Printanje na WC papir

geo

Bavi li se tko time?

pozdrav

Drazen

geo se obrecnu i izusti:

> Bavi li se tko time?

jednom dnevno najmanje al mi fali ostrine na otiscima...

geo

>"Drazen" se zagrcne i ispod mamine kiklje zacvili

> jednom dnevno najmanje al mi fali ostrine na otiscima...

Bože pomozi i jadnom humoru. Daj molim te lijepo..

Drazen

geo se obrecnu i izusti:
> Bože pomozi i jadnom humoru. Daj molim te lijepo..

a sto ces, rano jutro i nema kave.
da li trazis gravuru na wc papir ili bas printanje? u oba slucaja tesko
da ce se itko s time zezati na vec napravljeni wc papir. sama
tehnologija izrade je takva da se role rade od velikih bala koje se
namataju na dugacku osovinicu pa se onda to nozevima reze na velicinu za
prodaju. grvura se utiskuje jos u fazi prednamotavanja da se slojevi
spoje u "jedan". printanje otiska jednako tako ide prije rezanja.
enivej, tesko da ces naci nekoga tko ce ti vrsiti premotavanje spule wc
papira i usput stancati logo. em je postupak skup i neisplativ em je
zagarantirana prica o konzervi i crvima kod prenamotavanja...

geo

> [...]

> stancati logo. em je postupak skup i neisplativ em je zagarantirana prica
> o konzervi i crvima kod prenamotavanja...

Trebalo bi se na taj WC papir naprintat ili gravirat jedan dokument. Stvar
je u tome da se pokaze cemu jednio on moze posluziti.

Krki

On Tue, 7 Aug 2007 08:30:17 +0200, geo wrote:

> Bože pomozi i jadnom humoru. Daj molim te lijepo..

Ja sam se nasmijao,
a moram priznat da mi je ista ideja pala na pamet pri pogledu na naslov
threada :)

o/

geo

>"Krki"

> Ja sam se nasmijao,
> a moram priznat da mi je ista ideja pala na pamet pri pogledu na naslov
> threada :)

Al evo jesmo i tu foru prosli. :) svi se nasmijali ali idemo dalje.

Radi se da o cilju da se ukaze ne nepostivanje zakona i da zbog toga jedan
dokument za koji trebaju godine napornog truda ne moze upotrijebiti na nista
drugo nego za wc papir.

Drmesh

"geo" <g...@g.hr> wrote in message news:f999ed$cdq$1...@ss408.t-com.hr...

Pa onda ti je lakse taj dokument namotati na rolicu, umjesto ponovo ga
prntati...

geo

>"Drmesh"

> Pa onda ti je lakse taj dokument namotati na rolicu, umjesto ponovo ga
> prntati...

A nismo se razumijeli. Molim bez ovakih komentara.

Alisa

On Tue, 7 Aug 2007 08:46:48 +0200, "geo"
<gradjevina(MAKNI)@geotehnika.com> wrote:

>Trebalo bi se na taj WC papir naprintat ili gravirat jedan dokument. Stvar
>je u tome da se pokaze cemu jednio on moze posluziti.

Zakaj ga onda ne narezes na listice i ne omotas papirom na kojem pise
Golub? Svi budu skuzili a jednostavnije je.

--
Alisa

Enola Knezevic

geo in <f994ha$1c6$1...@ss408.t-com.hr>:

> Trebalo bi se na taj WC papir naprintat ili gravirat jedan dokument. Stvar
> je u tome da se pokaze cemu jednio on moze posluziti.

Domovnicu?

--
1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

NN

"geo" <gradjevina(MAKNI)@geotehnika.com> wrote in message

> Trebalo bi se na taj WC papir naprintat ili gravirat jedan dokument. Stvar
> je u tome da se pokaze cemu jednio on moze posluziti.

Dobra ideja, ali samospaljivanje drzeci navedeni dokument je ucinkovitije,
bombasticnije i teatralnije.

geo

>"NN"

> Dobra ideja, ali samospaljivanje drzeci navedeni dokument je ucinkovitije,
> bombasticnije i teatralnije.

