Peticija za vraćanje ugašenog službenog gradskog foruma

Ylodi

Gradonačelnik Barišić je ugasio forum na službenim gradskim stranicama, a
preko jednog od lojalnih medija doznajemo da njegovo ukidanje nije ni
gubitak ni šteta za Veliku Goricu, a forumaši su nazvani i besposlenim
internetskim masturbatorima.

Mala skupina forumaša pokrenula je novi forum na adresi

http://forumgorica.com

ne kojem se nalaze i dva skenirana članka iz GT-a koji govore o forumu i
novom konceptu gradskih web stranica.

Forumaši su pokrenuli i peticiju za vraćanjem foruma jer je između
ostalog on sadržavao niz materijala o kulturi i baštini Turopolja i
okolnih krajeva.

Molim vas da svojim potpisom podržite zahtjeve forumaša:

http://www.petitiononline.com/FORUMVG/petition.html

P.S. Čudi vas mali broj potpisnika peticije? Kažu ljudi da se boje
potpisati peticiju jer su već imali neugodnosti zbog foruma na radnom
mjestu i u susjedstvu. Zar takvi strahovi nisu ostali u komunizmu?

marc

"Ylodi" <szl...@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> preko jednog od lojalnih medija doznajemo da njegovo ukidanje nije ni
> gubitak ni šteta za Veliku Goricu, a forumaši su nazvani i besposlenim

Točno tako, ništa drugo ni niste nego masturbatori.

> Mala skupina forumaša...

I to je točno...."mala skupina" masturbatora kad pogledas tko se javlja na
alter forumu :)))))))

> Forumaši su pokrenuli i peticiju za vraćanjem foruma jer je između
> ostalog on sadržavao niz materijala o kulturi i baštini Turopolja i
> okolnih krajeva.

I koliko nam je admin napisao, ti materijali nisu izbrisani niti izgubljeni.
A da si preneo točnu informaciju zašto je trenutno zatvoren forum i kada će
nastaviti s radom
mnogima bi stvari bile jasnije. Ovako samo tendenciozno, a ujedno i krivo
informiraš ljude.

Ylodi

On Sun, 06 Sep 2009 22:05:56 +0200, marc wrote:

> I koliko nam je admin napisao, ti materijali nisu izbrisani niti
> izgubljeni. A da si preneo točnu informaciju zašto je trenutno zatvoren
> forum i kada će nastaviti s radom

A gdje je točna informacija o tome zašto je trenutno zatvoren forum i
kada će nastaviti s radom?

> mnogima bi stvari bile jasnije. Ovako samo tendenciozno, a ujedno i
> krivo informiraš ljude.

Mora da sam od masturbacije oslijepio kad ne vidim točnu i službenu
informaciju na stranicama grada. Molim te pošalji mi link.

marc

> Mora da sam od masturbacije oslijepio kad ne vidim točnu i službenu
> informaciju na stranicama grada. Molim te pošalji mi link.

Lijepo je bilo na forumu objašnjeno zbog cega nece raditi i kada ce
proraditi.
Ako ti kazes da si oslijepio, ja primjecujem i da si posenilio kao i vecina
mastubatora iako si ti imao i kvalitetnih clanaka, a sada si podlegao
politikantstvu i gore vec navedenima.

alenf

Na forumu je pisalo da će link s portala na forum biti postavljen kada
mu se dodaju nove funkcionalnosti e-vijeća. To je ono što je napisao
administrator. Nije napisao da će ga privremeno ugasiti da bi ga
kasnije ponovo aktivirao. Za to ne postoje nikakvi razlozi. Ako je
prebacivanje s platforme na platformu (Snitz na SMF) moglo biti
provedeno u prekid od cca sat vremena u noći, ne vidim radzloga da
dodavanje novih funkcionalnosti forumu, pa čak i da se radi o
dodavanju novih modova za forum treba trajati četiri dana. I nije
pisalo niti da će, niti kada će ponovo proraditi. Da je na forumu
pisalo kada će proraditi, onda nema razloga da se ta ista obavijest u
ovom trenutku na nalazi na portalu. A nje nema.

Ylodi

On Sun, 06 Sep 2009 22:38:50 +0200, marc wrote:

> Lijepo je bilo na forumu objašnjeno zbog cega nece raditi i kada ce
> proraditi.

Da citiram članak iz novina čije se članci prenose na gorica.hr portalu
(znači da možemo biti sigurni u njegovu autentičnost jer drugovi surađuju
jedni s drugima):

"U novom portalu klasičnog foruma više nema."
"U Gradu kažu da su spremni na sve komentare, ali da neće odstupiti od
moderne koncepcije..."

