Studija o ucincima izgradnje Peljeskog mosta

Szeged

http://www.mmtpr.hr/default.asp?id=4316
Zbog izgradnje mosta od 2012-2020 godine na Pelješcu i Korčuli
gospodarski rast bit će oko 7 posto, a rast zaposlenosti 3
posto, iznio je ekonomske prognoze prof. dr. Drago Jakovčević,
dok je prof. dr. Ivan Lovrinović govorio o utjecaju mosta na
tržište nekretnina.

Budući da sam nedavno raspravljali o ovoj temi, dao sam si truda
i skinuo navedenu studiju:
http://www.mmtpr.hr/UserDocsImages/3-PELJESKI%20most.pdf (1.4 MB)

Dokument je loš. Prvo je na početku izmišljen od nikuda prosječan
gospodarski rast od 7,2% godišnje a zatim su na osnovi njega
izračunate razne veličine. Računice tako nemaju ama baš nikakvu
informativnu vrijednost. Naime ako uzmemo neku prosječnu godišnju
stopu rasta i početne podatke, svatko može kalkulatorom
izračunati stanje 2020. Budući da je rast izmišljen, nije moguća
niti analiza koliko bi tog rasta bio efekt mosta. Teško bih to
nazvao studijom.

Iznos rasta nije jedina brojka iz mašte. Detaljnu analizu neću
raditi, ali čitatelj može za primjer pokušati pronaći odakle
autorima podaci o iznosu investicija u promatranom periodu.

Dokument je uz izmišljene brojke prepun i raznih neutemeljenih
želja. Izdvojio bih očekivanje da će stotine (tisuće?)
Hercegovaca svaki dan migrirati na posao na Pelješac, te da će na
Pelješcu porasti industrija intelektualnih usluga.

Vrijedi spomenuti i konkretnu uštedu u prometu koja se spominje:
16 milijuna kuna. Podsjećam da ulažemo preko milijarde i po.

Napominjem da iako je studija bezveze, statistike o trenutnom
broju stanovnika i broju zaposlenih su informativne. U navedenom
području živi malo ljudi, još je manje zaposlenih a plaće su
ispod prosjeka RH. Nipošto nisam protiv toga da se u taj kraj
uloži državni novac, ali smatram da je most do Pelješca bacanje
drugdje prijeko potrebnih sredstava u more. Ova studija nije
učinila ništa da me razuvjeri. To što je predstavljena tek sada,
nakon što su ugovori o gradnji već potpisani, je također
zabrinjavajuće.

--
http://simun.info

Szeged

On Wed, 21 Nov 2007 02:32:21 +0100, Szeged wrote:

[...]

Zaboravio sam napomenuti da ne posjedujem dionice vladajuće
stranke i ovaj tekst nije nagovor na kupnju nego na prodaju ;))

--
http://simun.info

Bartthebear

On Wed, 21 Nov 2007 02:32:21 +0100, Szeged wrote:

> Izdvojio bih očekivanje da će stotine (tisuće?)

Miljarde? 3 giga Hercegovca/dan?

> Hercegovaca svaki dan
> migrirati na posao na Pelješac, te da će na Pelješcu porasti industrija
> intelektualnih usluga.

Kakve su to "intelektualne usluge"? Put bobica ili put brguda, kao na
onoj idiotskoj reklami za Blackberry? Djeluju li tebi Mimi, "ja" i slicni
kao potencijalni potrosaci "intelektualnih usluga", ma sto one bile, ili
bilo cega drugoga sto bi se moglo opisati pridjevom "intelektualno"?
Spada li i receni dokument u te bajne "intelektualne usluge"?

laľno ime

"Szeged" <----...@simun.info-----> wrote in message
> [...]

> posto, iznio je ekonomske prognoze prof. dr. Drago Jakovčević,
> dok je prof. dr. Ivan Lovrinović govorio o utjecaju mosta na

Ovi postoci označavaju relativnu vrijednost, a koja je apsolutna? Moľda
300.000 kn godiąnje u tih 7%? Most je 3.000.000.000,00 Eur! Kad bi se to
trebalo isplatiti odnosno tko bi to trebao isplatiti?

Ma to je samo predizborni trik. Već se 3-4 godine gradi taj most iz početka.

Mimi

> Dokument je loš. Prvo je na početku izmišljen od nikuda prosječan
> gospodarski rast od 7,2%

<snip>

> [...]
> učinila ništa da me razuvjeri. To što je predstavljena tek sada,
> nakon što su ugovori o gradnji već potpisani, je također

Zamisli sto bi bilo da su se javili kritizeri poput tebe kad je Pariz
odlucio graditi Eifellov toranj.

Gradjevina bez ikakve prakticne svrhe, koja kosta silne novce na
odrzavanje i na kojoj je poginulo [umetni] ljudi.

Svaka vizija krece kao projekcija zelja.

To je tesko (nemoguce ?) objasniti nekome tko ne zna kako izgleda
jedna.

snik

Mimi wrote:

> [...]
> odrzavanje i na kojoj je poginulo [umetni] ljudi.
> Svaka vizija krece kao projekcija zelja.

Glede doticnog tornja sveukupno vise netocno nego tocno !
Izvor :
http://en.wikipedia.org/wiki/Eiffel_Tower
http://hr.wikipedia.org/wiki/Eiffelov_toranj
http://www.tour-eiffel.fr/teiffel/uk/
http://www.tour-eiffel.fr/teiffel/uk/documentation/chiffres/page/entreprise.
html
--
snik

Mimi

snik

A sto je tocno !

--
snik

Mimi

> A sto je tocno !

