mai wagon

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
hallo,

lanyha (1) a visszajelzes a mai wagonbeli talalkozoval kapcsolatban. ebbol
kovetkeztetve felmerul, hogy este a meetupon tobben lehetunk. ott tuti
talalkozunk ;)

egyelore bizonytalanul latom a deli talalkozot. a motivaciomhoz meg jo lenne
legalabb meg egy ember aki valallja is, hogy eljon ;p

csao,

ps: ne kuldjetek nekem sms-t, a telefonom a microsofttol elvarhatot nyujtja,
nem muxik: letolti es egybol megsemmisiti a bejovoket, eselyt sem hagyva
szamomra, hogy rajukpillantsak. debianos telon ezt gyorsan ki lehetne
javitani...

Balázs Benedek

to hs...@googlegroups.com
Én itthon prüszkölök, szerintem az esti meetup sem esélyes,,,

Bencze Racz

to hs...@googlegroups.com

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
hi,

On Wed, Mar 04, 2009 at 11:20:33PM +0100, Bencze Racz wrote 11K:
> Miért nem nézünk egy 100-150 négyzetméteres lakást amit ki akarnak adni
> albérletbe?

tok jo oltet, ha jot lehet talalni! ;)
a turelmes szomszedokra es az ipari aramra oda kell figyelni. ezeket nem
szoktak feltuntetni az ilyen hirdeteseken... ;)

ezekben sajnos elbukjuk a nagyobb es rendszeres rendezvenyek szervezeset
(meetup?). mikozben a ktgek nem csokkennek szamottevoen (kiveve a tegnapi
blitzplatz eredmenyekhez kepest ;))

valszeg ezekben a lakasokban a tulajdonos nem biztos, h. orul, ha nekiallunk
tenyleg otthonosan berendezkedni, kipingalni, etc. ;)

> Havi 2-300ezer forintért az ilyeneket ki lehet bérelni.

szerintem olcsobbat is lehet talalni, nekunk jo az olyan amit fel lehet (kell)
ujitani.

> Itt van 1-2 jópofának tűnő, még bútor is van benne.

nem vagyok biztos, hogy butort nem tudunk osszedobni mi is. foleg, hogy lassan
megint itt lesz tavaszi lomtalanitas.

> http://www.alberlet.hu/hu/hirdetes_reszletek/alberletet_kinal/budapest_5_ker
> ulet_belgrad_rakpart_90m2_3_szoba_8701
> http://www.alberlet.hu/hu/hirdetes_reszletek/alberletet_kinal/budapest_5_ker
> ulet_fovam_ter_114m2_3_szoba_786364518
>
> http://www.alberlet.hu/hu/hirdetes_reszletek/alberletet_kinal/budapest_5_ker
> ulet_szervita_ter_116m2_3_szoba_1203965263

adottsagait tekintve ez a favoritom.

> http://www.alberlet.hu/hu/hirdetes_reszletek/alberletet_kinal/budapest_5_ker
> ulet_belgrad_rakpart_100m2_2_szoba_864934046

mi legyen ezekkel? elmegy vki megnezni? esetleg a kov operation blitzplatz
kereten belul, ezek lehetnek kiindulopontok? fel a terkepre veluk, vagy nem?

csao,s

Bencze Racz

to hs...@googlegroups.com

Figyu van rengeteg ingatlanos oldal, ez csak az egyik és csak PoC-nek
küldtem őket!

Nem értem hogy miért kell ragaszkodni a pingáláshoz meg a ipari áramhoz,
meetupra szerintem alkalmas egy ilyen hely, bár egy erős 80-100 fős
limittel. :)

Igaz ahhoz képest amit a múltkor találtatok nem ideális de 1.2 millió áfa
vagy 300.. :)

to hs...@googlegroups.com

Marton Tamás

to hs...@googlegroups.com
jónak tűnik.
Van ott vajon hely is? Mármint nekünk.

Balázs Benedek

to hs...@googlegroups.com
Próbálok kontaktot szerezni. Ígértek a Millenárishoz is...

