njszt tamogatas

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
hallo,

nagyon-nagyon gyorsan el kellene donteni, hogy mi legyen ezzel. a heten be
kell adni vmi anyagot, ha meg bele akarunk ferni az iden. nagyon ki kell
talalnunk mit akarhatunk es mit adhatunk. velemenyem valtozatlan. ez a kerdes
szerintem konszenszust igenyel. meghozza hetfo delig. hi noon.

ne fogjatok vissza magatokat.
csao,s

PS: alabbiakban az eddigi eziranyu levelek rovid osszefoglaloi.

On Mon, Feb 16, 2009 at 10:26:23PM +0100, stefan....@gmail.com wrote 2.0K:
> [...]

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
Hallo,

On Sat, Feb 21, 2009 at 10:21:52PM +0100, stefan....@gmail.com wrote 2.2K:
> [...]
> talalnunk mit akarhatunk es mit adhatunk. velemenyem valtozatlan. ez a kerdes
> szerintem konszenszust igenyel. meghozza hetfo delig. hi noon.

ha odamegyunk az NJSZT-hez, kell valami konkretabb megfogalmazasa a celoknak,
ezt kerte Balazs es Pufi is korabban. erre probaltam valamit osszehozni,
reszben a metalab hasonlo oldalat veve alapul.
http://hspbp.org/tiki-index.php?page=HomePage

remelem alapnak jo, mondjatok meg, mi hianyzik meg. mi az ami felesleges.
csao,s

> ne fogjatok vissza magatokat.

haaaaalloooooooo? haaaaaaaaallooooooooooo?

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
[[]] törlés-javaslat
NAGYBETŰK kiegészítés-javaslat

A hacker olyan személy, aki [[-]] intellektuális kíváncsiságból,
[[vagy]] tiszta KREATIVITÁSBÓL VAGY élvezetből, BÁRMIFÉLE ÁRTÓ
SZÁNDÉKTÓL MENTESEN a rendszerek korlátait próbálja felderíteni VAGY
MEGHALADNI.

A hackerspace
OLYAN ON- ÉS LEHETŐSÉG SZERINT OFFLINE [[nonprofit innovációs és
startup központ és]] közösség, AMELY
helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET biztosít a szabad ÉS HATÉKONY
információáramlásnak [[hackerek, művészek és]]
* AZ alapítók,
* MÁS TAGOK, VALAMINT
* INNOVATÍV ÉS ROKONSZENVES ALKOTÁSOK, PROJEKTEK VAGY STARTUPOK [[az
új média, IT és hacker projekteknek biztosít infrastruktúrát,
eszközöket és szerszámokat]]
SZÁMÁRA.

[[Faszé' nem tudjuk ezt a neten megvitatni, hackerek!?:]]

P.

Marton Tamás

to hs...@googlegroups.com
Péter,

szerintem ezt a wiki-ben is megtehetnéd ám. ;-)
úgy látom, minden belépett felhasználó szerkesztheti a wiki-t.

pufi

ui: egy aggregált rss-szel az összes változás követhető... csak
gondoltam szólok :-)

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
Jahogyezegywiki!:)
Mos, ellentétben az előző alkalommal, sikerült is belépnem - az előző,
nyilvánosságra hozott jelszavammal. Viszont nem találom, hol lehet
jelszót váltani. Tud vki segíteni?

Köszi

Marton Tamás

to hs...@googlegroups.com
Feltettem jobb oldalra egy user preferences-t. Ott módosíthatod

Tamas (aka pufi)

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
On Sun, Feb 22, 2009 at 08:15:19AM +0100, Mázsa Péter wrote 2.1K:

> [[]] törlés-javaslat
> NAGYBETŰK kiegészítés-javaslat

ez a definicio tortenetesen bruce schneiere, vele vitatkozz. ;)
de vannak javaslataid amik tetszenek.

> A hacker olyan személy, aki [[-]] intellektuális kíváncsiságból,
> [[vagy]] tiszta KREATIVITÁSBÓL VAGY élvezetből, BÁRMIFÉLE ÁRTÓ
> SZÁNDÉKTÓL MENTESEN a rendszerek korlátait próbálja felderíteni VAGY

ez innovativ, az arto szandekot kizarni.

> MEGHALADNI.

ez jo.

az alabbi resz a becsi metalab hasonlo ondefiniciojanak magyaritasa es apro
modositasok.

> A hackerspace
> OLYAN ON- ÉS LEHETŐSÉG SZERINT OFFLINE [[nonprofit innovációs és
> startup központ és]] közösség, AMELY

ezt kerlek magyarazd meg, miert javaslod ezt?

> helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET biztosít a szabad ÉS HATÉKONY
> információáramlásnak [[hackerek, művészek és]]

ok.

> [...]
> * INNOVATÍV ÉS ROKONSZENVES ALKOTÁSOK, PROJEKTEK VAGY STARTUPOK [[az
> új média, IT és hacker projekteknek biztosít infrastruktúrát,

ezt en valahogy megtartanam, ha lehet. az infrastruktura fontos.

> SZÁMÁRA.
>
> [[Faszé' nem tudjuk ezt a neten megvitatni, hackerek!?:]]

ott is lehet. :)
welcome to our new tiki:
http://hspbp.org/tiki-index.php?page=homepage
legalul - ha be vagy lepve - van egy discuss link. akar ott is folytathatjuk.

hamarosan kesz lesz a tikiforum/levlista integracio, akkor minden amit ide
irsz a forumban is megjelenik, es viszont. hamarosan ;)

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
Köszi, tökéletes:)

P.