"Zato ukidanje takvog medijskog kanala nije ni gubitak ni šteta za Veliku
Goricu."

Hm...gdje piše zašto foruma privremeno nema i kada se vraća?

> Ako ti kazes da si oslijepio, ja primjecujem i da si posenilio kao i
> vecina mastubatora iako si ti imao i kvalitetnih clanaka, a sada si
> podlegao politikantstvu i gore vec navedenima.

Sve je to politika, a ti si očito na zna se kojoj strani.

Čuju se i priče kako ćete vratiti forum samo zbog toga da možete
demantirati ljude s novopokrenutog foruma te da i dalje možete nesmetano
špijunirati forumaše.

marc

> [...]
>
> Čuju se i priče kako ćete vratiti forum samo zbog toga da možete
> demantirati ljude s novopokrenutog foruma te da i dalje možete nesmetano

Zlodi...a ti si ocito zlonamjeran i jasno je na cijoj si ti strani i jasne
su te
tvoje teorije zavjere i glupiranja na razini 9 godišnjeg djeteta.
Sve prvo poseres, a kad te se demantira sutis kao pi... sto ocito
i jesi. I sad jos uzmes advokata Alena sa velikom strucnoscu i vrlim
profesionalizmom. Alene, da si bio profi kako si trebao nikada ne bi izletio
sa statusa admina. Upozorili su te nekoliko puta da budeš profi i
nepristran,
ali ti to nisi znao procitati. I sad si kivan na sve sto se tice Vg foruma i
opcenito.
Ali da se ne udaljim previse od teme. Prije 2 mjeseca sam napravio alter
forum
i samo sam cekao priliku aktivirati ga. Nazalost, nije me bilo u datom
trenutku
u drzavi pa ga nisam stigao ubaciti u funkciju. Sad mi nije ni zao kad vidim
tko
i sto pise na ovom alter forumu. 90% bi trenutno dobilo ban zbog bedastih
izjava
i nepostivanja osnovnih ljudskih normi, a o moralu necu ni pisati. Dopustili
ste
da se pune dvije godine nesmetano pljuje po ljudima koji drugačije misle od
vas. Sramotno i nedemokratski. Sadasnji admin nije nimalo bolji ni losiji od
prethodnog pa i onog prije. A o tzv. moderatorima netreba
ni trositi slova. Niti se znalo niti se zna tko pije, a ne placa nitko. Jad
i bijeda.

Samo dajte, pokazite cijelom svijetu sto pokusavate napraviti od Vg-a i
kakve
gluposti ste dopustali i dopustate na tzv. VG forumu.

Ylodi

On Mon, 07 Sep 2009 00:49:41 +0200, marc wrote:

> Zlodi...a ti si ocito zlonamjeran i jasno je na cijoj si ti strani i
> jasne su te

Na čijoj sam ja strani? Tko me plaća?

> tvoje teorije zavjere i glupiranja na razini 9 godišnjeg djeteta. Sve
> prvo poseres, a kad te se demantira sutis kao pi... sto ocito i jesi.

Ja sam samo prenio ono što sam pročitao. Kad su prije koji mjesec krenule
priče o tome da će zatvoriti forum nisam vjerovao da će to učiniti. Ali
eto to se ostvarilo. Tako sam vidio da nijednu glupariju ne treba potpuno
odabaciti.

Tko me demantirao? Da li je forum zatvoren ili ne? Gdje je objavljena
službena informacija i gdje je link na nju? Zar su velikogoričani
maloumni pa im se ne može dati direktna informacija već im to Saša treba
prepričati.

> [...]
> vidim tko
> i sto pise na ovom alter forumu. 90% bi trenutno dobilo ban zbog

Pa kaj odmah ne veliš da je tebi žao što nisi uspio aktivirati svoj forum
pa sad svoje frustracije iskaljuješ na nama.

alenf

On Sep 7, 12:49 am, "marc" <marcel...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> nepristran,
> ali ti to nisi znao procitati. I sad si kivan na sve sto se tice Vg foruma i

Kivan? Fulaš, baš sam zadovoljan po pitanju foruma. Jako mi je drago
da mnoge ljude uzrujava to što se pojavio novi forum, jer shvaćaju
snagu ljudi koji su se na njemu javljali, što pokazuje pravi razlog
njegovog ukidanja.
Da je ekipa u gradu zaista htjela napraviti bolje i kvalitetnije
rješenje prvo bi ga napravila i pokrenula, a tek onda ugasila stari
forum uz objašnjenje.

