Spalionica novca

freelancer

Arraki

On 26.3.2017. 21:00, freelancer wrote:
> http://telesport.telegram.hr/analize/spalionica-novca/?utm_source=Midas&utm_medium=Widget&utm_campaign=Razmjena%2Bprometa

sad će ti tattićevci objasnit kako je autor članka u biti srbin koji
navija za Ajduka i da to jednostavno puj-pik ne vridi, jer piše srbin
koji navija za Ajduka.

Darac

To da je srbin koji navija za ajduga je uobicajena stvar jer takvi vam
cine velik dio navijackog korpusa.

Zabavnije je to kaj se radi o dusevnom bolesniku koji je i autor
slijedecih uradaka:

16.08.2014 12:10
"Prijeti li Dinamu slom u nastavku sezone?"

(U nastavku te sezone Dinamo je osvojio dvostruku krunu, prvenstvo bez
poraza sa rekordnih 38 bodova vise od Acinog jajduga)

09.08.2014 09:21
"FANATIČNI 'NAFTAŠI'
Petrolul: insajderska priča koja će jako zabrinuti dinamovce"

(Dinamo je dobio Petrolul u obadvije tekme, ukupno sa 5:2 i usao u
skupine EL)

Ovo zadnje zasluzuje puno vise od naslova, radi se o tekmi Jajdug -
Slaven Belupo(3:0) na Poljudu i pravi je primjer dusevne bolesti tog klauna:

07.03.2014 10:47
"EUFORIJA U SPLITU
Ovo je Hajduk! Bijeli igraju najbolji nogomet u ligi"

- zaista je impresivno kako ga je Hajduk 'izdominirao', kako raste u
nastavku prvenstva i u što se pretvorila ova 'sirotinjska' momčad...

- Dante Stipica djeluje sigurno poput iskusnog rutinera

- Maloča i Milović najbolji su stoperski par lige: pouzdani, uigrani i
koncentrirani

- Od skupine klinaca, anonimusa i 'polovnih' igrača Hajduk je rastao i
izrastao u ozbiljnu momčad. Momčad koja zna što radi.

- Splićani su u fizičkom i taktičkom smislu daleko najuvjerljiviji u ligi.

- Hajduk je jučer protiv Slavena imao 74 posto posjeda lopte; u prvom
poluvremenu čak 81 posto.

- Pogledajte Hajdukove napade

- Pogledajte kako se Tudorovi momci kreću

- Pogledajte kako prednji igrači pritišću

- Hajduk trenutno igra najmoderniji, najbolji nogomet u ligi

– puno je realnije očekivati da Dinamo, koji sada igra katastrofalno
loše i ima sijaset raznih problema, negdje kiksa.

- Nemojmo se lagati – Dinamo je taj koji ovo prvenstvo ima za izgubiti.

Tjedan dana nakon ove maloumne tirade Dinamo je tog istog Slavena u
gostima u Koprivnici pobjedio sa 6:1 a dusevni bolesnik je komentirao to
ovako:

- "Iako su pojedini mediji donijeli priču o 'modrom uraganu' koji je
'poharao' Koprivnicu, igrači i navijači hrvatskog prvaka nemaju zbog
čega biti pretjerano zadovoljni."

:-)

Na kraju tog prvenstva 13/14 Dinamo je, naravno, bio uvjerljivo prvi sa
22 boda vise od jajduga koji "igra najbolji nogomet u ligi"

Dakle sasvim je jasno zakaj tog dusevnog bolesnika ozbiljno shvacaju
jedino pajaci tipa freelancer ili arakki.

Arraki

> Zabavnije je to kaj se radi o dusevnom bolesniku koji je i autor
> slijedecih uradaka:

u dva skrola potrudija si se za slozit finu kompilaciju nekakvih naslova
da bi čovika proglasia duševnim bolesnikom.

Kad si već toliko stručan, jel mi možeš reć o kojoj točno vrsti duševne
bolesti se radi, i od koje duševne bolesti boluju ljudi sa ovog videa

https://www.youtube.com/watch?v=2qi4dhn-0JI

hvala

Darac

NoXoN

On 30.3.2017. 20:40, Arraki wrote:

Arakki, jebiga, moraš priznati da ti je fino argumentima pokazao kako je
autor tog članka zapravo pristrani i neobjektivni kreten... To što ti
dalje ponavljaš svoju mantru, ne mijenja činjenice... ;)

Mislim, obraćam se samo tebi, jer Freelancera u argumentiranooj raspravi
može pobijediti prosječni 7-godišnjak, pa nema smisla :D

Darac

On 31.3.2017. 10:23, NoXoN wrote:

> autor tog članka zapravo pristrani i neobjektivni kreten...

Ma sigurno nije, pa:

Arraki

> Arakki, jebiga, moraš priznati da ti je fino argumentima pokazao kako je
> autor tog članka zapravo pristrani i neobjektivni kreten...

pristran je naravno, ali za razliku od LesiĆkog and co (i cile Hamze
grupe npr) zna posrat Hajduka-igrače, upravu, pa čal i Torcidu.

Shodno tome, čovik je novinar na n-tu (di n tezi u +beskonačno) u
poredbi sa Lesičkim i drugim uvlakačima Tatti u analni otvor.

Kad Huliga napiše da je Hajduk utržija 15 000 000 od Vlašića, a u biti
je utržija 7 puta manje...

hint: pogledaj sta su Tattini novinari pisali o transferima Halila,
Čopa, pa pogledaj samo sta su pisali o crncu kojeg je potira kineski
drugoligaš. I stavi to u isti koš sa Huligom. Ma daj nemoj me jebat...

To što ti
> dalje ponavljaš svoju mantru, ne mijenja činjenice... ;)

Ne ponavljam. Pita sam ga, kad je već toliko stručan, da mi kaze od koje
bolesti Huliga boluje, i da li slučajno zna od kojeg psihičkog
poremećaja boluju ovi šta slave naslov na stadionu skupa sa još 199
istomišljenika.

Kao šta vidiš, još uvik čekam odgovor našeg liječnika.