barbarok

Homonnai Mihaly

http://index.hu/kulfold/2010/05/31/megint_elszabadult_a_pokol_a_kozel-keleten/
H?tf?n hajnalban az izraeli hadsereg megt?madta [1] a Szabad G?za Mozgalom
hat haj?j?t nemzetk?zi vizeken, 130-150 kilom?terre Izrael partjait?l. A
haj?k t?zezer tonna seg?lysz?ll?tm?nnyal indultak ?tnak vas?rnap
Ciprusr?l, a rakom?nynak h?tf?re kellett volna a G?zai ?vezetbe ?rkeznie

romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a
konvojokat.

Xorn

2010/6/1 Homonnai Mihaly <ho...@norb.rulez.org>:

> [...]
>
> romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
> ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a

Engem inkabb az erdekel, mit akar ezzel elerni Izrael? Nagyjabol
mindenkivel osszerugja a patkot, akivel lehet, es akivel nem, azoknak
is muszaj elitelni, amit csinaltak, es szembefordulni veluk.

Best regards,
Andy

Xorn

> [...]

> romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
> ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a

Ja, es olvassatok Karosszeket is.

Best regards,
Andy

Marton Ferenc

Homonnai Mihaly <ho...@norb.rulez.org> wrote:

> [...]
>
> romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
> ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a

ket baj van a konvojokkal, fegyvert csempeszhetnek bennuk, masreszt
pedig a segeklyek eladasaval fegyvert vasarolhatnak. ha nem tudsz penzt
adni egy szervezetnek, akkor adj neki segelyt, az ugyanaz.

Homonnai Mihaly

Marton Ferenc <hos...@norb.rulez.org> wrote:

> ket baj van a konvojokkal, fegyvert csempeszhetnek bennuk, masreszt
> pedig a segeklyek eladasaval fegyvert vasarolhatnak. ha nem tudsz penzt
> adni egy szervezetnek, akkor adj neki segelyt, az ugyanaz.

de ebben az esetben csak siman azt mondja, h acsi, atnezzuk a hajot es mar
mehetsz is. helyette ekkora konfliktust csinaltak.

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Xorn wrote:

> Engem inkabb az erdekel, mit akar ezzel elerni Izrael? Nagyjabol
> mindenkivel osszerugja a patkot, akivel lehet, es akivel nem, azoknak
> is muszaj elitelni, amit csinaltak, es szembefordulni veluk.

Nem akarták hogy fegyvereket szállítsanak gázába. Látványosan elbaszták,
remélem, legközelebb jobban sikerül.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Homonnai Mihaly wrote:

> de ebben az esetben csak siman azt mondja, h acsi, atnezzuk a hajot es mar
> mehetsz is. helyette ekkora konfliktust csinaltak.

Jaja, pontosan ezt csinálta az IN. A többi hajón ez működött is, itt
nekikestek vasrudakkal.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Pápai Balázs

Xorn írta:

> Ja, es olvassatok Karosszeket is.

Mit tudhat ő amit mondjuk a cnn nem?

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Jaja, pontosan ezt csinálta az IN. A többi hajón ez működött is, itt
> nekikestek vasrudakkal.

Ők sem virággal jöttek.

Szakacs-Vass Sandor

"Homonnai Mihaly" <ho...@norb.rulez.org> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> de ebben az esetben csak siman azt mondja, h acsi, atnezzuk a hajot es mar
> mehetsz is. helyette ekkora konfliktust csinaltak.

Ezt mondtak. (Marmint hogy tessek xy kikotobe faradni, ott atnezzuk es
mehet tovabb a cucc kamionokon.)

Aztan a hajok nem mentek a megfelelo kikotobe, igy odamentek,
valoszinuleg nem szamitottak arra hogy fejbe fogjak oket verni (hiba1)
de ez tortent es rosszul reagaltak le (hiba2)...

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Nem akarták hogy fegyvereket szállítsanak gázába. Látványosan elbaszták,
> remélem, legközelebb jobban sikerül.

Miért nem várták meg, míg beérnek a felségvizekre? Miért kellett nemzetközi
vizeken kvázi kalóztámadásként előadni a dolgot?

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> ket baj van a konvojokkal, fegyvert csempeszhetnek bennuk, masreszt
> pedig a segeklyek eladasaval fegyvert vasarolhatnak. ha nem tudsz penzt
> adni egy szervezetnek, akkor adj neki segelyt, az ugyanaz.

Ha körül vannak zárva, kinek adják el?

Szakacs-Vass Sandor

"Pápai Balázs" <sparhel...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Miért nem várták meg, míg beérnek a felségvizekre? Miért kellett nemzetközi

> vizeken kvázi kalóztámadásként el?adni a dolgot?

Szerintem azert hogy meg az ejszaka leple alatt meg el tudjak intezni,
ne legyenek olyan latvanyos felvetelek. De ez nem jott be.

Es valoban ez az amire nagyon pruszkol mindenki.

--
Udv, Sandor

Attila Rajmund Nohl

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> írta, 2010.06.01.:
[...]

> Ha körül vannak zárva, kinek adják el?

Kicsempészik.

Szakacs-Vass Sandor

> ?k sem virággal jöttek.

Azert egy hajo hatosagi ellenorzese igen gyakori, es nem szokas
fejbevagni a hajora szallo ellenort.

--
Udv, Sandor

Attila Rajmund Nohl

Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org> írta, 2010.06.01.:

> Azert egy hajo hatosagi ellenorzese igen gyakori, es nem szokas
> fejbevagni a hajora szallo ellenort.

Nemzetközi vizeken?

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Pápai Balázs wrote:

> Ők sem virággal jöttek.

(vállvonás) Ha a többi hajóra fel tudtak menni lövés nélkül, alighanem ide
is anélkül toppantak be. Aki katonákat megtámad, ne lepődjön meg.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

> Miért nem várták meg, míg beérnek a felségvizekre? Miért kellett nemzetközi

> vizeken kvázi kalóztámadásként el?adni a dolgot?

