Nitko gledan kao Hajduk iz Splita

1 view

Arraki

Mach5

On 1.6.2017. 19:21, Arraki wrote:
> http://hajduk.hr/vijest/hajduka-na-poljudu-u-prosjeku-gledalo-preko-11-tisuca-ljudi/8786
>

> A šta bi tek bilo da smo malo bolji ?:)

A sta bi tek bilo da smo mi imali malo veci stadion?

Rijeka - Cibalia 6.000 ljudi na Rujevici (na ulici karte isle po 1000
kuna). Na Gatu Karoline rijecke (prijenos na videozidu) jos nekih 10-ak
tisuca.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki

> A sta bi tek bilo da smo mi imali malo veci stadion?

Šta bi bilo? Imali bi rasprodan stadion na Hajduka, Dinama i Cibaliu.

Misliš da bi na Istru (prosinac 2016) došlo više od 4470 ljudi?

> Rijeka - Cibalia 6.000 ljudi na Rujevici (na ulici karte isle po 1000
> kuna). Na Gatu Karoline rijecke (prijenos na videozidu) jos nekih 10-ak
> tisuca.

Super. Tih 10 000 ljudi bi došlo na stadion po titulu. I opet ne bi
došlo za koji misec na 2. kolo kontra Slavena.

Point: i da ste imali kapacitet Maksimira, bija bi rasprodan 5 puta u
Ligi.Hajduk x2, Dinamo x2 i proslava naslova.

S druge strane, kad je Hajduk bija u trci, na Croatiu Sesvete je doslo
11 000 svita. Opet bi bija rasprodan samo 5 puta, ali bi ukupna brojka
bila nesto puta 2, mozda i 2.5.

Mach5

2.6.2017. u 11:15, Arraki je napisao/la:

> S druge strane, kad je Hajduk bija u trci,

lol

Jos fali da neki navijac NK Zagreba sad dodje sa spikom "kad smo mi bili
prvaci..."

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Arraki sa laptopa

On 2.6.2017. 12:08, Mach5 wrote:

> lol
>
> Jos fali da neki navijac NK Zagreba sad dodje sa spikom "kad smo mi bili
> prvaci..."

Zagreb nikad nije ima neku brojnu publiku, s druge strane, ta Croatia
Sesvete je bila na dan žena 2009 godine. Znači, ne tako davno :)