Sranje na Sibenskom faksu (part 2)

bastardovic

Danas je triba biti sastanak studenata sa novin dekanom da nam se odgovori
na pitanja o buducnosti ovog faksa tj. naseg skolovanja.

Pitanja su postavljena dekana nije bilo.
Tako da nije razjasnjeno oce li nam vridit diplome, zasto je prominjen
program (na gore), da li se taj program prizna,koji su profesori otisli i ko
ce ih zaminit, te na kraju da nam neko konacno kaze sta je sve oslo u kurac.

Doticini je pokazao sav respekt prema gradu Sibeniku, ljudima, ovoj ustanovi
te studentima koji su napunili dvoranu Solaris (dosta ih je ostalo vani), ne
dolaskom na sastanak uz neku jadnu ispriku.
Veterinar je skinija veliku sliku iz hola na kojoj je bila jedna generacija
diplomaca, malu sliku izaslanstva studenata sa predsjednikom(ne volin ja
stipu ali to nije red).
Takodjer ljudi se pitaju ko je taj covik, jer ga 95% studenata nije nikad ni
vidilo.
Jos kad smo danas saznali da nam on triba drzat 30% predavanja, a covik je
veterinar(svaka cast zanimanju ali ovo je ekonomija a ne turanje ruke kravi
u guzicu) zabolila me glava.

Profesor Covo je uzeo rijec podrzao studente i ponudio svoju ostavku
naglasivsi kako je od nas tek sad cuja nesto konkretno(inace on je prodekan
za poslovanje). Studenti su doticnom veterinaru dali rok do petka 06.10. da
sredi stvari u protivnom ce se bojkotirati predavanja.

Tada je novi prodekan prof. Gardijan uzeo mikrofon izrekao nekoliko gluposti
bio izvizdan, te su se studenti ustali i napustili dvoranu.

Sutra je otvorenje veleucilista otici cu da vidin ko je dekan. Inace mislin
da smo najebali i da nista necemo rjesit, ali malo ce mo ga jebavat da ni on
ne prodje liso. Cuo sam da pripada jednoj stranci, necemo u javnosti dok ne
budemo sigurni kojoj, triba li reci da su svi studenti i njihove obitelji
glasacko tijelo.

TheOFFman

> Doticini je pokazao sav respekt prema gradu Sibeniku, ljudima, ovoj
> ustanovi te studentima koji su napunili dvoranu Solaris

Sad je bilo na zupanijskoj panorami. Reka je da su promjene neke sitne, reka
je da on moze uvesti do 20% promjena ili tako nesto, ma gluposti neke prica.

> Sutra je otvorenje veleucilista otici cu da vidin ko je dekan.

Ajde molim te pa javi sto je bilo, sto ce govoriti.

Mogu li studenti potpisati peticiju da se smjeni dekan ili tako nesto jer
nema bas smisla davati novce za studiranje i izgubiti par godina ako neces
biti diplomirani ekonomist nego samo ekonomist ili jos gore ako diplome nece
vaziti. A i one promjene u predmetima su katastrofalne; uvode sociologiju,
engleski vise nije obavezni predmet, onda su ukinuti neki smjerovi za 3.
godinu. Pa onda ono polaganje razlike. E da i zakonski moras zavrsiti onaj
program po kojem si upisao fax. Znaci nema padanja na bolonjski proces, to
se trenutno odnosi na 2. godinu ako ne daju uvjet, oni ce na nasem faxu
pasti i morati ce ici po bolonji iako nisu upisali fax po bolonji, znaci da
ce morati polagati razliku predmeta i neki predmeti koji su polozili im se
nece vise vaziti jer ih nece imati po novome. Bas zbog toga na ostalim
fakultetima daju bezuvijetne upise u vise godine.

dva dinara druže

ljudi moji borite se za sebe, jer nitko drugi to neće učiniti za vas, nadam
se da ćete nešto uspiti napraviti

bastardovic

Sad san dobija vijest da ce dekan organizirat sastanak u cetvrtak. Nekako
iman osjecaj da on i sadasnji prodekan ne znaju ko in glavu nosi, a da neko
drugi pametniji vuce konce.Npr. danas je prodekan reka da dekan ne moze doci
zbog toga sta organizira sutrasnje otvorenje veleucilista, a dekan je za
televiziju izjavija da on nije tija doci jer ta studentska udruga nije
legalna. Ko tu koga jebe, inace da se 500 studenata okupilo frenje igrat
triba je doci, jos kad se zna da je bija kat povise sakrija se u uredu. A
studentska udruga mu nije legalna zato sta je izabrana dok je ovo bila
visoka skola. Jebate koje finte.