Jesu to opet oni tvoji dani u mjesecu ?

ja

"Bartthebear" <bartt...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> bilo cega drugoga sto bi se moglo opisati pridjevom "intelektualno"?
> Spada li i receni dokument u te bajne "intelektualne usluge"?

Čekaj, nisi nikad čuo za izraz "intelektualne usluge"????

snik

Mani se brojenja dana i primi se citanja !
Po mogucnosti s razumijevanjem !
Imas dovoljno tekstova na tu temu i na hrvatskom !
--
snik

Bartthebear

On Wed, 21 Nov 2007 14:09:56 +0100, ja wrote:

> Èekaj, nisi nikad èuo za izraz "intelektualne usluge"????

Na zalost, jesam.

Mimi

> Mani se brojenja dana i primi se citanja !

Mani se !?

Ta man' te me se ?

> Po mogucnosti s razumijevanjem !
> Imas dovoljno tekstova na tu temu i na hrvatskom !

Koji dio ti nije jasan ? Eifelov toranj je gradjevina bez prakticne
svrhe, u doba izgradnje cak nije bilo nti turizma, utrosena je gomila
novca a ginulo se tijekom izgradnje ?

sova

"Mimi" <kikic...@gmail.com> wrote in message

> Koji dio ti nije jasan ? Eifelov toranj je gradjevina bez prakticne
> svrhe, u doba izgradnje cak nije bilo nti turizma, utrosena je gomila
> novca a ginulo se tijekom izgradnje ?

da li to opravdava izgradnju peljeskog mosta?

Blues

"Mimi" <kikic...@gmail.com> wrote in message

> novca a ginulo se tijekom izgradnje ?

Rizik od nesrece je bio velik, za razliku od modernih nebodera toranj je
otvorena konstrukcija bez ikakvih medukatova osim dvije platforme. Unatoc
tome Eiffel se dobro pobrinuo za sigurnost svojih radnika, te je tako samo
jedan covjek poginuo prilikom postavljanja liftova.

snik

Nece ti to Mimi povjerovati !
Poginula je hrpa ljudi i tocka !
--
snik

snik

Mimi wrote:

> Mani se !?
>
> Ta man' te me se ?

Man'ta ti se ?

> Koji dio ti nije jasan ? Eifelov toranj je gradjevina bez prakticne
> svrhe, u doba izgradnje cak nije bilo nti turizma, utrosena je gomila
> novca a ginulo se tijekom izgradnje ?

Citati !
Bice jasnije jednog dana kad prokuhas procitano !
--
snik

Blues

"snik" <sn...@nospam.no> wrote in message news:fi1jph$eoc$1...@ss408.t-com.hr...

> Nece ti to Mimi povjerovati !
> Poginula je hrpa ljudi i tocka !

Ma najgore je kad u isti kontekst dovedes izgradnju
peljeskog mosta i Ajfelovog tornja.

Ivan Bajlo

"snik" <sn...@nospam.no> wrote in message news:fi1jph$eoc$1...@ss408.t-com.hr...
> Nece ti to Mimi povjerovati !
> Poginula je hrpa ljudi i tocka !

navodno je bura nekoliko puta srusila toranj za vrijeme gradnje (prvi
arhitekt je bio neki Radicus) i poginulo tisuce ljudi, ali su sve to sakrili
likvidiravsi prezivjele svjedoke

Ivan Bajlo

"Szeged" <----...@simun.info-----> wrote in message
> Napominjem da iako je studija bezveze, statistike o trenutnom
> broju stanovnika i broju zaposlenih su informativne. U navedenom
> području ľivi malo ljudi, joą je manje zaposlenih a plaće su
> ispod prosjeka RH. Nipoąto nisam protiv toga da se u taj kraj
> uloľi drľavni novac, ali smatram da je most do Peljeąca bacanje

> drugdje prijeko potrebnih sredstava u more. Ova studija nije
> učinila niąta da me razuvjeri. To ąto je predstavljena tek sada,
> nakon ąto su ugovori o gradnji već potpisani, je također
> zabrinjavajuće.

bilo bi bolje da grade onaj do Italije ;)

snik

I ja cuo da su ih poslije malo povezali zicom te
koristili kao armaturu u kesonima !
Ali o tome nesme da se prica jer Deuxieme Bureau
je medju nama !
--
snik

snik

Mimi hoce objasniti kako je Hrvatska toliko ekonomski jaka da nema
na sto drugo potrositi novce nego izgraditi peljeski most i od
ostatka materijala dva Eiffelova tornja
postavljena jedan na drugome pa nek se zabari pozderu !
A na crtacoj ploci je vec skoro gotov i projekt mosta Dubrovnik - Slavonski
Brod !
Ili Dubrovnik - Osijek ako se Glavasa pita !
Jedino ih jos zeza IATA po pitanju velicine otvora za siguran prolaz aviona
!
--
snik

Blues

"snik" <sn...@nospam.no> wrote in message news:fi1ngg$ovg$1...@ss408.t-com.hr...

Zaista ne znam sto Mimi misli niti me zanima, no stavljanje u isti kontekst
dr. sci. prof.... Jure Radica s Ajfelom je krajnje deplasirano.

Hellraiser

I tada nas je Mimi počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne škrinje
znanja:

> Gradjevina bez ikakve prakticne svrhe,

Hehe, kad desančari idu raspravljat o bilom svitu samo se sramote :) Drži
se Vrča donjeg i traktora na njivi, LOL.

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...

Bartthebear

On Wed, 21 Nov 2007 17:07:11 +0100, Blues wrote:

> Ma najgore je kad u isti kontekst dovedes izgradnju peljeskog mosta i
> Ajfelovog tornja.

