Sin somatopeda Peharca motorom naletio na školarca i teško ga ozlijedio

Olympus

Sin somatopeda Peharca motorom naletio na školarca i teško ga ozlijedio

Sedmogodišnji dječak je u prometnoj nesreći koja se dogodila u
ponedjeljak u 7.40 sati zadobio teške tjelesne ozljede opasne po život.
Na njega je dok je prelazio kolnik na obilježenom pješačkom prijelazu,
na raskrižju Radićeve i Vergerijeve ulice u Puli, naletio motor "gillera
nexsuss" kojeg je bez položenog vozačkog ispita vozio 17-godišnjak iz Pule.

Od siline udarca dječak je pao i glavom udario u kolnik. Kako
neslužbeno doznajemo, mališan je u trenutku nesreće bio na putu za
školu, a majka ga je dopratila do pješačkog prijelaza, poljubila ga i
uvjerivši se da na cesti nema vozila, mališana pozdravila. Iz pouzdanih
izvora saznajemo da je 17-godišnjak koji je skrivio prometnu nesreću sin
svjetski priznatog somatopeda Stanislava Peharca, dok je teško
ozlijeđenom prvašiću, koji se u pulskoj Općoj bolnici bori za život,
otac pulski policajac.

Na mjestu nesreće ostale su mališanove tenisice i ruksak i to odbačene
20-tak metara od pješačkog prijelaza na kojem je udaren.
Sedamnaestgodišnjak iz Pule je uhićen i nad njim se provodi
kriminalistička obrada.

S.Fable/EPEHA

http://www.slobodnadalmacija.hr/Crna-kronika/tabid/70/articleType/ArticleView/articleId/27735/Default.aspx

http://www.barkun.hr/content/view/19233/32/

Dječak je umro.

Zli_Zec

"Olympus" <do...@dan.hr> je napisao u poruci interesnoj grupi:ged255$aqk$1...@ss408.t-com.hr...

> Sin somatopeda Peharca motorom naletio na školarca i teško ga ozlijedio

"Somatopeda".... !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peharac - dječarac - jarac - muškarac....

Zli_Zec

"Zli_Zec" <Izbavit...@hotmail.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:ged3ql$f6q$1...@ss408.t-com.hr...

"Olympus" <do...@dan.hr> je napisao u poruci interesnoj grupi:ged255$aqk$1...@ss408.t-com.hr...
> Sin somatopeda Peharca motorom naletio na školarca i teško ga ozlijedio

"Somatopeda".... !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peharac - dječarac - jarac - muškarac.... školarac....

Hellraiser

I tada nas je Olympus počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
škrinje znanja:
> somatopeda

čega?

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...

alexx

"Olympus" <do...@dan.hr> wrote in message

> Dječak je umro.

Uzas :(

Sucut obitelji!

G6

U,bemti,grdaa..
Potpisujem...i zajno 10g u prľun pa nek se misli,i on i poznati starci.

coin

G6 wrote:
> U,bemti,grdaa..
> Potpisujem...i zajno 10g u prľun pa nek se misli,i on i poznati
> starci.

Da nisu poznati starci propisao bi mu manje?

--
Za reply izbaci * iz plavironhill@g*mail.com

coin

Olympus wrote:

> Dječak je umro.

Sućut obitelj. Samo, kakve veze prometna nesreća ima s politikom?
Dalje WTF stomatoped???

ToMo

coin wrote:

> Sućut obitelj. Samo, kakve veze prometna nesreća ima s politikom?
> Dalje WTF stomatoped???

Ajme, nije stomatoped nego somatoped. A to je Peharec po struci. Stvar
je u tome sto somatopedija spada pod defektologiju i nema izravne veze s
medicinom i predaje se samo u Beogradu, gdje je on i diplomirao. Tako da
se on ne smije nazivati dr. Peharec jer nema formalni medicinski
fakultet. I tu je sad latentna rasprava o tome sto je on zapravo i kako
bi ga se trebalo nazivati i slicno. Covjek definitivno zna masu toga i
rezultati su vidljivi, a opet, kad god pitas lijecnike, oni pizde i
smatraju ga nadrilijecnikom i slicno. No dosta o tome, nebitno.
--
ToMo

coin

Hvala.

G6

Ne, isto. poznati starci su bili u kontekstu "pravda BI TREBALA biti jednaka
za sve", naľalost.

johndory

Olympus wrote:

> Dječak je umro.

tragedija.
sucut obitelji.
inace,totalno nepotreban crosspost. povlacenje po newsima i ostalim medijima
nece vratiti djecaka,a njegovoj obitelji,kao i obitelji Peharec,je
povlacenje po newsima i ostalim medijima trenutno zadnje sta im treba u
zivotu.

JD

--
...back to attack !

家n Pule

Peharec je Dr.Sc. ali nije liječnik.