10merfold a nemzetkozi viz, siman atopakoljak kisebb hajokra a
szallitmany ertekes reszet mire odaer barki. szerinted hogy mukodott
eddig a dolog?:)

megjegyzem, hogy komolyann haditengereszettel rendelkezo orszagok siman
sajat vizeiknek tekintik a 10 merfoldnel messzebbi vizeket is ha ugy
akarjak.

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Attila Rajmund Nohl wrote:

> Nemzetközi vizeken?

Persze. Kalózokról nemrég volt szó, az is ott történik.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

> Ha körül vannak zárva, kinek adják el?

:) ejjde naiv vagy. tuti biztos lehetsz benne, hogy a szallitmanyok jo
resz a raklaprol le se kerul gazaban.

Szakacs-Vass Sandor

"Attila Rajmund Nohl" <attila...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Nemzetközi vizeken?

Egyreszt tudtommal ott is (mi pl kabszercsempeszeket szoktunk ilyen
modon elcsipni; bar lehet hogy nem szallnak ra hanem csak
korullovoldozik es kikotobe kenyszeritik), masreszt blokad alatt levo
terulet kornyeken tetelesen szabad, harmadreszt ha nem is szabadna,
akkor sem a fejbevagas a megoldas...

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> [...]
> korullovoldozik es kikotobe kenyszeritik), masreszt blokad alatt levo
> terulet kornyeken tetelesen szabad, harmadreszt ha nem is szabadna,

A lövöldözés?

Pápai Balázs

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Persze. Kalózokról nemrég volt szó, az is ott történik.

Csak pont fordítva. Ott is fegyveresek szállnak fel a hajóra nemzetközi
vizeken, hogy átvizsgálják a rakományt, majd saját kikötőbe kísérjék a
hajót. Ha bedobálják őket a vízbe, akkor annak örül mindenki.
Mi a különbség?

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> :) ejjde naiv vagy. tuti biztos lehetsz benne, hogy a szallitmanyok jo
> resz a raklaprol le se kerul gazaban.

De jól értesült vagy.. Gondolom azért ment egy csomó aktivista velük..

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> (vállvonás) Ha a többi hajóra fel tudtak menni lövés nélkül, alighanem ide
> is anélkül toppantak be. Aki katonákat megtámad, ne lepődjön meg.

Aki katonákkal támad, ne lepődjön meg.

Attila Rajmund Nohl

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> írta, 2010.06.01.:

> De jól értesült vagy.. Gondolom azért ment egy csomó aktivista velük..

Az aktivista a terrorista leánykori neve. De te gondolom nem láttad a
Spektrumon az "On the Spot" dokumentumsorozat gázai részét, hogy
hogyan "osztják" szét a segélyeket...

Szakacs-Vass Sandor

> A lövöldözés?

Az ugyanolyan jo megoldas mint egy kozuti
ellenorzesnel/rablotamadasnal (izles szerint) lovoldozessel valaszolni.

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Attila Rajmund Nohl írta:

> Az aktivista a terrorista leánykori neve. De te gondolom nem láttad a
> Spektrumon az "On the Spot" dokumentumsorozat gázai részét, hogy
> hogyan "osztják" szét a segélyeket...

Nem láttam. Ezek szerint az európai úniós aktivisták, svédek, törökök,
görögök terroristák mind?

Tomka Gergely

> Aki katonákkal támad, ne lepődjön meg.

Nem támadtak.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Nem támadtak.

Épp csak beugrottak egy teára. Fegyverrel, helikopterből, kötélen.

Szakacs-Vass Sandor

> Épp csak beugrottak egy teára. Fegyverrel, helikopterb?l, kötélen.

Azert ne feledjuk hogy ez az epizod "csak" folytatas volt, joval
elotte megkezdodott a "megyunk oda" "ne gyertek mert baj lesz" "de
megyunk" "meg fogunk allitani" adok-kapok.

Az hogy beugrottak egy teara a legkevesbe sem meglepo, tiszta volt
hogy meg fog tortenni.

--
Udv, Sandor

Attila Rajmund Nohl

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> írta, 2010.06.01.:

> Nem láttam. Ezek szerint az európai úniós aktivisták, svédek, törökök,
> görögök terroristák mind?

A WTC-be sem egyszerű parasztok repültek bele...

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> Azert ne feledjuk hogy ez az epizod "csak" folytatas volt, joval
> elotte megkezdodott a "megyunk oda" "ne gyertek mert baj lesz" "de
> megyunk" "meg fogunk allitani" adok-kapok.

Az rendben is lett volna, hogy ha odamennek akkor megállítják őket.
Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, ahogy és ahol csinálták.

> Az hogy beugrottak egy teara a legkevesbe sem meglepo, tiszta volt
> hogy meg fog tortenni.

Csak éppen nem volt rá szükség.
Két cirkáló melléáll és bekísérik a kikötőbe. Nyilván erre van valami
protokoll amiben lehet, hogy nem az éjszaka, helikopterről próbáljuk
elfoglalni a hajót, ráadásul nemzetközi vizeken.

Szakacs-Vass Sandor

"Pápai Balázs" <sparhel...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Az rendben is lett volna, hogy ha odamennek akkor megállítják ?ket.

> Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, ahogy és ahol csinálták.

Szoltak nekik hogy meg fogjak allitani, szoltak hogy alljanak meg,
ezutan a fedelzetre szalltak. Ez teljesen normalis ugymenetnek tunik.

Utana elszabadult a pokol, hogy ki es miert hibas benne azt nem tudom.

> Csak éppen nem volt rá szükség.

> Két cirkáló melléáll és bekísérik a kiköt?be.

Nem mukodik, egyszeruen nem valtoztatnak iranyt. Hasonlo esetben masok
(utana kene nezzek kik) azt probaltak hogy fizikailag lokdosik a hajot
hogy arrafele tereljek amerre akarjak. Nem volt tul sikeres.

> Nyilván erre van valami
> protokoll amiben lehet, hogy nem az éjszaka, helikopterr?l próbáljuk

> elfoglalni a hajót, ráadásul nemzetközi vizeken.