A mozda bi trebalo napraviti i Eiffelov toranj na Peljescu? Jos ljepsi i
jos stariji, naravno.

Hrvoje Grgiæ

Bartthebear wrote:

> A mozda bi trebalo napraviti i Eiffelov toranj na Peljescu? Jos
> ljepsi i jos stariji, naravno.

Nemoj o tome javno, jos ce doci na ideju da uvezu par tisuca tona hrdjavog
zeljeza i plate to nasim novcima.

Mimi

> Man'ta ti se ?

Vidim da ti je dobro poznata stepisticka terminologija.

To ti iz zajebancije, jel tako ?

> Citati !
> Bice jasnije jednog dana kad prokuhas procitano !

Misteriozni libevicari.

Za razliku od tebe moje tvrdnje su potkrijepljene tvojim linkovima.
Ako si mislio da je argument stavljanje linkova koji potvrdjuju tezu
tvog sugovornika onda si u krivu (blago receno).

snik

Slazem se !
--
snik

snik

Mimi wrote:

> Vidim da ti je dobro poznata stepisticka terminologija.
>
> To ti iz zajebancije, jel tako ?

Tako je druze Mimi !

> Misteriozni libevicari.

Koja je to sreca za ljudski rod da postoji osoba koja uspjesno razotkriva
tkz. libevicare i njihove misterije !
Mimi - The Great Libevicar Hunter !

> Za razliku od tebe moje tvrdnje su potkrijepljene tvojim linkovima.
> Ako si mislio da je argument stavljanje linkova koji potvrdjuju tezu
> tvog sugovornika onda si u krivu (blago receno).

A cime ti potkrepljujes svoje tvrdnje !
Samo "Mimi dixit" nije dovoljno !
Posebice ako je provjerljivo !
--
snik

Mimi

> Nece ti to Mimi povjerovati !
> Poginula je hrpa ljudi i tocka !

Nigdje nisam napisao da je poginula hrpa ljudi, nego da su ginuli
ljudi.

Mimi

> [...]
> Ili Dubrovnik - Osijek ako se Glavasa pita !
> Jedino ih jos zeza IATA po pitanju velicine otvora za siguran prolaz aviona

I svi se grohotom nasmijase...

Mimi

> Hehe, kad desančari idu raspravljat o bilom svitu samo se sramote :) Drži
> se Vrča donjeg i traktora na njivi, LOL.

Umjesto traktora radije tvoju sestru na galge.

Da si glup to sam znao od prije, a kako si sad citirao moj tekst gdje
spominjem nikakvu prakticnu svrhu eifellovog tornja u vrijeme gradnje
i to doveo u vezu sa gluposcu, sad ces morati objasniti koja je to
bila prakticna svrha eifelovog tornja kad su ga odlucili graditi ?

Mimi

> Tako je druze Mimi !

Odgovor ocekivan s obzirom da na neki nacin moras sakriti kako doma sa
djedom i roditeljima razgovarate stepistickom terminologijom.

Pozdravi djeda.

> Koja je to sreca za ljudski rod da postoji osoba koja uspjesno razotkriva
> tkz. libevicare i njihove misterije !
> Mimi - The Great Libevicar Hunter !

Glavom i bradom.

Ne bradom kakvu je nosio tvoj djed nego u jednom drugom smislu.

> A cime ti potkrepljujes svoje tvrdnje !
> Samo "Mimi dixit" nije dovoljno !
> Posebice ako je provjerljivo !

Tvrdnja 1.)

U vrijeme gradnje eifellov toranj nije imao prakticnzu svrhu.

Tvrdnja 2.)

Izgradnja je bila skupa

Tvrdnja 3.)

Ginuli su ljudi za vrijeme gradnje.

A sad bi i ti mogao napokon napisati sto od ovoga tebi nije jasno
umjesto da pred drugima misteriozno sakrivas svoje stavove, iako
cijelo vrijeme navodno imas zamjerke na neke tvrdnje iz mojih postova
i pokusavas bolje shvatiti sebe ?

snik

Dakle po tvome poginulo je 1 (jedan) ljudi !
Dogovoreno !
--
snik

Mimi

> Dakle po tvome poginulo je 1 (jedan) ljudi !

A tko je trebao ginuti ? Zecevi ? Veprovi ?

snik

Mimi wrote:

> Odgovor ocekivan s obzirom da na neki nacin moras sakriti kako doma sa
> djedom i roditeljima razgovarate stepistickom terminologijom.

Ma glavno da se nas dva razumijemo !

> Pozdravi djeda.

Hvala, ali ne jos !

> Glavom i bradom.
> Ne bradom kakvu je nosio tvoj djed nego u jednom drugom smislu.

Nosaca brabonjaka mozda ?
Pristaje ti potpuno !

> Tvrdnja 1.)
>
> U vrijeme gradnje eifellov toranj nije imao prakticnu svrhu.

U vrijeme gradnje sigurno !
Ukoliko zanemarimo svrhu pokazivanja snage francuske
ekonomije i graditeljskog napretka !

No ti si napisao :
Citat "Gradjevina bez ikakve prakticne svrhe",
a ne kao gore :
Citat "U vrijeme gradnje eifellov toranj nije imao prakticnu svrhu"
Dakle netocno jer si toliko jadan da mijenjas sadrzaj vlastitog
posta misleci zamagliti situaciju !

> Tvrdnja 2.)
> Izgradnja je bila skupa

Nisam ni tvrdio drugacije !
Vrati se na moj prvi post u kojem pise da su tvoje
tvrdnje vise netocne nego tocne !
Nema se sto racunati !

