Kamere po gradu...

BO

Jel imao vec netko iskustva s ovim novim sustavom kamera po gradu? Cemu
sluzi taj cijeli sustav? Pitam zbog situacije koja se dogodila prtijateljici
koja nije iz Zg. Neki dan se izgubila u centru grada i smotana kakva jest iz
Vlaske umjesto obaveznog desnog skretanja prema Ribnjaku, skrenula lijevo u
Draskovicevu, a da stvar bude gora, nakon toga i u Jurisicevu desno, pa se
provozala preko trga Ilicom do Gunduliceve, gdje je opet usla u "legalu".
Vozila se cijelo vrijeme iz tramvaja i ako je kamera ista snimila, vidjet ce
se da je plakala ko kisna godina :) Nekim cudom je nije zaustavila policija,
sto mi je zao jer bi je sigurno pustili i ispratili koliko je bila pod sokom
i uplakana. Ovako ostaje neizvjesnost hoce li joj doci kakva cestitka
temeljena snimkom nadzornog sustava. Znaci, jel se rade kakve prijeve
temeljem tih snimki?

Goran Mitrovic

Ne cini ti se da bi bilo dobro za svakoga da ona vise ne bude na cesti?

Duje Fratelli

"BO" <mbo...@gmail.com> wrote in message
Iskreno se nadam da DA.

Pavle Jurisic

Pola grada prodje po ulicama gdje je zabranjeno (ali zato najblize - zna
ona), po pruzi, ne prati signalizaciju, znakove, nista, nikoga cak da
stane i pita i unatoc tome nista ju cijelim putem ne navede da skrene sa
svog ilegalnog puta na neku sporednu cestu kako bi se ukljucila u
normalan promet nego ravno preko trga. I jos place cijelim putem (?) i
vozi auto.

--
Prijatno

Jakov Sosic

Ubuduce neka parkira kod autobusnog kolodvora i dalje nek ide tramvajem.

--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.

"BO" <mbo...@gmail.com> wrote in message
Drugi put neka se vozi u tramvaju, a ne iza tramvaja.Octio joj je voznja
centrom Zg
kompliciran zadatak, sto nije za zamjeriti, osobito ako ne pozna grad.
Ali prometni znakovi su isti u Zg, nekom drugom gradu ili gradicu da ne
kazem
selu.

Cobra

"BO" <mbo...@gmail.com> wrote in message
* Da, rade se prijave, a ona; vidjet će je li imala sreću ili nije, ali mi
je prilično "čudno" na toj relaciji ima "hrpa" kriľanja gdje je mogla
skrenuti na "normalnu" cestu , voľnja preko trga bana ... po pjeąačkoj zoni
,.... ako dođe čestitka bit će fina cifra !

BO

- cut -

Da odrezem samog sebe...Svi ste u pravu, svaka vam je na mjestu.

Da preformuliram pitanje (za upucene i one koji se nicem ne nadaju)

Jel nadzorne kamere biljeze prometne prekrsaje i postupa li policija
prekrsajnim prijavama za pocinitelje eveidentirane na taj nacin?

Pavle Jurisic

Nije luda da skrene u Rackoga pa onda preko djamije na zeleni val. Kad
je preko trga brze.

BO

> [...]

> je prilično "čudno" na toj relaciji ima "hrpa" kriľanja gdje je mogla
> skrenuti na "normalnu" cestu , voľnja preko trga bana ... po pjeąačkoj

Jbg. da je samo to cudno...A smotana, kaj da ti kazem, pogubila se i krenula
za tramvajem. S 4 zmigavca i 15 na sat, nije pitanje zivota i smrti.

> ,.... ako dođe čestitka bit će fina cifra !

A mozda je nisu ni vidjeli iza tramvaja, mozda se ne vidi registracija, ko
zna :)

Karabaja

BO whispered unto us in: hr.soc.grad.zagreb

> Jel nadzorne kamere biljeze prometne prekrsaje i postupa li policija
> prekrsajnim prijavama za pocinitelje eveidentirane na taj nacin?

Zbog toga su ih i postavili.

Kenny

Ako sam dobro pohvatao te kamere nadgledaju komunalci u cijoj
ingerenciji je neporpisno zaustavljanje, ali ne i ostali prekrsaji koje
obraduje policija.

nosonja

"BO" <mbo...@gmail.com> wrote in message news:jnlnl1$5f4$1...@sunce.iskon.hr...
Možda je plakala jer je maznula mami i tati auto, a vozačku očito još nema.
Ako ima koristi od tih kamera, nadam se da bu dobila čestitku.

eLaCiD

"Duje Fratelli" <du...@fratelli.it> wrote in message
A vas dvojca da odete nekam u neki veći grad napr u London možete se jebat
sa svojim poznavanjem prometa i stručnošću. iI nemojte sad trkeljat kak je
znak znakl gde god bio. Jest kurac, dok se ne prosereš, zgubili bi se ko
ofce i vozili u kontra smjeru bez problema..:))

eLaCiD

"Pavle Jurisic" <Pa...@gevgelija.com> wrote in message
Je puno je brze.. ustvari vjerojatno je htela dokopat se Drziceve petlje i
autoputa ..:)

eLaCiD

"nosonja" <klj...@schmizla.net> wrote in message

> [...]
> i uplakana. Ovako ostaje neizvjesnost hoce li joj doci kakva cestitka
> temeljena snimkom nadzornog sustava. Znaci, jel se rade kakve prijeve

Moľda je plakala jer je maznula mami i tati auto, a vozačku očito joą nema.
Ako ima koristi od tih kamera, nadam se da bu dobila čestitku.