Igen, mint irtam, ez komoly hibanak tunik. De maga a hajoraszallas nem.

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> Szoltak nekik hogy meg fogjak allitani, szoltak hogy alljanak meg,
> ezutan a fedelzetre szalltak. Ez teljesen normalis ugymenetnek tunik.
>
> Utana elszabadult a pokol, hogy ki es miert hibas benne azt nem tudom.

Én úgy gondolom, hogy amíg nemzetközi vizeken járnak, addig nem biztos,
hogy kötelezhetők arra, hogy megálljanak.
Aki meg hívás nélkül lép be egy ajtón, ne csodálkozzon, ha esetleg kidobják.

> [...]
> hogy arrafele tereljek amerre akarjak. Nem volt tul sikeres.

> Igen, mint irtam, ez komoly hibanak tunik. De maga a hajoraszallas nem.

Szálltak volna akkor a hajóra, ha jogalapjuk támad rá. Így egy kicsit
olyan, mintha a rendőr azelőtt büntet meg, hogy elkövetted a szabálysértést.

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> minden hajo melle nem lehet ketto hadihajot allitani !

Nem jött olyan sok..

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> solyom szlovak ugye jutott eszembe. amikor meguzentek neki nem fogjak
> beengedni, de o azert odament. vegul az utolso pillanatban meghatralt.
> kett belole botrany. ha solyom tovabbmegy mi lett volna?

Jó kérdés. Ha hozzányúlnak, akkor még nagyobb botrány..

Marton Ferenc

> De jól értesült vagy.. Gondolom azért ment egy csomó aktivista velük..

ugy altalaban az osszes egelyszallitmanynal ez a legnagyobb problema.
nagyon nehez valoban a raszoruloknak juttatni. tokmindegy hogy jamaica
vagy gaza vagy new orleans. igazabol csak az a kerdes mekkora resze megy
a piacra. egy haborus ovezetben sejtheto hogy csak kis resze kerul
valoban a helyere.

Marton Ferenc

> [...]

> hogy kötelezhet?k arra, hogy megálljanak.

> Aki meg hívás nélkül lép be egy ajtón, ne csodálkozzon, ha esetleg kidobják.

USA szerinted mi a jo isten csinal? pedig sokkal nagyobb tengerpartja
van. de az oroszok is ezt csinaljak sot a kinaiak is. meg a franciak is,
igaz nekik inkabb csonakjaik vannak mint hajoik.

erosebb kutya szexualizal az van. akinek nem tetszik megy a nemzetkozi
birosagra. ha azon a hajon barmit talalnak ami illegalis akkor megvan az
ok es ennyi. itt nem az volt a durva hogy elfoglaltak a hajot, hogy
elteritik. hanem az hogy lelottek 9 embert. ha nem lovik le hanem csak
szimplan hulyere verik oket, azzzal se lett volna kulonosebb gond. de
lelottek oket es meghaltak. ez a baj.

Tomka Gergely

> Én úgy gondolom, hogy amíg nemzetközi vizeken járnak, addig nem biztos,
> hogy kötelezhetők arra, hogy megálljanak.
> Aki meg hívás nélkül lép be egy ajtón, ne csodálkozzon, ha esetleg kidobják.

Rosszul gondolod. Kötelezhetik, megállíthatják, átkutathatják.

> Szálltak volna akkor a hajóra, ha jogalapjuk támad rá. Így egy kicsit
> olyan, mintha a rendőr azelőtt büntet meg, hogy elkövetted a szabálysértést.

http://en.wikipedia.org/wiki/Karine_A_Affair

Nem sokkal előtte. És továbbra sem büntettek, Sándor már említette a
közúti ellenőrzés analógiát. Ez itt annak a megfelelője volt, amíg el nem
kezdtek verekedni az ellenőrzöttek.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

Marton Ferenc

Marton Ferenc

Tomka Gergely <ger...@tomka.hu> wrote:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Karine_A_Affair
>
> Nem sokkal el?tte. És továbbra sem büntettek, Sándor már említette a
> közúti ellen?rzés analógiát. Ez itt annak a megfelel?je volt, amíg el nem
> kezdtek verekedni az ellen?rzöttek.

azert azt tegyuk hozza, hogy egyelore csak az izraeli verzio ismert. ok
meg koztudottan nem szivbajosak ha hazudni kell. (nem mintha barmelyik
kormany az lenne).

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> [...]
> vagy gaza vagy new orleans. igazabol csak az a kerdes mekkora resze megy
> a piacra. egy haborus ovezetben sejtheto hogy csak kis resze kerul

Igen, ez valóban probléma, de hogy jön ez ide?

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Rosszul gondolod. Kötelezhetik, megállíthatják, átkutathatják.

Milyen alapon? Intézkedhetnek a saját területükön, de tudtommal nem voltak
ott. Vártak volna még pár mérföldet és ott teljesen jogszerű lett volna..

> [...]
>
> Nem sokkal előtte. És továbbra sem büntettek, Sándor már említette a
> közúti ellenőrzés analógiát. Ez itt annak a megfelelője volt, amíg el nem

De előtte.

Tomka Gergely

> Nem jött olyan sok..

6 hajó. Az izraeli haditengerészetnek 3 nagyobb hajója van, meg kb. 8
feleakkora. És a legnagyobb hajója is kisebb, mint a Kék Márvány, btw.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

> Milyen alapon? Intézkedhetnek a saját területükön, de tudtommal nem voltak
> ott. Vártak volna még pár mérföldet és ott teljesen jogszerű lett volna..

Wikipédia cikk idézi az idevágó gondolatot. Fusd át.

