Povratak sina razmetnoga

NoXoN

http://www.index.hr/sport/clanak/mamic-mu-je-ocu-prijetio-cupanjem-grkljana-a-on-se-vraca-u-dinamo/975313.aspx

Ajmo sada hipotetsku situaciju.

Radiš u nekoj firmi, jako dobroj i perspektivnoj firmi, u kojoj te šef
navodno psihički i fizički maltretira, prijeti ti smrću i radi svakakve
druge gadosti. Navodno. Odjednom dobiješ ponudu iz neke druge firme, za
neke malo veće novce, ali jasno je da tamo krećeš ispočetka. Ti se,
naravno, polakomiš za novcima i odlaziš iz svoje stare firme, usput
pljujući svojeg bivšeg šefa, tužeći ga i razne druge stvari.

Nakon par godina, tvoja nova firma kuži da nisi baš neki radnik i daje
ti otkaz. Ti si u šoku i ne znaš kuda bi, a jedinu pravu ponudu ima onaj
isti stari šef kojeg si donedavno javno i službeno zvao lopovom i ubojicom.

I što ti napraviš? Pokunjeno se vratiš natrag i zaboraviš sve te
"zločine"....

Što si ti?

Pička od čovjeka?
Smeće licemjerno?

:)

Arraki sa laptopa

> Radiš u nekoj firmi, jako dobroj i perspektivnoj firmi, u kojoj te šef
> navodno psihički i fizički maltretira, prijeti ti smrću i radi svakakve
> druge gadosti. Navodno.

Hahahaha, navodno.

Inače, Tatta je poznat i po proklinjanju za Božić i po "Blažičko jebem
ti mater"

https://www.youtube.com/watch?v=NqmDAn3psGU

Tatićevc si i trolčina, ali virujen da ti je poznat pojam "vjerojatnost".

Da navodno :(

> [...]
> pljujući svojeg bivšeg šefa, tužeći ga i razne druge stvari.
>
> Nakon par godina, tvoja nova firma kuži da nisi baš neki radnik i daje

Zasad stoji.

> [...]
> isti stari šef kojeg si donedavno javno i službeno zvao lopovom i ubojicom.
>
> I što ti napraviš? Pokunjeno se vratiš natrag i zaboraviš sve te

1. Ti ne znaš koje sve ponude dotični ima
2. "Pokunjeno se vratiš natrag". Iako si inžinjer, a ne jezičar, glagol
stavljaš u prošlo svršeno vrijeme, implicirajući da je dotični već
obavija potpis, iako je ovo članak Zvonka AlaĆa sa indexa koji zna
graničit sa SF-om

> Što si ti?
>
> Pička od čovjeka?
> Smeće licemjerno?
>
> :)

Isto ono šta i Fani Horvat. Skužila je da bi živila život koji želi da
morat davat pičke nekome ko će bazdit na kapulicu, janjetinu i vinu da
se prazni u nju kad mu se digne kurac.

E sad, jel bolje da se u nju prazni Kerum sa milijunima bazdeći na vino
od 100 Eura boca, ili XY vulgaris bazdeći na parizer i ožujsku?

Neki kažu pička od čovika, a neki kažu da se to zove bit oportun.

NoXoN

On 7.6.2017. 17:57, Arraki sa laptopa wrote:

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=NqmDAn3psGU
>
> Tatićevc si i trolčina, ali virujen da ti je poznat pojam "vjerojatnost".

Ako se ti naljutiš i ubiješ nekog Srbina, jel to znači kako ćeš svaki
put kada se naljutiš ubiti Srbina? I hoćeš li za svakog mrtvog Srbina
biti automatski optužen?

Ne znam kako se u pravu ovo zove i ne da mi se guglati, ali jasno je što
želim reći...
Koja si ti licemjerčina, to nema nigdje... najjače mi je kako ekipa na
ovoj grupi biva apologet ili krvnik za iste stvari, ovisno o tome kako
njima paše...

Ja sam lijepo pitao jel to pička od čovjeka ili smeće licemjerno, a ti
meni o oportunu... Ma daj molim te... Zamisli, e, čovjek prijeti smrću,
ti to mjesecima provlačiš po novinama, "bježite svi u Nizozemsku od
ubojice i nitkova", i onda nakon par godina svoje vlastito dijete vraćaš
takvom čovjeku?

Ponavljam pitanje, što si ti?

Arraki sa laptopa

> [...]
> ti to mjesecima provlačiš po novinama, "bježite svi u Nizozemsku od
> ubojice i nitkova", i onda nakon par godina svoje vlastito dijete vraćaš

Ja licemjerčina? Mozes mi sve reći, ali to ne. Nisan ti ja ni MP Tonson
i Dragan Markovina.

Za mene je isključenje i drugi žuti šiptarskom mesaru na steroidima zbog
šporke igre u 17 minuti susreta i direktni crveni Šilji jer jer boksa na
18 metara ili Bradariću (u dresu Hajduka) zbog jednog zakašnjelog
starta. Za mene je penal vrijedan izrugivanja i simuliran pad nikice
Jelavica kontra Zadra na juznu branku tamo 2007 ili 2006, ili ovaj sad
arapina u Vinkovcima.

Ja sam ovdi to napisa 323 puta, a napisat cu i 324: ja naslov 2005
slavija nisan, a da sam zna onda sta znam sada, ne bi slavija ni onaj iz
2004.

Ja sam ti lipo napisa, da je to jako slično mentalon sklopu Fani Horvat
koja zna sta dobija time sta pušta da je ona debela pijana vlaška nakaza
jebe.Ako Murić ima želudac ko Fani-pa ko sam ja da mu sudin?

Ja osuđujem postupke, a ne više ljude...

a ti slobodno nastavi kako sam ja licemjeran.slobodno.