> Tvrdnja 3.)
> Ginuli su ljudi za vrijeme gradnje.

Poginulo je 1 (jedan) ljudi !

Hrvatski jezik - prvi razred osnovne skole :
ljudi = mnozina
covjek = jednina

Dakle netocno !

Tvrdnja tvoja br 4.)

>Zamisli sto bi bilo da su se javili kritizeri poput tebe kad je Pariz
> odlucio graditi Eifellov toranj.
Eifellov toranj je odlucila graditi i financirati francuska vlada !
I dalje sam procitaj zasto, pod kojim uvjetima, uloga Pariza, kritike,
kritizeri, itd..
Opet netocno !

Tvrdnja tvoja br 5.)
> Gradjevina (bez ikakve prakticne svrhe,) koja kosta silne novce na
> odrzavanje

Odrzavanje je skupo, ali ne kosta nikoga buduci toranj dovoljno zaradjuje
da pokriva troskove odrzavanja, place mislim 500 zaposlenika , itd,
a jos nesto i ostane.
I opet netocno !

Mimi tvrdnji ukupno : 5
Mimi tvrdnji tocno : 0
Mimi tvrdnji netocno : 4
Mimi (cisti altruizam) : 1
Evo napisah !
Zadovoljan !
Ja recimo ne bih bio !
Shvacas !
--
snik

Mimi

> Nosaca brabonjaka mozda ?
> Pristaje ti potpuno !

Sve vise se divim tvom smislu za humor.

> [...]
> Citat "U vrijeme gradnje eifellov toranj nije imao prakticnu svrhu"
> Dakle netocno jer si toliko jadan da mijenjas sadrzaj vlastitog

Sasvim nebitno. Jedina "prakticna" sad je 30-ak metarski odasiljac. U
to doba sigurno nisu znali da ce im trebati za to.

Cilj je bio dokazati sto radi vizija i jludi vizionari a ne o tome da
li ces ti pronaci podatak kako je sjena eiffelovog tornja spasila bube
na cvjetovima u parku ispred tornja od pretjeranog izlaganja suncu te
tako dokazati prkaticnu svrhu.

Glede francuske "ekonomije i graditeljskog napretka". Zasto Hrvatska
ne bi pokusala uciniti isto ?

> Nisam ni tvrdio drugacije !
> Vrati se na moj prvi post u kojem pise da su tvoje
> tvrdnje vise netocne nego tocne !
> Nema se sto racunati !

Pa ti si rekao da ghluposti pisem. Evo sad se ipak (doduse za sad samo
djelomicno) slazes sa onim sto sam ustvrdio.

Doduse, u poznatoj misterioznoj libevicarskoj maniri nisi napisao da
se slazes nego da nisi napisao drugacije. Ovaj suzdrzani stav
vjerojatno cuvas za neki kasniji uzmak i pricu kako nisi mislio to sto
si mislio nego si ti uvijek mislio nesto drugo, vec kako ti treba u
kojoj diskusiji.

> Poginulo je 1 (jedan) ljudi !
>
> Hrvatski jezik - prvi razred osnovne skole :
> ljudi = mnozina
> covjek = jednina

Sasvim je nebitno. Ginuli su ljudi a ne ptice i veprovi sto gradnju
ovog objekta cini dodatno bizarnom ako znamo da nije imao prakticnu
svrhu, nije bilo turizma a bio je skup.

> [...]
>
> Eifellov toranj je odlucila graditi i financirati francuska vlada !
> I dalje sam procitaj zasto, pod kojim uvjetima, uloga Pariza, kritike,

Sjajno !

erm...

Jesi li i ti, ili sam samo ja to primjetio kako nisi napisao A STO JE
TO NETOCNO ?

Tvoja magla je postala preprozirna...

> [...]
>
> Odrzavanje je skupo, ali ne kosta nikoga buduci toranj dovoljno zaradjuje
> da pokriva troskove odrzavanja, place mislim 500 zaposlenika , itd,

Toranj prodaje sad, bas kao sto bi se i peljeski most jednog dana
mogao pokazati vizionarskim projektom.

> Mimi tvrdnji ukupno : 5
> Mimi tvrdnji tocno : 0
> Mimi tvrdnji netocno : 4
> Mimi (cisti altruizam) : 1
> Evo napisah !
> Zadovoljan !
> Ja recimo ne bih bio !
> Shvacas !

Tebi je nezadovoljstvo karakterna osobina.

snik

Koliko si majstor za migoljenje i izvrdavanje cinjenica
toliko si izgleda i nepismen !
Ne mogu pomoci !
--
snik

snik

Mimi wrote:

> Sve vise se divim tvom smislu za humor.

Laskanjem se neces izvuci !

> Sasvim nebitno. Jedina "prakticna" sad je 30-ak metarski odasiljac. U
> to doba sigurno nisu znali da ce im trebati za to.

Ma normalno !
Za tebe !

> [...]
> tako dokazati prkaticnu svrhu.
>

> Glede francuske "ekonomije i graditeljskog napretka". Zasto Hrvatska

S genijalcima tvog kalibra !
Spasi nas Boze !

> Pa ti si rekao da ghluposti pisem. Evo sad se ipak (doduse za sad samo
> djelomicno) slazes sa onim sto sam ustvrdio.

Pitanje je bilo i to tvoje vlastito sto je tocno, a sto netocno !

> [...]
> vjerojatno cuvas za neki kasniji uzmak i pricu kako nisi mislio to sto
> si mislio nego si ti uvijek mislio nesto drugo, vec kako ti treba u

Ne skreci s teme !

