Tele 2 signal

Domagoj Zecevic a.k.a. Mr. Domba

Da li ne netko uspio uhvatiti Tele 2 signal u OS? Cisto onako iz znatizelje
bih se htio spojiti na njih, ali nigdje nema signala, cijelo vrijeme sam na
VIPu.

Pozdrav.

hihi

Ja u Zagrebu dobijem naziv HR 02
A ostala dva operatera cije signale mobitel prima su HR VIP i HR-CRONET

--

Svi smo mi samo ljudi.

Klikni i zaradi ispunjavanjem malih online anketa.

http://www.onlineanketa.com/registracija.php?ref=negro

slavonac

In article <djb1op$9co$1...@bagan.srce.hr>, domagoj...@gmail.com
says...

> Da li ne netko uspio uhvatiti Tele 2 signal u OS? Cisto onako iz znatizelje
> bih se htio spojiti na njih, ali nigdje nema signala, cijelo vrijeme sam na
> VIPu.

tele 2 samo imas cisti u ZGju... kasnije ce biti na podrucju cijele hr,
zakupili su vip odasiljace... onaj roaming il kako god se vec pise.

Rajnus

Pa pogledaj u mobitel pa ces vidjeti :)
Iako nema nije bed, gdje nema tele2 koristis VIPov signal.

--
Edusex.Org - Seksualna Edukacija Online

http://www.edusex.org

ICQ 97665197

(iz e-mail adrese makni "abc.")

Goran K

"Rajnus" <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote in message

> Pa pogledaj u mobitel pa ces vidjeti :)
> Iako nema nije bed, gdje nema tele2 koristis VIPov signal.

A tako dakle... brijem da ce novopeceni korisnici tele2 u vrijeme bozicnih i
novogodisnjih blagdana slobodno moci ugasiti svoje mobitele do sveta tri
kralja:)

Rajnus

On Fri, 21 Oct 2005 19:13:02 +0200, Goran K wrote:

> A tako dakle... brijem da ce novopeceni korisnici tele2 u vrijeme bozicnih i
> novogodisnjih blagdana slobodno moci ugasiti svoje mobitele do sveta tri
> kralja:)

Za to me cisto zaboli....
To je sada, s vremenom ce tele postaviti kompletnu svoju mrezu.

Goran K

> Za to me cisto zaboli....
> To je sada, s vremenom ce tele postaviti kompletnu svoju mrezu.

A mene zaboli sto ce oni s vremenom postaviti svoju mrezu... pet godina sam
cekao da ovi postave mrezu, ne pada mi na pamet ponovo kroz sve to
prolaziti, upravo da mi kazu evo ti mobitel za 0 kn i minuta razgovora ti je
5 lipa zahvalio bi im se... mjesecni trosak telefoniranja koje nudi moj
operater mi je prihvatljiv i ne pada mi na pamet mjenjati broj zato sto ce
ovo biti jeftinije. Ljudi su poludili i stoje u redu za mobitele i za broj
kao da ce im telefoniranje sada biti besplatno.

Rajnus

On Fri, 21 Oct 2005 21:01:34 +0200, Goran K wrote:

> [...]
> ovo biti jeftinije. Ljudi su poludili i stoje u redu za mobitele i za broj
> kao da ce im telefoniranje sada biti besplatno.

A sto da ti kazem...ti placaj onda skuplje i budi sretan jer ce tvoja mreza
biti jos vise rasterecena...

Goran K

> A sto da ti kazem...ti placaj onda skuplje i budi sretan jer ce tvoja
> mreza
> biti jos vise rasterecena...

