Atmel 32-bit?

Matej@OS|SB

Hej ljudi jel se tko okušao s Atmelovim AT32UCBxxxx 32-bitnim uC-om?
Ako je odakle ga je nabavio?

StoneThrower

Upravo se igram s AT32UC3A0512, na ATEVK1105 ploci, preko eBaya za $150 i
AVR JTAGICE mkII - clone za $120 s Tailanda.
Mrak stvar, 80 MIPS na 66 MHz sa 40 mA ,,, faza ucenja jos traje ali
garantirano mnogo zabave.

Pogledaj ovaj klip - lik je uvalio SDL-Quake1 na AVR32:
http://www.youtube.com/watch?v=vvOyixL8BRM (doduse na STK1000/AVR32 AP7 ali
svejedno AVR32 arhitektura)

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

StoneThrower

> Ako je odakle ga je nabavio?
AT32UC3A0512-ALTT 144LQFP chip za 8,27 ? / komad preko Mouser-a
(http://de.mouser.com/Search/Refine.aspx?Keyword=AT32UC3A0512)

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

StoneThrower

8,27 Euro / komad preko Mouser-a

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Matej@OS|SB

Da stk1000(AT32AP7) dolazi s embedded linuxom, u biti port Quake-a se
vrti(mislim da ima oko 2MB igra).

Meni je ovo bilo veoma zanimljivo, http://rossum.posterous.com/ .
Odmak od Arduina, LED-ica, itd. Već neko vrijeme ciljam na neki LCD da
je jeftin i lako dobavljiv, gledao sam od Siemensa S65(LS020...) i od
Nokia 6610 ali, ... Ovaj lik je to stvarno lijepo izveo!

Ma meni je AT32UC3B1xxx među ostalim prekrasan zbog broja pinova 48/64
i TQFP pakovanja. Stvarno mi je taj koncept upravljanja peripheral
jedinicama zanimljiv(bez da se pali glavna jezgra iz sleep-a), koliko
su oni to napričali a koliko to hardverski funkcionira vrijeme će
pokazati.

Uh volio bih da me odlazak u trgovinu dijeli od kupnje tog uC-a, ili
nekog iz Freescale obitelji. Vidjet ću što u Altpro-u kažu na
dobavljivost!

Ako ga nabavim vidjet ću što se da preko GCC opcije i USBbootloadera
da izbjegnem dodatni trošak...
Nakon kratkog traženja odmah mi je pao i osmjeh na lice:
http://core.st/projects/AVR32_Starter_Kit/AVR32_Board.html#USB

AT32UC3A0512 je stvarno zvjerka, ali ne bi mi bio praktičan (ne smijem
reći overkill jer bi ja sada prelazio s ATmegaXX na AT32UC3B što bi
opet mogao biti overkill=) ).

Uh AT32UCB1256 je u Farnellu 8,64E a Mouser 6,12E, vidjet ću što će
reći u Altpro.

Pozz

StoneThrower

> Meni je ovo bilo veoma zanimljivo, http://rossum.posterous.com/ .
Da, prilicno dobro izvedeno - neznam dali je lik overclockao 128-cu, ali
nije ni bitno - cijeli projekt sam skupio na hrpu i na brzaka pregledao
sors - cini mi se kompletan. Onaj dio koji se odnosi na 3D je za peticu. Lik
si je dao truda i izveo stvar u C++-u. Iskoristljivo kao template za daljnje
projekte.

> Veďż˝ neko vrijeme ciljam na neki LCD
U fazi sam nabave ovog 320x240 LCD s Touch Screenom,
http://tinyurl.com/yl8ogvf - mozda nije bas najoptimalnije po cijeni ali
svakako preporucujem - ako nista drugo jer ima TS na plocici-nosac-u
(carrier board) s 100-mil konektorom.
Sljedeci na mojoj "wish list"-i je 480x272 Sharp LQ043T3DX02, tzv. "Sony PSP
screen" pa ti i njega preporucujem: http://tinyurl.com/2ad2oe .
Ako ti Noki-in 6610 u boji (ili cak 3310 monokromatski) zadovoljava potrebe
ovaj lik ga prodaje zajedno s plocicom-nosacem :http://tinyurl.com/ydp779m ,
doduse papreno za $35, IMHO.
Za $5 ovo je obecavajuce: http://tinyurl.com/y8ncal9 (u cijenu valjda ulazi
i carrier-board).

