Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

LCD na serijskom portu

0 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

briglja

nepročitano,
25. stu 2002. 15:50:4425. 11. 2002.
Ima li netko shemu ili link za LCD koji bi se spajao na serijski port ili na
usb?
Dobro bi bilo kad bi uz to isao i neki software kao sto je Girder ili
LCDriver.
Briglja

NS Borba

nepročitano,
25. stu 2002. 19:21:1025. 11. 2002.
Sigurno ti treba da ispisuje imena pjesama na njemu ::) dok komp šušti u
gepeku.

Misty

nepročitano,
26. stu 2002. 08:02:3426. 11. 2002.
Na LPT

http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_diy_lcd/
http://members.rogers.com/lausimon/Computer/lcd.htm

Pise ti sve sto ti treba, koji proggiyi etc..

Misty

P.S. Nadam se da je LCD barem 16x2, ja sam imala problema s 16x1 i jos nisam
nasla dobar program za njega..

Tanja Lakic
tla...@jagor.srce.hr
http://jagor.srce.hr/~tlakic

/* Look, Listen and Learn (THINK FAST) */

visit www.adriaticfleet.com

Damir Seligo

nepročitano,
26. stu 2002. 08:50:3126. 11. 2002.
> P.S. Nadam se da je LCD barem 16x2, ja sam imala problema s 16x1 i jos
nisam
> nasla dobar program za njega..

Problema si imala sa 16x1 najvjerojatnije jer mu je organizacija
memorije takva da se prvih osam znakova upisuje na adrese 0-7, a
slijedećih osam znakova od 64-71.
Na 16x2 displejima (i 20x2 IMHO), se cijeli prvi red upisuje na adrese
0-15, a drugi red od 64-79.
Dakle, prilagodi program da znakove od 9.-16. upisuje na adrese 64-71.

HTH,
Damir

Ši - Vi

nepročitano,
26. stu 2002. 14:18:2126. 11. 2002.

"briglja" <bri...@globalnet.hr> wrote in message

Ja takoder radim na tome trenutno, postoje dvije opcije. Mozhesh koristiti
mikrokontroler ili UART. Pogledaj ove site-ove:

http://www.mindspring.com/~tcoonan/lcd.html - Rjeshenje pomochu
mikrokontrolera

http://www.engj.ulst.ac.uk/sidk/resources/serial3.htm - Rjeshenje pomochu
UART-a

Meni se vishe svida ovo drugo jer nisam bash previshe upoznat s PIC-evima a
u ovom drugom mi je problem shto nemogu nachi taj UART (CDP6402) ali ima
zamjena koja koshta 160 KN u Chipoteci a to je puno (pre)vishe kad gledash
da se to mozhe rijeshiti s PIC 16f84 koji koshta 40-tak kuna.

PS. ako netko zna jel ima negdje jeftinije rjeshenje bio bi zahvalan

Goran

Tihomir Matuliæ

nepročitano,
26. stu 2002. 10:11:1426. 11. 2002.
Za mogucnost koristenja serijskog porta i LCD-a trebas imati interface tipa
mikrokontroler koji ima serijski port i na njega se veze LCD...

Pozdrav
"Misty" <tla...@jagor.srce.hr> wrote in message

0 novih poruka