A ti budi sretan sto ces moci jeftinije telefonirati, ali samo s onima koji
predju na novu mrezu, pozelis li recimo mene nazvati to ce te kostati vise
nogo do sada:)

Rajnus

On Fri, 21 Oct 2005 21:32:10 +0200, Goran K wrote:

> A ti budi sretan sto ces moci jeftinije telefonirati, ali samo s onima koji
> predju na novu mrezu, pozelis li recimo mene nazvati to ce te kostati vise
> nogo do sada:)

Ako si na VIPu citavih 17lipa, ako si na t-mobileu jeftinije 1kn i 36 lipa.
Posto svi moji uglavnom prelazena tele2 to je jos 83lipe jeftinije.
Ti sad zbroji i oduzmi.
Nije tele2 jeftin nego su VIP i T-mobile skupi.

Ja ne zelim placati usluge koje mi uistinu ne trebaju.
Sve je to uracunato u cijenu poziva i poruka.
Ne zelis me pitati koliko mozes zaraditi u VIPu kao student...
IMO bacanje novca...

Matija

"Goran K" <k.goranM...@hi.htnet.hr> wrote in message

> [...]
> ovo biti jeftinije. Ljudi su poludili i stoje u redu za mobitele i za broj
> kao da ce im telefoniranje sada biti besplatno.

Ma bravo majstore! Zbog takvih, kojima ocito rijetko kada ista padne na
pamet, placamo
ovakve nebuloze od cijena. To sto ti neces mijenjati operatera, sto je
iskljucivo tvoj izbor i sasvim je okej, nije razlog da lupetas gluposti. Kad
tvoj operator zbog Tele2 spusti svoje cijene, ti zatrazi da tebi
pametnjakovicu ostave dosadašnju, jer ta ti je prihvatljiva i ne pada ti na
pamet telefonirati jeftinije.

Goran K

"Matija" <ihat...@nomail.com> wrote in message

> [...]
> Kad tvoj operator zbog Tele2 spusti svoje cijene, ti zatrazi da tebi
> pametnjakovicu ostave dosadašnju, jer ta ti je prihvatljiva i ne pada ti

To sto ja necu mijenjati operatera nije razlog da vrijedjas, zadovoljan sam
uslugom koju mi u ovom trenutku pruza moj operater i spreman sam to platiti,
nisam bio zadovoljan kada sam bio prisiljen kupiti svoj prvi mobitel od
operatera i kada sam ga platio gotovo 1500 tadasnjih maraka a uglavnom sam
bio nedostupan, no tada nisam imao drugog izbora... Isto tako kao sto ovo ne
zelim mjenjati jer mi je dobro, ono sto ne valja promjenit cu cim mi se za
to ukaze prilika a to je trenutno moj davatelj internet usluga.
Inace, sto se tice "nebuloznih" cijena pogledaj malo kakve su cijene u EU.

Matija

> Inace, sto se tice "nebuloznih" cijena pogledaj malo kakve su cijene u EU.

Pogledaj kakve su place u EU.

Roc

> Inace, sto se tice "nebuloznih" cijena pogledaj malo kakve su cijene u EU.

Mirises mi na trola ali nema veze.
Garant radis u vipu ili t-scumu. Ti placaj svoje ,a nas ostavi da
razgovaramo 50% jeftinije... zivio tele2 , dolje monopol i banda lopovska

siniša mijakić

Roc wrote:

> razgovaramo 50% jeftinije... zivio tele2 , dolje monopol i banda lopovska

Živjela konkurencija, dolje monopolisti.

Rajnus

On Sat, 22 Oct 2005 02:30:54 +0200, Roc wrote:

> Mirises mi na trola ali nema veze.
> Garant radis u vipu ili t-scumu. Ti placaj svoje ,a nas ostavi da
> razgovaramo 50% jeftinije... zivio tele2 , dolje monopol i banda lopovska

Zasto bi morao tamo raditi? Ljudi moji covjek ima pravo izbora.
Svatko ima svoj razlog zasto je na nekoj mrezi. Zasto je vama cudno sto
neko ne zeli placati jeftinije. Kada bi meni trebao fast gprs i wireless
mobile card svakako bih ostao na VIPu. To mi ne treba, a niti gledanje
spotova pa sam im rekao by. Kada i ako mi budu ili ponovo zanimljiviji
preci cu nazad...