> Odmak od Arduina, LED-ica
Suglasan. Arduino, premda ima cak i prakticnu upotrebu, ipak IMHO cilja
totalne pocetnike.

> vrijeme �e pokazati
Tako je. AVR32 ima dosta tesku konkurenciju - Cortex-M3 i PIC32. Medjutim,
AVR32/UC3 ima free DSP library (za ugradjene AVR32 SIMD DSP instrukcije) a
AP7 pored ostalog ima i JEM - Java-interpreter na nivou hardvera, plus jos i
igracke tipa 'hardware-image-scaller', 'vector coprocessor' ... ***lotsa
fun*** !!!

> Nakon kratkog tra�enja ...
Dobar link THX. Ovo je GCC + FLIP - uporabljivo!. Ja se drzim skuplje
inacice jer mi je opcija hardverskih breakpoint-a vazna u poslu.

> nekog iz Freescale obitelji
Toplo preporucujem i.MX31 - na bazi ARM926. Da nisam investirao u Samsung
S3C2440 tool-ove sigurno bih isao s ovom Motorolinom zvjeri.
BTW: AVR32 na istoj frekvi ostavlja ARM926 u prashini
(http://tinyurl.com/ya4pzxq) .. pa cak i neke ARM11xx procesore.

> Uh AT32UCB1256 je u Farnellu 8,64E a Mouser 6,12E, vidjet �u �to �e re�i u
> Altpro.
Yep! Javi o iskustvima s Altpro.

Cheers,

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

StoneThrower

> ... 128-cu ...
Pardon, ATmega 644 i nije ga mogao overclockati na 3.3V - al' svejedno je
decentno izvedeno!

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Bubba

StoneThrower's log on stardate 09 stu 2009

> Suglasan. Arduino, premda ima cak i prakticnu upotrebu, ipak IMHO cilja
> totalne pocetnike.

Kad smo kod Arduina, sto ti (i ostali koji se nadju prozvani :)) kazes na
ovakvo sto:

http://www.xduino.com/hardware/
http://leaflabs.com/Maple

Cijena je smijesna a ARM koji je gore ne cini mi se nimalo "bezazlen", s
time da je programiranje trivijalizirano, a u najgorem slucaju mozes sam
"preuzeti" citavu pricu u svoje ruke...

Hvala na svakom komentaru i prijedlogu. :)

--
Vencavam se draga popodne u sredu �|� .-'``'-.,_,.-'``'-.,
za taj slucaj surim svinju od sto kila �|� '-.,_,.-'``'-.,_,.-'

StoneThrower

> Kad smo kod Arduina, sto ti (i ostali koji se nadju prozvani :)) kazes na
> ovakvo sto:
> http://www.xduino.com/hardware/
> http://leaflabs.com/Maple

Xduino i Maple se surfaju na uspjehu Arduina - nije kritika nego cista
opservacija. Oba su primjenjiva, IMO, i u vecim projektima kao baza.
Oba imaju STM32 (Cortex-M3) u osnovi ali (Xduino barem) takodjer
podrazumjeva, u nekom medjukoraku, koristenje ARM KEIL RV compiler-a.
Krivulja ucenja je (naravno, kako za koga), relativno komplicirana za RV
compiler. Jednom kada se prodje ucenje i kompilacija XDuino library-a KEIL
RV kompajlerom, tada programiranje XDuina postaje jednostavno (~kako i sam
velis - trivijalizirano), medjutim s moje tocke gledista (profesionalac koji
moram sve toolove nauciti i mnogo $$$ potrositi da bih dosao u i zadrzao
poziciju zaradjivanja za kruh s mikracima) - ako sam vec naucio C/C++ i ARM
RV (koji nisu trivijalni) onda mi nagomilano znanje u kontrastu s
trivijaliziranim programiranjem predstavlja odredjenu smetnju.
Ovo gornje je dakako IMHO izjava - zadrzavam pravo na tvrdoglavost i greske!
Osim toga, zadrzavam pravo na tvrdoglavost i u necemu sto je tesko
objasniti - Ameri imaju izraz: "If you want something done right, do it
yourself" - dakle, nesto sto je vec uradjeno me ne zanima bas previse, pa cu
radije to i/ili slicno uraditi sam.
AVR32 pruza - cijela arhitektura je dovoljno svjeza a ne moras obiti banku
da bi se time bavio.
Svaka cast XDuinu i Mapleu i osobama koje stoje iza toga - ja idem svojim
putem.

> Hvala na svakom komentaru i prijedlogu. :)

Pod svijetlom ovog sto sam prethodno rekao - moj najbolji savjet: nemoj
bezocno sljediti XDuino nego napravi, ***sam***, bolji ~duino od XDuina.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Bubba

StoneThrower's log on stardate 09 stu 2009

> Xduino i Maple se surfaju na uspjehu Arduina - nije kritika nego
> cista opservacija.

/snip

> Svaka cast XDuinu i Mapleu i osobama koje stoje iza toga - ja idem
> svojim putem.

Jedno pitanjce, na ciji odgovor generalno nisam uspio naletiti - vidim da
su ovo sve neki propriatery jezici (hmm, vise narjecja), no postoji li
mogucnost uzeti neki takav ~duino, uzeti gcc + odgovarajuce libove i
ozeziti sam po toj prici? Ili kako to generalno funkcionira?

Obzirom da pricam nesto C-a, takva opcija mi se kud i kamo vise svidja a
hardver je smijesno jeftin i prilicno zgodno napravljen za
eksperimentiranje. Koriste li se u tom slucaju standardni C libovi (stdio,
stdlib, string, math i ekipa) ili je sve radjeno s posebnim libovima, samo
je sintaksa slicna? Memorijska alokacija? Pointeri?

> Pod svijetlom ovog sto sam prethodno rekao - moj najbolji savjet:
> nemoj bezocno sljediti XDuino nego napravi, ***sam***, bolji ~duino
> od XDuina.

U svakom slucaju jos uvijek gledam sto bi mi bilo najzgodnije uzeti za
igranje, ali da je skalabilno u programerskom smislu (dakle, da mogu u
tome raditi preko ASM-a, do C-a pa na kraju s nekim "lamerskim"
programerskim narjecjem kakvog ima Arduino).

Matej@OS|SB

Oko LCD-a mozgam već neko vrijeme.
Stalno pokušavam razlučiti potrebe(dubina boja, paralelni/serijski,
kontroler koji koristi,...) i dobavljivost(shvatio sam da ću koristiti
one koji idu u mobitele, ne kupovati kod «nas» nego od kineza). Gledao
sam LCD-e koji se ugrađuju u SonyEricsson K800i/K790, 262k boja,
320x240, 40mmx30mm, LED osvjetljenje. Komunicirao sam s nekim Rusima
oni su se malo više igrali s njime. Na ebay-u je oko 10$. Gledam ako
bih napravio seriju od nekih 100 uređaja da me display ne košta više
od trećine cifre po komadu.

Ovaj display za 5$ izgleda zanimljivo, za te se novce kod nas možda
može kupiti LCD iz Nokia 3310. Koliko vidim inicijalizacija je ovo «...
0x21,0xbd,0x14,0x20,0x0C…». Time je definitivno zanimljiv ali bez
datasheeta kontrolera ništa =)

Ja sam od Freescale-a gledao ovaj:
http://www.freescale.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=MCF51JM
Mana je što nema neko opensource programsko rješenje, dostupnost,
programator (posjeduje cheapman on board debuger). Jedno vrijeme sam
gorio za ovim, pogotovo zbog pin kompatibilnosti s 8-bitnim.

Kada sam pročitao oko DSP library-ia razveselilo me, konačno nešto da
se ne mora sklapati iz deset source kodova, no poznavajući neke
prethodne Atmelove podvige u library-ima(ah dobro to i treba koristiti
samo kao kostur), malo sam skeptičan. No za mene koji sam početnik oko
takve analize(još stružem teoriju) ovo je svakako dobro...

@Bubba
Kolega ST mi je uzeo riječi iz usta =)
U suštini je ideja iza Arduina dobra, iako ništa novo, naravno. Samo
skup stvari program/hardver koje su primijenili/prilagodili te nazvali
Arduino(topla voda). Cijeli komentar na Arduino se odnosi na potez u
kojem ljudi za trivijalne stvari daju 30-40$, a ono što im treba košta
<10$.

Arduino+shell (802.xx, ZigBee, IR, GPS, ...) je super stvar. U svakom
ostalom pogledu je Arduino breakout board, i nema razlike od drugih
razvojnih ploča. Arduino, arduino, arduino, arduino, arduino, arduino,
arduino, a zapravo obična razvojna te mu se ne mogu pripisivati
čudotvorna djelovanja 

Arduino mi predstavlja nešto gotovo i spremno za primjenu. No ima
ljudi koji vole svoje ideje primijeniti i realizirati samostalno u
svoj dizajn i rješenje. Kad želiš nešto napraviti možeš to i sam ili
uz razvojnu koja se ne zove Arduino ;)

Ako ćeš sam preko ISP-a programirati koliko znam nemaš problema(ali
onda to nema veze s Arduinom), ali koliko sam vidio ti njihovi dev.
board dolaze s njihovim bootloaderom koji je u suradnji s njihovom
aplikacijom, pa...

Pozdrav,
Matej

On Nov 9, 7:16 pm, "StoneThrower" <digi_64-public[removethis]

StoneThrower

> mogucnost uzeti neki takav ~duino, uzeti gcc + odgovarajuce libove i
> ozeziti sam po toj prici? Ili kako to generalno funkcionira?
Kad vec "pricas nesto C-a" a svidja ti se ~duino koncept, onda bi mozda
mogao malo bolje pogledati i razraditi vlastitu ideju/projekt oko TinyARM-a
(http://www.tinyarm.com). Imas sve sto ti treba na sajtu. Cijelu stvar je
moguce programirati s gcc i uz more dobavljivih librarija.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Bubba

StoneThrower's log on stardate 10 stu 2009

Izgleda primamljivo, ali i kud i kamo letargicnije od ~duino storie
(najnovija vijest na siteu je stara godinu i pol, slabi distributeri,
totalno zbrda/zdola napravljena stranica i slicno).

Poslat cu im mail pa cu vidjet sto pjevaju.

Imas jos kakvu alternativu slicnu ovome?

Bubba

Matej@OS|SB's log on stardate 09 stu 2009

> Kolega ST mi je uzeo rije�Ti iz usta =)

Da, zapravo se zelim igrati kad malo uhvatim vremena, i to iz vise
razloga. Vidim da su ova 32 bitna cuda kud i kamo mocnija i naprednija od
svega sto se nudi na djecijem nivou, a povrh toga, moguce ih je
"pristupiti" na puno "dubljem" nivou nego sto je ~duino.

Imas ti kakav prijedlog slican onom TinyARM-u sto je poslao ST?

TIA!

StoneThrower

> Imas jos kakvu alternativu slicnu ovome?
Yep, nedavno sam napisao kraci post na OSHCC forumu o zgodnom open-hardware
(~doduse AVR) projektu imena "avropendous"... u medjuvremenu sam naletio na
par dodatnih linkova koji ti mogu pomoci:

- AVR
- http://code.google.com/p/avropendous/
- http://en.wikipedia.org/wiki/ECB_ATmega32/644

- ARM
- http://code.google.com/p/blueboard-lpc214x/
- http://code.google.com/p/lpc2468/

BTW, za jace "spike" (Embedded Linux na ARM-u) evo par open-hardware/free:
- http://wiki.emqbit.com/free-ecb-at91
- takodjer: http://en.wikipedia.org/wiki/ECB_AT91
- http://www.balloonboard.org/
- http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo_FreeRunner_GTA02_Hardware

Lista open-hardware projekata:
- http://www.gosh2009.ca/wiki/index.php/List_of_Open_Hardware_Projects

... javi / postaj ako naletis na nesto slicno / korisno.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Matej@OS|SB

Uh, ne znam mislim da se pristupio s krive strane. Koje su tvoje
potrebe!?

8-bitni uC-ovi su Alfa(do Omege je dalek put) no ne mora značiti da su
nedovoljni, da je to slučaj, te da ih industrija ne treba, dosta
proizvođača bi propalo.

Uzmi neki uređaj pa pogledaj koji mu je kontroler, većinom 89C51,
razne izvedbe u širokoj primjeni. Sve se radi prema potrebi.

Ja sam si osobno izabrao malo drugačiji put, koji me sada <<koči>>.
Trenutno sam u fazi u kojoj se <<bojim>> nešto raditi. Kažem <<bojim>>,
jer prije svakoga projekta sjednem i čitam, ... Tako da sam u zadnjih
par godina skupio dosta temeljnog znanja no sada se bojim raditi
ofrlje. Od izvedbe napajanja, izrade pločica, osiguravanja stabilnih
radnih uvjeta komponentama, ESD provjere <<proizvoda>>, smetnje,... Kada
si sve to složim više ništa nije jednostavno, te mi se ne da ni
kretati ako neće zadovoljiti neke osnove...

Moj razlog prelaska na 32-bitni nije zbog <<nemoći>> 8-bitnih uC-a. Nego
ako idem učiti neku obitelj, razviti proizvod, postati iskusan i
kompetentan. Želim se onda posvetiti komponenti koja dolazi(te će biti
aktualna kroz par godina) i zadovoljava uvjete u kojima se planiram
širiti. Onda sam i spreman dati novac ako vidim tu zadovoljstvo. Zato
izgleda da previše pucam. No nisam u nekoj situaciji da se
osposobljavam za razne opcije, nego prvo izvažem pa radim =)

Pozdrav,
Matej

On Nov 10, 8:36 pm, Bubba <nickn...@banelli.biz.invalid> wrote:
> Matej@OS|SB's log on stardate 09 stu 2009

Message has been deleted

Bubba

> [...]

/snip

> ... javi / postaj ako naletis na nesto slicno / korisno.

Wow, thx, ovo je bilo vrlo korisno! Duzan sam pivu. :)

Znam da gnjavim, ali vidim i da pitam na pravom mjestu - postoje li ovakvi
ili slicni projekti koji ne bi bili bazirani na mikrokontroleru, nego na
procesoru kao diskretnoj komponenti koja bi imala spojenu dodatnu
periferiju?

Nesto kao s ovog linka kojeg si mi dao: http://www.balloonboard.org/ samo
u puno blazoj i laksoj varijanti (dakle, maleni ARM koji nije uC baziran,
nego ima "vanjski" RAM, ROM i ekipu ali opet, u kud i kamo manjoj
kolicini).

Pitam zbog toga jer bi se na takvom modelu, osim moje igrarije (zapravo,
eventualno nakon toga), eventualno postavili neki edukacijski kolegiji
koji bi zamijeniti prastare Motorole 6800(0) i ekipu, za sto bi bio puno
pogodniji "model" racunala s diskretnim komponentama, nego nesto visoko
integrirano.

Thx jos jednom za sav trud! :)

Bubba

Matej@OS|SB's log on stardate 10 stu 2009

> Uh, ne znam mislim da se pristupio s krive strane. Koje su tvoje
> potrebe!?