Valóság mint olyan nem szempont?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

> Jó kérdés. Ha hozzányúlnak, akkor még nagyobb botrány..

mit mondanak neki hogy miert nem mehet be az orszagba, ha megis be akar
menni akkor fizikailag megakadalyozzak, ha atestorok vedeni probaljak az
elnokot akkor verekedes lesz, aztan valaki elovesz egy fegyvert es lo
egyet, akkor vannak ugyanitt.

a szlovakok fenyegetoztek, solyom erot demonstralt hogy o akkor is
atmegy. mignem gyozott a jozan esz, es az utolso pillanatban meghatralt.
a hajon nem ezt tettek, hanem vegigvittek a dolgot.

nemzetkozi vizekeken azert nem orulnek ilyesminek, mert barmilyen mas
zaszlo alatti hajokat is molesztalhatnak es ha barmikor elfajulhat a
dolog egy kis lovoldozesre. legjkozelebb majd visznek kezifegyvereket a
segelyhajok is, esetleg komolyabbakat is (a csempeszarun felul persze).
kinek hianyzik az hogy nemzetkozi vizen harc legyen? tessek a sajat
felsegvizekre takarodni es ott buveszkedni.

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Marton Ferenc wrote:

> azert azt tegyuk hozza, hogy egyelore csak az izraeli verzio ismert. ok
> meg koztudottan nem szivbajosak ha hazudni kell. (nem mintha barmelyik
> kormany az lenne).

Mindkét verzió ismert.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> wrote:

> Igen, ez valóban probléma, de hogy jön ez ide?

leirtam korabban, hogy a szallitmanyt labon eladjak es fegyvert
szereznek belole.

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 10:46:43AM +0200, Pápai Balázs wrote:

> Mit tudhat ő amit mondjuk a cnn nem?

Pl. forrasokat megjelolni.

Olvasd el; a szokasos elfogult-cinikus hangvetelu bejegyzes, de erdekesnek
erdekes.

http://karosszek.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=18439

Guy

--
Andras Korn <korn at elan.rulez.org> - <http://chardonnay.math.bme.hu/~korn/>
Can't learn to do it well? Learn to enjoy doing it badly!

Szakacs-Vass Sandor

"Pápai Balázs" <sparhel...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Én úgy gondolom, hogy amíg nemzetközi vizeken járnak, addig nem biztos,

> hogy kötelezhet?k arra, hogy megálljanak.
[snip]

> Szálltak volna akkor a hajóra, ha jogalapjuk támad rá. Így egy kicsit

> olyan, mintha a rend?r azel?tt büntet meg, hogy elkövetted a szabálysértést.

Jobb ha nem tekinted jogi kerdesnek a dolgot, mert mint Trau beidezte
a blogjan, jogilag megfelel az ellenorzes a nemzetkozi tengeri
akarminek.

--
Udv, Sandor

Szakacs-Vass Sandor

"Marton Ferenc" <hos...@norb.rulez.org> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> van. de az oroszok is ezt csinaljak sot a kinaiak is. meg a franciak is,
> igaz nekik inkabb csonakjaik vannak mint hajoik.

Ettem en hogy az ido feleben inkabb diohej mint hajo a charles de
gaulle, de azert kicsit nagyobb mint barmi ami pl az angoloknak van...

--
Udv, Sandor

Szakacs-Vass Sandor

"Marton Ferenc" <hos...@norb.rulez.org> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> azert azt tegyuk hozza, hogy egyelore csak az izraeli verzio ismert. ok

???

--
Udv, Sandor

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 01:24:03PM +0200, Szakacs-Vass Sandor wrote:

> ???

Hagyd, hosszu vs. olvasas. :) Ebben a threadben mar elsutotte, hogy "az
erosebb kutya ...", ugyhogy innentol lejtmenet. :)

Guy

A morning without coffee is like something without something else.

Xorn

2010/6/1 Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org>:

> Nem mukodik, egyszeruen nem valtoztatnak iranyt. Hasonlo esetben masok
> (utana kene nezzek kik) azt probaltak hogy fizikailag lokdosik a hajot
> hogy arrafele tereljek amerre akarjak. Nem volt tul sikeres.

Kuldenek nekik egy radiouzenetet, mondjuk a nemzetkozi segelyhivo
savon, hogy meg a Fold tulso vegen is hallhato legyen, hogy ha
nekimennek a cirkalonak, azt tamadaskent fogjak ertekelni es
elsullyesztik. Azutan mehet a tereles ketfelol, elesre toltott
agyukkal a hadihajokon...

> Igen, mint irtam, ez komoly hibanak tunik. De maga a hajoraszallas nem.

Jaja.

Best regards,
Andy

Pápai Balázs

KORN Andras írta:

> Pl. forrasokat megjelolni.
>
> Olvasd el; a szokasos elfogult-cinikus hangvetelu bejegyzes, de erdekesnek
> erdekes.
>
> http://karosszek.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=18439

Olvastam. Bizonyos témákban nem tartom pártatlannak.
Ha most az egész világ elitéli az idf-et az akcióért, akkor nem lehet, hogy
az egész világnak van igaza és ők tévedtek?
Tudomásom szerint az ensz folyamatosan tiltakozik a gázai blokád miatt, és
az ügy megoldása nem a blokád fenntartása lenne, hanem a megegyezés. Ez
most arra mutató lépés volt?

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> leirtam korabban, hogy a szallitmanyt labon eladjak es fegyvert
> szereznek belole.

Vagy igen, vagy nem. Ez rendszerint utólag derül ki, de te előre tudod.

Xorn

2010/6/1 Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com>:

> Olvastam. Bizonyos témákban nem tartom pártatlannak.
> Ha most az egész világ elitéli az idf-et az akcióért, akkor nem lehet, hogy
> az egész világnak van igaza és ők tévedtek?

Lehet. De Trau irt par ervet amellett is, hogy miert nincs a vilag
tobb reszenek valasztasa, hogy mit mondjon, hogyan tettek
kenyszerpalyara oket. Meg ha esetleg a tenyek mast bizonyitananak,
akkor is.

> Tudomásom szerint az ensz folyamatosan tiltakozik a gázai blokád miatt, és
> az ügy megoldása nem a blokád fenntartása lenne, hanem a megegyezés. Ez
> most arra mutató lépés volt?

Nem, de mivel egyelore blokad van, a blokadtorok (probalkozok) tudvan
tudjak, hogy beleszaladhatnak egy nagy pofonba. Csak most itt kicsit
tul nagyra sikerult a pofon, ki tudja, miert. De csak egy kis konteo,
es arra is van magyarazat...

