasok hasonlo megkozelitesbol, de manapsag mar
inkabb csaladdal vagyok. pl a tavkozlesi jelenteseket se olvasom masfel
eve. pedig rengeteget olvastam ossze a temaban.

--
Csak a Puffin lekvár adhat neki er?t, és mindent lebíró akaratot.

Marton Ferenc

Tomka Gergely <ger...@tomka.hu> wrote:
> Hanem mert ezt hirtelen és látványosan akkor hozták meg, amikor nekünk is
> lett egy (talán hülye) törvényünk.

szerintem pont ennek is latszik onnan nezve, hogy ket hulye nagykepu
orszag nem tudja hol a helye azt kakaskodnak.

Balazs Ree

Wed, 21 Jul 2010 19:25:33 +0000 keltezéssel Marton Ferenc azt írta:

> szerintem pont ennek is latszik onnan nezve, hogy ket hulye nagykepu
> orszag nem tudja hol a helye azt kakaskodnak.

Most épp azt vizualizálom, ahogy a belga barátom épp ezt a hírt dolgozza
fel. (Mármint, elképzelem, hogy mi lenne, ha értesülne róla)

:)

Nem kell aggódni, európa többi része is hasonlóan hülye, mint mi... csak
sajnos ez rajtunk nem segít.

--
Reé Balázs

András Csányi

2010/7/21 Sandor SZAKACS-VASS <sandor....@crans.org>:

> Foleg mert meg elvezem is :-D

Ezt valahogy gondoltam. :D

> [...]
> Gondoltam egy kis adatot ontok a tuzre.
>
> Emlitettem mar a magyar ujsagirasrol alkotott velemenyem? :)

Nem, de örömmel hallgatom/olvasom.

--
- -

Szakacs-Vass Sandor

"András Csányi" <sayus...@gmail.com> wrote on Thu, 22 Jul 2010:

> Nem, de örömmel hallgatom/olvasom.

Dehogynem :) Meg elemzest is ideztem (hogy temanal maradjunk:) arrol
hogy mennyire nem letezik magyarorszagon objektiv ujsagiras, csak
elkotelezett van.

Igaz, magatol ertetodonek tekintettem hogy ez broaf, tehat tetelesen
lehet hogy nem irtam le a velemenyem :)

--
Udv, Sandor

András Csányi

2010/7/22 Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org>:

> [...]
> elkotelezett van.
>
> Igaz, magatol ertetodonek tekintettem hogy ez broaf, tehat tetelesen

Nem broaf. Erről tanultam évekig a z'Egyetemen. Az én véleményem
szerint kurvákkal és f4ssz0p0kkal van tele.

--
- -

Szakacs-Vass Sandor

> Nem broaf. Err?l tanultam évekig a z'Egyetemen.

Az ujsagiroknak lehet hgoy nem broaf ez igy, de nekem olvasonak az.

> Az én véleményem szerint kurvákkal és f4ssz0p0kkal van tele.

Ez egy ortogonalis osztalyozas :)

--
Udv, Sandor

András Csányi

2010/7/22 Attila Rajmund Nohl <attila...@gmail.com>:
> András Csányi <sayus...@gmail.com> írta, 2010.07.22.:
> [...]

> Az első a második részhalmaza, nem?

Maga a "kurva" kifejezés ebben az esetben nem csak a szexmunkást
jelenti, hanem a lelki kurvaságot is. Az utóbbinak azt hiszem, hogy
nem kell magyarázat. :)

Attila Rajmund Nohl

Nemeth Gyorgy

> usaba nem koll vizum, esta remekul mukodik ha piros biometrikus
> utleveled van ;)

Kell, ha munkavállalsz.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'

SZALAI Karoly

On Thu, Jul 22, 2010 at 10:27:59PM +0200, Nemeth Gyorgy wrote:
> Kell, ha munkavállalsz.

ezzel nem vitatkozhatok. bar szerintem o is, en is a
turistavizumra gondoltunk :)
--
CZW