Što se tiče moga izlijetanja stvar je jasna kao dan - Picula je kao i
svaki normalan političar pred izbore dobio napadaje paranoje koji su
uzrokovali da mene proglasi HNS-ovim špijunom. Njegova najbliža
suradnica instalirala je balavca koji nema najosnovnijih tehničkih
znanja da bi napravio bilo što korisno, pa je napravio ogromnu štetu i
na žalost veliku korist HDZ-ovoj ekipi koja se može na njega
izvlačiti. Vidljivo je bilo po tome, što je osnovni administratorski
account za cijeli hosting dao na korištenje nekakvom Vladi.

> [...]
> trenutku
> u drzavi pa ga nisam stigao ubaciti u funkciju. Sad mi nije ni zao kad vidim

Znači, to tebe muči. Nisi bio prvi, a htio si biti. Shit happens...

> [...]
> izjava
> i nepostivanja osnovnih ljudskih normi, a o moralu necu ni pisati. Dopustili

Bojim se da ne bi bio jako popularan, ako bi 90% ljudi izbacio s
foruma. Jer ljudi, koliko da ih ima puno, ipak ima ograničen broj. Ako
biraš samo one koji tebi odgovaraju, nećeš ih baš puno sakupiti.

> [...]
> prethodnog pa i onog prije. A o tzv. moderatorima netreba
> ni trositi slova. Niti se znalo niti se zna tko pije, a ne placa nitko. Jad

Vidim da nisi u toku. Pljuvalo se po ljudima punih šest godina.
Posebno je revan u pljuvanju bio onaj koji se sad požurio ugasiti
forum. Kao i njegova marioneta koja se kroz radio i novine sa svima
obračunavala u stilu Marinka Božića.

> Samo dajte, pokazite cijelom svijetu sto pokusavate napraviti od Vg-a i
> kakve
> gluposti ste dopustali i dopustate na tzv. VG forumu.

Još uvijek možeš pokrenuti svoj forum i pokušati napraviti nešto drugo
od VG.

Ajd živio.

Zile

nisam citao stari, a ne citam niti novi formu.......ali sam protiv svake
restrikcije!

zasto ljudi ne bi pljuvali po sdp-u ili hdz-u ako ih ne vole....to se zove
demokracija i sloboda govora

ako je na VG portalu ukinut forum zbog toga sto se nekome ne svida da
podupire drugu stranku ili mu se ne svi�a misljenje pojedinca o bilo cemu
(bili oni mastrubanti ili odvjetnici) onda je to katastrofa i sramota
(sjetite se radia 101)

a s druge strane....ako "vlasnici" VG portala misle da im ne treba forum
onda to isto treba postivati - uostalom....napravili ste novi forum na kojem
se moze nastaviti raspravljati kao sto je to bilo na starom...

a kad smo kod foruma opcenito - nitko s njega ne bi trebao dobiti BAN ako ne
psuje te ako ne vrije�a po vjerskoj, rasnoj i nacionalnoj osnovi...

toliko...

Zile

"Ylodi" <szl...@hotmail.com> wrote in message

> http://www.petitiononline.com/FORUMVG/petition.html

zakaj se ne vidi tko je sve potpisao?

Ylodi

On Mon, 07 Sep 2009 12:23:52 +0200, Zile wrote:

> zakaj se ne vidi tko je sve potpisao?

Zar se ne vidi? Sučelje im je malo nepregledno.

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?FORUMVG&1

Zile

sad je ok...

marc

> zasto ljudi ne bi pljuvali po sdp-u ili hdz-u ako ih ne vole....to se zove
> demokracija i sloboda govora

Decko....pljuvanje nije demokracija niti ce ikada biti. To sto ti ( i mnogi
drugi)
neznas kaj je demokracija govori mnogo o tebi. Isto tako, sloboda govora
sigurno nije vrijedjanje. Ali u ovoj zemlji oni koji bi trebalo to najbolje
znati
upravo takav nacin koriste za proizvodnju vijesti umjesto da izvjestavaju.

marc

> �to se ti�e moga izlijetanja stvar je jasna kao dan - Picula je kao i
> svaki normalan politi�ar pred izbore dobio napadaje paranoje koji su
> uzrokovali da mene proglasi HNS-ovim �pijunom. Njegova najbli�a
> suradnica instalirala je balavca koji nema najosnovnijih tehni�kih
> znanja da bi napravio bilo �to korisno, pa je napravio ogromnu �tetu i
> na �alost veliku korist HDZ-ovoj ekipi koja se mo�e na njega
> izvla�iti. Vidljivo je bilo po tome, �to je osnovni administratorski
> account za cijeli hosting dao na kori�tenje nekakvom Vladi.