Best regards,
Andy

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 01:35:40PM +0200, Pápai Balázs wrote:

> Olvastam. Bizonyos témákban nem tartom pártatlannak.

Oda is irtam, hogy elfogult-cinikus.

> Ha most az egész világ elitéli az idf-et az akcióért, akkor nem lehet, hogy
> az egész világnak van igaza és ők tévedtek?

Az izraeliek csunyan elb*tak, ez nem vitas.

> Tudomásom szerint az ensz folyamatosan tiltakozik a gázai blokád miatt, és
> az ügy megoldása nem a blokád fenntartása lenne, hanem a megegyezés. Ez
> most arra mutató lépés volt?

Ez innentol mar tereles, nem tudok/akarok/fogok belemenni. En csak arra
reagaltam, hogy szerinted jogtalan volt nemzetkozi vizeken feltartoztatni a
hajot, meg hogy "buntetes" volt a hajo atvizsgalasara tett kiserlet.

Guy

He who asks timidly makes denial easy.

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> [snip]
>
> Jobb ha nem tekinted jogi kerdesnek a dolgot, mert mint Trau beidezte
> a blogjan, jogilag megfelel az ellenorzes a nemzetkozi tengeri
> akarminek.

Meglehetősen szűkmarkú volt a forrás az ellenőrzés végrehajtásának
mikéntjére vonatkozóan.

Tomka Gergely

> Meglehetősen szűkmarkú volt a forrás az ellenőrzés végrehajtásának
> mikéntjére vonatkozóan.

Hát milyen más módszert tudsz kitalálni azon túl, hogy valaki fölszáll
arra a hajóra és megnézi mit visznek?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

> Olvastam. Bizonyos témákban nem tartom pártatlannak.
> Ha most az egész világ elitéli az idf-et az akcióért, akkor nem lehet, hogy
> az egész világnak van igaza és ők tévedtek?

Ha olvastad, tudnád, hogy Trau is azt írta, hogy ezt az eset az izraeli
haditengerészet elbaszta, csúnyán.

> Tudomásom szerint az ensz folyamatosan tiltakozik a gázai blokád miatt, és
> az ügy megoldása nem a blokád fenntartása lenne, hanem a megegyezés. Ez
> most arra mutató lépés volt?

Nem, ez egy kellemetlen epizód egy blokád életében. A blokádok ilyenek.

Az ensz beszélhet megegyezésről, és senki sem tett többet ennek érdekében,
mint az előző izraeli kormány(ok), lásd Gáza visszaadása, sok helyről
kivonulás. A palesztinok többet akartak, megkapták a jelenlegi kormányt,
ami már nem ennyire engedékeny.

A megegyezés amúgy is elég nehéz egy olyan tárgyalópartnerrel, aki ki
akarja irtani a másik felet, nem?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Pápai Balázs

KORN Andras írta:

> Ez innentol mar tereles, nem tudok/akarok/fogok belemenni. En csak arra
> reagaltam, hogy szerinted jogtalan volt nemzetkozi vizeken feltartoztatni a
> hajot, meg hogy "buntetes" volt a hajo atvizsgalasara tett kiserlet.

Szerintem átvizsgálhatták volna a hajót, ha várnak vele egy keveset.
Teljesen jogosan bekísérhették volna egy kikötőjükbe és átvizsgálhatták
volna a rakományt.
Nekem azzal van bajom, ahogy és ahol csinálták.

Tomka Gergely

> Nem azzal van a gond, hogy felszálltak, hanem ahogy tették.
> Mondjuk, ha nem éjszaka csinálják. De ha már mindenképpen éjszaka kellett,
> akkor pl miért nem világítottak oda, miért ereszkedtek be a tömeg közepébe,
> és miért nem készültek fel ellenállásra? A máskor olyan gyakran használt

Mert az előző öt hajón semmi gond nem volt? De ezt majd kideríti egy IN
vizsgálat, aminek az eredményeiről mi majd jó eséllyel nem értesülünk.

> könnygáz, fény és hanggránát hol volt? Ez lenne a profizmus?
> Így olyan, mintha kiprovokálták volna a lövöldözést..

Hehehe. he. hehehehe. Szerintem praktikus abbahagyni.

Pápai Balázs

Tomka Gergely

> Vagy igen, vagy nem. Ez rendszerint utólag derül ki, de te előre tudod.

Erre mutattam én egy hasonló, teljesen konkrét példát.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

> Azzal, hogy engedett felvételeket kikerülni? Mert mintha ennyit írt volna
> elbaszás címszó alatt..

Ideje lenne elolvasni, és nem csak a képeket nézegetni.

> A szándék úgy tűnik, hogy valamennyire kölcsönös..

Igen, ezért lehetett az, hogy az IN nem a hajóágyúkkal és rakétákkal
válaszolt a blokádtörőkre, hanem a lehető legkisebb erő bevetésével. Mert
ki akarnak irtani mindenkit, de jobb szeretik nyújtani a dolgot. Igen,
ezek ilyenek.

> A radikális izraeliek nyilván ugyanazt mondják mint a radikális hamasz, de
> a nép véleménye rendszerint el szokott térni a radikális mozgalmakétól.

Épp csak a radikális hamasz kormányon van, a radikális (igazán radikális)
izraeliek meg nem. És az izraeli kormány csak a gázai kormánnyal tud
tárgyalni, az nem megy, hogy megbeszéli egyesével a kétmillió
palesztinnel, hogy ők mit akarnak.

Főleg, hogy a hamasz lelövi azt, aki izraellel beszélget.

Összességében ebben a threadben elveszítetted a kapcsolatodat a valósággal
és tényekkel. Amíg ez meg nem kerül, a vitának igyekszem véget vetni, bár
nehéz megállni.

Pápai Balázs

Attila Rajmund Nohl írta:
> Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> írta, 2010.06.01.:
> [...]

> Te meg tudsz egyezni egy olyannal, aki nem ismeri el a léted?