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
On Fri, Mar 06, 2009 at 02:55:52PM +0100, Bencze Racz wrote 2.6K:
> Figyu van rengeteg ingatlanos oldal, ez csak az egyik és csak PoC-nek
> küldtem őket!

bocsi, ha felreertheto voltam: koszi az eddigieket is!!!! kuldj meg. ;)
ide kapcsolodik: mi bent voltunk az OC-ban, es ott egyetlen olyat tudtak
mondani, ami a 200nm alulrol uti es lehetove teszi akar a newtech hosztolast
is.

tok jo, keresunk mindenfelet, mindenfele feltetelnek megfelelot. orulok, hogy
kicsit korbeneztel a berlakaspiacon, hianypotlo :) elobb-utobb konvergalni fog
az amit keresunk.

> Nem értem hogy miért kell ragaszkodni a pingáláshoz meg a ipari áramhoz,

en inkabb azt mondanam, a helyet be kell "lakni", es lesz hw. annak kell tap.
egy lakas tapellatasa szerintem nem birja elviselni azt a terhelest, amit
spike eseten produkalunk.

> meetupra szerintem alkalmas egy ilyen hely, bár egy erős 80-100 fős
> limittel. :)

ok, meetupra jo. newtech meetupra nem, ok 120 fole lonek. ;)

> Igaz ahhoz képest amit a múltkor találtatok nem ideális de 1.2 millió áfa
> vagy 300.. :)

jaja, nem gondolom ugy, hogy megtalaltuk a tutit. homer simpson mondta: The
only way never to fail is to never try. ;)))

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
On Fri, Mar 06, 2009 at 07:05:43PM +0100, Balázs Benedek wrote 7.7K:
> Tűzraktér?
>
> http://tuzrakter.hu/kepek/portfoliok/H3P4eweb.pdf

nagyon jo kis hely! felraktam a terkepre.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=115687090496784931343.000461a77e4f2e79c4e79&ll=47.50549,19.063683&spn=0.062039,0.114326&t=h&z=13

tetszik ez: "terezvarossal kozos rendezvenyeink" - egyuttdolgoznak a
kerulettel. hmmm.

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
On Fri, Mar 06, 2009 at 07:37:30PM +0100, Marton Tamás wrote 8.3K:
> jónak tűnik.
> Van ott vajon hely is? Mármint nekünk.

ja, fontos kerdes. a hely frekventaltsaga verhetetlen, a keresztbeporzo
kombobonuszrol nem is beszelve.

Bencze Racz

to hs...@googlegroups.com
Lol @ homer simpson

Igen

Szerintem az erősárammal nem lehet gond, 20 számítógép nem fogyaszt olyan
sokat, maximum elosztók kellenek meg az hogy ne 50 éve épült ház és
rézdrótok legyenek a falakban

to hs...@googlegroups.com

A tűzraktér nem olyan embereké akikkel szívesen üzletelnénk

to hs...@googlegroups.com
Sziasztok,

Ismét szerda van. Ki jön a waggonba délbe?

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
hallo,

On Wed, Mar 11, 2009 at 09:34:11AM +0100, Marton Tamás wrote 0.4K:
> Ismét szerda van. Ki jön a waggonba délbe?

sajnos nem tudok jonni. holnap esetleg? kombinalva egy tuzrakteres
gyarlatogassal es egy belvarosi blitzplatzszal? akar delutan is.

csao,s

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com

igen, a holnap nekem is jobb lenne.
de a tűzraktér kiesett, nem?
2009/3/9 Bencze Racz <bencz...@fusiongate.hu>:

> A tűzraktér nem olyan embereké akikkel szívesen üzletelnénk

P.

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
On Wed, Mar 11, 2009 at 10:04:00AM +0100, Mázsa Péter wrote 0.8K:

> igen, a holnap nekem is jobb lenne.

kiraly! holnap mikor? delutan? este?

> de a tűzraktér kiesett, nem?

gyarlatogatni attol meg el lehet menni.

kivancsi lennek, mi az oka.

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
nekem csak a 2 jó, az is csak 3ig
P.

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
beszeltem asciimooval es pufival, ok is tudnak jonni. 14:00 oktogon.
csao,