Bezobrazluk u ljekarni na Borongaju

NjamNjam

Ovakav odjeb od strane prodavaca nisam dozivio jaaaako dugo. Jos kada
prodavac ima 3 razreda srednje, razumijem ga, ali kada ima magisterij...

Ulazim u doticnu ljekarnu. S vrata vidim da za pultom klepecu dvije
kokosi. Bace kratak pogled prema meni, okrenu se jedna drugoj i
nastavljaju raspravu. Dolazim do pulta, skidam ruksak u kojem mi je
recept, one su i dalje okrenute jedna pored drugoj i klepecu. Pomislim
kako bi se to trebalo smatrati uvredljivim, ipak, daleko smo od placa,
ali ok, nije dugo trajalo.

- Dobro vece, imate Sumamed?
- (sarkastican osmjeh od uha do uha) A jeste vi doktor? ;)
- ?!?? (kolutam ocima trazeci odgovor na to pitanje) Ne..?
- Onda ga ne mozete dobiti. ;)
- ??... (podsjecam samo sebe na tele koje bulji u dvije sarene kokosi)
- (i dalje sa podrugljivim osmjehom) Morate imati recept od svog
lijecnika da bi ga mogli dobiti! ;)
- A TKO KAZE DA GA NEMAM!!?
- Pa ne znam, ja pitam! :) (potpuno drugaciji osmijeh)
- NE. NE PITATE, REKLI STE DA GA NE MOGU DOBITI!

Tlak mi skocio na 300, jebo bi joj sve po cijeloj ljekarni, samo da sam
imao snage. Doduse, jos uvijek mogu, samo da ozdravim. Uglavnom, ostatak
vremena je gledala u pod, sve finjaka, uljudno, smijesak, ovog puta
smjesak uljudnosti...

Stoka neodgojena, nema te skole koja te moze odgojiti da budes uljudan
trgovac. Da, u blizini je maksimirski stadion. Da, bio sam sportski
obucen (trenerka, sportska jakna, ruksak), ali ovakvu diskriminaciju na
temelju predrasuda nisam dugo dozivio...

keywords/tags: ljekarna, borongaj, bezobrazluk, neuljudnost, diskriminacija

--
...pitam se, zasto je dim iznad Auschwitza vjecni dim...
...a dim iznad Gaze - pizdin dim...??

http://www.youtube.com/watch?v=g4rfxHoelik

Ivan Bajlo

"NjamNjam" <njamn...@MAKNIOVOnet.hr> wrote in message

> Ovakav odjeb od strane prodavaca nisam dozivio jaaaako dugo. Jos kada
> prodavac ima 3 razreda srednje, razumijem ga, ali kada ima magisterij...

otkad je magisterij garancija icega? koliko politicara ima magisterij pa im
ne bi dao da cuvaju nacrtane ovce >:-)

> @gmail.com stanjkof

In article <gpuk31$8nf$1...@news.metronet.hr>, njamn...@MAKNIOVOnet.hr
says...

> [...]
> - ??... (podsjecam samo sebe na tele koje bulji u dvije sarene kokosi)
> - (i dalje sa podrugljivim osmjehom) Morate imati recept od svog

a moras ih razumjeti sirote, *ebale se 10 god na faksu da bi bile obicne
blagajnice ;)

Miroslav Gudelj

<stanjkof > wrote in message

ziva istina...
samo mislim da za razliku od, recimo, Konzumovih blagajnica, malo puno vise
trpaju u dzep.. :-)

Mario

> Ovakav odjeb od strane prodavaca nisam dozivio jaaaako dugo. Jos kada
> prodavac ima 3 razreda srednje, razumijem ga, ali kada ima magisterij...

one imaju titulu magistra farmacije, no to ne znaci da su
magistrirale.

x X x/BBB

"Mario" <ta...@net.hr> wrote in message

ja mislio da to zaci da se mogu vozit samo po magistrali..nekoj...

Mario

> ja mislio da to zaci da se mogu vozit samo po magistrali..nekoj...

krivo si mislio, no covjek se uci dok je ziv :-).

NjamNjam

Ozbiljno? Pa koliko godina faksa imaju?

Mario

> Ozbiljno? Pa koliko godina faksa imaju?

mislim da je to nekad bio obicni cetverogodisnji studij.

Bla

"Mario" wrote

> mislim da je to nekad bio obicni cetverogodisnji studij.

da .. svako ko je zavrsio klasicne 4 godine
je imao titulu "magistra farmacije" .. to
nije onaj pravi mr.sc. (magistar znanosti)

jednako je tako i sa medicinarima koji su
zavrsetkom faksa odmah doktori (ali opet ne
znanosti vec medicine)

ne znam kako je to sad rijeseno obzirom na
bolonju i "izbacivanje" titule magistra znanosti

--
signatjur nije moja furka ;)

jos su i zlopamtila, kad sam prije godinu dana trebao tablete za grlo i uzeo
jeftinije ali se tesko gutaju, obrazlozio sam da nisu za mene, nego za zenu.
Jos i danas su neljubazne prema meni.

pero

"B" <exor...@inet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:gq8q57$do8$1...@ss408.t-com.hr...

> jos su i zlopamtila, kad sam prije godinu dana trebao tablete za grlo i
> uzeo jeftinije ali se tesko gutaju, obrazlozio sam da nisu za mene, nego
> za zenu. Jos i danas su neljubazne prema meni.

Mozda se varas. Mozda im je to prirodno, tj. nisu ljubazne nikad, prema
nikome. ;)
--
pozdrav pero