cimlapok

Tomka Gergely

Xorn

On Mon, Jan 3, 2011 at 3:18 PM, Tomka Gergely <ger...@tomka.hu> wrote:

> http://comment.blog.hu/2011/01/03/ures_cimlappal_tiltakozik_a_nepszabadsag_es_a_nepszava

Az utes ult, a balhe all, hogy a klasszikusoktol idezzek.

Best regards,
Andy

András Csányi

On 3 January 2011 15:26, Xorn <toth....@gmail.com> wrote:

> Az utes ult, a balhe all, hogy a klasszikusoktol idezzek.

Csak arra leszek kiváncsi, hogy ez a tiltakozás mennyire lesz
folyamatos. Remélem, hogy hosszú időn keresztül nyomás alatt tartják
ezt a bagázst. Tudom, nem érdekli őket. De akkor is! :)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --

Attila Rajmund Nohl

András Csányi <sayus...@gmail.com> írta, 2011.01.03.:

> Csak arra leszek kiváncsi, hogy ez a tiltakozás mennyire lesz
> folyamatos.

Az attól függ, hogy büntetni fognak-e, mennyit és miért.

András Csányi

2011/1/3 Attila Rajmund Nohl <attila...@gmail.com>:

> Az attól függ, hogy büntetni fognak-e, mennyit és miért.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy miért lehetne ezt a két újságot
megbüntetni. A címlapok miatt nem hiszem.

--
- -

Attila Rajmund Nohl

András Csányi <sayus...@gmail.com> írta, 2011.01.03.:
> 2011/1/3 Attila Rajmund Nohl <attila...@gmail.com>:
[...]

> Arra azért kíváncsi lennék, hogy miért lehetne ezt a két újságot
> megbüntetni. A címlapok miatt nem hiszem.

Nem erre az esetre gondoltam, ezért semmi. A Népszabadság/Népszava
olvasói egyébként is tisztában vannak, hogy maga az ördög ül a
miniszterelnöki székben, úgyhogy ez nem sok újdonság. Az érdekes az
lesz, ha lehozzák, hogy valamelyik miniszter/képviselő/polgármester
lop és ezek után büntetik őket...

Xorn

> [...]
> miniszterelnöki székben, úgyhogy ez nem sok újdonság. Az érdekes az
> lesz, ha lehozzák, hogy valamelyik miniszter/képviselő/polgármester

Hiszen az gyuloletbeszed! Akit vadolnak, az legalabbis biztos utalja,
es biztos meg is fog sertodni miatta, raadasul indulatokat is kelt
azokban, akiket megloptak, nem?

Best regards,
Andy

Szokovacs Robert

On 2011 January 03, Monday 17:01:37 Gábor Lénárt wrote:
> a kovetkezo mondata: "de miert akarod az embereket visszatartani attol,
> hogy merjenek nagyot almodni, es tudjanak hinni abban, hogy egy nagy nep
> rokonai vagyunk inkabb?". Hmmm)

remelem megkerdezted, hogy hol a faszban van az a bizonyos nagy nep ma?

Szakacs-Vass Sandor

"Attila Rajmund Nohl" <attila...@gmail.com> wrote on Mon, 03 Jan 2011:

> Az attól függ, hogy büntetni fognak-e, mennyit és miért.

Nem csak attol. A sajto penzt kell keressen, az a dolga. Ha sokszor
jelentet meg ures (cim)oldalt, azzal idegesiti az olvasokat, ami nem
jo az elofizetesek/vasarlasok szamara nezve. Ha e hatulutot nem
ellenzi egy pozitiv eredmeny (pl a kormany akinek az orra ala borsot
tornek erosen pruszkol), akkor hamar abba fogjak hagyni...

Azaz buntetni sem kell, csak figyelmen kivul hagyni, es nem lesz
folyamatos a tiltakozas ezen formaja.

--
Udv, Sandor

Gábor Lénárt

On Mon, Jan 03, 2011 at 05:04:22PM +0100, Szokovacs Robert wrote:
> On 2011 January 03, Monday 17:01:37 Gábor Lénárt wrote:

Hoho, 2011 van? Mindig elfelejtem, es meglepo latni ...

> remelem megkerdezted, hogy hol a faszban van az a bizonyos nagy nep ma?

Ha' nyilvan osszevesztek magyar rokonaikkal, es mi nyertunk, mert mi meg
nagyobb nep vagyunk :)

Csibra Gergo

Monday, January 3, 2011, 5:22:55 PM, Szakacs-Vass Sandor wrote:

> [...]
> ellenzi egy pozitiv eredmeny (pl a kormany akinek az orra ala borsot
> tornek erosen pruszkol), akkor hamar abba fogjak hagyni...

Mellesleg szerintem a fehér címlap minden csak nem kiegyensúlyozott.
Ha mondjuk a fehéren kívül lenne egy szürkeskála, és egy
szivárvány"skála" is akkor lehetne kiegyensúlyozottnak tekinteni, és
nem félni attól, hogy a kiegyensúlyozatlanság miatt megbüntetik :)

--
Best regards,
Csibra Gergo mailto:ge...@csibra.hu

Pirity Tamas Gabor

On Mon, Jan 03, 2011 at 04:30:58PM +0100, Attila Rajmund Nohl wrote:
> [...]
> miniszterelnöki székben, úgyhogy ez nem sok újdonság. Az érdekes az
> lesz, ha lehozzák, hogy valamelyik miniszter/képviselő/polgármester

Még egyszerűbb lesz megbüntetni őket azért, mert nem tájékoztatnak
vagy nem elegendő mértékben esetleg nem teljesen pontosan tájékoztatnak
valami ,,nagyon fontos eseményről''.

--
PTG
This life is a test. It is only a test. Had this been an actual life, you

Pirity Tamas Gabor

On Tue, Jan 04, 2011 at 12:28:10AM +0100, Csibra Gergo wrote:
> [...]
> szivárvány"skála" is akkor lehetne kiegyensúlyozottnak tekinteni, és
> nem félni attól, hogy a kiegyensúlyozatlanság miatt megbüntetik :)

Szivárványt még véletlenül se, a melegek népszerűsítésének vennék,
és azért hamarosan megkövezés is járhat.

--
PTG
What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I

Csibra Gergo

Tuesday, January 4, 2011, 8:55:51 AM, Pirity Tamas Gabor wrote:

> Szivárványt még véletlenül se, a melegek népszerűsítésének vennék,
> és azért hamarosan megkövezés is járhat.

Igazából egy teljes spektrumra gondoltam. Arról nem tehetek, hogy a
hülye esőcseppeken is pont úgy törik meg a fény :)