??

ima ovdje svakakvih. :)

neki_tip

On Tue, 7 Aug 2007 10:10:35 +0200, geo wrote:

> Radi se da o cilju da se ukaze ne nepostivanje zakona i da zbog toga jedan
> dokument za koji trebaju godine napornog truda ne moze upotrijebiti na nista
> drugo nego za wc papir.

svojedobno sam printao s inkjeta na rucno radjeni papir, istina taj nije
tak mekan ali ako imas printer viska probaj

Kenny

In article <f99g7e$rs3$2...@ss408.t-com.hr>, g...@geo.hr says...

Istina, ali je jos uvijek zacetnik threada najludi.

pinball

"Enola Knezevic" <strpljenje....@yahoo.com> wrote in message

> Domovnicu?

zahvalnicu zagrebačkom sveučiliątu ąto ąkoluje decu simpatizera i boraca
kordunske srpske krajine?

Psiho

> Zakaj ga onda ne narezes na listice i ne omotas papirom na kojem pise
> Golub? Svi budu skuzili a jednostavnije je.
>
> --
> Alisa

inteligentno rijesenje iz svedske...:P

enigma-force

> Trebalo bi se na taj WC papir naprintat ili gravirat jedan dokument. Stvar
> je u tome da se pokaze cemu jednio on moze posluziti.

Novi zavjet, ustav RH, impresum Glasa koncila, Babicev pravopis, kompletnu
diskografiju Olivera Dragojevica, bum klapskog pjevanja,

geo

>"Kenny"

> Istina, ali je jos uvijek zacetnik threada najludi.

Ni ne znaą o cemu se radi, a kometiras. pa kakav si ti čovjek??

Toma Akvinski

Teľak dan, ha?
Ljudi se sprdaju s djetinjastom idejom. Rekao bih da su zabavni. Razvedrite
se malo.

geo

>"Toma Akvinski" <to...@hotmail.com> wrote in message

> Teľak dan, ha?
> Ljudi se sprdaju s djetinjastom idejom. Rekao bih da su zabavni.
> Razvedrite se malo.

Djetinjasta ideja?. kako za koga ali postoji razlog. Ne bitno za ovu temu.
pozdrav

garlic

"geo" <g...@g.hr>

> Radi se da o cilju da se ukaze ne nepostivanje zakona i da zbog toga jedan
> dokument za koji trebaju godine napornog truda ne moze upotrijebiti na
> nista drugo nego za wc papir.

Paa, dobro dosao u hrvatsku..

Kenny

In article <f99q9i$m4m$3...@ss408.t-com.hr>, g...@geo.hr says...

> Ni ne znaą o cemu se radi,

Niti me previse interesira, osvrnuo sam se na infatilnu ideju.

> a kometiras. pa kakav si ti čovjek??

Odvratan.

geo

>"garlic"

> Paa, dobro dosao u hrvatsku..

A znam sve.
Cini se ideja debilna, ali ima razlog za nju. Ne trebam komentare, a
podsmjeha ima dosta zbog tog problema sa tim dokumentom. i bez wc papira.

A zasto bi se preslikavao na wc papir, pa baš zato je wc ne vrijedi nista
kao ni taj dokument , a institucije koje su nadležni ni nakon dokumenata
crno na bijelo ne žele ispraviti grešku.
Radio se malom broju ljudi sa VSS spremom koji zbog toga ne mogu raditi svoj
posao.

geo

>"Kenny"

>Niti me previse interesira, osvrnuo sam se na infatilnu ideju.
>Odvratan.

Da i?
ajde bok.

pozdrav

RR

"geo" wrote...

> A zasto bi se preslikavao na wc papir, pa baน

> zato je wc ne vrijedi nista

potpuno se ne slazem, wc papir je izuzetno korisna i jako vrijedna stvar -
osobito ako ga nemash, a sere ti se... ;-)

l.p.R.

geo

>"RR" >> A zasto bi se preslikavao na wc papir, pa baš

> potpuno se ne slazem, wc papir je izuzetno korisna i jako vrijedna stvar -
> osobito ako ga nemash, a sere ti se... ;-)

OK, evo slažem se. dobro si me ispravio.
Vrijedan je za tu stvar.