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com

> ez a definicio tortenetesen bruce schneiere, vele vitatkozz. ;)
> de vannak javaslataid amik tetszenek.

hát, ez strat kérdés: fogadjuk el az eredeti definíciókat, vagy
alakítsuk saját képünkre és hasonlatosságunkra.
mindkettőnek megvannak az előnyei-hátrányai, de abban nem szívesen
döntenék, melyik legyen.
Úgyhogy nem írom át a wikit, viszont itt válaszook mindenre.
Ha az a döntés születik, h írjuk át a definíciókat, persze beszerkesztem.

> ez innovativ, az arto szandekot kizarni.

> ez jo.

a kreativitás meg azért került bele, mert az élvezet mellett az is
legitim alapérték lehet,
mint ahogy azt az is mutatja, h művészeket is bevonnál.
a kreativitás néha kényszer, és nem mindig élvezet
miért hagynánk ki azokat, akik nem élvezkednek, hanem csak azért
kreatívak, mert nem tehetnek mást?:) zavar ez minket?

> az alabbi resz a becsi metalab hasonlo ondefiniciojanak magyaritasa es apro
> modositasok.

> ezt kerlek magyarazd meg, miert javaslod ezt?

melyiket?
a közösség kiemelése az egyértelműség érdekében történt: most akkor
közösség vagy hely? Válasz: közösség, amely helyen van.
az on- és lehetőség szerint offline beillesztése a default kijelölése
miatt történt: az online helyen való jelenlétben semmi sem akadályoz
meg bennünket, az offline hely bizonytalanabb, de fontos

> ok.

> ezt en valahogy megtartanam, ha lehet. az infrastruktura fontos.

számomra a helyszín&eszközök=infrastruktúra.
de az infrastruktúra nekem is a kedvenc szavaim közé tartozik, olyan átfogó.
mi szósz ehhez: "(...) AMELY INFRASTRUKTÚRÁT (helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET)
biztosít (...)"
esetleg ide lehet átvinni az online-offline jelzőt:
"(...) AMELY ONLINE- ÉS LEHETŐSÉG SZERINT OFFLINE INFRASTRUKTÚRÁT
(helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET) biztosít (...)"
vagy:
"(...) AMELY INFRASTRUKTÚRÁT (ONLINE- ÉS LEHETŐSÉG SZERINT OFFLINE
helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET) biztosít (...)"
persze nem biztos, h nektek is ezt jelentheti az infrastruktúra

Más: itt is az alapítók, majd a tagok az elsődlegesek, vigyázva
http://www.codinghorror.com/blog/archives/001227.html
aztán jönnek az alkotások, projektek, startupok

P.

stefan....@gmail.com

to hs...@googlegroups.com
hi, ez tetszik. ez jo :)

On Mon, Feb 23, 2009 at 10:33:11AM +0100, Mázsa Péter wrote 3.6K:

> hát, ez strat kérdés: fogadjuk el az eredeti definíciókat, vagy
> alakítsuk saját képünkre és hasonlatosságunkra.

ha jo a javaslat, miert ne? ;)

> [...]
> Úgyhogy nem írom át a wikit, viszont itt válaszook mindenre.
> Ha az a döntés születik, h írjuk át a definíciókat, persze beszerkesztem.

:)

> a kreativitás meg azért került bele, mert az élvezet mellett az is
> legitim alapérték lehet,

teljesen igaz. nagyon kell bele.

> [...]
> miért hagynánk ki azokat, akik nem élvezkednek, hanem csak azért
> kreatívak, mert nem tehetnek mást?:) zavar ez minket?

engem megvettel. ;)
az arto szandekot rakhatjuk zaroljebe?

> [...]
> miatt történt: az online helyen való jelenlétben semmi sem akadályoz
> meg bennünket, az offline hely bizonytalanabb, de fontos

hat en ezt az online-only idoszakot tenyleg atmenetinek gondolom. a hely es a
kozosseg egyarant fontos. az online baseline-requirement, felesleges
kihangsulyozni imho. this is about real life.

viszont valami hivatalosnak hangzo cimet is kell adnunk magunknak, erre kivalo
szerintem a "nonprofit innovacios es startup kozpont", maradjon ha lehet.

> számomra a helyszín&eszközök=infrastruktúra.
> de az infrastruktúra nekem is a kedvenc szavaim közé tartozik, olyan átfogó.
> mi szósz ehhez: "(...) AMELY INFRASTRUKTÚRÁT (helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET)

ez jo!

> biztosít (...)"
> esetleg ide lehet átvinni az online-offline jelzőt:
> "(...) AMELY ONLINE- ÉS LEHETŐSÉG SZERINT OFFLINE INFRASTRUKTÚRÁT
> (helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET) biztosít (...)"

lehetoseg szerint? nono, tutira... ;) kulonben az egesznek a
techtank/wagonners nevet is adhatjuk, ott minden kesz, "csak" be kell adni a
birosagra... :)

> vagy:
> "(...) AMELY INFRASTRUKTÚRÁT (ONLINE- ÉS LEHETŐSÉG SZERINT OFFLINE
> helyszínt ÉS ESZKÖZÖKET) biztosít (...)"

nem birod abbahagyni, mi? ;)

> persze nem biztos, h nektek is ezt jelentheti az infrastruktúra

nekem nagyon tetszik az infrastruktura szo, mernok vagyok, vagy mi. ;)
vicces modon, most nem felek, hogy ezt nem tudjuk kitolteni tartalommal...

?

> aztán jönnek az alkotások, projektek, startupok

most mar kivancsi vagyok, hogy nez ez ki, atirva. ;)

csa,

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
2009/2/23 <stefan....@gmail.com>: