prevara sa jagodama penjačicama

Eni

Pozdravi,

dakle nisam bio bezrazložno sumnjičav, vezano za oglas o jagodama penjačicama od
Vita natura

http://vinkovci.com.hr/vijesti/hrvatska/sumnjivi-oglasi-mont-everest-bez-pokrica/

Pozdravi do Darka.

Kenny

In article <gp0sgs$din$1...@ss408.t-com.hr>, e...@post.t-com.hr says...>
> Pozdravi,
>
> dakle nisam bio bezrazloĹľno sumnjiÄŤav, vezano za oglas o jagodama penjaÄŤicama od

Spomenuta tvrtka vec cca. dvadesetak godina po svim tiskovim oglasava
siroki spektar prevara; od cajeva za mrsavljenje, prstena s pravim
dijamantom za 20 kn, uputama za dijete, brosure iz kojih svatko moze
nauciti kako dobiti na lotu i sl... :)

Jucer cim sam vidio onakav oglas u novinama, posebno dio s jagodom
sirine cetiri prsta odmah sam znao da im je ovo nova navlakusa, a pogled
na narudzbenicu je bio vise nego dovoljan :)

--
Follow your front wheel...wheels