Kenny

In article <f99rr2$pq4$1...@ss408.t-com.hr>, g...@geo.hr says...

Vidis kako moze biti jednostavno.
--
http://www.funnyplace.org

RR

"geo" wrote...

> OK, evo slažem se. dobro si me ispravio.
> Vrijedan je za tu stvar.

ne, to nije dovoljno, morao bi pokazati daleko vishe postovanja prema wc
papiru, on je napravljen sa iskljucivom svrhom da sluzi za 'tu stvar', i kao
takav predstavlja vrhunski proizvod... ti ocito ne uvidjesh koliko si u
krivu kada govorish o wc papiru sa tolikom dozom omalovazavanja... to je
skoro isto kao da kazes da je zrak dobar samo za disanje... ;-)

l.p.R.

geo

>"Kenny"

> Vidis kako moze biti jednostavno.

ok.
pozdrav

Kenny

In article <f99svu$scd$1...@ss408.t-com.hr>,
MAKNI_X_roXb...@zg.t-com.hr says...

> [...]
> krivu kada govorish o wc papiru sa tolikom dozom omalovazavanja... to je
> skoro isto kao da kazes da je zrak dobar samo za disanje... ;-)

Ovo se zove inspiracija :)))))

--
http://www.funnyplace.org

geo

> [...]

> krivu kada govorish o wc papiru sa tolikom dozom omalovazavanja... to je
> skoro isto kao da kazes da je zrak dobar samo za disanje... ;-)

ok. nasmijali smo se malo.
bok

geo

>"Kenny"

> Ovo se zove inspiracija :)))))

Javio se Al Bundy.

RR

"Kenny" wrote...

> Ovo se zove inspiracija :)))))

mi vrhunski seratori to dobro znamo... ;-)))

l.p.R.

Kenny

In article <f99tcf$58$1...@ss408.t-com.hr>, g...@geo.hr says...

> Javio se Al Bundy.

Reci Kalimero, sto te muci ?

--
http://www.funnyplace.org

Kenny

In article <f99tc0$4h$1...@ss408.t-com.hr>, MAKNI_X_roXbeXrt.raXjhXer@zg.t-
com.hr says...

> "Kenny" wrote...

> mi vrhunski seratori to dobro znamo... ;-)))

Naravno, ali nemoj bacati biserje pred svinje :)
--
http://www.funnyplace.org

geo

>"Kenny"

> Reci Kalimero, sto te muci ?

u pogodio sam u ľivac. sorry.

RR

"Kenny" wrote...

> Naravno, ali nemoj bacati biserje pred svinje :)

i to sto kazes... uostalom, gdje je sve internet dostupan, mozda u njegovom
okruzenju josh ne uvidjaju koji je wc papir civilizacijski doseg... ;-)

l.p.R.

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f99t97$sur$1...@ss408.t-com.hr...

> ok. nasmijali smo se malo.
> bok

Znas kaj, zaspamao si sve moguce newsgrupe i forume s tom tvojom pricom o
nevazecoj varazdnskoj diplomi, sad jos i dalje tu nesto pametujes. Zali se
u Ministarstvo prosvijete, ili polozi razliku ispita na nekakvom normalnom
faksu, pa konacno diplomiraj, a nemoj vise maltretirat ljude po netu, to ti
nikako nece pomoci rijesti tvoj problem...

geo

>"RR"

> i to sto kazes... uostalom, gdje je sve internet dostupan, mozda u
> njegovom
> okruzenju josh ne uvidjaju koji je wc papir civilizacijski doseg... ;-)

jadni klinci. al barem imate ovaj svoj mali svijet.
zalim vas. pozdrav

geo

> [...]

> normalnom faksu, pa konacno diplomiraj, a nemoj vise maltretirat ljude po
> netu, to ti nikako nece pomoci rijesti tvoj problem...

Koju razliku? To bi neki htjeli da postoji razlika.
I GTF je normalan faks, samo nije u ZG. zbog toga smo svi retardirani?

