P(l)ivarić

freelancer

O moj Bože!!! Opet P(l)ivarić. U ovom trenutku postoje barem dva bolja
rješenja za lijevog beka. Prije svega Marin Leovac je bez dvojbe
trenutno najbolji hrvatski lijevi bek. Također, Borna Barišić po viđenom
ove sezone zaslužio je igrati prije ove prevare od igrača. No dobro, RTV
serviser samo radi ono zbog čega i je postavljen za izbornika.

---

k4

On 06/11/2017 09:44 AM, freelancer wrote:
> [...]
> ove sezone zaslužio je igrati prije ove prevare od igrača. No dobro, RTV
> serviser samo radi ono zbog čega i je postavljen za izbornika.

O, moj bože! Barišić ni po čemu nije bolji od Pivarića. Bio je u Dinamu
i Lokomotivi i dobio je priliku, pa nije pokazao da može pokriti
poziciju 3 niti jednako Pivariću, a kamoli bolje.
Leovac možda sad je bolji, a možda i nije. Nisam ga gledao otkako je u
PAOK-u, ali vidim da redovno igra a to sigurno nešto znači. Dok je bio u
Rijeci bili su tu negdje, a i Dinamo/Rijeka/PAOK su "tu negdje" klubovi.
Prije ozljede na zimskim pripremama 2016 Pivarić je bio u formi života i
bio je sigurno naš najbolji lijevi bek. Danas se vratio, ali nije to
više to.
Dosad je u reprezentaciji obzirom na svoju kvalitetu Pivarić odigrao
korektno. Najveći minus mu je što je aktualni igrač Dinama, a takav
jasno ne bi smio igrati za repku jer po kmečanju objektivne javnosti
"ima boljih" i "Mamić". Činjenica je međutim da više nemamo Jarnija i da
je sve ostalo loše, vrlo slično jedno drugom.
Leovac bi po mom mišljenju trebao biti u reprezentaciji, kao što bi
trebao biti i Strinić da igra u svom klubu. Ali igrao Leovac, Pivarić
ili Strinić, dođe nam na isto - loše. Ne razumijem jedino zašto sad
Leovca nema na popisu? U momčadi držimo samo 6 obrambenih igrača za 4
pozicije, a čak 10 veznih za 3 pozicije.
Čačić mi je osobno drag jer ga svi omalovažavaju dok čovjek ima vrlo
dobre rezultate, ali nepozivanje Leovca umjesto bar jednog veznog mu ne
razumijem, kao što nisam razumio ni sve one (pre)kasne izmjene.

Arraki

On 11.6.2017. 9:44, freelancer wrote:
> [...]
> ove sezone zaslužio je igrati prije ove prevare od igrača. No dobro, RTV
> serviser samo radi ono zbog čega i je postavljen za izbornika.

nemoj da počmu proklinjat svi pravi Rvati redom, od sisačkog biskupa
preko Tatte do gudice.

Kakav Leovac, kakav Barišić, to su su sve puno lošiji igrači od
Plivarevića koji ima 28 godina i bilo bi u redu da se i on proda i da
počme davat Tatti 20% rikverca njemačke ili švicarkse plaće a ne one u
GNJK-u

k4

> [...]
> Plivarevića koji ima 28 godina i bilo bi u redu da se i on proda i da
> počme davat Tatti 20% rikverca njemačke ili švicarkse plaće a ne one u

Leovac i Pivarić su jednako stari. Barišić je perspektivniji, to stoji,
ali nije više klinac i dosad nije pokazao da će biti bolji od ove
dvojice (ili Strinića).
Kamo sreće da na kraju bude, meni ne smeta da baš on uskoči na lijevog
beka reprezentacije iz dresa Osijeka, Hajduka ili Rijeke.
Ali to je razlika između mene i vas: ja ću danas navijati za HR makar u
sastavu bili 2x Kalinić, Mitrović, Andrijašević i Santini, dok ćete vi u
bilo kojem slučaju navijati za Island jer "Mamić".

Arraki

> Ali to je razlika između mene i vas: ja ću danas navijati za HR makar u
> sastavu bili 2x Kalinić, Mitrović, Andrijašević i Santini, dok ćete vi u
> bilo kojem slučaju navijati za Island jer "Mamić".

Točno. Ja osobno znam masu ljudi koji je umirovilo dres sa kockicama
zbog stvari na koje ti očito zatvaraš oĆi.

Također, znam ih masu s kojima se svađam dok pijen kavu koji još uvijek
Repku d.o.o. doživljavaju kao svoju.

To je izbor, meni jednako vrijedan. Ne pada mi na pamet njima, ili tebi,
punit glavu da ih ne gledaš, a također ne dam da mi se puni glava
"domoljubljem" kad tamo igra i neki patuljasti nosati štakor koji diže
lovu na jedno šalteru da bi na drugom uplatija Tatti miljune.

I isto bi me bolija kurac da sada/sutra (uopce ne znam kad se igra) u
prvih 11 igraju i Kalinic i jedan i drugi i Vlasic i Tudor i Santini i
Pašalić.

Oni su za mene umrli onog momenta kad je mamićev crnac uša u igru, tamo
60 i koja minuta gostovanja kod Makedonaca.

Gyz

ti si bolestan...
lijepo vas je dijagnosticiral:
https://www.vecernji.hr/sport/napad-na-mamica-bio-je-planiran-a-glavni-inicijatori-ostali-su-van-domasaja-pravde-1175577

idioti bez mozga, kojima je jedini cilj u životu mržnja

k4

> Točno. Ja osobno znam masu ljudi koji je umirovilo dres sa kockicama
> zbog stvari na koje ti očito zatvaraš oĆi.

Da je neki Mamić vodio Hajduk zadnjih 15 godina, danas bi u Dalmaciji
sve bilo pošteno i čisto, a jedan dio Zagreba bi kmečao jer je Hajduk
ukrao, kupio i platio. Jednako tako se kmečalo zbog Zvezde dok je
objektivno bila najbolja. Nitko nije imun na to, samo ste vi još
pojačano ugroženi zbog malograđanštine jebiga :)
Još jedna razlika je što bi tvoji danas navijali za Hrvatsku. Ja bi isto
navijao s njima, jer bi moj Dinamo bio jadan s razlogom. A taj razlog
se, pustimo suđeni penal ovdje ili nesuđeni korner tamo, dugoročno
gledano zove sposobnost. Ali puno lakše nego raditi je to vrijeme
iskoristiti za skandiranje, paljenje baklji i udaranje s leđa. Sad je to
još lakše vidjeti jer npr Rijeka do ovog naslova nije došla s bakljama i
prekidima nego je na terenu uzela 2 boda više.

> Oni su za mene umrli onog momenta kad je mamićev crnac uša u igru, tamo
> 60 i koja minuta gostovanja kod Makedonaca.

Je, i odigrao je svoju minutažu solidno. Trud i zalaganje. Nažalost taj
nastup nije bilo regularan, jer se prije trebala okupiti krezuba
komisija kojoj bi Sammke odgovorio na pitanje doživljava li ovu zemlju
svojom i hoće li za 20 godina ići na kurve u Brazil. Ako na prvo pitanje
odgovori potvrdno, izjava se uspoređuje s onom koju je dao Eduardo dok
ga se gađalo bananama.

Arraki sa laptopa

> Da je neki Mamić vodio Hajduk zadnjih 15 godina, danas bi u Dalmaciji

da je, da je, da je. Nije.

Svaka ARGUMENTIRANA priča tu završava. Nemoj, barem ne meni, više
pokušavat složit ARGUMENTIRANI dijalog koristeći kristalnu kuglu.

Nemaš je.

Za takve priče imaš forum.hr/društvo/povijest i povijesne
teme/alternativna povijest

Meni osobno je najinteresantnija priča o tome kakav bi svit bija da je u
građanskom ratu pobijedila Konfederacija.

> Je, i odigrao je svoju minutažu solidno.

ne znam, jer sam ugasija televiziju. A da tebi virujen na rič, to neću
sigurno :)

> [...]
> svojom i hoće li za 20 godina ići na kurve u Brazil. Ako na prvo pitanje
> odgovori potvrdno, izjava se uspoređuje s onom koju je dao Eduardo dok

Najbolje da onda drug Brko slaže Repku d.o.o. od svih stranaca koje
Tatta triba prodat.

Neš ti, dva papira, blagoslov sisačkog biskupa i koja prigodna one kojoj
Tatta parkira bus, a drug Brko je ionako tu instaliran da zove razne
Plivareviće i male bosance.

Arraki sa laptopa

> ti si bolestan...

doktore, od čega molin vas lipo?

doktore, je se smi znat di ste studirali medicinu i za šta ste se
specijalizirali?

> lijepo vas je dijagnosticiral:
> https://www.vecernji.hr/sport/napad-na-mamica-bio-je-planiran-a-glavni-inicijatori-ostali-su-van-domasaja-pravde-1175577
>
> idioti bez mozga, kojima je jedini cilj u životu mržnja

Ako ti ne vidiš da je privođenje ljudi zbog "puši kurac", dok se s druge
strane toleriraju isti ili gori ispadi ljudi bliski trenutnoj vlasti,
teški signal da postajemo Sj.Koreja, ja ti tu ne mogu pomoć.

Ne znam koliko imaš godina, ali u komunizmu je postojala jedna stvar
koja se zvala "verbalni delikt".

u normalnoj zemlji to ne postoji, jer postoji sloboda mišljenja i pravo
na govor.

To pravo u ovoj zemlji je ukinuto onog momenta kad su priveli onog
skveranina koji je jebava mater pederskoj koloni u St prideu.

Nije prijetia da će ih prebit kad više ne bude u škveru. Opet je
završija u pržunu i osuđen na goodinu-dvi uvjetno, jer je podnijeta
kaznena prijava.

Ovo je samo nastavak obračuna sa neistomišljenicima, ljudima koji su se
drznili raskrinkavat mafiju.

A sad čekam k4 a nastavi kako sam ja, i NH, i ovi momci sa Brača u biti
SDP-ovi agneti i bla bla bla.

Ti mi i nisi neki intelektualni kapacitet za raspravu-tvoj plafon je
zalipit link i nekog proglasit bolesnim.

k4

> da je, da je, da je. Nije.

Nije, ali voljeli bi da je. Zamisli tek tih dočeka i vatrometa, pa
recimo 2004 i 2005 niste imali nikakvih problema sa slavljenjem titule.
U svemu tome pitanje za kristalnu kuglu je samo bi li hajdučki Tata imao
spomenik na Rivi ili na Marjanu.

> Meni osobno je najinteresantnija priča o tome kakav bi svit bija da je u
> građanskom ratu pobijedila Konfederacija.

Je, alternativne povijesti su interesantne svima koje to zanima. Zašto
baš američki građanski rat? Nije valjda opet zbog crnaca?

> Najbolje da onda drug Brko slaže Repku d.o.o. od svih stranaca koje
> Tatta triba prodat.

Npr od kojih? Koliko je stranaca Tata prodao a da nisu zaslužili igrati
za reprezentaciju?

> Neš ti, dva papira, blagoslov sisačkog biskupa i koja prigodna one kojoj
> Tatta parkira bus, a drug Brko je ionako tu instaliran da zove razne
> Plivareviće i male bosance.

Jer od Plivarevića imamo tri bolja, a Hajduk je prepun talenata koji oko
Ćorića (koji trenutno nije član reprezentacije) rade krugove.

k4

> ne znam, jer sam ugasija televiziju. A da tebi virujen na rič, to neću
> sigurno :)

E da, zar je do ovoga došlo? Pa dosad te nijednom nisam slagao :)

Arraki sa laptopa

> Nije, ali voljeli bi da je.

opet kristalna kugla. Daj brate koji će brojevi na lotu 7/39?

amisli tek tih dočeka i vatrometa, pa
> recimo 2004 i 2005 niste imali nikakvih problema sa slavljenjem titule.

Kako ko. Ja recimo 2005 nisam isa na stadion slavit "titulu" jer se
znalo da će Ćiro bit trener i da je to ono, sprdnja, a da sam 2004 zna
sve ono sta sam sazna tamo 2008 ili 2009 ne bi isa ni tada.

Da je 99,90% ljudi slavilo 2005-jest. Također, jezgro Torcide sa jako
brzo pobunilo protiv takvog načina vođenja kluba, koji misec iza na
Debrecena.

Pa je krenila priča sa Kodeksom, pa sa NH.

> U svemu tome pitanje za kristalnu kuglu je samo bi li hajdučki Tata imao
> spomenik na Rivi ili na Marjanu.

Pa pitaj je. Očigledno da je imaš.

> Je, alternativne povijesti su interesantne svima koje to zanima. Zašto
> baš američki građanski rat? Nije valjda opet zbog crnaca?

kakve veze crnci imaju sa građanskim ratom u SAD-u?

Niti su povod niti su uzrok. Da ne bi palija kuglu i stavlja mi u usta
ono šta mislim tj. ne mislim, da se odma dogovorimo oko nekih hard facts:

1. Jug je legalno pravno potpuno čist za otcjepljenje, tadašnji Ustav mu
je to dopuštao jer se SAD prije 1865 smatra labavim savezom država, na
kraju krajeva pisao se u množini "those (množina) USA ARE".
NAkon toga, 865 pise se "these (jednina) USA IS"

2. Uzrok rascjepa tog labavog saveza država je ekonomske prirode.
Proguglaj tarrifs iz cini mi se 1858. Također, razvijenom industrijskom
sjeveru je tribala jeftina radna snaga.

Guglaj States rights

3. Jako mali broj bijelaca na Jugu je imao robove-naime, rob je košta
koliko i sada novi Volvo xc60

4. Kentucky, Delaware, Misouri i MAryland su države koje su se borile na
sttrani Sjevera, a bile su robovlasničke do 1865.

Ne da mi se više, a o ovom bi ti moga pričat cili dan. Da li si znao da
je domovina mamićevog crnca bila robovlasnička još 23 godine nakon kraja
ACW-a?

Imho, prvi antiglobalizacijsi sukob u povijest.

> Npr od kojih? Koliko je stranaca Tata prodao a da nisu zaslužili igrati
> za reprezentaciju?

jedan-meni dovoljan.

> Jer od Plivarevića imamo tri bolja, a Hajduk je prepun talenata koji oko
> Ćorića (koji trenutno nije član reprezentacije) rade krugove.

Zavisi kako se uzme. Dok je Dario Šimić grija klupu u Milana i intera, a
bija starter u reprezentaciji (tada još nije bila Repka d.o.o. ili barem
ne u tolikoj mjeri) na ovoj grupi je bilo uvriježeno mišljenje koje su
gurale i SN kako je Dariju Šimiću trening u Milana jači od utakmica HNL-a.

Interestano je primjetit kako to pravilo ne vridi sada i za Strinića ni
za Milića.

Šta se tiče malog bosanca, da li je isti nedavno bija u Repki d.o.o. a u
Dinama je ulazija sa klupe? Meni se čini da jest.

Šta se tiče talenata, recimo Vlašić. Ali taj ne može prismrdit Repki
d.o.o., dok Antolović može.

Gyz

On Mon, 12 Jun 2017 06:49:20 +0200, Arraki sa laptopa wrote:

> [...]
> koja se zvala "verbalni delikt".
>
> u normalnoj zemlji to ne postoji, jer postoji sloboda mišljenja i pravo

u normalnoj zemlji ne postoji "pravo na uvredu"
uvreda NIJE sloboda govora
i uvreda NIJE "verbalni delikt"

bio je članak iz njemačke, gdi je zbog "idiote", zbog oduzetog parkinga,
naplačena lijepa svota...
;->>>

a ovdje se radi, o posljedicama "prava na uvredu"
;->>
pa neka ju sad i plate

--
Svatko tko svojim djelom oduzme nekome njegovo ljudsko pravo,
samim tim cinom odrekao se svojih ljudskih prava.

Arraki sa laptopa

zašto fascinacija američkim građanskkim ratom?

kao mali sam gleda seriju Nort&South

k4

> opet kristalna kugla. Daj brate koji će brojevi na lotu 7/39?

Piši 1 do 7, jednaka je vjerojatnost kao bilo što drugo.
To je moje mišljenje, neki će se s njim složiti jer misle da je realno
kako bi se ideali utopili u masovnoj histeriji dobrih rezultata protiv
omraženog Glavnog Grada, drugi neće jer imaju visoko mišljenje o
narodnim masama. Ali kako se ono kaže, mišljenje je kao šupak, svatko ga
ima pa tako i ja :)

> Kako ko. Ja recimo 2005 nisam isa na stadion slavit "titulu" jer se
> znalo da će Ćiro bit trener i da je to ono, sprdnja, a da sam 2004 zna
> sve ono sta sam sazna tamo 2008 ili 2009 ne bi isa ni tada.

E, ti nisi iša. Ti nisi ni izvršija pokušaj ubojstva na Tatu, nisi piša
s krova Poljuda po svojima niti si baca nož na Modrića. Takvih kao ti
nema baš previše.

> Pa pitaj je. Očigledno da je imaš.

Evo što kaže KK: jedan manji sa šećerom u žilu na Rivi, jedan zlatni s
raširenim rukama na Marjanu! Hehe.

> [...]
>
> Ne da mi se više, a o ovom bi ti moga pričat cili dan. Da li si znao da
> je domovina mamićevog crnca bila robovlasnička još 23 godine nakon kraja

Ovo je sve vrlo zanimljivo ali kud si navro brate, ne zanima me toliko
kao što zanima tebe. Jesam čitao i znam da crnci nisu bili toliko bitni,
niti su sukobljene strane bile toliko crno-bijele, koliko se kasnije
predstavljaju. Recimo veći dio ovog što sam gore citirao mi je bilo
poznato. Inicijalni komentar s crncima je bila uglavnom provokacija :)

> zašto fascinacija američkim građanskkim ratom?
> kao mali sam gleda seriju Nort&South

Ha, i ja isto. Samo se nisam zakačio, kasnije me više zanimala modernija
povijest.

Napisao sam "a da nisu zaslužili"! :)

> [...]
>
> Interestano je primjetit kako to pravilo ne vridi sada i za Strinića ni

A tko je tada bio konkurencija Šimiću? Ne znam, zajebano je pitanje ali
meni je logično da ako imaš par podjednakih igrača, igra onaj koji više
igra u klubu. U ovom slučaju, to trebaju biti Pivarić i Leovac. Koji od
njih u prvih 11, neka odluči trener. Pivkan je i jučer odigrao solidnu
utakmicu (osim što se grčevito držao za stativu kod gola). Mogu samo
zamisliti što bi pisalo po novinama da je napravio pravi kiks.

> Šta se tiče malog bosanca, da li je isti nedavno bija u Repki d.o.o. a u
> Dinama je ulazija sa klupe? Meni se čini da jest.

To je ona priča s povremenim pozivanjem talenata koji će kasnije ionako
vjerojatno igrati za reprezentaciju. Ne zoveš ga zato da ga staviš u
prvih 11 (osim ako se zove Radošević i želiš da ne pobijedimo Belgiju u
gostima).

> Šta se tiče talenata, recimo Vlašić. Ali taj ne može prismrdit Repki
> d.o.o., dok Antolović može.

Antolić? On više nije mlad, a mislim i da nema što tražiti u
reprezentaciji. Osim ako se ozlijedi pola veznih igrača koji su sad
pozvani. Vlašić i Ćorić, hm. Ne bih rekao, nešto je proigrao krajem
sezone, ali mislim da to nije ista klasa igrača. Uostalom, nije li dobio
poziv i mjesto u prvih 11 u Los Angelesu? Istina, tamo bismo i nas
dvojica konkurirali za mjesto u prvih 11 ali eto, nije zaboravljen.

Arraki sa laptopa

> E, ti nisi iša. Ti nisi ni izvršija pokušaj ubojstva na Tatu, nisi piša
> s krova Poljuda po svojima niti si baca nož na Modrića. Takvih kao ti
> nema baš previše.

Točno, ja nisam iša.

diskutiraš samnom, a ne sa njih 32999.

Arraki sa laptopa

> [...]
> niti su sukobljene strane bile toliko crno-bijele, koliko se kasnije
> predstavljaju. Recimo veći dio ovog što sam gore citirao mi je bilo

Da bi preskočili par redova..ti mene nazoveš rasistom, pa ja onda na
dugo i naširoko.

Onda kontam idem odmah nadugo i naširoko, a ako je čovik normalan svatiće.

freelancer

Koji su to dobri rezultati Čačića kao izbornika? Odgovoraš u klasičnoj
maniri koja je bila popularna u koomunističkoj 'diktaturi'.
Reprezentacija nema izbornika. Nema ni igru što smo zorno vidjeli jučer.
Reprezentacija je 'nažalost' samo skup fenomenalnih pojedinaca koji
ovisno o svojim nadahnućima omogućavaju godinama ovakve rezultate, ali
ne i one vrhunske. Čačić definitivno nema viziju, pogled, pregled,
pripremu i reakciju. Od reprezentacije sa izvanrednim (da ne kažem
vrhunskim) pojedincima su gospoda iz HNS-a učinile prosječnu seosku
ekipu nižeg ranga u smislu, idemo odigrati pa kasnije na biru i
kobasice. Uvijek jedan ili dva od tih vrhunskih igrača bljesnu i izvuku
trenera i HNS, ali ovaj puta nisu. Srećom pa nisu. Naglašavam, SREĆOM PA
NISU jer bi i dalje gurali glavu u pijesak na temelju pobjede na leđima
pojedinca.

Island je primjer kako skup prosječnih igrača u jednoj viziji trenera
može pobijediti vrhunsku reprezentaciju kao što je hrvatska, iz razloga
što nema trenera i prepoznatljiv stil igre. Ali teško da ćeš ovo sve
shvatiti kada ti je Čačić osobno drag.

k4

> [...]
> može pobijediti vrhunsku reprezentaciju kao što je hrvatska, iz razloga
> što nema trenera i prepoznatljiv stil igre. Ali teško da ćeš ovo sve

Drag mi je zato što ga borci za pravdu često bezrazložno omalovažavaju i
govore da je "RTV serviser", kao da čovjek nikad nije vodio momčad ili
da gubimo svaku tekmu. Što se jučer tiče, jasno da igra nije ličila ni
na što i da je to lijep kiks. Međutim grupa nam je teška, kraj je sezone
(dok je npr njihova liga tek počela), jebiga. Ja sam jučer zbog toga i
prije tekme očekivao bod kao dobar rezultat. Ispao je poraz u zadnjoj
minuti ali uz lošu igru, nema se tu što dodati. Ako ne budemo prvi,
Čačić mora sam otići.
Čak i ti znaš da nismo baš "seoska ekipa nižeg ranga" kao što tvrdiš ali
te izgleda peru RTV emocije. Meni je recimo igra na EP bila odlična, a i
Čačinjo je tamo proglašen najboljim trenerom prvog kruga. Tko bi mu što
mogao reći da smo prošli Portugal, a mogli smo (kaže moja kristalna
kugla). Možda smo mogli da je uveo Pjacu ranije, ali eto, zato bar nema
veliku plaću :)

k4

> Da bi preskočili par redova..ti mene nazoveš rasistom, pa ja onda na
> dugo i naširoko.
>
> Onda kontam idem odmah nadugo i naširoko, a ako je čovik normalan svatiće.

Haha, dobar.

freelancer

Kada kažem seoska ekipa nižeg ranga ne mislim doslovno nego s obzirom na
potencijal igramo kao seoska ekipa nižeg ranga. Da jesmo, ali nismo
prošli Portugal i to upravo najviše Čačićevom zaslugom. Ne spominješ
kako je Portugal oštećen za nedosuđeni jedanaesterac na Naniu (kaže li
što o tome tvoja kristalna kugla?). Hrvatska nije bila bolja ekipa od
Portugala i to je očito svakome jasno tko je gledao međusobnu utakmicu
osim tebi i tvojoj kristalnoj kugli. :) Ne omalovažavaju ga nego govore
istinu koja tebi očito ne paše. Čačić je utakmicu protiv Islanda
pripremio jednako loše i (ne)kvalitetno kao što je pripremio prethodnih
pet utakmica. Hrvatska tijekom cijele utakmice nije uspjela ugroziti
odnosno pronaći načina kojim bi organizirano ugrozila islandskog
golmana. Jedna izrađena prilika Kalinića složiti ćeš se da je premalo za
potencijal ekipe kao što je Hrvatska. Nedostajalo je htijenja i
zalaganja, a Čačić je istovremeno mlitavo stajao uz out crtu i doslovno
blejao te čekao 87' da ubaci Santinia.

k4

> kako je Portugal oštećen za nedosuđeni jedanaesterac na Naniu (kaže li
> što o tome tvoja kristalna kugla?). Hrvatska nije bila bolja ekipa od

Kugla kaže da Čačić nakon te utakmice više nije vodio Strinića sa sobom
po svijetu :) Ako se dobro sjećam, nesuđeni penal o kojem pričaš je bio
iz njegovog duela, a i gol je isto zakuhao.
Samo što ću ja, za razliku od vas mučkih provokatora, priznati da se
isto može dogoditi i Pivariću.

> Portugala i to je očito svakome jasno tko je gledao međusobnu utakmicu
> osim tebi i tvojoj kristalnoj kugli. :) Ne omalovažavaju ga nego govore

Nije bila bolja, ali nije bila ni lošija. Bila je za remi, ne bi bilo
nikakvo čudo da je utakmica otišla u penale.

