U HNL-u sve po starome - Vol. 5

freelancer

Eto tako se osvajaju prvenstva. Već jedno cca. '10' sudačka 'pogreška' i
naravno uvijek u korist Mamića, ups Dinama. ;) Realno, Dinamo bi da je
barem malo poštenja zaostajao za Hajdukom i Rijekom 4-5 bodova.

---

Mach5

On 3.10.2015. 22:38, freelancer wrote:
> Eto tako se osvajaju prvenstva. Već jedno cca. '10' sudačka 'pogreška' i
> naravno uvijek u korist Mamića, ups Dinama. ;) Realno, Dinamo bi da je
> barem malo poštenja zaostajao za Hajdukom i Rijekom 4-5 bodova.

http://gfycat.com/IllinformedFatherlyEmu

Sve potpuno čisto.

Prestani mrziti Hrvatsku.

branko 10

"Mach5" <0@0.0> je napisao u poruci interesnoj grupi:

> http://gfycat.com/IllinformedFatherlyEmu
>
> Sve potpuno čisto.

http://max.tportal.hr/NK-Inter-Zapresic--NK-Dinamo-21-Fernandez-12-kolo-sezone-1516-Video_24732_0__0.aspx

Je, čisto je - žuti je odgurnuo plavog iza sebe da dođe do lopte! Oba su
mogla do te lopte, ali žuti je odgurivanjem prvi došao do nje. Sudac je bio
sasvim blizu, on je to jako dobro vidio!
Baš me zanima Beusanovo mišljenje sutra.

Mach5

On 3.10.2015. 23:29, branko 10 wrote:

> [...]
> bio sasvim blizu, on je to jako dobro vidio!
> Baš me zanima Beusanovo mišljenje sutra.

Koliko je nekim ljudima glava duboko u guzici, to je gotovo nemoguće za
povjerovat.

branko 10

"Mach5" <0@0.0> je napisao u poruci interesnoj grupi:
Lijepo se izražavaš... Dakle - bio je i faul i ruka Čabraje!

NoXoN

Nismo mi UGLAVNOM vjerni ;)

branko 10

Mach5

On 4.10.2015. 0:12, NoXoN wrote:

> Nismo mi UGLAVNOM vjerni ;)

Vi ste idioti. Svi do jednog, bez iznimke.

RzR

On 3.10.2015. 23:43, Mach5 wrote:
kme? ukralo?

najjaci su mi ovi sto hrackaju konstantno po zagrebu, a vecina ih tamo
zivi...terajte odakle ste dosli ako vam se ne svidja, i biti ce sve ok...

jebote na svakoj utakmici ima takvih gresaka da ti pamet stane, a vi
samo dinamo ovo, mamic ono...disgusting...

Mach5

On 4.10.2015. 19:00, RzR wrote:

> kme? ukralo?

Jeben Murinjo, a pičko?

freelancer

On 4.10.2015. 19:00, RzR wrote:
Hehehehe, da na svakoj Dinamovoj tekmi ih ima i uvijek u Dinamovu
korist. Čudno malo, zar ne?! Nit' živim u metropoli nit' hračkam po
metropoli koja je inače po mojem osobnom mišljenju ugodan
srednjeeuropski grad. Ono po čemu ja 'hračkam' je očigledno viša
matematika za tebe. Naravno, ako si mislio na mene kada si spominjao
'hračkanje'.

Arraki sa novog Acera

Nit' živim u metropoli nit' hračkam po
> metropoli koja je inače po mojem osobnom mišljenju ugodan
> srednjeeuropski grad.

ti misliš da je ovoj tattićevskoj amebi to bitno?

bitno je da ti pljuješ po zagrebu ako kažeš da se poprilično često
griješi u korist tattinih bankomata u momentima kad je to bitno (početak
prvenstva, kad se lome rezultati i sl)

jedno s drugim nema veze, ali ako čovik može guštat u "proslavama" skupa
sa par stotina istomišljenika...lako je zamislit takav kognitivni proces.

NoXoN

obojica ste najglasniji kada vam klubovi pobjeduju ili kad treba
pljuvati po Dinamu... u drugim situacijama (porazi, malverzacije,
varanje države) vas nema nigdje i nemate ništa pametno za reći

Mach5

On 4.10.2015. 21:14, Arraki sa novog Acera wrote:
> Nit' živim u metropoli nit' hračkam po
>
> ti misliš da je ovoj tattićevskoj amebi to bitno?

Ameba je najprimjereniji mogući epitet. Stvarno muraš bit jebena ameba
da prihvatiš te stvari.

branko 10

"NoXoN" <niko...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:

> obojica ste najglasniji kada vam klubovi pobjeduju ili kad treba pljuvati
> po Dinamu... u drugim situacijama (porazi, malverzacije, varanje države)
> vas nema nigdje i nemate ništa pametno za reći

P O T P I S ! !

branko 10

"branko 10" <bra...@ck.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj grupi:
SA DESNOM RUKOM JE POTEGAO LOPTU PREMA NAPRIJED!!
A M E N ! !

Mach5

Jel ti Tatta bacio koru kruha pod noge, kad si mu toliko duboko u guzici?

branko 10

Mach5

On 4.10.2015. 22:20, branko 10 wrote:

> http://www.index.hr/sport/clanak/pogledajte-kako-je-hajduk-pokraden-na-kantridi-sudac-krizaric-seli-u-drugu-ligu/634797.aspx

Toliko smo pokvareni, da si morao izvuć 3 godine star primjer.

Zapravo je fascinatno koliko su od tada suci malo griješili u našu
korist... A koliko mnogo na našu štetu.

A.K.

"freelancer" <nemam...@net.hr> wrote in message
> Eto tako se osvajaju prvenstva. Već jedno cca. '10' sudačka 'pogreąka' i
> naravno uvijek u korist Mamića, ups Dinama. ;) Realno, Dinamo bi da je
> barem malo poątenja zaostajao za Hajdukom i Rijekom 4-5 bodova.

Nemoj biti jalan na menadjera engleskog tipa i njegov niz nepobjedivosti.

--
Noxon 17.09.2014
Jedino zato jer od Mamića daleko viąe mrzim Bad Blue Boyse, tojest

Noxon 29.08.2014
A i već smo ustanovili da su purgeri, objektivno gledajući, pičke...

Noxon 08.12.2013
purgeri su jedan od niľih oblika građanstva...

Noxon 07.07.2013
... purgeri se barem ne srame ąto su seljačine

A.K.

"NoXoN" <niko...@gmail.com> wrote in message

> obojica ste najglasniji kada vam klubovi pobjeduju ili kad treba pljuvati
> po Dinamu... u drugim situacijama (porazi, malverzacije, varanje drľave)
> vas nema nigdje i nemate niąta pametno za reći

Bas si ti taj koji im treba soliti pamet, jer prvi si osudio tattine
malverzacije, varanje drzave i kriminal.

branko 10

"Mach5" <0@0.0> je napisao u poruci interesnoj grupi:
G E N I J A L N O - S A V R Š E N O

G E N I J A L N O - S A V R Š E N O

G E N I J A L N O - S A V R Š E N O

https://youtu.be/ufAzYrJHMfw

http://vk.com/video230765537_171264616

http://www.dailymotion.com/video/x37mvm0_mia-negovetic-beyonce-listen-zvjezdice-rtl-a-full-hd_music

:))))))))))))))))))))

RzR

On 4.10.2015. 19:32, Mach5 wrote:
> a pičko?

kaj si pisao nekom svojem na mail, pa krivo stisnuo na grupu?

RzR

zijev, jebote uvijek se "krade" za vece klubove protiv malih...u svakoj
ligi koju sam ja pratio. naravno, za neke je visa matematika shvatiti da
su ti mali klubovi, mali sa razlogom, tj. nedostatak kvalitete ih cini
takvima....

RzR

kao sto ti je brankec rekao, prvo svoja govna pocistit...znaci teraj
tamo odakle si i lopatu u ruke...

RzR

On 4.10.2015. 22:50, A.K. wrote:
> "NoXoN" <niko...@gmail.com> wrote in message

> Bas si ti taj koji im treba soliti pamet, jer prvi si osudio tattine
> malverzacije, varanje drzave i kriminal.

u kojem to klubu ili firmi kod nas nema ili malverzacija, ili varanja
drzave ili kriminala?

RzR

haha kakav eurogol za 2:2, ali da...valjda je i to isto poklonjeno...

NoXoN

On 4.10.2015. 22:50, A.K. wrote:
> "NoXoN" <niko...@gmail.com> wrote in message

> Bas si ti taj koji im treba soliti pamet, jer prvi si osudio tattine
> malverzacije, varanje drzave i kriminal.

Nadji mi jedan moj post tojest otvaranje teme gdje sam ja započinjao s
time kako se u bilo kojem hrvatskom klubu (osim Dinama) krade ili kako
suci igraju na ruku nekom od tih klubova... Uštediti ću ti trud: nema!

branko 10

https://www.dailymotion.com/video/x38ks8d_inter-zapresic-dinamo-2-2-oko-sokolovo-03-10-2015_sport

I Jeličić veli da su Interovi igrači priznali da je Čabraja igrao rukom!
(Ja kažem, desnom rukom!)

Mach5

Nope

Mach5

On 5.10.2015. 0:24, RzR wrote:

> kao sto ti je brankec rekao, prvo svoja govna pocistit...znaci teraj
> tamo odakle si i lopatu u ruke...

Koja su to moja govna točno?

Mach5

On 5.10.2015. 0:25, RzR wrote:

> u kojem to klubu ili firmi kod nas nema ili malverzacija, ili varanja
> drzave ili kriminala?

"Everyone else is doing it, so it must be ok."

Gadite mi se.

RzR

nije ok, ali nije ok ni u rijeci ni u dinamu...

RzR

od nk rijeka, sigurno ih ima...mora ih imat...

blackhat

It happens that freelancer formulated :
> [...]
> naravno uvijek u korist Mamića, ups Dinama. ;) Realno, Dinamo bi da je barem
> malo poštenja zaostajao za Hajdukom i Rijekom 4-5 bodova.

http://bit.ly/1Oh62HC

;-)

Mach5

On 5.10.2015. 11:06, RzR wrote:

> od nk rijeka, sigurno ih ima...mora ih imat...

Legendo. Ovo je u rangu onoga "znam da je bilo nešto, al ne mogu se sad
sjetit" :)

Mach5

On 5.10.2015. 11:37, blackhat wrote:

> http://bit.ly/1Oh62HC
>
> ;-)

Hahaha, dijete Dinama dobilo prijateljski telefonski poziv od
"roditelja". :)

blackhat

Mach5 has brought this to us :
ma sigurno je to,nisam ni sumnjao :))))

Mach5

> ma sigurno je to,nisam ni sumnjao :))))

Da, jer inače su nogometaši poznati po tome da nakon utakmice iz dobrote
srca priznaju igranje rukom.

RzR

nije nego je ovo hrvatska, ali zavidim ti ako jos do sada nisi shvatio
gdje zivis :)

RzR

ne, trebao je lagat.

Arraki sa novog Acera

> obojica ste najglasniji kada vam klubovi pobjeduju ili kad treba
> pljuvati po Dinamu... u drugim situacijama (porazi, malverzacije,
> varanje države) vas nema nigdje i nemate ništa pametno za reći

ne bih se bas slozija. Ja sam pljuva i o Štimcu i po tituli 2005, Mariju
Maloču u repki d.o.o., pljuva san po drugu Branku Grgiću i pekkaru
Svaguši na 5 g kokaina dnevno.

Također, svjedok sam posta kad je Mach5 priznava da pakt s tattom
postoji i slično.

Doduse, ne sican se nijednog priznavanja tattinog utjecaja na HNL i
Savez, ijednog opravdavanja nepostenog penala ili sad da se vi
tattićevci snubivate nad pozivom plivareviću

stoga....

Mach5

On 5.10.2015. 18:50, RzR wrote:

> ne, trebao je lagat.

Ne pizdi. Trebao je šutit, kao što bi 99% njih šutilo.

Mach5

On 5.10.2015. 18:48, RzR wrote:

> nije nego je ovo hrvatska, ali zavidim ti ako jos do sada nisi shvatio
> gdje zivis :)

"Ovo je Hrvatska, dakle svi smo lopovi."

Logika narodu.

Arraki sa novog Acera

> nije nego je ovo hrvatska, ali zavidim ti ako jos do sada nisi shvatio
> gdje zivis :)

pa tebi ovo nije hrvatska.

tebi je ovo bosna i hercegovina, srbija, sandžak, makedonija ili neka
druga turska vukojebina koja je stoljećima jecala pod osmanskom čizmom,
jer takav mentaln sklop "svi kradu, pa ću i ja" se samo tako može opravdat.

da se svi oćemo bacit sa 5 kata, bili i to učinija "kao i svi"

freelancer

On 4.10.2015. 21:34, NoXoN wrote:

> obojica ste najglasniji kada vam klubovi pobjeduju ili kad treba
> pljuvati po Dinamu... u drugim situacijama (porazi, malverzacije,
> varanje države) vas nema nigdje i nemate ništa pametno za reći

Ne 'pljujem' po Dinamu. 'Pljujem' po sljedećem.
Npr. zanimljivo je da je prije nekoliko dana, a ta je vijest prošla
nekako medijima ispod radara, Turistička zajednica Grada Zagreba znatno
povećala financijska davanja prema Dinamu. Parafinanciranje!!! Grad daje
novac Turističkoj zajednici, a ona ga proslijedi Mamiću. Prestrašno.

freelancer

On 5.10.2015. 18:48, RzR wrote:
Ovo je Hrvatska, a Dinamo je hrvatska Crvena Zvezda.

freelancer

Da. Zato je primjerice prije par godina 'mali' Montpellier bio prvak
Francuske ili u zadnjih 10 godina 6 različitih klubova je osvajalo
prvenstvo. Zato je primjerice jedan 'mali' Wolfsburg osvojio Bundesligu.
Mali Atletico ili Valencia isto tako. Zijev.

NoXoN

Kakve to božje veze ima s "sudačkim pogurancima"? Ako ti je do
financiranja Dinama, otvori novu pljuvačnicu... ovo propitkivanje svake
sudačke odluke koja ide u korist dinama je već grotesno...

RzR

tko uopce govori o nama jadnicima tu s grupe...ja pricam za mjesta gdje
se okrece velika lova...tu se krade i tocka...

RzR

lopov si sigurno ako torrentas :D

RzR

i kad pogledas koji klubovi imaju najvise prvenstava, onda vidis da su
to iznimke uglavnom...

NoXoN

Svi smo mi ovdje manje više opetovano prizali kako osoba na položaju i s
vezama kakve ima Mamić jednostavno mora imati poveći broj kriminalnih
radnji, uz to se zgražajući kako jedan čovjek može imati kontrolu nad
cijelim nogometom (i drugim sferama interesa) jedne države i to evo i
neki dan u temi s ovim Lokomotivcem...

Ja osobno sam možda 2 puta u svojoj "karijeri" igdje spominjao sudačke
propuste ili komentirao suđenje... Prvak i daleko najbogatiji i
najperspektivniji klub neke držćave uvijek ima par postotaka pristranije
suđenje, kao što se i u boksu ili bilo kojem drugom kontaktnom sportu
prvaku daje malo više kredita... Ili ćemo ići pretpostavkom da je svaki
hrvatski sudac potplaćen, u kojem bih slučaju, da ja to stvarno vjerujem
kao predsjednik jedog kluba kao što je Rijeka ili Hajduk jednostavno
napustio ligu i tražio da me prime u Italiju, Sloveniju, Crnu Goru ili
gdje li već, a ne 10 godina kukao kao mala pičkica kako "zločesti Dinamo
i Mamić kradu"...

Što se tiče repke, već sam rekao, ne zanima me uopće ta nakupina
cajkaških seljačina... :)

A.K.

"RzR" <2r4...@gmail.com> wrote in message

> haha kakav eurogol za 2:2, ali da...valjda je i to isto poklonjeno...

Da li je itko spomenuo gol za 2:2 kao sporan?

Kakve veze ima kaj je eurogol, kaj zato vrijedi za dva?
Koliko vrijedi Interov prvi koji je isto prekrasan?

A.K.

"RzR" <2r4...@gmail.com> wrote in message news:uHhQx.167$731...@fx05.fr7...

> u kojem to klubu ili firmi kod nas nema ili malverzacija, ili varanja
> drzave ili kriminala?

Dal postoje jadniji "argumenti"?
Ovako nesto moze samo tatticevac izjaviti. Ekipa bez kicme i obraza.

--
Noxon 17.09.2014
Jedino zato jer od Mamica daleko više mrzim Bad Blue Boyse, tojest

Noxon 29.08.2014
A i vec smo ustanovili da su purgeri, objektivno gledajuci, picke...

Noxon 08.12.2013
purgeri su jedan od nižih oblika gradanstva...

Noxon 07.07.2013
... purgeri se barem ne srame što su seljacine

A.K.

> [...]
> financijska davanja prema Dinamu. Parafinanciranje!!! Grad daje novac
> Turističkoj zajednici, a ona ga proslijedi Mamiću. Prestraąno.

Banditos odlucio upumpati jos malo gradske love u privatnu prciju.
Naravno da je proslo ispod radara, tatticevce zanima samo nogomet, oni ne
pricaju o kriminalu

A.K.

> i kad pogledas koji klubovi imaju najvise prvenstava, onda vidis da su to
> iznimke uglavnom...

Iznimke koje ima svaka liga osim HNL-a.
Jedino je tu konstanta da ce gnk biti prvak, da ce u svakoj utakmici
pobjediti lokomotivu i da ce imati sudacki poguranac u leđa ako zaskripi.

RzR

On 5.10.2015. 21:06, A.K. wrote:

> Dal postoje jadniji "argumenti"?
> Ovako nesto moze samo tatticevac izjaviti. Ekipa bez kicme i obraza.

kme? u principu mi se zivo jebe kaj se desava u nogometu, ali mi ide
posebno na jetra ekipa sto sere po zagrebu kad god stigne...

NoXoN

Evo jedan isfurani kvout koji ide svima Arakkiju, freelenseru,
kalašnjikovu i ostalima ....

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c2/77/65/c2776588b7b09215302f2ca3f7f7e180.jpg

Mach5

On 5.10.2015. 21:34, NoXoN wrote:

> Evo jedan isfurani kvout koji ide svima Arakkiju, freelenseru,
> kalašnjikovu i ostalima ....

Ne mijenja činjenicu da je Tony Montana bio jebeni psihopat.

Arraki sa novog Acera

> kme? u principu mi se zivo jebe kaj se desava u nogometu, ali mi ide
> posebno na jetra ekipa sto sere po zagrebu kad god stigne...

smrade laživi, ko je i kada pljuva po zagrebu.

ajde pičko, kopipejstaj.

ja ovu grupu čitam svaki jebeni dan, i zadnje čega se sićam je kad je
A.K. nabija na nos Noxonu nejgove ispade tipa "purgeri su seljačine" i
drza je to u signatureu.

pljuvanje na regionalnoj razini je na ovoj grupi završili ima 3 ili 4
godine.

sram te može biti

Arraki sa novog Acera

> Evo jedan isfurani kvout koji ide svima Arakkiju, freelenseru,
> kalašnjikovu i ostalima ....
>

> https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c2/77/65/c2776588b7b09215302f2ca3f7f7e180.jpg

evo tebi malo više kvoutova

http://www.lifeposters.org/wp-content/uploads/2012/04/jesus-poster-quotes-christ.gif

RzR

uvijek dinamo, uvijek cibona ovo ono, rk zagreb bla bla...bio bi i ja
igracina, ali me trener nije volio...pun mi vas je kurac...

freelancer

Eto odgovorio ti je A.K. odnosno preduhitrio me je.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

lek

Dana ponedjeljak, 5. listopada 2015. u 20:36:47 UTC+2, korisnik freelancer napisao je:

> [...]
> povećala financijska davanja prema Dinamu. Parafinanciranje!!! Grad daje
> novac Turističkoj zajednici, a ona ga proslijedi Mamiću. Prestrašno.

Razlog povecanja je reklama na dresu. Kaj je tu sporno?
Koji si ti qrac da odlucujes kam ce novac poreznih obveznika Grada Zagreba ici?
Pati, gubo.
Parafinancira se recimo labinski nogometni klub, ne zagrebacki.
Kuzis?
Druga je stvar kaj TZ Grrada Zagreba cetvrtu godinu za redom ima najveci postotak povecanja turistickih posjeta u RH, pa si se opet malo uzjebo.
Smiri se, lose je za zdravlje.
Ili mozda sve to ima veze sa regularnim penalom, sad kad ti se Cabaraja (i tvojim internet frendovima) istovario u usta sa svojom izjavom?

lek

Dana ponedjeljak, 5. listopada 2015. u 20:38:10 UTC+2, korisnik freelancer napisao je:

> Ovo je Hrvatska, a Dinamo je hrvatska Crvena Zvezda.

Da je tako, ti bi bio najzesci Dinamov navijac.
Prva ljubav se uvijek pamti...

lek

Ispravak netocnog navoda :o)
"Ovo je Hrvatska, dakle, svi smo mi licemjeri"

lek

Dana ponedjeljak, 5. listopada 2015. u 19:30:02 UTC+2, korisnik Arraki sa novog Acera napisao je:

> [...]
> Savez, ijednog opravdavanja nepostenog penala ili sad da se vi
> tattićevci snubivate nad pozivom plivareviću

Pivakadabra je zasluzeno dobio poziv, kao alternativa namece se jedino Kepec iz Dubrave.
Ne iz Hajduka, vec iz Zvezde (da ne bi bilo zabune).

Arraki sa novog Acera

> Pivakadabra je zasluzeno dobio poziv, kao alternativa namece se jedino Kepec iz Dubrave.
> Ne iz Hajduka, vec iz Zvezde (da ne bi bilo zabune).

kad se kaže kepec iz dubrave zna se točno na koju se nakazu misli. jedan
je jedini.

lek

Bilo kako bilo i on zasluzuje poziv u reprezentaciju.
U stvari, pored kljastog Strinica i onog nadurenog Pranjica svi su kandidati za lijevi bok.

Arraki sa novog Acera

kljasti strinić je kada sam ja zadnji put provjerava bija član Napolija.

Ako se možeš sitit, tamo krajem 90-ih i početkom 2000-ih se za Darija
Šimića govorilo kako on može bit u prvih 11 reprezentacije (iako nije
bija u prvih 11 Milana/Intera), jer je njemu trening u Milana/intera
jači nego nekome utakmica.

vidi vraga kako to odjednom ne vridi.

A da još bude zanimljivije, spomenuti dvojac je one way or another
povezan sa Tattom.

Nakazu iz Zvezde ne bi zva nikad, a prije Plivarevića bi šansu dao onome
maloumniku koji je igra za CSKA, a sad igra u Seriji B.

NoXoN

Sto onda ti nisi izbornik kada si toliko pametan? :)

Arraki sa novog Acera

> Druga je stvar kaj TZ Grrada Zagreba cetvrtu godinu za redom ima najveci postotak povecanja turistickih posjeta u RH, pa si se opet malo uzjebo.

po toj logici, tribali bi subvencionirat kumice na placu, dućane i
restorane po centru, a ne Mašćada, Ademija, Matela, Anhela, Saida,
Sigalija, Travela i ostale rvatine.

Tattin OPG je mamac za turiste u ZG-u koliko vodička kenjara
(nefiltrirani ispust fekalija 12 metara od rentanja brodica) ili
balotaško igralište sa pijancima na Brdima u mom rodnom i neprežaljenom
Splitu.

Arraki sa novog Acera

> Sto onda ti nisi izbornik kada si toliko pametan? :)

tebi sam zaboravija nesto napisat, a vezano za to kako ne pratis cajkase
iz reprezentacije.

zao mi je sta te moran razocarat, ali ako mislis da nogometasi dinama
nisu cajkasi, da ne slusaju daru bubamaru, sandru afriku i druge
pevaljke na klamidiji i drugin spolnim boleštinama, u debeloj si zabludi.

Titula nakon koje je je Ogi vukojevic isa u Ukrajinu-reportaza iz
svlacionice. Pladnjevi sa siron i prsuton a u pozadini cajka.

Da ne bi bilo zabune, ne mislim da su hajdukovci ili bilo koji drugi
ista drugaciji.