Nem mondtam, hogy egyszerű..
De egyedül az mutat előre. Vagy akkor marad a ki irt ki kit játék..
Ha szerinted nem lehet velük megegyezni, akkor mit kellene csinálni? Blokád
alatt tartani egy népet és ezzel folyamatosan generálni az új és újabb
ellenséget?

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> [...]
> és tényekkel. Amíg ez meg nem kerül, a vitának igyekszem véget vetni, bár

Akkor álljad meg.

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Erre mutattam én egy hasonló, teljesen konkrét példát.

Ha már volt erre példa, akkor csak a valószínűség nő, de bizonyosság attól
még nem lesz előre..

Attila Rajmund Nohl

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 01:47:56PM +0200, Pápai Balázs wrote:

> Szerintem átvizsgálhatták volna a hajót, ha várnak vele egy keveset.
> Teljesen jogosan bekísérhették volna egy kikötőjükbe és átvizsgálhatták
> volna a rakományt.

Ha jol tudom, odaig mar eljutottunk egyszer, hogy a hajok nem volt
hajlandoak iranyt valtoztatni es a kijelolt kikotobe menni.

> Nekem azzal van bajom, ahogy és ahol csinálták.

Igen, ezt mar irtad parszor, felesleges ismetelgetni. Az "ahol" reszere
erkezett reakcio, amit kovetkezetesen figyelmen kivul hagysz; az "ahogy"
reszben pedig egyetertunk.

Guy

The human race, to which so many of you belong...

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> [...]

a nép véleménye rendszerint el szokott térni a radikális mozgalmakétól.

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Pápai Balázs wrote:

Akkor olvasd el, amiről azt állítod, hogy elolvastad.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:
Nem kell, hogy ugyanarról a dologról azonos véleményünk legyen. Azért mert
elolvasom ugyanazt, nyilván juthatok másra. Ebből nem az következik, hogy
nem olvastam, hanem az, hogy másképp gondolom.

Tomka Gergely

> Nem kell, hogy ugyanarról a dologról azonos véleményünk legyen. Azért mert
> elolvasom ugyanazt, nyilván juthatok másra. Ebből nem az következik, hogy
> nem olvastam, hanem az, hogy másképp gondolom.

Ebből következik az, hogy nem olvastad.

Az pedig, hogy úgy gondolod, hogy bizonyos kormányoknak a lehetetlent kell
megtenniük, másoknak meg ami nekik jólesik, az következik, hogy nem
érdekel/foglalkoztat a valóság. Persze ez egy széles körben elismert
szellemi iskola, csak elég váratlanul bukkant föl egy politikai kérdés
közepén.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Xorn

2010/6/1 Tomka Gergely <ger...@tomka.hu>:

> [...]
> izraeliek meg nem. És az izraeli kormány csak a gázai kormánnyal tud
> tárgyalni, az nem megy, hogy megbeszéli egyesével a kétmillió

Pedig lehet, hamarabb ernenek el vele eredmenyt, mint igy.

> [...]
> és tényekkel. Amíg ez meg nem kerül, a vitának igyekszem véget vetni, bár

:-)

Best regards,
Andy

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Ebből következik az, hogy nem olvastad.

Ebből az következik, hogy azt állítod, hogy hazudok.
Itt én befejeztem a veled való vitát.

Xorn

> [...]
> alatt tartani egy népet és ezzel folyamatosan generálni az új és újabb

Vagy odahagyni a blokadot, hadd importaljanak annyi fegyvert, amennyit
akarnak, es akkor lehet nyiltan haboruzni. Az mennyire szolgalja a
bekesseget?

Best regards,
Andy

Tomka Gergely

> Ebből az következik, hogy azt állítod, hogy hazudok.

Igen, ez is egy lehetséges értelmezése az állításodnak, de én ezt nem
akartam fölhozni, nekem inkább tűnt úgy, hogy csak felületesen átfutottad.

Köszönöm, hogy tisztáztad a helyzetet.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

KORN Andras <ko...@linuxflame.elan.rulez.org> wrote:
> Ha jol tudom, odaig mar eljutottunk egyszer, hogy a hajok nem volt
> hajlandoak iranyt valtoztatni es a kijelolt kikotobe menni.

ajaj, ezt tenyleg te irtad? nem alszol mostanaban?

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Igen, ez is egy lehetséges értelmezése az állításodnak, de én ezt nem
> akartam fölhozni, nekem inkább tűnt úgy, hogy csak felületesen átfutottad.

Mondom, hogy elolvastam.

> Köszönöm, hogy tisztáztad a helyzetet.

Szerintem meg ....od. Komolyan.

Marton Ferenc

> [...]

> alatt tartani egy népet és ezzel folyamatosan generálni az új és újabb

ne idegesits mar fel, izrael beket akar, nagy nehezen de azert sikerul
elhitetni az izraeliekkel hogy a pacifikalasnak tobb elonye van mint a
haborunak (mivel azt nem tudjak befejezni). A masik oldalon meg a
haborupartisag van, minden kedvezmeny a masik oldal gyengesege es ennyi
ott a tortenet. Ahogy erosodik a hamasz, ugy radikalizalodik izrael
is. Jo ki hintapalinta.

a tortenelemben volt hasonlo eset, amikor egy macmillan nevu foszer
addig addig egyezkedett hitlerrel amig ki nem tort vegul a masodik vh
(kozben hitler idot nyert sokmindenre). Utolag nagy marha volt
macmillan, rovidebb ut lett volna, hitlert fellogatni a fara azonnal,
mint beket akarni. de barki barmit csinal, mindig van aki azt hiszi
jobban tudja. Meg akkoris, ha fingja nincs az egeszrol. Velemeny olyan
mint a segglyuk, mindenkinek van.

Marton Ferenc

> Vagy igen, vagy nem. Ez rendszerint utólag derül ki, de te el?re tudod.

igazad van, vegulis fegyvert is vihetnenek egybol, nem tudni mire fogjak
hasznalni. pl szep gulakat lehet rakni beloluk, egyaltalan nem biztos
hogy embereket olnek vele.