Ministarstvo je reklo svoje, da smo u pravu, ali i dalje nista.

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a02s$5v5$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]

S obzirom kaj si sve napisao na ovome threadu, hmmmmm... Bolje da nis ne
kazem.

RR

"geo" wrote...

> zalim vas. pozdrav

vise ce ti biti zao ako se jednom obilno iskenjash, a pri ruci ti ne bude ni
listich te 'bezvrijedne stvari'... ;-)

l.p.R.

geo

>"RR"

> vise ce ti biti zao ako se jednom obilno iskenjash, a pri ruci ti ne bude
> ni
> listich te 'bezvrijedne stvari'... ;-)

ok. rekao si svoje.
bok.

geo

>"Drmesh"

> S obzirom kaj si sve napisao na ovome threadu, hmmmmm... Bolje da nis ne
> kazem.

To ti je odgovor? kaj sam napisao? Naravno da sam odgovori na gluposti koje
nemaju veze sa nicim.

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a0g7$6qg$1...@ss408.t-com.hr...

> To ti je odgovor? kaj sam napisao? Naravno da sam odgovori na gluposti
> koje nemaju veze sa nicim.

A ti si na glupo pitanje ocekivao pametan odgovor? Ili si u odgovoru na
onako glupo pitanje ocekivao da ti netko objasni kako ces nostrficirati
diplomu?

geo

>"Drmesh" A ti si na glupo pitanje ocekivao pametan odgovor? Ili si u
>odgovoru na onako glupo pitanje ocekivao da ti netko objasni kako ces
>nostrficirati diplomu?

Glupo pitanje? evo naąao sam firmu koja se bavi prinanjem na sve. Čak i na
wc papir mogu.
kakve sad to veze ima sa bilo cime na sto si ti skrenuo???
A to da nisi shvatio o cemu se radi. sorry.

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a0t8$7q0$1...@ss408.t-com.hr...

> Glupo pitanje? evo naąao sam firmu koja se bavi prinanjem na sve. Čak i na
> wc papir mogu.
> kakve sad to veze ima sa bilo cime na sto si ti skrenuo???
> A to da nisi shvatio o cemu se radi. sorry.

Bez brige, shvatio sam - treba ti strucna pomoc!

geo

>"Drmesh"

> Bez brige, shvatio sam - treba ti strucna pomoc!

Sve zato jer sam trazio firmu koja se bavi printanjem na wc papir? :)
a to da su se neki uznemirili jer ne znaju o cemu je rijec...kaj sad ja
mogu.

ne znam kaj ti zelis reci???

OTomo

geo wrote:

> jadni klinci. al barem imate ovaj svoj mali svijet.
> zalim vas. pozdrav

kenny klinac ???
LOOOOOOOOOOL

--
tomo
ICQ:423512896

Drhte ruke, oko moje plavo,
Oj rakijo odnio te davo
Mlad sam momak, velika je steta
Sto po mozgu rakija mi seta...

Kenny

In article <f9a1vd$9rp$1...@ss408.t-com.hr>, brbel...@vip.hr says...

> kenny klinac ???
> LOOOOOOOOOOL

Mislim da ga vise boli sto imam i vazecu diplomu :)

--
http://www.funnyplace.org

geo

>"Kenny"

> Mislim da ga vise boli sto imam i vazecu diplomu :)

Pokazao si se u ovim postovima sto si, a i ni najmanje me ne zanimas.
Što ti uopce želiš reci?
poz

OTomo

Kenny wrote:

> Mislim da ga vise boli sto imam i vazecu diplomu :)

.... isprintanu na wc papiru ?
:))))

geo

Ovo je prešlo sve granice.
Ok, dobro smo se nasmijali.

Razlog zašto da se diploma printa na wc papir nažalost je istinit. samo za
to je dobra.
Cilj je ukazati na problem. Ajd recite ako ste ljudi, dal je pošteno da ideš
na faks 9 smestara, i da ti onda daju nezakonitu diplomu?

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a02s$5v5$1...@ss408.t-com.hr...