Domagoj Zecevic a.k.a. Mr. Domba

"slavonac" <maknidrek...@yahoo.com> wrote in message

Jedno vrijeme sam kod kuce hvatao HR 02, pa u centru isto, sada toga vise
nema...

Inace imam TELE2 broj i radi bez beda, jedino ja bih probao njihovu mrezu.

Pozdrav.

merck

> Ne zelis me pitati koliko mozes zaraditi u VIPu kao student...

25. kuna sat.

Rajnus

On Sat, 22 Oct 2005 18:36:22 +0200, merck wrote:

> 25. kuna sat.

Kako gdje i kako koji posao.

ante

"Goran K" <k.goranM...@hi.htnet.hr> wrote in message

> mjesecni trosak telefoniranja koje nudi moj
> operater mi je prihvatljiv i ne pada mi na pamet mjenjati broj zato sto ce
> ovo biti jeftinije.

strasno

Zvonimir Lusch

slavonac <maknidrek...@yahoo.com> uspije nazvrljati sljedece:

> tele 2 samo imas cisti u ZGju... kasnije ce biti na podrucju cijele
> hr, zakupili su vip odasiljace... onaj roaming il kako god se vec
> pise.

Imao sam ja prvi dan, u ponedjeljak popodne. Stavio SIM u mob i ispisao mi
je Tele2. Drugi dan i dalje vise nista.

--
CU L8R
Zvonimir

Zvonimir Lusch

Goran K <k.goranM...@hi.htnet.hr> uspije nazvrljati sljedece:

> Ljudi su poludili i stoje u redu za mobitele i za broj kao da ce im
> telefoniranje sada biti besplatno.

Nece. Samo malo vise nego duplo jeftinije, u prosjeku.

--
CU L8R
Zvonimir

Zvonimir Lusch

Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> uspije nazvrljati sljedece:

> Kada bi meni trebao fast gprs i
> wireless mobile card svakako bih ostao na VIPu. To mi ne treba, a
> niti gledanje spotova pa sam im rekao by.

Ne bi, vjeruj. Skupo, da ne mozes zamisliti koliko. Za 512 MB prometa moras
platiti godisnju placu sljakera u tvornici ili kupiti ocuvan polovni auto.

--
CU L8R
Zvonimir

Rajnus

On Sun, 23 Oct 2005 14:50:59 +0200, Zvonimir Lusch wrote:

> Nece. Samo malo vise nego duplo jeftinije, u prosjeku.

Vjerujem da si mislio upola jeftinije :)))))))))))))))))
hehe

Rajnus

On Sun, 23 Oct 2005 15:02:49 +0200, Zvonimir Lusch wrote:

> Ne bi, vjeruj. Skupo, da ne mozes zamisliti koliko. Za 512 MB prometa moras
> platiti godisnju placu sljakera u tvornici ili kupiti ocuvan polovni auto.

Znam da je skupo. Da je priroda posla takva da mi treba net full time
vjerovatno bi mi to bilo isplativo i potrebno.
Nekad neke stvari nemaju cijenu.

Stamba

Nije li to GPRS 512MB nekih 100 kn sa onom njihovom karticom?

Pozdrav,
Stamba

Zvonimir Lusch

Stamba wrote:

> Nije li to GPRS 512MB nekih 100 kn sa onom njihovom karticom?

Moguce, ali za to moras potpisati ugovor na x mjeseci i placati ga
konstantno. Inace je oko 5 kn za 100K prometa. Nevjerojatno, ali istinito.

--
CU L8R
Zvonimir

Zvonimir Lusch

Rajnus wrote:

> Vjerujem da si mislio upola jeftinije :)))))))))))))))))
> hehe

Moze i tako, ali -> duplo = dvostruko. Moze se reci i jedno i drugo (dzabe
si trosio zatvorene zagrade) ;-)

--
CU L8R
Zvonimir

Zvonimir Lusch

Rajnus wrote:

> Znam da je skupo. Da je priroda posla takva da mi treba net full time
> vjerovatno bi mi to bilo isplativo i potrebno.
> Nekad neke stvari nemaju cijenu.

Onda bi uzeo neki data paket gdje je to osjetno jeftinije, ali jos uvijek
basnoslovno skupo. A ionako bi taj iznos platili tvoji kupci ili klijenti

Rajnus

On Mon, 24 Oct 2005 08:22:43 +0200, Zvonimir Lusch wrote:

> Moze i tako, ali -> duplo = dvostruko. Moze se reci i jedno i drugo (dzabe
> si trosio zatvorene zagrade) ;-)

Ne moze se reci niti duplo jeftinije niti dvostruko jeftinije :))

Rajnus

On Mon, 24 Oct 2005 08:23:51 +0200, Zvonimir Lusch wrote:

> Onda bi uzeo neki data paket gdje je to osjetno jeftinije, ali jos uvijek
> basnoslovno skupo. A ionako bi taj iznos platili tvoji kupci ili klijenti
> ;-)

Ae :)))

Dr.KefUzer

"Rajnus" <abc.r...@osijek-online.com.abc> je napisao u poruci interesnoj
grupi:8nzojpo3ihfx$.dlg@rajnus.osijek-online.com.abc...

> Ne moze se reci niti duplo jeftinije niti dvostruko jeftinije :))
> --

????
jel se to odnosi na matematiku ili na jezikoslovlje?

Ako je nesto duplo (dvostruko) jeftinije onda to matematicki izgleda ovako:

1/2=0,5

ako je nesto upola jeftinije:

1/0,5=2

sto znaci da je 2 puta skuplje. :-)

Rajnus

On Mon, 24 Oct 2005 14:50:15 +0200, Dr.KefUzer wrote:

> ????
> jel se to odnosi na matematiku ili na jezikoslovlje?

Oboje

> Ako je nesto duplo (dvostruko) jeftinije onda to matematicki izgleda ovako:
>
> 1/2=0,5

Sto sa tim dokazujes da je 8=8 ?
Pises matematicku jednazdbu bez nepoznacnica ? :)
Gornju tvrdnju je IMO nemoguce postaviti a da ne dobijes
negativnu vrijednost

x - 2x = -x

Sto bi u ekonomiji bilo... Prodajes mi svoj mobitel za 100kn, ali duplo
jeftinije i na kraju ostanes kratak 100kn :))

> ako je nesto upola jeftinije:
>
> 1/0,5=2

x - x/2 = x/2

pola od 100 je 50... upola jeftinije bi bilo 100-50=50

Duplo jeftinije ne moze biti, kao sto ne mozes prestignuti posljednjeg, kao
sto ne postoji "najoptimalnije" etc...
U matematici ne postoji takva greska za razliku od jezika.
Svi mi razumijemo sto se sa time htjelo reci, ali to nije tocno.

U Beogradu sam tako naletio na patike na popustu od 100%.
Trgovkinja je inzistirala da platim, samo ja nisam znao sto :))))
Mozda su trebali staviti dupli popust od 200 % :))

Ti ono studiras dva faksa usporedno i to uspjesno ?
Radis tamo sa nekim milijunima koje ja ne mogu zamisliti ?
:)))

Ubit cu se iz pistolja.... hehehe
Johohoh sto mi uveseli dan :)))))

Tapir

Jednog dana, Zvonimir Lusch je svima nama rekao-la...

>Onda bi uzeo neki data paket gdje je to osjetno jeftinije, ali jos uvijek
>basnoslovno skupo. A ionako bi taj iznos platili tvoji kupci ili klijenti
>;-)

Ajde, ne budi cicija, Zvonimire... platis karticom i miran si...

--
Tapir, Mungoslav Tapir

Dr.KefUzer

> Ti ono studiras dva faksa usporedno i to uspjesno ?
> Radis tamo sa nekim milijunima koje ja ne mogu zamisliti ?
> :)))

Da.

> Ubit cu se iz pistolja.... hehehe

Ajd ucini nam tu uslugu.

> Johohoh sto mi uveseli dan :)))))

Uhvati se nekog posla umjesto pametovanja po grupi i mazenja prepucija.
Jebote, pogledaj malo postoji li post na koji ti nisi odgovorio naravno u
stilu klasicnog drkazdije kojem je toliko dosadno da vise ne zna sto ce sam
sa sobom pa ajmo pametovat.

Sto se tice matematike, kemije, gradjevine, spedicije, kontrole kvalitite,
politickih znanosti, pravnih znanosti, studentskih udruga, telekomunikacija,
programiranja, urbnistickog uredjenja, botanike, bionike, medicine,
kineziologije, prehrane, trgovine, privatizacije, transporta i transportne
infrastrukture u bilo kojem pogledu, knjizevnosti, gramatike........
nitko na svijetu tebi o Rajnuse veliki i pametni nije ni do koljena.

Ali cinjenica koju stalno spominjes ostaje:
Uz to tvoje ekstremno veliko znanje, nacitanost, rad na terenu i ostalo u
svim gore navedenim podrucjima koja si detaljno proucio u svojih 27-28
godina ti i dalje ostajes luhuhuhuhuhuzer dok drugi tvoji vrsnjaci rade u
dobrim tvrtkama za masne novce.

Pitaj se zasto.

Rajnus

On Tue, 25 Oct 2005 08:38:34 +0200, Dr.KefUzer wrote:

> [...]
> stilu klasicnog drkazdije kojem je toliko dosadno da vise ne zna sto ce sam

Radim sreco, al za kompom. Znas nije racunalo samo za pregledavanje newsa
:)))

> [...]
> infrastrukture u bilo kojem pogledu, knjizevnosti, gramatike........
> nitko na svijetu tebi o Rajnuse veliki i pametni nije ni do koljena.

Nisam ti ja kriv sto si po obicaju ispao panj. Nemas nista pametno za reci
ili argumentirano odgovoriti mi pa onda ides na uvijek istu kartu...
Bar da presutis...ti se jos trudis dokazati neke gluposti. Da to kazes
nastavniku pa ne bi iz osnovne izaso...
Razuvjeri me i dokazi da si u pravu i reci cu...ok u pravu si ja sam
pogrijesio...kao sto sam vec x puta rekao.
Tvoj je problem sto si uzak, a trudis se svim silama biti pametan. E vidis
tu ti niti jos dva fakulteta nece pomoci.
Vec kad visis na netu potrudi se nesto i nauciti i prati jos koju grupu u
kojoj se ne mlati prazna slama kao u ovoj.

> [...]
> svim gore navedenim podrucjima koja si detaljno proucio u svojih 27-28
> godina ti i dalje ostajes luhuhuhuhuhuzer dok drugi tvoji vrsnjaci rade u

:)))))
Krstis me ha ? Nemam ja ni 27 ni 28, abogami ni vise od toga.
Nazalost niti jedan moj prijatelj ne mlati masnu paru. Sto ces ja nisam
pametan ko ti da zongliram dva faksa i radim sa repom.
To sto se moj faks malo oduzio od mog zacrtanog roka, ali jos uvijek manjeg
od drzavnog prosjeka se tebe ne tice niti mi pada napamet ti se
opravdavati.

Ima jedna uzrecica sa engleskog dvora koju nasi politicari cesto govore pa
cu ju i ja prilagodjeno upotrijebiti.

Ja cu diplomirati za mjesec, dva, tri...isto tako naci i posao, a tebi nece
pomoci ni 10,20,30 godina jer ces uvijek ostati panj!

:************ kizzzzzzzzzz bro!
Stay beautiful ;)

Zvonimir Lusch

Naravno ________ (upisi ime), ti to najbolje znas ;-)

--
CU L8R
Zvonimir

Zvonimir Lusch

Rajnus wrote:

> Ne moze se reci niti duplo jeftinije niti dvostruko jeftinije :))

Hvala ti moj pravopisni andjele na prosvjetljenju.... ne bih znao sto bez
tebe u ovim tmurnim njuznim momentima :-*

--
CU L8R
Zvonimir

Dr.KefUzer

> :)))))
> Krstis me ha ? Nemam ja ni 27 ni 28, abogami ni vise od toga.

