Re: Nyilatkozat

Xorn

On Mon, Jul 5, 2010 at 3:35 PM, Mezei Zoltan <mezei....@gmail.com> wrote:
> http://www.parlament.hu/irom39/00589/00589.pdf
>
> Itt még nem láttam :-)

A koronazas elott idejekoran kell majd politikai menedekjogert
folyamodni valamelyik normalisabb orszagban.

Best regards,
Andy

Mezei Zoltan

Tomka Gergely

On Mon, 5 Jul 2010, Mezei Zoltan wrote:

|--| ilyne picin múlott, hogy nem ketten küldtük be :)

SZALEFORElÉNER!

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

KORN Andras

On Mon, Jul 05, 2010 at 03:35:16PM +0200, Mezei Zoltan wrote:

Jaja, az ember ki se nezne az eloterjesztok egy reszebol a humorerzeket. :)

Guy

--
Andras Korn <korn at elan.rulez.org> - <http://chardonnay.math.bme.hu/~korn/>
IF IT WERE POSSIBLE, THESE LETTERS WOULD BE EVEN BIGGER

Marton Ferenc

Tomka Gergely <ger...@tomka.hu> wrote:

> |--| ilyne picin múlott, hogy nem ketten küldtük be :)
>
> SZALEFORElÉNER!

ez egyebkent mar jo valasz! bizom benne hogy telleg magukra talalnak.

--
Csak a Puffin lekvár adhat neki erõt, és mindent lebíró akaratot.

Szakacs-Vass Sandor

Xorn <toth....@gmail.com> wrote on Mon, 05 Jul 2010:

> A koronazas elott idejekoran kell majd politikai menedekjogert
> folyamodni valamelyik normalisabb orszagban.

Nem jo, elotte nem adnak meg. Majd utana.

--
Udv, Sandor

Attila Rajmund Nohl

2010/7/5, Mezei Zoltan <mezei....@gmail.com>:

Erről (is) lemaradt az LMP...

Szakacs-Vass Sandor

"Mezei Zoltan" <mezei....@gmail.com> wrote on Mon, 05 Jul 2010:

Miert feltetelezik hogy a portret megvilagito szerkezet csak elektromos lehet?

--
Udv, Sandor

Xorn

2010/7/5 Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org>:

> Nem jo, elotte nem adnak meg. Majd utana.

Akkor mar keso lesz, hacsak nem lesz keznel egy szepsegkiralyno.

Best regards,
Andy

HAJDU Csaba

On Mon, 5 Jul 2010, Szakacs-Vass Sandor wrote:

> Miert feltetelezik hogy a portret megvilagito szerkezet
> csak elektromos lehet?

Mert a gyertya tuzveszlyes, es megengedhetetlen, hogy ez a
portre kigyulladjon :)

Szakacs-Vass Sandor

"HAJDU Csaba" <ha...@mail.kfki.hu> wrote on Mon, 05 Jul 2010:

> Mert a gyertya tuzveszlyes, es megengedhetetlen, hogy ez a
> portre kigyulladjon :)

Orokmecses? (lehet tomjenfustolovel is kiegesziteni)
Szentjanosbogar-gyujtemeny?

--
Udv, Sandor

Tomka Gergely

On Mon, 5 Jul 2010, Attila Rajmund Nohl wrote:

> Erről (is) lemaradt az LMP...

Nem maradt le, csak nem viccelődik.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

> Miert feltetelezik hogy a portret megvilagito szerkezet csak elektromos lehet?

MErt megvette őket a ZMVM!

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Attila Rajmund Nohl

2010/7/5, Tomka Gergely <ger...@tomka.hu>:

> Nem maradt le, csak nem viccelődik.

Pedig a nevetségességet ezzel lehet a legjobban megmutatni.

SZALAI Karoly

On Mon, Jul 05, 2010 at 03:40:48PM +0200, Xorn wrote:
> A koronazas elott idejekoran kell majd politikai menedekjogert
> folyamodni valamelyik normalisabb orszagban.

te andy, te telleg nem latod, hogy kik irtak ala? siman szopatjak
orbanekat.
--
CZW

Xorn

2010/7/5 SZALAI Karoly <c...@debian.hu>:

> te andy, te telleg nem latod, hogy kik irtak ala? siman szopatjak
> orbanekat.

De, lattam. Attol meg minden betujeben igaz, amit irtam.

Best regards,
Andy

Pirity Tamas Gabor

On Mon, Jul 05, 2010 at 04:31:18PM +0200, Attila Rajmund Nohl wrote:

> Pedig a nevetségességet ezzel lehet a legjobban megmutatni.

Ez azért már nem ,,tisztán nevetséges'', szerintem legalábbis határeset
a ,,siralmas'' felé. És kicsit azért ,,félelmetes'' is, mert bár
ez önmagában csak marhaság, de demonstrálják, hogy bármekkora ökörséget
is találnak ki, simán keresztül tudják verni.

--
PTG
What this country needs is a dime that will buy a good five-cent bagel.

Gábriel Ákos

On Mon, 2010-07-05 at 16:41 +0200, SZALAI Karoly wrote:

> te andy, te telleg nem latod, hogy kik irtak ala? siman szopatjak
> orbanekat.

Ez szellemes.
Az még szellemesebb lenne, ha benyújtanának hozzá néhány módosítót a
fideszesek, majd elfogadnák. Nehogy már szegény ellenzék összes
javaslatát lesöpörjék...

Az a baj, hogy anno Hitler hatalomra jutását is hasonló szellemességek
kísérték. És egy idő után nehéz a lendületbe jött gépnek megálljt
parancsolni...

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos

Attila Halász

On 2010.07.05., at 15:35, Mezei Zoltan wrote:

Ez ugye vicc?

--
Nuanda