> I GTF je normalan faks, samo nije u ZG. zbog toga smo svi retardirani?

I u Banja Luci je normalan faks... A tek autoskole, auuuuu!

:)

Kenny

In article <f9a2j4$b7e$1...@ss408.t-com.hr>, g...@geo.hr says...

> Pokazao si se u ovim postovima sto si, a i ni najmanje me ne zanimas.
> =3Fto ti uopce ľelią reci?

Zajebavam budalu.

geo

>"Drmesh"

> I u Banja Luci je normalan faks... A tek autoskole, auuuuu!

Kakve to veze ima? sto zelis reci?

geo

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a4m9$gjk$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]

Spada li i Banja Luka pod Zagrebačko sveučiliąte?

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a4og$gmk$1...@ss408.t-com.hr...

A prometni faks? Mr. sci. Cesic Rojs? Hahahaha...

Kenny

In article <f9a3um$eb0$1...@ss408.t-com.hr>, brbel...@vip.hr says...

> .... isprintanu na wc papiru ?
> :))))

Jok, postoje i normalne obrazovne ustanove :)

--
http://www.funnyplace.org

geo

>"Kenny"

> Jok, postoje i normalne obrazovne ustanove :)

jako si se uznemiro. oprosti.
protiv koga se ti boris?

geo

>"Kenny"
>Zajebavam budalu.

Pokazao si rijecnikom, što si.. nema smisla sa tobom raspavljati.

geo

>"Drmesh"

> A prometni faks? Mr. sci. Cesic Rojs? Hahahaha...

I dalje ne znam što želiš reći?

Red Leader

On Tue, 7 Aug 2007 14:57:51 +0200, "geo" <g...@geo.hr> wrote:

>Ni ne znaš o cemu se radi, a kometiras. pa kakav si ti čovjek??

On ti je najobičniji šuft.

--
Red Leader
Tko prije umre duže je mrtav!

Kenny

In article <ot5hb312o939h4239...@4ax.com>,
gur...@gmail.com says...

> On ti je najobičniji šuft.

:)

--
http://www.funnyplace.org

OTomo

geo wrote:

daj napisi gdje si se to skolovao, zanima me
u Kaknju mozda ?

Vedran Krivokuca [mANiaC]

Dana Tue, 07 Aug 2007 18:00:24 +0200, geo napisa:

> I dalje ne znam što želiš reći?

Provociraju, ustaše najobičnije... Ovako sa starim krajišnikom...

--
- "Tata, zašto plačeš?"
- "Nebo je noćas crno iznad Frankfurta, sine. Crno nebo hrvatsko!"

OTomo

Vedran Krivokuca [mANiaC] wrote:

> Provociraju, ustaše najobičnije... Ovako sa starim krajišnikom...

:)))))))))))

geo

"OTomo" <brbel...@vip.hr> wrote in message

> :)))))))))))

lol

geo

i dalje nema odgovora kakva daj Banja luka spada pod Zagrebačko sveučiliąte.

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a6m2$kid$1...@ss408.t-com.hr...

> i dalje nema odgovora kakva daj Banja luka spada pod Zagrebačko
> sveučiliąte.

Da nisi na faksu ucio na pamet, nego da si naucio razmisljati, shvatio bi. A
mozda ti je zato diploma nevazeca?

geo

>"Drmesh"

> Da nisi na faksu ucio na pamet, nego da si naucio razmisljati, shvatio bi.
> A mozda ti je zato diploma nevazeca?

ne ti si učio napamet. pa zato pričaą nesto o cemu nemaą pojma. Uletio si a
nemaą pojma o ovom problemu. ali sve znaą.

OTomo

geo wrote:

> ne ti si učio napamet. pa zato pričaą nesto o cemu nemaą pojma.
> Uletio si a nemaą pojma o ovom problemu. ali sve znaą.

na kraju, na kojem faksu si studirao ?

Drmesh

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9a6ur$l8n$1...@ss408.t-com.hr...

> ne ti si učio napamet. pa zato pričaą nesto o cemu nemaą pojma. Uletio si
> a nemaą pojma o ovom problemu. ali sve znaą.