Nista te ja ne krstim. To su sve tvoje izjave iz raznih postova, a kako se
da primjetiti da svaki put okreces "kockicu" kako tebi odgovara.
BTW cini mi se da si u jednom posto napisao da imas 30 godina. Mislim da je
pisalo nesto kao: "...a ja matorac od 30 godina..."

Inace, dalo bi se na ovoj tvoj recenici poraditi na pravopisnim pogreskama,
ali posto si ti strucnjak i na tom podrucju necu te ispravljati jer nemam
"argumentiranih" dokaza.

> Nazalost niti jedan moj prijatelj ne mlati masnu paru.

Nisi bas tako zborio prije.

> Sto ces ja nisam
> pametan ko ti da zongliram dva faksa i radim sa repom.

Upravo suprotno, ti si prepametan pa se od silnog znanja ne stignes
posvetiti necem konstruktivnom nego samo prosipas pamet drugima.

> To sto se moj faks malo oduzio od mog zacrtanog roka, ali jos uvijek
> manjeg
> od drzavnog prosjeka se tebe ne tice niti mi pada napamet ti se
> opravdavati.

Pa ni ne trazim da se ti meni opravdavas. Iskreno, zaboli me
maschinengewaehr za to koliko ti dugo studiras.

> [...]
> nece
> pomoci ni 10,20,30 godina jer ces uvijek ostati panj!

Isto tako postoji jedna staronarodna:
Tko se dima ne nadimi, taj se dima ne nadimi
ili
Kom opanci, tom opanci
ili
Um caruje a Dundo Mravojed

Rajnus

On Tue, 25 Oct 2005 11:21:06 +0200, Zvonimir Lusch wrote:

> Hvala ti moj pravopisni andjele na prosvjetljenju.... ne bih znao sto bez
> tebe u ovim tmurnim njuznim momentima :-*

Vidis kako se mi medjusobno nadopunjujemo :)))

Rajnus

On Tue, 25 Oct 2005 13:11:18 +0200, Dr.KefUzer wrote:

> [...]
> BTW cini mi se da si u jednom posto napisao da imas 30 godina. Mislim da je
> pisalo nesto kao: "...a ja matorac od 30 godina..."

Majmun mislis covjek razmislja :)))
Ili mislit i srat nije isto :)))
Hrpa uzrecica je primjenjivo na tebi :Đ
Nemoj ti mislit nego nadji gdje sam ja to napisao pa postaj....

> Inace, dalo bi se na ovoj tvoj recenici poraditi na pravopisnim pogreskama,
> ali posto si ti strucnjak i na tom podrucju necu te ispravljati jer nemam
> "argumentiranih" dokaza.

Ja sam daleko od toga da pisem iskljucivo pravopisno i gramaticki tocno.
Ispravim samo onog ko me povuce za nos kao Zvone.
To je nasa interna stvar koju ti ne kuzis, a uletio si u thread ko kamikaza
sa knjigom mudrosti.

> Nisi bas tako zborio prije.

A neg kako sam ?
AFAIK najvisu placu ima frend u zavodu za telekomunikacije negdje oko 7000
i to zbog dnevnica. Osnovica mu je puno manja. Uglavnom su svi <6500kn.
Nasi se pojmovi masnog vjerovatno razlikuju. Za mene je 6500kn pristojna
placa shodna zvanju, ali nista vise.

> Upravo suprotno, ti si prepametan pa se od silnog znanja ne stignes
> posvetiti necem konstruktivnom nego samo prosipas pamet drugima.

Ti znas cim se ja bavim :))))
Ne prosipam ja pamet drugima nego samo likovima poput tebe.
Dijelom sto me to zabavlja :)

Ma kapa dolje :)))))