Odgovorih ST-u u postu povise. ;) Thx i tebi na svim odgovorima! :)

StoneThrower

> [...]
> koji bi zamijeniti prastare Motorole 6800(0) i ekipu, za sto bi bio puno
> pogodniji "model" racunala s diskretnim komponentama, nego nesto visoko

Ima, svako-malo naletim na tako nesto ali ne bookmark-am jer je takva "blaza
/ diskretna forma" izvan moga interesa (FPGA, 32bit MCU). To sto ti trebas
jednim djelom zadire u "retroputing" a drugim dijelom zahtjevas nesto sto je
relativno zastarjelo / tesko-nabavljivo u logistickom smislu. Jedan od
takvih je i Intelov SA-1100 veoma popularan (barem bio) medju entuzijastima.
Kao sto rekoh, to je tesko nabavljivo. IMHO, radije se posveti ARM-ovima s
otvorenom sabirnicom (dakle procesorima) poput, u proslom postu vec
spomenutog, Samsung S3C2440, koji spada u "multimedia processor" kategoriju.

Ako vec zelis ici "diskretnim" putem surerirat cu ti malko stariji
(jeftiniji) Samsung S3C2410 procesor. Svojevremeno sam na ovoj grupi dao
odgovor (http://tinyurl.com/ybkdrgs) blizak tvojem pitanju a koji se tice
spomenute 2410-ke ali cu ukratko ponoviti u natuknicama:
- Koreanski proizvodjac game-konzola Gamepark u svojim GP32 i novijim
konzolama ...
- koristi (koreanski) procesor Samsung S3C2410 u "diskretnoj" formi ...
- a ta konzola nastala je na osnovi Samsungov-og hardware-referentnog
dizajna ...
- za ciji firmware se iskoristio embedded Linux imena "Linuette" od firme
- Mizi i ciji kompletni sistem se dade skinuti s
ftp://ftp.mizi.com/pub/linuette/SDK/iso/ ...
- i taj kompletni sistem je sada u public domain-u
Na Mizi-ijevom sajtu naci ces, daklem, taj kompletni SDK (kao .iso fajl)
koji sadrzi sve, od schematike kompletnog sistema do firmware-a.
Pozor: dosta je komplicirano ali zato je kompletno / no-bullshit.

Od novijih open-hardware projekata na bazi S3C2410 je i OpenMoko "pametni
telefon" http://www.openmoko.com/. Na siteu ima mnogo toga, sheme, driveri,
PCB-i, razvojni alati, libre i SDK, itd ...

Za sada, od onih trivijalnijih imam par linkova koje sam "usput" bookmark-ao
a koji bi te mogli manje-vise zainteresirati:

za ARM:
- Simputer, SA-1100-baziran hand-held
http://www.simputer.org/

za AVR:
- STK500 + DIY Add-On kartice:
http://mechatronics.me.wisc.edu/labresources/schematicsNManuals.htm

Takodjer evo i nekoliko open-hardware portala i Wiki-ja :
- http://en.wikipedia.org/wiki/Open_source_hardware
- http://www.linuxfordevices.com/
- http://www.dmoz.org/Computers/Hardware/Open_Source/
gdje ces naci puno vise nego sto stane u ovaj post.

Cheers,

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

StoneThrower

> - Mizi i ciji kompletni sistem se dade skinuti s
> ftp://ftp.mizi.com/pub/linuette/SDK/iso/ ...
> - i taj kompletni sistem je sada u public domain-u

Ooopsie .,, korekcija. Izgleda da je Mizi.com prodan WindRiveru
(proizvodjacu VxWorks-a) pa je WindRiver (privremeno?) ukonio Linuette s
sajta. Steta. Medjutim, na Samsungovom sajtu je referentni dizajn pa ga
probaj skinuti.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Vedran Rodic

Decki,

Hvala na zanimljivoj diskusiji i linkovima.