Marton Ferenc

Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org> wrote:

> Ettem en hogy az ido feleben inkabb diohej mint hajo a charles de
> gaulle, de azert kicsit nagyobb mint barmi ami pl az angoloknak van...

vamn egy erzesem hogy azt a hajot csak hobbibol tartjak a franciak :)

Szakacs-Vass Sandor

> vamn egy erzesem hogy azt a hajot csak hobbibol tartjak a franciak :)

Yepp, mindenkinek van furcsa hobbija, es olyanok is akik szeretik ha
csufolodnak rajtuk a hobbi miatt :)

--
Udv, Sandor

Marton Ferenc

> [...]
> mint beket akarni. de barki barmit csinal, mindig van aki azt hiszi
> jobban tudja. Meg akkoris, ha fingja nincs az egeszrol. Velemeny olyan

chamberlain, elkepzelesem sincs kivel kevertem.
:)

Xorn

2010/6/1 Marton Ferenc <hos...@norb.rulez.org>:

> chamberlain, elkepzelesem sincs kivel kevertem.
> :)

Palinkaval?

Best regards,
Andy

Xorn

2010/6/1 Tomka Gergely <ger...@tomka.hu>:

> Hányo ldalt pastoltál te be ide? szégyelld magad.

Es te hany oldalt ideztel vissza az alairasod utan? Te szegyelld magad! :-)

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, KORN Andras wrote:

> Mondjuk Izraelnek sem kell a szomszedba menni apartheidert, etnikai
> tisztogatasert, jogtalan teruletfoglalasert stb. stb. Szoval mindket oldal
> megeri a penzet.
>
> Erdemes RMS hireit olvasgatni errol; nehany igy kapasbol:

Igen, így néz ki, amikor egy háborúban csak az egyik fél szenvedését
sorolják. Az is természetes, hogy egy háborúban a gyengébb fél
aránytalanul többet szenved. De megoldást (főleg gyors megoldást) RMS sem
tud erre a problémára. A blokád ellenben viszonylag hatékony megoldás az
izraeli lakosok elleni támadások ellen, amelyek korlátozása az izraeli
állam kötelessége.

Én a magam részéről úgy gondolom, hogy a palesztinoknak sokkal
többmindenben lehetne engedniük, és sokkal többet kaphatnának érte, szóval
most nekik kellene lépniük. Nem fognak, főleg a Hamasz.

> 25 May 2010 (Israel offered to sell nuclear missiles to South Africa)
>
> Israel offered to sell nuclear missiles to South Africa in 1975.

Tudtommal ez inkább volt csere - izraelnek volt technológiája,
dél-afrikának volt uránja.

Dél-afrika leszerelte az atomarzenálját, amikor megszűnt az apartheid,
békés egymás mellett élés révén. Izraellel ez nem fog megtörténni
belátható időn belül. 4 háború elég volt két szomszéd meggyőzéséhez.
szíria még hátravan. Irán nem szomszéd és mostanség elsősorban ők éltetik
a Hamaszt... én nem fogadnék arra, hogy mi látunk békét a közel-keleten :(

> 22 May 2010 (Double standards won't help)
>
> Israel's refusal to consider nuclear disarmament threatens to wreck nuclear
> nonproliferation efforts.
> http://www.guardian.co.uk/world/2010/may/19/nuclear-weapons-conference-middle-east

Ezzel is az a bajom, hogy kevés olyan ország van, amit más országok
deklaráltan ki akarnak irtani. Izraelt szíria, a Hamasz és Irán is ki
akarja irtani, ezen túl még Észak és Dél Korea ugrik be hasonló
barátságossági szinttel.

> 16 May 2010 (Israel is an dictatorship)

Ez szimpla hülyeség.

> How Israeli settlers harassed and attacked Palestinians during the past
> couple of months. (It is a long list .)

Ezek meg azok a véglények, akik mostm egnyerték a választást, köszönhetően
az előző békülgetések kudarcának :( A következőt nem fogják, mert úgy
tűnik, a helyzet gyorsabban romlik, mint előtte, de mivel Izrael
demokrácia, ilyen dolgok történnek.

Hányo ldalt pastoltál te be ide? szégyelld magad.

tg

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Xorn

2010/6/1 Szládovics Péter <pe...@szladovics.hu>:

> Plusz Guy aláírását is... :)

Lassa be, TG kollega, hogy ebbol mar jol nem johet ki! :-)

Szládovics Péter

Attila Rajmund Nohl

> [...]
> alatt tartani egy népet és ezzel folyamatosan generálni az új és újabb

Mi is börtönbe dugjuk a bűnözőket jobb híjján...

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 02:59:43PM +0200, Tomka Gergely wrote:

> Igen, így néz ki, amikor egy háborúban csak az egyik fél szenvedését
> sorolják. Az is természetes, hogy egy háborúban a gyengébb fél
> aránytalanul többet szenved.

Duma, szerecsenmosdatas. Az, hogy "haboru van", nem mentseg az etnikai
tisztogatasra, az apartheidre, a politikai ellenfelek hatosagi zaklatasara
stb.

Es, ha megnezed, a felsorolt esetek donto resze nem haborus esemeny, hanem
(etnikailag, ritkabb esetben politikailag motivalt) motivalt
civilcsesztetes, -kinzas, -gyilkolaszas.

> De megoldást (főleg gyors megoldást) RMS sem tud erre a problémára.

Es? Ha nincs gyors megoldas, nem kellene elitelnunk az atrocitasokat?

> Én a magam részéről úgy gondolom, hogy a palesztinoknak sokkal
> többmindenben lehetne engedniük, és sokkal többet kaphatnának érte, szóval
> most nekik kellene lépniük. Nem fognak, főleg a Hamasz.

Szerintem meg az van, hogy Izrael igazabol nem akar beket; azert hergeli az
idezett tipusu atrocitasokkal a palesztinokat, hogy ezzel a Hamasz
tamogatottsagat novelje, aztan mutogathasson a Hamaszra, hogy azzal nem
lehet targyalni, ugyhogy addig is lerombolunk meg nehany palesztin falut es
sajatokat epitunk a helyukre.