> potencijal ekipe kao što je Hrvatska. Nedostajalo je htijenja i
> zalaganja, a Čačić je istovremeno mlitavo stajao uz out crtu i doslovno
> blejao te čekao 87' da ubaci Santinia.

Već sam rekao, te izmjene mu ne razumijem. Ne naravno zbog Santinija
sad, nego općenito. Nedostajalo je svega, ali umorni smo i igralo se u
podne na Islandu (zajebi vremensku zonu, ono sunce izgleda kao da je
podne). Neke isprike postoje za ovo smeće jučer, pa nije taj Island više
nakupina ribara. Ja ću prvi biti za odlazak gospodina RTV selektora ako
ovako odigramo protiv Turaka u rujnu.

NoXoN

Da nas zanimaju analize utakmica, igrača, izbornika i taktika, otišli bi
do prve birtije i priključili se razgovoru bilo koje grupe propalih
pijandura koje "kuže nogomet"...

freelancer

Znači sada je i sunce krivo, a ne Čačić?! :) Heheheheh...

k4

> Znači sada je i sunce krivo, a ne Čačić?! :) Heheheheh...

Skoro :) Ma to je samo jedan detalj iz onog mozaika kad si već u petoj
minuti misliš da će ovdje bod biti super. Sam znaš da bi reakcije
zabrinute javnosti bile osjetno blaže u slučaju boda.
Ali zanimljivo kako je Čačić uvijek kriv kad utakmica ne prođe dobro
(što ajde mogu razumjeti), ali baš nikad nije zaslužan kad se pobijedi.
Tako se npr pričalo i o Zoranu Mamiću koji ništa ne zna, pa je Dinamo
pod njim igrao jako dobar nogomet čak i u LP.
Još jednom se pokazuje da ljudi posebno vole trivijalizirati. Dakle
kakav Island u gostima, to svi mi s ovom ekipom (minus Pivarić jer
navodno imamo pet boljih) gazimo s 0:3 na kraju sezone. Samo što smo
nepravedno zapostavljeni na kauču ispred televizora. Što bi dao da
dobijemo Tursku, pa da mogu pobrojati koliko će novinskih članaka onda
izaći o genijalnosti RTV servisera.

NoXoN

Ti uistinu misliš da netko na ovoj grupi, a pogotovo Freelancer, može
biti objektivan?

Pa od 4.1 milijun ljudi u ovoj državi, 4.5 milijuna je taj rang... svi
sve znaju: kako složiti ekipu, koga uvoditi, kada uvoditi, što reći na
poluvremenu, gdje praviti pripreme, koga odabrati za prijateljse
utakmice...

To su ti sve veliki stručnjaci: imamo ovog iz Vodica kaj popravlja
brodske strojeve, pa Freelancera koji je svaki put kada Reka igra tu na
grupi (a najveći je navijač Reke u poznatom univerzumu) i još k tome ne
zna engleski, pa imamo tu par doktora/odvjetnika/profesora koji spadaju
u "huliganski dio" grupe... A u slobodno vrijeme su svi oni studirali na
visokim nogometnim školama i poznaju materiju iz prve ruke.

jedini koji su zapravo u stvarnom životu možda ikada nogom i šutnuli tu
žogu su x X x i Kruno....

Vidiš, objektivno jest da je Čačić loš trener. Koliko je loš izbornik ne
znam, jer nisam siguran kolika je uloga izbornika osim da galvanizira
igrače, a ako je to glavni faktor, onda je i loš izbornik. Ali, kako si
rekao, Čačić ima dosta fin score, pa možemo zaključiti jednu od dvije
opcije:

a) ako je Čačić zaslužan za poraze, onda je zaslužan i za pobjede, a ako
je tako, score kaže da je više dobar nego loš trener/izbornik

b) ako Čačić nije zaslužan za pobjede, onda nije zaslužan niti za
pobjede, pa je po tome sva odgovornost na igračima

Tako bi to objektivan čovjek postavio, ali pitanje je ima li takvih na
ovoj grupi.

S obzirom da komuniciramo s ograničenom osobom koja smatra da "polarni
dan" na Islandu koji traje do 1 poslije ponoći nema apsolutno nikakvog
utjecaja na igrače, teško da će se ovdje pronaći i zrnce objektivnosti...