Rečka zvezda sjala samo jednu večer....

NoXoN

Očekivao sam da će barem malo duže trajati, a kad ono corak....

Olympiakos neće proći niti da da trče na trepavicama, tako da ostaje
Europska Liga i borba za 3. mjesto u HNL....

Oh, how the mighty have fallen... (Freelancer, ako trebaš prijevod
ovoga, javi ;))

Mach5

12.8.2017. u 14:01, NoXoN je napisao/la:
> Očekivao sam da će barem malo duže trajati, a kad ono corak....

Hihihihihih.... :)

> Olympiakos neće proći niti da da trče na trepavicama, tako da ostaje
> Europska Liga i borba za 3. mjesto u HNL....
>
> Oh, how the mighty have fallen... (Freelancer, ako trebaš prijevod
> ovoga, javi ;))

Zec je jos u sumi, Noksone. Kad je Tatta rekao "ovo ste gledali sad i
nikad vise", zapravo je htio reci "ovo sam gledao sad i nikad vise"...

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.