Mi smo u hacklabu u Preradovićevoj 18 krenuli sa ATMEGA8 i ATMEGA16
AVR-ovima i složili programator sa diodama i otpornicima, i zadnje što
se radilo je da je Davor Emard složio ATMEGA8 tako da bude USB
programator za drugi AVR, što je zgodno, jer ne mora nužno biti i
programator, nego imamo rješenje gdje se breadboard sa ATMEGA8 recimo
direktno na USB, bez drugih IC-ova.

Mene osobno zanima takva vrsta minimalizma jer bih htio za početak
složiti jeftini digitalni mjerač temperature koji bi skladištio
određenu količinu očitanja i a ja bih došao za određeno vrijeme i
jednostavno USB-om pokupio mjerenja.

Arduino mi je zamimljiv i drugačiji od ostalih razvojnih kitova jer je
sa softverske strane posve otvoren, ima puno različitih verzija
osnovnih arduino boardova i puno "standardiziranih" dodataka. Mislim
da to nije loše, ali naravno zanimljivo je ići i drugim putem u kojem
čovjek korak po korak nauči sve što može raditi oko AVR 8 bitnih CPU-
a.

Sa strane moćnijih rješenja mi je definitivno ARM fascinantan, i to je
meni jako zanimljiv beagleboard.org sa OMAP3 SoC-om. Taj board tj.
OMAP3 praktički može pogoniti netbook računalo. OMAP4 će vjerovanto
omogućiti da se u mobitel stavi recimo mini DisplayPort i USB host
port i praktički možemo spojiti takav mobitel na HD monitor,
tipkovnicu i miša i koristiti ga kao obično računalo.

Već sam spomenu ranije, ali ovo je naš wiki koji u zadnje vrijeme
često dopunjujemo novim idejama:

http://wiki.razmjenavjestina.org/index.php/SIG:Elektronika

StoneThrower

> ... beagleboard.org ...
Hear, hear !!!! ... beagleboard vec stoji na mom radnom desku (to i AVR32 su
moje trenutno najdraze igracke) ... OMAP = ARM+DSP za $150 je zaista
"uberlord", vrlo mracno-mocna stvar za relativno malo love. Na ostalim
grupama (comp.arch.embedded, comp.sys.arm itd.) o ovome se dosta raspravlja.

> http://wiki.razmjenavjestina.org/index.php/SIG:Elektronika
Znam za ovo vec poprilicno dugo vremena.
Premda sam ja fizicki u Sisku i mogu lako doci do metropole, ipak mi je
telecommuting-suradnja puno draza: daklem, kako se prijaviti i suradjivati
on-line?

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Vedran Rodic

>Na ostalim grupama (comp.arch.embedded, comp.sys.arm itd.) o ovome se dosta raspravlja.

Budem pogledao. Trenutno koristim google groups pa su tu te grupe
preplavljene spam-om. Morat ću se vratiti na neki newsreader :)

> [...]
> telecommuting-suradnja puno draza: daklem, kako se prijaviti i suradjivati

Drago mi je da si zainteresiran. I ja živim pored Dugog Sela pa mi
tele commuting odgovara, ali ovo ne gledam kao na commuting, nego na
dolazak na druženje s ljudima istog interesa. Tako da mi doći ponekad
(jednom ili dvaput mjesečno kada su okupljanja elektroničarske
sekcije) stvarno nije problem.

Poslao sam ti na mail detalje kako se prijaviti na naš wiki i početi
nešto pisati. Možda napravimo i komp sa web kamerom u hacklabu tako da
možeš virtualno sudjelovati na druženjima.

Vedran

StoneThrower

> preplavljene spam-om. Morat �u se vratiti na neki newsreader :)
Takodjer pripazi i na news-server koji ima mogucnost filtriranja prometa. Ja
koristim http://www.eternal-september.org/. Logiraj se, otvori (free)account
na serveru i - voila! Nema vise spama.

> Poslao sam ti na mail detalje kako se prijaviti na na� wiki i po�eti
OK. THX. Vidimo se.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com