Takodjer ovaj dekan sada naknadno inicira odlazak studenata u ministarstvo.
Iz ovih naknadnih odgovora, dekana njegovog bizanja od izravnih pitanja,
mislin da neko drugi(kao i inace) stoji iza dekana i prodekana. Oni su
vjerojatno tu da vrse volju neciju.

Inace on je seljak(mislin u glavi) iz Unesica i izgleda mi na televiziji
prilicno glupasto, a oni koji su ga vidili kazu da je cili sporak i nikakav.

Na kraju imamo dva ridikula koji se boju pitanja postavljenih od studenata,
koji ne znaju koje su promjene dosle, koji cekaju da in neko posalje tekst
sta ce izjavit.
Nadan se da smo bar nekog pripali ili bar malo zajebali.
Prodekan je danas popodne govorija da ce mo dobit ono dipl. isprid imena da
ce sve bit u redu itd, a sta dekan to nije moga doc rec na sastanku?

Drzi me neka gorcina, molin Boga da sve bude u redu.

Koki

"bastardovic" <numm...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:efrq8n$t6o$1...@news1.carnet.hr...

Lipo s tim u sve medije ako nije u javnosti.
Borite se za sebe, bar vama ne tribaju puske za razliku od moje 1971
generacije.

narednik Koki 1991-1995

bastardovic

> Lipo s tim u sve medije ako nije u javnosti.
> Borite se za sebe, bar vama ne tribaju puske za razliku od moje 1971
> generacije.
>
> narednik Koki 1991-1995

Ne tribaju ali smo bez njih nemocni.
Danas je 03.10. u 10:00 bilo svecano otvaranje Sibenskog veleucilista.
Pojavili su se uglavnom brucosi koji su nekoliko puta pljeskom pokusali
prekinuti govor dekana.
Naime lik je prica oko35min jedan jako glup i lose slozen govor,usto se
mucija sa knjizevnim jezikom, izvalija je nekoliko latinskih i kineskih
poslovice, te recitira Cesarica(ako se ne varam) onu "tece jedan slap...",
na sto su brucosi odvalili od smija.
Najaca izjava po meni je bila kad je veterinar(dekan) reka studentima
ekonimskih smjerova da je ovo godina Tesle i "ko zna mozda od nekog od nas
jednom bude Tesla".Pametnome dosta.
Triba li reci da je vecina profesora ostala izvan dvorane s kiselim izrazom
na licu.
Tu su bile face tipa gradonacelnica, biskup itd. od kojih je samo biskup
uzeja ric.
Da ne zaboravim prodekan je danas slaga stolnjake i pitare prije pocetka
''nazovi'' proslave.
Takodjer saznali smo da je voditelj prometnog studija onaj Peran iz prometne
skole(meni informacija ne znaci nista ali nek se zna).

Na kraju opet isti zakljucak veterinar i prodekan su stvarno 2 (neobrazovane
da ne kazen nesto drugo) osobe koji su sritni ka mala dica a nemaju pojma
sta se oko njih desava.Opet nam je jedan profesr reka da je tu netko 3..

Jedna poslovica koju je dekan reka bila je:"Glup covik koji ne zna da je
glup je opasan za okolinu".
Ja kazen:"Vi ste gospodine opasni za okolinu".

TheOFFman

> Ne tribaju ali smo bez njih nemocni.
> Danas je 03.10. u 10:00 bilo svecano otvaranje Sibenskog veleucilista.

I sto sad? Ne ide se na predavanja dok nam ne vrate stari program ili? A sto
sa upisima?

bastardovic

> I sto sad? Ne ide se na predavanja dok nam ne vrate stari program ili? A
> sto sa upisima?

Upisi traju do 30.10. ja cu pricekat koji dan da vidin kako ce stvari ic.
Kazu da ce se u petak krenit sa konkretnin akcijama.

TheOFFman

> Upisi traju do 30.10. ja cu pricekat koji dan da vidin kako ce stvari ic.
> Kazu da ce se u petak krenit sa konkretnin akcijama.

Ok, aj molim te i dalje javljaj sto se dogada. Necemo valjda odustati, ja
sam za to da se neide na predavanja i da se ne upisujemo dok nam ne vrate
stari program.

bastardovic

U petak 06.10 u 14h sastanak studenata u Solarisu.

Schkure

POBIJEDILI SMOOOO!!! Juhuuuu

TheOFFman

> POBIJEDILI SMOOOO!!! Juhuuuu

A je? Ozbiljno? Sto je bilo? Daj pricaj, i sto ce biti na tom sastanku u
petak?

TheOFFman

>U petak 06.10 u 14h sastanak studenata u Solarisu.

