Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Bihacki podzemniaerodromskikompleks Zeljava

1 prikaz
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

LupusREBEL

nepročitano,
24. ruj 2009. 14:31:0624. 09. 2009.

LupusREBEL

nepročitano,
24. ruj 2009. 14:32:5324. 09. 2009.

sword & lightnings

nepročitano,
24. ruj 2009. 14:57:2324. 09. 2009.

"LupusREBEL" <Lupus...@vip.hr> wrote in message
> http://www.youtube.com/watch?v=6Y4vpCnLvyg

Najprije da pohvalim izbor muzike "fear of the dark" baďż˝ dobro pristaje,
mislim da ni ja ne bih bolje mogao izabrati :-)))

sword & lightnings

nepročitano,
24. ruj 2009. 15:03:3924. 09. 2009.

"sword & lightnings" <sword.li...@fan.net> wrote in message

"Can I play with madness", fora, prva liga, a ovo ti stvarno cool izgleda,
svaka �ast

jure

nepročitano,
24. ruj 2009. 15:57:3524. 09. 2009.
On 24 ruj, 20:31, "LupusREBEL" <LupusRE...@vip.hr> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=6Y4vpCnLvyg

Eto na sta su se nasi novci od turizma trosili u ono
vrime . . . . jure

sword & lightnings

nepročitano,
24. ruj 2009. 16:12:0424. 09. 2009.

"jure" <tonko...@hotmail.com> wrote in message

E, da su samo na to...

LupusREBEL

nepročitano,
24. ruj 2009. 16:19:5324. 09. 2009.
Jos na takva dva, doduse manja aerodroma ali istog tipa...

LupusREBEL

nepročitano,
24. ruj 2009. 17:11:2024. 09. 2009.

D@rio

nepročitano,
25. ruj 2009. 02:57:4725. 09. 2009.

"jure" <tonko...@hotmail.com> wrote in message

ali barem je nesto ostalo, dok danas novaca za nas nema ali nema ni takvuh
zdanja

;-)

sword & lightnings

nepročitano,
25. ruj 2009. 03:15:3725. 09. 2009.

"D@rio" <horn...@gmail.com> wrote in message

Da, barem se vidi da je napravljeno i �to i za koga i protiv koga, �to jest
jest... mo�da se i danas novac tro�i na podzemna i nevidljiva zdanja koja su
top secret pa �emo tek za 20 god. vidjeti �to i gdje ili ipak ne�emo, hehe
:)

LupusREBEL

nepročitano,
25. ruj 2009. 03:19:5225. 09. 2009.
Tko ka�e, pogledaj na googl earth �to rade od poligona na Slunju!

laganini

nepročitano,
25. ruj 2009. 09:13:4825. 09. 2009.
jure_@_WC podrigne, pa procedi kroz gubicu:

na ono sto je drzavni vojni vrh smatrao da treba.
sada, danas, drzavni vojni vrh nece *tebe* pitati
na sta ce trositi nase novce od turizma :)
isti kurac drugo pakovanje...kuis?

--
abbate iss

LupusREBEL

nepročitano,
25. ruj 2009. 12:08:5225. 09. 2009.
Da, isto, ako vjsci neš trena mora proć sabor, aferu, povjerenstvo,
novinare, pa opet sabor...

Zli_Zec

nepročitano,
25. ruj 2009. 13:13:5625. 09. 2009.

"LupusREBEL" <Lupus...@vip.hr> je napisao...

> Tko kaže, pogledaj na googl earth što rade od poligona na Slunju!

Što ?

LupusREBEL

nepročitano,
25. ruj 2009. 14:37:4625. 09. 2009.
Neznam, vidim ove objekte i to je sve...

jure

nepročitano,
25. ruj 2009. 14:50:1725. 09. 2009.

A kolika je danas nasa oruzna sila, ako se to vise uopce moze
nazvat silom, bit ce nam savim dosta i oni novci sta turisticki
djelatnici
zarade na ulaznicama npr. u Nacionalnom parku Krka ! ! . . . . jure

laganini

nepročitano,
25. ruj 2009. 19:13:2225. 09. 2009.
> [...]
> djelatnici
> zarade na ulaznicama npr. u Nacionalnom parku Krka ! ! . . . . jure

u pravu si...samo, jos ne znamo koliko ce
nas stajati taj NATO, sva ta sofisticirana
oprema...sve to kosta.

--
abbate iss

sword & lightnings

nepročitano,
26. ruj 2009. 05:50:2126. 09. 2009.

"laganini" <laga...@mail.il> wrote in message

Ma nista se ne sekiraj, udarit ce jos jedan krizni (porez, harac) bit ce
para :)

LupusREBEL

nepročitano,
31. lis 2009. 17:41:5631. 10. 2009.
Nevi�ena �eljava (osim onih koji su slu�bovali tamo), VTR radionica (u
"Kleku)

http://zeljava-lybi.com/forum/viewtopic.php?p=30711#p30711

LupusREBEL

nepročitano,
31. lis 2009. 17:40:2131. 10. 2009.
Nevi�ena �eljava (osim onih koji su slu�bovali tamo) VIDEO SNIMCI VJE�BE
http://www.zeljava-lybi.com/forum/viewtopic.php?p=31127#p31127

0 novih poruka