Na svim forumima si zaspamao sve o svom problemu, tako da je cijela javnost
dobro informirana. NA bilo koju temu ti lijepis post o svojoj diplomi...

x-ray

geo wrote:
> Trebalo bi se na taj WC papir naprintat ili gravirat jedan dokument.
> Stvar je u tome da se pokaze cemu jednio on moze posluziti.

Vjenčani list? :D

geo

>"Drmesh" > Na svim forumima si zaspamao sve o svom problemu, tako da je
>cijela javnost
> dobro informirana. NA bilo koju temu ti lijepis post o svojoj diplomi...

Znači da moj trud nije bio uzalud. Informiranja i istine se mi kao udruga ne
bojimo. i to je cilj. Pokusati izboriti pravdu.
pozdrav

EyeSpy

On Tue, 7 Aug 2007 08:06:45 +0200, geo wrote:

> Bavi li se tko time?
>
> pozdrav

haha, jos ne vjerujem, ali ja pronas'o:

http://www.hocuto.hr/tvoje_slike.asp?id_artikla=170

Scanniraj taj dokument i upload-aj...

Alisa

On Tue, 7 Aug 2007 20:02:02 +0200, "geo" <g...@net.hr> wrote:

>Znači da moj trud nije bio uzalud. Informiranja i istine se mi kao udruga ne
>bojimo. i to je cilj. Pokusati izboriti pravdu.

Je, narocito bus je na ovoj grupi izboril.

--
Alisa

geo

>"EyeSpy"

> haha, jos ne vjerujem, ali ja pronas'o:
>
> http://www.hocuto.hr/tvoje_slike.asp?id_artikla=170
>
> Scanniraj taj dokument i upload-aj...

Evo bravo.
A sad pogledaj kako su se uznemirlili ovi gore.

geo

>"Alisa"

> Je, narocito bus je na ovoj grupi izboril.

Na ovoj grupi sam ja samo postavil drugo pitanje koje nema veze sa time. Al
malo su se decki uznmirili pa sam im odg.

Alisa

Eh, decki ti se ovdje uvijek uznemire kad nanjuse musko. :))

--
Alisa

geo

>"Alisa"

> Eh, decki ti se ovdje uvijek uznemire kad nanjuse musko. :))

Ne zamjeram im. Neiskusni klinci.

Alisa

On Wed, 8 Aug 2007 09:37:05 +0200, "geo" <g...@geo.hr> wrote:

>Ne zamjeram im. Neiskusni klinci.

Jebi ga, smo bili klinci, treba im dati vremena.

--
Alisa

manic

pinball used his keyboard to write :

> zahvalnicu zagrebačkom sveučiliątu ąto ąkoluje decu simpatizera i boraca
> kordunske srpske krajine?

Bas. Ta enola je isto posebna vrsta debilnog trolla.

Pero Glazar

> [...]

> Radi se da o cilju da se ukaze ne nepostivanje zakona i da zbog toga jedan
> dokument za koji trebaju godine napornog truda ne moze upotrijebiti na

ovo je potpuna glupost. funkcionalnost WC papira s ispisanim dokumentom
pocivat ce u WC papiru per se, a ne u dokumentu. i cista i isprintana
verzija WC papira bit ce jednako funkcionalne, iz cega proizlazi da tvoj
dokument ne sluzi nicemu.

dakle, vodis se potpuno pogresnom logikom, mogao si ga i izliti u zlatu pa
reci da vrijedi x kuna po kilogramu. vrijedi zlato, a ne tvoja diploma.

geo

> [...]

> pocivat ce u WC papiru per se, a ne u dokumentu. i cista i isprintana
> verzija WC papira bit ce jednako funkcionalne, iz cega proizlazi da tvoj

DA, moj dokument ne sluľi nicemu. Ne samo moj. nego velikog broja ljudi.

> dakle, vodis se potpuno pogresnom logikom, mogao si ga i izliti u zlatu pa
> reci da vrijedi x kuna po kilogramu. vrijedi zlato, a ne tvoja diploma.