> Sasvim je nebitno. Ginuli su ljudi a ne ptice i veprovi sto gradnju
> ovog objekta cini dodatno bizarnom ako znamo da nije imao prakticnu
> svrhu, nije bilo turizma a bio je skup.

Nauci jezik i pravopis zajednicke nam domovine
pa cemo onda raspravljati !
Dakle netocno !

> Sjajno !
> erm...
> Jesi li i ti, ili sam samo ja to primjetio kako nisi napisao A STO JE
> TO NETOCNO ?
> Tvoja magla je postala preprozirna...

A tvoje migoljenje i izbjegavanje istine ocito i svakome jasno !

> Toranj prodaje sad, bas kao sto bi se i peljeski most jednog dana
> mogao pokazati vizionarskim projektom.

Iz tvojih ustiju u Bozje usi !
Ali meni je to puno preskup eksperiment !

Barem imam neke !
Koje su tvoje !
--
snik

snik

Osim tebe koji jedini nisi uspio shvatiti o cemu se tu radi ?
--
snik

jurica vojvodic

"Bartthebear" <bartt...@gmail.com> wrote in message

zapravo glavni nosivi stupovi mosta bi bili kopije Eiffelovog tornja. slazem
se
da ove replike budu ljepse od originala ali nikako nebi bilo dobro
graditi jos starije obzirom na buru i pojacanu koroziju.

Hellraiser

I tada nas je Mimi počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne škrinje
znanja:
> Umjesto traktora radije tvoju sestru na galge.

Nemam sestru, žao mi je.

> sad ces morati objasniti koja je to
> bila prakticna svrha eifelovog tornja kad su ga odlucili graditi?

Za opću kulturu imaš google, ne trebam ti ja.

Mimi

> Koliko si majstor za migoljenje i izvrdavanje cinjenica
> toliko si izgleda i nepismen !
> Ne mogu pomoci !

Vjerujes li ti ijednoj svojoj rijeci kojoj napises ?

Mimi

> Laskanjem se neces izvuci !

> Ma normalno !
> Za tebe !

Pa dobro genije, hoces li napokon vec jednom reci koja je to bila
prakticna svrha tog objekta ili ces vjecito libevicarski migoljiti i
raditi misteriju od sebe i svojih stavova ?

Kad te covjek pita jel ovo tvoj stav onda kazes ne to nije moj stav, a
kad te pita koji je tvoj stav onda misteriozno sutis kao Mona Lisa.

Da ne razgovaram sa Mona Lisom ?

Izjasni se krele misteriozno !

Ili poznavajuci tebe bolje receno, izjasni se krele misteriJozno !

> S genijalcima tvog kalibra !
> Spasi nas Boze !

Pa evo, ja sam bar dovoljno dobar da radim posao sa tim istim
strancima, a ti ?

Za sto si ti "dobar" osim za skrivanje stavova poput zmije noge ?

> Pitanje je bilo i to tvoje vlastito sto je tocno, a sto netocno !

Ti si nesto laprdao kako pricam gluposti a na kraju si se posredno sa
svim slozio.

> Ne skreci s teme !

Samo ti hocz reci da si predvidljiv.

> Nauci jezik i pravopis zajednicke nam domovine
> pa cemo onda raspravljati !
> Dakle netocno !

Ne znam koji je tvoj jezik, a jos sam vise zbunjen na pitanje koja je
tvoja domovina.

> A tvoje migoljenje i izbjegavanje istine ocito i svakome jasno !

Pa to moze napisati svaka budala. PrimIjeti kako su i najvece budale
na ovoj grupi poput Grgica, Maria, Stepe i tebe uvjerene da su druge
prejebali snagom argumenata i da drugi pisu gluposti.

> Iz tvojih ustiju u Bozje usi !
> Ali meni je to puno preskup eksperiment !

Onda lijepo napisi da nemas pojma, nije ti poznat potencijal tog kraja
a sve sto te smeta je sto si zamastao da je projekt vezan samo uz hdz
i Juru Radica pa ti kao vjerni sljedbenik dnevno politicke scene i kao
svaki pravi libevicar moras kenjkat i jambrat kad god se spomene hdz.

> Barem imam neke !
> Koje su tvoje !

Prcanje libevicara u mozak.

Mimi

Zalim sto ovako "dobre" fore razumijem.

Mimi

> Nemam sestru, žao mi je.

Nemas ni mamu ?

> Za opću kulturu imaš google, ne trebam ti ja.

A od kud si ti posaugao kulturu ?

Iz auspuha tatinog warburga ? Zlato mamino blentavo, ti bi se tako
priglup raspravljao sa sa pametnijima od sebe. Mislio si da ce proci
neopazeno to sto jos nisi nista napisao koji dio je netocan a najmanje
u onom koji si citirao ?

snik

Razumijes jer su jednostavne !
Slijedeci put ce biti nesto kompliciranije pa ces moci
odmah odustati od preopterecivanja mozdanih linija !
I naravno nece biti potrebe za zaljenjem !
--
snik

Mimi

Dobro ajde, zabavljaj ovim dobrim forama svoju (toplu) bracu.

snik

Ti svojima ocito vjerujes i previse !
--
snik

snik

Pa ne vjerujem tvojima pa provjerim pa vidim da meljes gluposti
pa to i napisem pa sam jos i fin pa ti ipak skuzis da nisi u pravu
pa to ne zelis priznati pa pocnes migoljiti pa mijenjas vlastite postove
pa si u tome uhvacen pa skrenes s teme pa si i tu provaljen
pa onda lupas gluposti i dalje pa i to ne prodje pa opet skrenes i s vec
jednom skrenute teme pa ne uspije pa postavljas glupa pitanja pa nista pa
jos gluplja potpitanja pa opet qrac pa Mimi dokle tako pa priznaj pa makar
opet navalile frustracije pa to bar nece boljeti pa ti se ljudi vise nece
smijati pa ni manje
pa pa...
--
snik

snik

Pise li ono tebi iznad gnijezda, brloga, legla
ili vec cega gdje obicno spavas:
"Hladna stelja - topli brat" ?
--
snik

snik

Mimi wrote:

> [...]
>
> Kad te covjek pita jel ovo tvoj stav onda kazes ne to nije moj stav, a
> kad te pita koji je tvoj stav onda misteriozno sutis kao Mona Lisa.

