kladiona

Dakky

kladjenje grupa je mrtva a tu bi netko mogao znati....

da li ima negdje da se vidi rezultate nogometnih utakmica unazad par
dana ili tjedana ali sa koeficijentima koji su bili...

konkretno me zanima koji je koeficijent bio na TNS-Europa od prekjucer...

hvala

Korny

Dakky

Hvala!! I pretpostavljao sam da je Europa FC underdog bio... ako Rijeka
bude isla na njih bit ce interesantno... razmisljao otic na gostovanje,
ali nadao sam se da ce se igrati u Gibraltaru, ali izgleda da domace
tekme igraju u Faru u Portugalu... To mi nije toliko interesantno koliko
Gibraltar, jer kad cu opet imati sansu vidjet Gibraltar :)