To je tvoje misljenje. Naravno mislim da nisi dovoljno iskusan.

geo

"manic" <u_c...@mail.me> wrote in message

Ni ne citam sve, ali o cemu vi pricate? vi ste iz krajine?

geo

"geo" <g...@geo.hr> wrote in message news:f9e9io$2ba$1...@ss408.t-com.hr...

Ovo je islo za onog trola Enolu.

Toma Akvinski

OK, sad sam se ja uznemirio, jer me uľasava činjenica da netko toliko
neinteligentan i nepismen ovakvim metodama moľda čak i izbori
jednakopravnost svoje "diplome" s diplomama ostalih fakulteta (iako ih ima i
na toj listi sumnjivih...). Brrr..... Ali, vjerojatno sam "neiskusan" ili
moľda "klinac". :-))

geo

> [...]
> i na toj listi sumnjivih...). Brrr..... Ali, vjerojatno sam "neiskusan"

Na čemu si ti?

geo

> [...]
> i na toj listi sumnjivih...). Brrr..... Ali, vjerojatno sam "neiskusan"

Nemas pojma ni o cemu pricas, niti znas kaj ti uopce zelis reci?
Jel bilo pitanje o printanju? Ako ne znas odgovor sto se uopce javljas??
nisu mi jasni takvi trolovi.

RR

"geo" wrote...

> nisu mi jasni takvi trolovi.

ne cudi me, rech bi da tebi malo vise toga nije jasno... :-))

al to mi se mozda samo cini, jer sam i ja valjda samo 'neiskusni klinac'...
;-)

l.p.R.

geo

> [...]

> ne cudi me, rech bi da tebi malo vise toga nije jasno... :-))
>
> al to mi se mozda samo cini, jer sam i ja valjda samo 'neiskusni

Pa pokazao si se i ti. pitanje je bilo za printanje. A tebi ni samome nije
jasno zasto si se javljao?

A ovo za neiskusni klinac, pogodio sam zivac. Istina najvise boli. Sorry,
bez zamjere.

RR

"geo" wrote...

> A ovo za neiskusni klinac, pogodio sam zivac. Istina najvise boli. Sorry,
> bez zamjere.

gluteus maximus nije zivac, al me svejedno boli... ;-)

l.p.R.

geo

>"RR"

> gluteus maximus nije zivac, al me svejedno boli... ;-)
>
> l.p.R.

Ja se ispicavam ako se tko uzrujao.
Problem sa printanjem je rijesen. Postoji nekoliko firmi koje se bave cak i
tim.
pozdrav

Toma Akvinski

Hmmm....da, naravno. Zato si ti kao pametan, iskusan čovjek, koji je
pokrenuo ovu temu, svima dao podatke o tim "firmama" koje se bave time.

Ivica

>"Toma Akvinski" <to...@hotmail.com> wrote in message

> Hmmm....da, naravno. Zato si ti kao pametan, iskusan čovjek, koji je
> pokrenuo ovu temu, svima dao podatke o tim "firmama" koje se bave time.

Nije bila tema, nego obicno pitanje. Sa svojim komentarima nisi ni najmanje
pomogao.
Rijesio sam to privatno.jer inace dosta kosta.

pozdrav i sretno

Toma Akvinski

Ajde pogledaj svoj post nakon kojeg sam ti odgovorio. Ne kopčaą ti baą,
jel'da? Ako ima "firmi" koje su spremne nekome isprintati neąto na 1 rolu wc
papira, bez obzira na cijenu, molim te da nam ih navedeą. Ili nam ne govorią
istinu?

"Ivica" <kontak...@mobite.la> wrote in message

Ivica

Pa naravno da ima cijenu. Zavisno o postupku.
Nasao sam preko prijatelja privatnu tiskaru. Ne rade tako nesto jer je kao
pretesko, ali ce napraviti.
ide, ali se mora rucno. Slicno kao sto ide na majce ili kape,ali teze.
Naravno da je inace jako puno preskupo ali ce ici kao usluga.

Ako si se nasao necim uvrijeđen sorry, ja se ispircavam.
pozdrav