Tak je svi ste u pravu. Onog ko te jebe treba mu joą i lagano popuąit.
Nedajboľe da barem jedanput tjedno ne bi kao uzorni građani kod nadleľnih
prdonja zatraľili joą koju kameru. Isti kurac ko one budale kaj traľe
uvođenje naplate parkiranja svo do Hrlića.

Igor Batinic

Pozdrav svima...

On 30.4.2012 17:40, eLaCiD wrote:

> Tak je svi ste u pravu. Onog ko te jebe treba mu još i lagano popušit.

Da, u pravu su. Ovo sto je ona napravila je prestrasno.

> Nedajbože da barem jedanput tjedno ne bi kao uzorni građani kod nadležnih
> prdonja zatražili još koju kameru. Isti kurac ko one budale kaj traže
> uvođenje naplate parkiranja svo do Hrlića.

Da, bilo bi dobro uvesti jos koju kameru (i da mogu rjesavati ovakve
slucajeve jer ce se vjerojatno ovdje izvuci), a i jesam za uvodjenje
zona naplate, ali po kvartovskim rjesenjima, ne ovako.

Uzivajte,

Iggy

BO

"nosonja" <klj...@schmizla.net> wrote in message

MoĹžda je plakala jer je maznula mami i tati auto, a vozaÄ ku oÄ ito joĹĄ
nema.

A mozda je i zaradila auto kakav ti neces voziti. Mozda je samo nesposobna
za voznju po Zg. A mozda su u sumi...

BO

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

> Ako sam dobro pohvatao te kamere nadgledaju komunalci u cijoj ingerenciji
> je neporpisno zaustavljanje, ali ne i ostali prekrsaji koje obraduje
> policija.

Takva je i bila neka prica prilikom postavljanja sustava. Ipak, govorili su
da ce i snimke proslijedjivati policiji. Ali pretpostavljam da se radi o
slucajevima kao sto je bio u Maksimirskoj od neki dan.

eLaCiD

> [...]
> nema.
>
> A mozda je i zaradila auto kakav ti neces voziti. Mozda je samo nesposobna

Nisu u ¹umi ... provjereno je .. u bunaru su :)

BO

"eLaCiD" <ela...@net.hr> wrote in message

> Nisu u šumi ... provjereno je .. u bunaru su :)

:)

Davor_S

Jos ako je nakon Gunduliceve popravljala razmazanu sminku ...

nosonja

"BO" <mbo...@gmail.com> wrote in message news:jnmmr4$auo$1...@gregory.bnet.hr...
Možda, ali ja bar znam voziti i ne plačem se prateći tramvaj po centru grada.
Btw, kaj u njenom selu nema ceste i prometnih znakova?

Petar Bjelčić

"BO" <mbo...@gmail.com> wrote in message
Nece joj doc nista, droti ce se smijat ako skuze da se izgubila.
a prije da ce mislit da se radi o nekoj dostavi ili aktivnosti.
Voznja iza tramvaja nije bahati prekrsaj.

Osim toga moguce je pravno izvlacenje.
Policija ne zna ko je pocinitelj !!!
Njihov zadatak je da ga ne dvojbeno utvrde, i tu se pruza mogucnost da
ih se stavi u pat poziciju.

BO

"nosonja" <klj...@schmizla.net> wrote in message

> Možda, ali ja bar znam voziti.

Imas moj naklon.

Chiro

> Osim toga moguce je pravno izvlacenje.
> Policija ne zna ko je pocinitelj !!!
> Njihov zadatak je da ga ne dvojbeno utvrde, i tu se pruza mogucnost da
> ih se stavi u pat poziciju.

je, mos mislit, duzan si rec tko je upravljao

Sebastian Rooks

On Mon, 30 Apr 2012 19:25:50 +0200, Igor Batinic
<_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote:

>Pozdrav svima...

>Da, u pravu su. Ovo sto je ona napravila je prestrasno.

Zasto je *prestrasno* ?

Prekrsaj jest, treba je mozda kazniti radi tog, ali da je *prestrasno* -
bas i nije.

Nikakva steta, nitko nije stradao ... sto je tu *prestrasno*?

-- Sebastian

p.s. "Potencijalni" argumenti me ne zanimaju.

Sebastian Rooks

On Mon, 30 Apr 2012 12:28:51 +0200, Goran Mitrovic <gm...@inet.hr> wrote:

>Ne cini ti se da bi bilo dobro za svakoga da ona vise ne bude na cesti?

Bolje da serucka tu po usenetu.

-- Sebastian

Matija Nalis

Ako je izbor izmedju imat jos jednog Zlog Zeca, ili imat osobu koja autom
leluja u kontrasmjeru i radi druge potencijalno dosta opasne prometne radnje
po ljudske zivote, i opet cu radije izabrat da serucka po usenetu.

(ali samo zato jer na newsima ima dobar killfile, a u prometu nemam
bar class-3 forcefield)

--
Opinions above are GNU-copylefted.