Trolčino stara, evo šta pizdi tata Murić

Arraki sa laptopa

NoXoN

On 8.6.2017. 17:47, Arraki sa laptopa wrote:
> http://www.index.hr/sport/clanak/tata-muric-ne-pricam-s-mamicem-robert-ima-i-druge-opcije/975712.aspx
>

> stvarno, kakav čovik moraš bit?

Znaš što je najgore što jedna pička od čovjeka kakav je Murić Senior (a
vjerojatno i mali mu) mora učiniti?

Pojesti govno... A jede ga... Onako fino... masno... još se puši...

Mali nije mogao u Pescari igrati, a ovaj tu nama sada prodaje priču kako
ima "drugih opcija"? Kojih? Inter Baku? Fc Haka?

Ne trebam čak više niti trolati... Trolaš ti sam sebe s ovakvim
glupostima koje stavljaš tu kao nekakav argument...

Arraki sa laptopa

Trolaš ti sam sebe s ovakvim
> glupostima koje stavljaš tu kao nekakav argument...

ja trolam kao argument, a ti pišeš o tome kako je muric defacto dinamov
igrac i kako su on i ćaća mu izili tattino govno?

mila majko

NoXoN

Ako Murić ne dođe u Dinamo, ja svečano obećajem da napuštam ovu grupu

k4

> Ako Murić ne dođe u Dinamo, ja svečano obećajem da napuštam ovu grupu

A puno nas je tu, ovo će daleko odjeknuti :)
Ja ne bi ni volio da se vrati. Dinamu trebaju dobra krila, ali moraš
otići iz kluba s nekakvim poštovanjem da se možeš vratiti isto tako. Na
stranu "čupanja grkljana" koja su došla kad je već bilo gotovo,
gramzljivi otac je mogao otići bar kao Halilović i Brekalo, ako već nije
imao strpljenja za odlazak ala Modrić.