Evo ovo pise na stranici od faxa:

P O Z I V NA ZAJEDNIČKI SASTANAK
STUDENATA TREĆE I ČETVRTE GODINE STUDIJA
TE APSOLVENATA TURISTIČKOG I INFORMATIČKOG MENADŽMENTA

SASTANAK ĆE SE ODRŽATI U PETAK, 06. LISTOPADA 2006. GOD.

U 10. SATI U DVORANI "A" (Solaris)

TEME SASTANKA:

1. ODLUKA DEKANA PROF. DR. SC. MARKA RADAČIĆA,
USAGLAŠENA S MINISTARSTVOM ZNANOSTI,
OBRAZOVANJA I ŠPORTA:

- STUDENTIMA UPISANIM U VISOKU ŠKOLU ZA TURISTIČKI
MENADŽMENT OMOGUĆUJE SE ZAVRŠETAK STUDIJA
PREMA NASTAVNOM PROGRAMU I UVJETIMA PREMA
KOJIMA SU UPISALI PRVU GODINU STUDIJA SUKLADNO
ZAKONU I STATUTU VELEUČILIŠTA.

2. DA SE ZAUSTAVE DESTRUKCIJE VEZANE UZ NAŠE
VELEUČILIŠTE.

A sto je sa studentima 2. godine? Necu ja valjda po novom programu ici?

tiruriru

neka netko izvještava što se događa molim vas najljepše... naime
izvan granica šibenika, dakle u bilo kojem drugom gradu lijepe nam
naše o tome se niti što piše, niti što zna.
pogađate, ja se upravo nalazim u toj situaciji... ne živim više u
šibeniku i silno mi je teško pratiti sva ta previranja... ekipa mi
javi, ali više ne mogu razlikovati kakvo je realno stanje, a što su
tračevi...

u svakom slučaju apsolventu, a u toj koži se i sama nalazim, koji je
izgubio najmanje četiri godine u toj rupi i kojemu netko želi oduzeti
diplomu mnogi ne žele stati na put... pa ja sam kadra opremiti se
dinamitom i stajati ispred zgrade dok mi se ne uruči diploma... u
jedan dan mogu mi uništiti i posao koji imam i oduzeti pravo na nešto
u što sam ja utukla i pare i volju i živce... zbog nečijeg hira...
ma ne zanimaju me njihovi razlozi...

činjenica je da smo mi dali povjerenje toj ustanovi i od svih
fakulteta u hrvatskoj odradili svoje upravo ondje... nadalje tih 7%
diplomiranih koje hrvatska ima na ukupan br. stanovnika, dragi naši
ministri i ini šerifi neće se silno povećati budete li vi radili
ovakove p******ije...
s ovim sustavom školstva koje imamo iz bilo koje druge ustanove bi
izašla s jedenako malo znanja kao što sam izašla iz ove i nitko mi
ne može drugačije tvrditi ili na račun toga omalovažavati
diplomu...

a sadašnji prodekan... guru marketinga je možda najveća neznalica...
čovjek nema rođene veze o tom poslu, o trendovima... i ne moram se
bojati da će ovo pročitati jer mu niti informatika nije jača
strana...

u svakom slučaju isprike zbog dužine posta... ljutnja me obuzela...
izvještavajte molim vas što se događa po tim sjednicama i
skupovima...

Koki

"Schkure" <ne...@vam.reci> je napisao u poruci interesnoj
grupi:eg0tmm$igd$1...@ss408.t-com.hr...
> POBIJEDILI SMOOOO!!! Juhuuuu

Jel ima mrtvih i ranjenih ?!

Ivica

"Schkure" <ne...@vam.reci> wrote in message
> POBIJEDILI SMOOOO!!! Juhuuuu

Udrilo ti jugo u glavu, a?

TheOFFman

Sto je bilo danas?

bastardovic

Bija je sastanak program je vracen dekan se izvinjava, (naman vrimena
raspisat veceras cu), bilo je svega.
Navodno nam se sve prizna, ali ce isto ici dopis Primorcu da nam ovaj
napismeno dade da nam se prizna.
Iako smo dobili loseg dekana(covik je stvarno glup),
ostvarili smo kakvu takvu pobjedu(mada nije sve napismeno).
Mi koji nismo na bolonji mozemo se bezuvjetno upisat u visu godinu, oni
kojima je belak uvalija razliku predmeta tribaju ic prodekanu i ne ce to
morat polagat.

Koki

"bastardovic" <numm...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:eg5i4b$6ub$1...@news1.carnet.hr...

Kad dobijete napismeno onda ste pobijedili, a dotle je to samo kupovina
vremena i zamagljenje ociju.
Sve je to politika, nisam studirao, ali znam kako politicari disu...

pozdrav