Ne stavovi vec ispravci tvojih krivih navoda !
To bi vec shvatila i daleko veca budaletina nego sto si ti !

> Da ne razgovaram sa Mona Lisom ?

Nemoj !
Zbrisala bi samo da ne slusa tvoja trabunjanja !
I ode umjetnicko djelo u qrac!
Ne zelis valjda da te uza sve prozovu i vandalom !

> Izjasni se krele misteriozno !
> Ili poznavajuci tebe bolje receno, izjasni se krele misteriJozno !

Jedini je misterij kako kretenu poput tebe tijelo funkcionira bez mozga !
Valjda na samo osnovnoj besvjesnoj razini !
A sto bi bilo objasnjenje za tvoja bljezgarenja !

> Pa evo, ja sam bar dovoljno dobar da radim posao sa tim istim
> strancima, a ti ?

Pod strancima s kojima "radis" mislis
na strane mornare kad im brodovi pristanu
u nasim lukama ?
Valjda pritom vodis racuna o higijeni !
Bog zna u kojim su sve lukama i s kakvima ljudima "radili" ?

> Za sto si ti "dobar" osim za skrivanje stavova poput zmije noge ?

Za muljanje i mlacenje prazne slame nisam !
Tu veceg eksperta od tebe nema !

> Ti si nesto laprdao kako pricam gluposti a na kraju si se posredno sa
> svim slozio.

Pa uvijek cu se sloziti s time da pricas gluposti !

> Samo ti hocz reci da si predvidljiv.

> Ne znam koji je tvoj jezik, a jos sam vise zbunjen na pitanje koja je
> tvoja domovina.

To ti je normalno buduci da ne poznajes hrvatski jezik !

> Pa to moze napisati svaka budala. PrimIjeti kako su i najvece budale
> na ovoj grupi poput Grgica, Maria, Stepe i tebe uvjerene da su druge
> prejebali snagom argumenata i da drugi pisu gluposti.

Ne trebas biti skroman !
Sa vlastitim gluparijama si nas sve zajedno pre.ebao za nekoliko kopalja !
Prakticki si po tom pitanju visestruko nedostizan !

> [...]
> i Juru Radica pa ti kao vjerni sljedbenik dnevno politicke scene i kao
> svaki pravi libevicar moras kenjkat i jambrat kad god se spomene hdz.

Ti si ovo napisao ?

"Toranj prodaje sad, bas kao sto bi se i peljeski most jednog dana
mogao pokazati vizionarskim projektom."

Mogao pokazati jednog dana ?
Jednog dana ?
Mogao ?
Mimi ekspert koji ni sam ne vjeruje u ono sto drugima spocitava !
Daj bar procitaj sto nabalegas da ti vlastita balega ne zacepi usta !

> Prcanje libevicara u mozak.

Oni ga bar imaju !
Ali ti nemas s cime !
--
snik

Mimi

> Ne stavovi vec ispravci tvojih krivih navoda !
> To bi vec shvatila i daleko veca budaletina nego sto si ti !

Da naravno. A do sad si ispravio.... ?

> Nemoj !
> Zbrisala bi samo da ne slusa tvoja trabunjanja !
> I ode umjetnicko djelo u qrac!
> Ne zelis valjda da te uza sve prozovu i vandalom !

Sad vec postajem znatizeljan gdje se radjaju ovako neduhoviti ljudi
poput tebe ?

> Jedini je misterij kako kretenu poput tebe tijelo funkcionira bez mozga !
> Valjda na samo osnovnoj besvjesnoj razini !
> A sto bi bilo objasnjenje za tvoja bljezgarenja !

zijev.

> Pod strancima s kojima "radis" mislis
> na strane mornare kad im brodovi pristanu
> u nasim lukama ?

Ajde, ovo je relativno dobra fora iako je cinejnicno netocna.

Strancima podvodim tvoju mamu.

> Valjda pritom vodis racuna o higijeni !
> Bog zna u kojim su sve lukama i s kakvima ljudima "radili" ?

Ne zanima me. O svojoj higijeni i higijeni vase obitelji nek sama vodi
racuna.

> Za muljanje i mlacenje prazne slame nisam !
> Tu veceg eksperta od tebe nema !

Jos samo da sebi, drugima (da mene i ne spominjem) objasnis sto je
tocno muljanje ?

To te vec pitam valjda deseti put. Kako se odbijas izjasniti, valjda
je i tebi samom jasno da si neuvjerljiv.

> Pa uvijek cu se sloziti s time da pricas gluposti !

Dakle, ti se moras slagati sa samim sobom ?

> To ti je normalno buduci da ne poznajes hrvatski jezik !

Nema veze, dok zivim na grbaci tvoje mame koja je navodno svog sina
savsreno naucila hrvatski jezik.