Titule su zasluľene ali njegov profil znanja i istraľivački
rad nisu joą formalno profilirani

ToMo

Žan Pule wrote:
> Peharec je Dr.Sc. ali nije liječnik.

Doktor znanosti somatopedije?
Da li je to svjetski priznata titula ili vrijedi samo u BG?
--
ToMo

家n Pule

Dakle, nakon diplome u BG slijedi specijalizacija u Sočiju na Crnome Moru,
10-12 godina rasta i sazrijevanja u poslu te magisteriji negdje 2002-3 i
doktorat
nedavno i to u ZG a rezerva bila je Italija ili Švicarska...
a vi se sprdajte stomatopedijom beogradom i... pripazite na skijanju ;-)

Lorenzo

"Žan Pule" <pol...@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> nedavno i to u ZG a rezerva bila je Italija ili Švicarska...
> a vi se sprdajte stomatopedijom beogradom i... pripazite na skijanju ;-)

ma koje skijanje, ove zime je sanjkanje svjetski hit...

pluton

tako je.
njima, peharcima, treba sad jedno javno sudjenje i posto je u tijeku
vjezbanje pravne drzave da se sinu odrapi kazna.
sad, mlad je, premlad, pa onda starce.
ako ni to nije dovoljno za 10-a ljeta iza resetaka, onda po hitnom postupku,
kad vec nam tak dobro ide, mijenjati zakone, starce uciniti jos
odgovornijima za sve sto im djeca naprave.
opaliti ih po djepu, zatvorima.
ako nikako drukcije, onda im sj... zivot kao sto su oni svojim (ne)odgojem
sina da ubija po cesti.
ciji je motor?
njega opaliti.
nek zrtva ne bude uzaludna.
niti jedna.

"johndory" <tervee...@net.haer> wrote in message

hgh

lol

ToMo

Žan Pule wrote:
> [...]
> nedavno i to u ZG a rezerva bila je Italija ili Švicarska...
> a vi se sprdajte stomatopedijom beogradom i... pripazite na skijanju ;-)

Ne sprdam se, zanima me.
--
ToMo

Opus Dei

hgh wrote:

> lol

Oce li biti sto od staze na Omladinskoj ove zime?

--
--------------
Od rada nitko nije umro.

O.K. s posla

Samo da je nizbrdo :)

Mladjoo

da li netko zna zbog cega nema vijesti o smrti jadnog klinca u novinama? ni
na portalima, osim u komentarima korisnika? bas me zanima da li ce se
ponoviti slucaj Zuzica, da krene halabuka, ili je somatoped tolika batica da
sve zataska...

mladjoo

ToMo

Olympus wrote:
> Dječak je umro.

Koliko cuh iz pouzdanih bliskih izvora, djecak nije umro, ali je u komi.
--
ToMo

Olympus

Maleni

Olympus wrote:
> http://malenazvijezdice.blog.hr/index.2.html

U bolnici Kantrida preminuo 7-godišnji Tin Jusufović iz Pule

Sedmogodišnji Tin Jusufović jučer, 21. studenog u 10.15 sati u dječjoj
bolnici Kantrida u Rijeci podlegao je ozljedama zadobivenim u prometnoj
nesreći 27. listopada u Puli, izvijestila je jutros istarska policija.

Podsjetimo, na 7-godišnjeg Tina toga je jutra oko 7.40 sati na pješačkom
prijelazu na križanju Radićeve i Vergerijeve ulice u Puli motociklom
'gilera nexus' naletio 17-godišnjak iz Pule, sin somatopeda Stanislava
Peharca, koji je motociklom upravljao bez vozačke dozvole.

Dječak je bio na putu u školu, a do navedenog ga je pješačkog prijelaza
dopratila majka, pred čijim se očima, nažalost, dogodila ova tragedija.
Maleni Tin u nesreći je zadobio teške ozljede glave opasne po život od
kojih je preminuo četiri tjedna kasnije.

Nakon naleta na dječaka 17-godišnjak je pobjegao s mjesta nesreće
međutim, kasnije se ipak vratio kada je uhićen i priveden istražnom sucu
u Puli. (Barkun)

http://www.barkun.hr/index.php/2008112220197/Crna-kronika/U-bolnici-Kantrida-preminuo-7-godisnji-Tin-Jusufovic-iz-Pule.html

Ispričavam se ako sam u prijašnjim postovima širio dezinformacije ali
nije bilo mojom voljom.

Tiha sućut obitelji

Robi

Mali je umro :-/ mislim da je bilo i u glasu,ali nisam vidio.
sućut

ToMo

Robi wrote:
> Mali je umro :-/ mislim da je bilo i u glasu,ali nisam vidio.
> sućut

Kad sam ja postao, bio je ziv.
--
ToMo