hi

Terray Tamas

to hs...@googlegroups.com
Sziasztok!

A melléklettel tudok hozzájárulni a projekt sikeréhez ;) Egyébként jó
könyv.

Üdv,
Tamás

community.jpg

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
egyetértek:) ezért is volt az első dolgom, már jó előre betervezve, h
lakásvásárláskor vettem egy mosogatógépet:))
P.

Marton Tamás

to hs...@googlegroups.com
én meg már fel is ajánlottam, hogy ha meglesz a hely, viszek
mosogatógépet. Beszerelni viszont másnak kell. :-)

Bencze Racz

to hs...@googlegroups.com

Szerintem amíg egy 300ezer forintos lakásra nincs annyi pénzünk amiből kijön
egy 50-60ezer forintos havi takarítási díj (mosogatással, ebből kb. 3
naponta jön valaki, akár egy egyetemista csajt szerzünk érte de ezért már
megéri), addig nem érdemes belevágni, mert csak kakaskodni fogunk a
szemétdombunkon.

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
On Fri, Mar 06, 2009 at 02:54:53PM +0100, Marton Tamás wrote 0.9K:
> én meg már fel is ajánlottam, hogy ha meglesz a hely, viszek
> mosogatógépet. Beszerelni viszont másnak kell. :-)

en be tudnam szerelni?

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
On Fri, Mar 06, 2009 at 02:58:04PM +0100, Bencze Racz wrote 1.5K:
> [...]
> naponta jön valaki, akár egy egyetemista csajt szerzünk érte de ezért már
> megéri), addig nem érdemes belevágni, mert csak kakaskodni fogunk a

egyreszt a LETS rendszert gondoltam erre, masreszt megneznem hogy mas
hackerspacekben hogy csinaljak ezt. a mosogatasra nem lesz gond egyelore. a
takaritas megoldassal valoban kell foglalkoznunk.