> Ne trebas biti skroman !
> Sa vlastitim gluparijama si nas sve zajedno pre.ebao za nekoliko kopalja !
> Prakticki si po tom pitanju visestruko nedostizan !

I to isto tvrde Mario, Grgec i Stepa.

> [...]
> Mimi ekspert koji ni sam ne vjeruje u ono sto drugima spocitava !
> Daj bar procitaj sto nabalegas da ti vlastita balega ne zacepi usta !

Govna, zacepljivanje...

Iako je vec postao demode, vjerojatno bi i sam Freud imao o tebi
stosta za reci.

> Oni ga bar imaju !
> Ali ti nemas s cime !

A koja je tvoja isprika sta sa nekim za kog tvrdis da nema mozga
izmjenjujes vec deseti post i izmedju sotalog prenosis svoje
homoerotske fantazije ?

snik

Mimi wrote:

> Da naravno. A do sad si ispravio.... ?

Oprosti na uvredi !
Evo odmah ispravljam !
I priznajem da si ipak ti najveca budaletina !

> Sad vec postajem znatizeljan gdje se radjaju ovako neduhoviti ljudi
> poput tebe ?

A mene gdje se kote takvi poput tebe ?
Doduse takvo sto pojavljuje se dosta rijetko i odmah se
uklanja cisto higijene radi !
Zanima me jedino kako je tebi uspjelo prezivjeti !
Valjda previse smrdilo pa se nikome nije dalo
revnije traziti !

> zijev.

> Ajde, ovo je relativno dobra fora iako je cinejnicno netocna.
>
> Strancima podvodim tvoju mamu.

Ocekivano od kulturne vertikale !
Da je tko drugi takvo sto rekao jos bi se nasao i nasao
pogodjenim !
Ovako mogu samo reci da se nadam da ne cijenis moju mamu po svojoj !

> Ne zanima me.

Zato i jesi takav !

> Jos samo da sebi, drugima (da mene i ne spominjem) objasnis sto je
> tocno muljanje ?
>
> To te vec pitam valjda deseti put. Kako se odbijas izjasniti, valjda
> je i tebi samom jasno da si neuvjerljiv.

Sto ne pozivas se vise na neovisne promatrace ?

> Dakle, ti se moras slagati sa samim sobom ?

Muljas li ga muljas !

> Nema veze, dok zivim na grbaci tvoje mame koja je navodno svog sina
> savsreno naucila hrvatski jezik.

A mislio sam da je to vec operirala !
Siguran si da ne tipkas iz neke kante pune bolnickog otpada !

> I to isto tvrde Mario, Grgec i Stepa.

Znaci ti jedan, a svi oni sami !
I to ti nista ne govori ?

> Govna, zacepljivanje...

I kakve to veze ima s tvojim skakanjem u vlastita usta !

> Iako je vec postao demode, vjerojatno bi i sam Freud imao o tebi
> stosta za reci.

A da tebe vidi skakao bi do neba od zadovoljstva !
Takvom primjerku za proucavanje ni u snu se ne bi mogao nadati !

> A koja je tvoja isprika sta sa nekim za kog tvrdis da nema mozga
> izmjenjujes vec deseti post i izmedju sotalog prenosis svoje
> homoerotske fantazije ?

Sto deseti ?
Dakle osim pismenosti ni brojanje preko deset jos nisi svladao !
Glede homoerotskih fantazija samo trzim sto se trazi !
Obican zakon ponude i potraznje !
--
sni

Mimi

> [...]
> Zanima me jedino kako je tebi uspjelo prezivjeti !
> Ovako mogu samo reci da se nadam da ne cijenis moju mamu po svojoj !

Dosadio si mi.

Ajd bok !

snik

Do tvoje slijedece neprilike !
--
snik

Mimi

> Do tvoje slijedece neprilike !

Bojim se da te dugo nece biti ovdje s obzirom koliko si se
izblamirao.

Odi malo prijateljima na punjenje.

Luksa

On Nov 21, 2:32 am, Szeged <-----2...@simun.info-----> wrote:

> Napominjem da iako je studija bezveze, statistike o trenutnom
> broju stanovnika i broju zaposlenih su informativne.

Evo, malo sam pogledao studiju i meni se cini da je preblago reci da
je studija bezveze. Studija je cista idiotarija.

snik

Mimi wrote:

> Bojim se da te dugo nece biti ovdje s obzirom koliko si se
> izblamirao.

Opet presudili tvoji nezavisni promatraci ?
Ja cu Mimi biti tu dok mene bude volja !
Na tvoju veliku zalost !

> Odi malo prijateljima na punjenje.

Tu si potpuno u pravu !
Vrijeme je da se odem malo druziti s normalnim ljudima
i maknem od maloumnih spodoba tvog kalibra !

Osim toga vidim da ne postujes ni vlastitu rijec !
Jado jadni !
--
snik

snik

Mimi wrote:

> Nemas ni mamu ?

Pa nisu svi iz inkubatora kao ti !

> [...]

> priglup raspravljao sa sa pametnijima od sebe. Mislio si da ce proci
> neopazeno to sto jos nisi nista napisao koji dio je netocan a najmanje

A iz cijeg qrca si ti posaugao svu tu kulturu i pamet ?
Ocito isti nije pripadao nekom prosjecno inteligentnom covjeku
vec kretenu vecem od tebe cim je s tobom imao posla !
Ili se obzirom na kolicinu akumulirane gluposti radi
o vecoj grupi spodoba s neke psihoterapije zatvorenog tipa ?
Zlato inkubatorovo debilno, buduci da ocito majke nemas mogli su te bar
ocevi poduciti
da, buduci si intelektualno nedonosce, ne kakas po newsima vec u trulez
kojom su te omotali !
I kmeci sto vise mozda ih uspijes natjerati da ti povremenu istu promijene !
Ili suti ako ti ista sluzi kao prehrana !
Sto po kolicini tvojih besmislenih izbljuvaka ovdje nikako nije iskljuceno !
Biljezim se s gnusanjem !
--
snik

Szeged

Da. Cijeli proces gradnje tog mosta ima malo veze s racionalnim,
pa "studija" nije iznimka.