U pravu si !
Cijenim tvoj strucni rad i mislim da si tehnicki mnogo potkovaniji od svih
ostalih koji su radili na istim poslovima no isto tako si se neprofesionalno
dao uvuci u politikantske vode i svrstati se. Steta, ali ti znas zasto si to
radio.

> Zna�i, to tebe mu�i. Nisi bio prvi, a htio si biti. Shit happens...

Nisam imao namjeru biti prvi nego neopredjeljen i profesionalan i ne bih
dozvoljavao nikakvo vrijedjanje po bilo kojoj osnovi.

> Bojim se da ne bi bio jako popularan, ako bi 90% ljudi izbacio s

> foruma. Jer ljudi, koliko da ih ima puno, ipak ima ograni�en broj. Ako
> bira� samo one koji tebi odgovaraju, ne�e� ih ba� puno sakupiti.

Nije ni bit posla admina biti popularan nego profesionalan.

> Vidim da nisi u toku. Pljuvalo se po ljudima punih �est godina.
> Posebno je revan u pljuvanju bio onaj koji se sad po�urio ugasiti

> forum. Kao i njegova marioneta koja se kroz radio i novine sa svima

> obra�unavala u stilu Marinka Bo�i�a.

Slazem se, trajalo je duze nego sam naveo, ali nisam prije redovito pratio
postove pa ne mogu niti procjenjivati. Ali isto tako znam osobno ljude koje
si banao bezrazlozno, a koji nikada nisu bili niti u jednoj stranci niti
simpatizeri
ijedne opcije, a banao si ih jer su iznijeli svoje razmisljanje koje nije
odgovaralo
tvojim sticenicima i tebi. Dozvolio si da svaku temu zagade politi�kim
obracunima i pretvore je u politikantsko smece.

> Jo� uvijek mo�e� pokrenuti svoj forum i poku�ati napraviti ne�to drugo
> od VG.

Ne, vise ne, jer znam bar deset ljudi koji su odustali od VG foruma zbog
odnosa prema njima i prema drugim elokventnim forumasima.
O trac babama, placenicima i provokatorima necu trositi slova.
A necu ni trositi svoje vrijeme za te tzv. forumase. Cast iznimkama.

LP

Zile

"marc" <marc...@hotmail.com> wrote in message

> Decko....pljuvanje nije demokracija niti ce ikada biti. To sto ti ( i
> mnogi drugi)

zaboravio sam staviti rijec pljuvanje pod navodnike....
nemoj se hvatati na sitnice.......psihologija kaze - cim se hvatas na
sitnice (i bjezis od teme) znaci da nisi u pravu....

> [...]
> najbolje znati
> upravo takav nacin koriste za proizvodnju vijesti umjesto da izvjestavaju.

a sad se vrati unazad i procitaj sta sam napisao o vrije�anju...(rasna
vjerska....bla bla bla)

i za kraj....jos mi nije jasno zasto pokusavas opravdati gasenje foruma (o
kojem, ruku na srce, nemam pojma)?!?
zar nije logicnije da jednostavno ne ides na taj forum ako ne ne zanima (kao
npr. ja) nego da se na neki nacin zalazes za zatvaranje tj. opravdavas
njegovo gasenje
ili sam ja sve krivo pohvatao....

NHF...
pozdrav

marc

> zaboravio sam staviti rijec pljuvanje pod navodnike....
> nemoj se hvatati na sitnice.......psihologija kaze - cim se hvatas na
> sitnice (i bjezis od teme) znaci da nisi u pravu....

O�ito kako i ne citas sto pisem. Kakvo bjezanje od teme????
Sto psihologija kaze na takve tvoje floskule?
Nemoj mi odgovoriti, ja znam.

Ponavljam ovaj dio, procitaj si jos jednom.

> [...]
> zar nije logicnije da jednostavno ne ides na taj forum ako ne ne zanima
> (kao npr. ja) nego da se na neki nacin zalazes za zatvaranje tj.

Jesi, krivo si se uhvatio. I krivog si se uhvatio.
Ne opravdavam zatvaranje foruma nego ne odobravam
samo napadanje bez potrebe. A jos manje mi nije jasno zasto se ti
mijesas u nesto o cemu nemas pojma kao sto si i sam naveo.
San sebe svrstavas u babe tracare mijesanjem u nesto sto neznas.

Zile....EOD

Zile

> A jos manje mi nije jasno zasto se ti
> mijesas

pa kad pisete tu....mogli ste to rijesiti preko maila ili u 4 oka pa se
nitko ne bi mijesao...

> Zile....EOD
slazem se...