A masik lehetoseg az, hogy annyira hulyek, hogy nem latjak, hogy a
folyamatos provokacio ezt eredmenyezi, de ezt nem hiszem.

> Ez szimpla hülyeség.

Itt ugye arrol volt szo, hogy egy spanyol bohocot deportaltak az izraeli
hatosagok. Ezt tartod hulyesegnek, vagy azt, hogy RMS ezt kifogasolja?

> Hányo ldalt pastoltál te be ide? szégyelld magad.

Eleget ahhoz, hogy latsszon, mennyire se vege, se hossza az Izrael altal
elkovetett atrocitasoknak. (Es nem, ezzel nem azt akarom mondani, hogy a
masik oldal nem kovetett el semmit, csak azt, hogy Izraelt sem kell
felteni ebben a tekintetben.)

Mielott nagyon nekiallsz valaszolni, azert legalabb fusd at a listat a
vegeig.

Guy

The question is simple: what is the answer?

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Xorn wrote:

> Es te hany oldalt ideztel vissza az alairasod utan? Te szegyelld magad! :-)

Feladtam a ctrilk nyomkodását. Nem túl gyors a vonal hazafelé innen :)

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Attila Rajmund Nohl

KORN Andras <ko...@linuxflame.elan.rulez.org> írta, 2010.06.01.:
[...]

> [...]
>
> A masik lehetoseg az, hogy annyira hulyek, hogy nem latjak, hogy a
> folyamatos provokacio ezt eredmenyezi, de ezt nem hiszem.

A harmadik lehetőség, hogy van egy hangos kisebbség, aki Nagy-Izraelt
akar (bármi áron), az izraeli választási rendszer miatt meg
(túl)gyakran kerülnek a tűz közelébe.

> Itt ugye arrol volt szo, hogy egy spanyol bohocot deportaltak az izraeli
> hatosagok. Ezt tartod hulyesegnek, vagy azt, hogy RMS ezt kifogasolja?

Szerintem a levont következtetést tartja erősnek.

Tomka Gergely

> [...]

> (etnikailag, ritkabb esetben politikailag motivalt) motivalt
> civilcsesztetes, -kinzas, -gyilkolaszas.

Ilyenkor kezdem megérteni Traut. Ez az egész nem egy hagyományos, tank vs
tank, bombázó vs. vadászgép háború. A palesztin féltől bárki lehet
felfegyverezve, ha mással nem, egy öngyilkos bombával, bármelyik házból
lőhetnek ki rakétát.

> Es? Ha nincs gyors megoldas, nem kellene elitelnunk az atrocitasokat?

Melyik atrocitást?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/Beersheva_kindergarten_after_rocket_attack_from_Gaza.jpg

Mit segí egy atrocitás elítélése? Lehet elégedetten hümmögni?

> [...]
>
> A masik lehetoseg az, hogy annyira hulyek, hogy nem latjak, hogy a
> folyamatos provokacio ezt eredmenyezi, de ezt nem hiszem.

Miért ne akarna békét? Izrael a következő, egykoron kiirtásukra törekvő
országokkal kötött békét, vagy vonult ki önként róluk:

- Jordán
- Egyiptom
- Libanon
- PLF/Arafat

A Hamasz miért lenne más? Nekik is csak idő kell. Egyiptom is onnan
indult, ahol most a Hamasz van.

> Itt ugye arrol volt szo, hogy egy spanyol bohocot deportaltak az izraeli
> hatosagok. Ezt tartod hulyesegnek, vagy azt, hogy RMS ezt kifogasolja?

Nem, azt, hogy Izrael is a dictatorship.

> [...]
> elkovetett atrocitasoknak. (Es nem, ezzel nem azt akarom mondani, hogy a
> masik oldal nem kovetett el semmit, csak azt, hogy Izraelt sem kell

Nem, nem kell félteni. Amit minden ilyen listáról hiányolok, az a Hamasz
által palesztinok ellen elkövetett atrocitások listája, ami szintén nem
rövid, és elég érdekes fénybe helyez minden tárgyalási kísérletet a
Hamasszal. Nekem történetesen nem lenne gyomrom ahhoz, hogy egy épületben
legyek a Hamasz bármelyik képviselőjével. De ez mellékvágány

> Mielott nagyon nekiallsz valaszolni, azert legalabb fusd at a listat a
> vegeig.

Megtörtént, és én ezekről a dolgokról általában tudok, nem újdonságok. És
például a bohóc vagy noam chomsky kitiltása nem indokolható. Chomskyt
legalább értem, miért titltották ki, de a bohócot nem (és arról nem is
tudtam amúgy).

Állítólag terrorista kapcsolatai lehettek, és nem beszélt róluk elég
részletesen, de egy bohócot ezért én nem tiltanék ki, hanem figyelném a
kapcsolatait, és legközelebb alaposabb indokokkal tiltanám ki. Prominens
személyiséget visszafordítani, bármennyire is nagy a pofája, diplomáciai
baklövés.

http://www.haaretz.com/print-edition/news/shin-bet-deports-spain-s-most-famous-clown-upon-arrival-in-israel-1.288531

The incident sparked tension between the Israeli Embassy in Madrid and the
Foreign Ministry in Jerusalem, prompted by questions to the embassy from
Spanish journalists and fueled by the diplomats' anger at the Foreign
Ministry's explanation that Prado was turned away at the airport "for
security reasons."

Így néz ki egy diktatúra? A nagykövetség lebassza a külügyminisztériumot?

Ami RMS listájában zavar ez a tódítás. Izraelben sokkal komolyabb a
biztonsági helyzet, mint amit mi ismerünk, és mivel ezt hivatalok kezelik,
legalább olyan sűrűn elbasszák, mint bárki más (pl. tsa vagy magyar
posta). Ebből azt a következtetést levonni, hogy izrael diktatúra? És ezek
után pont RMS listáját böngészve tájékozódjak ezekről az eseményekről?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Xorn

> Feladtam a ctrilk nyomkodását. Nem túl gyors a vonal hazafelé innen :)

Jo kifogas sose rossz!

Best regards,
Andy

It is loading more messages.