--
http://simun.info

Mimi

> Da. Cijeli proces gradnje tog mosta ima malo veze s racionalnim,
> pa "studija" nije iznimka.

Po cem se taj proces razlikuje od recimo procesa izgradnje autoputa ST-
ZG ?

Mimi

Dosadan si.

snik

Mimi wrote:
> rez

> Dosadan si.

A sto se onda javljas mentalna gnjusobo !
--
snik

Mimi

> Biljezim se s gnusanjem !

> A sto se onda javljas mentalna gnjusobo !

Vec sam ti rekao da volim prcati mjesance libevicara i Nikoletine
Bursaca u ostatke onoga sto im je nekad bio mozak.

snik

Mimi <kikic...@gmail.com> wrote in message

Nije problem voljeti prcanje !
Niti voljeti prcanje ljepsih od sebe !
Problem ti je sto nisi u stanju prcati jer nemas s cime !
Jos veci ti je problem sto, bijedan, mislis da ti to ipak polazi za ..
e je.iga ne znam za cime !
A daleko najveci ti je problem jado sto unatoc gore navedenog zavaravas sam
sebe misleci da si u tome uspjesan !
--
snik

Mimi

> Nije problem voljeti prcanje !
> Niti voljeti prcanje ljepsih od sebe !

Znaci ti si jos i *ljepsi*.

Tipicna pederska prica o ljepoti.

> [...]
> e je.iga ne znam za cime !
> A daleko najveci ti je problem jado sto unatoc gore navedenog zavaravas sam

Ocito sam uspjesan jer sam tebe doveo do stanja zivcanoce.

snik

Mimi wrote:

> Znaci ti si jos i *ljepsi*.
>
> Tipicna pederska prica o ljepoti.

Dosad me mucila samo blaga sumnja, a buduci si ocito dobro upoznat
s tipicnim pricama iz toga okruzenja sad mi je sve jasno !
No necu dalje komentirati buduci se o ukusima ne raspravlja !

> Ocito sam uspjesan jer sam tebe doveo do stanja zivcanoce.

Eto, kad vec za time toliko zudis, istinski ti odajem priznanje glede
neprestanog
stvaranja tebi ocito toliko potrebnih samozavaravajucih nebuloza poput
gornje !
Btw svojim proserima dovodis me samo u stanje homerskog smijeha
na cemu bih ti jos trebao biti i zahvalan buduci da po nekima smijeh
produzuje zivot !
Ukoliko u tome ima i trunak istine, a uz uvjet da nastavis gluparati kao i
dosad,
zivjet cu vjecno !
--
snik

Zli_Zec

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fi1lhl$sq6$1...@sunce.iskon.hr...
> "Szeged" <----...@simun.info-----> wrote in message

> bilo bi bolje da grade onaj do Italije ;)

Si, signore.... Zara ------------------------------------------------ Ancona
! :-D

Mimi

> [...]
> produzuje zivot !
> Ukoliko u tome ima i trunak istine, a uz uvjet da nastavis gluparati kao i

Samo cu kratko izvuci neke rijeci iz ovog tvoga posta pa nek
objektivni i neovisni promatraci procjene kakvo je tvoje dusevno
stanje:

"samozavaravajucih nebuloza"
"proserima"
"gluparati"
"zivjet cu vjecno"

snik

Ne brinem se osobito buduci su tvoji objektivni i neovisni promatraci
toliko zaokupljeni tvojim osebujnim dusevnim nedacama pa im nitko drugi vise
nije
interesantan !
--
snik

Mimi

> [...]
> toliko zaokupljeni tvojim osebujnim dusevnim nedacama pa im nitko drugi vise

Zijeeev.

Pored toga sto si neuvjerljiv ti si i dosadan. Smisao za humor ti je
usporediv sa onim vodokotlica.

snik

"Mimi" <kikic...@gmail.com> wrote in message

Docim ste ti i tvoje baljezganje usporedivi s onim gnjecavim sto se
obicno nalazi u posudi ispod istoga !
Pa ce se vodokotlic popiskiti i tebe ce bar na neko vrijeme nestati !
Sssssssssssssssssssssssssssssss !
Tumblbrmbltambl !
Pljas !
--
snik

Mimi

On 29 stu, 14:35, "snik" <s...@nospam.no> wrote:
> "Mimi" <kikicert...@gmail.com> wrote in message

Pored toga sto si i originalan jos si me i zajebo da cu tesko
zaspati.

snik

Nemas ni potrebe za tim buduci ti mozak stalno spava !
--
snik

MiMi

> Nemas ni potrebe za tim buduci ti mozak stalno spava !
> --

svi se slatko nasmijase

snik

"MiMi" <o:kwser_o.fgleo@kd@@_foewko:l_o.eu> wrote in message

> svi se slatko nasmijase

Imaju i cemu !
--
snik

Mimi

Samo da ti potvrtdim da se stvano mogu tebi nasmijati.

snik

Vidim da ti je vec postalo prenaporno smisliti vise od pet rijeci,
iste ispravno napisati pa onda jos i poredati u koliko-toliko smislenu
recenicu !
Priberi se !
--
snik