MISKO I MATJAZ, HVALA VAM!

Mach5

NoXoN

On 22.5.2017. 1:03, Mach5 wrote:
> <3

Moj junak i jedan uistinu prekrasan i velik čovjek te neosporivi
humanist, Zdravko Mamić, je to rekao najbolje:

http://nogometne-vijesti.hr/hrvatski-nogomet/veliki-gospodin-porazu-pogledajte-zdravko-mamic-lijepo-cestitao-rijeci-naslovu-prvaka-hrvatske/

Arraki

> Moj junak i jedan uistinu prekrasan i velik čovjek te neosporivi
> humanist, Zdravko Mamić, je to rekao najbolje:

> [...]

Zdravko je izjavio i to da mu je Bog osobno rekao da proda Metea
Kovačića-a znaš kako se kaže za odnos s Bogom:

kad čovik priča s Bogom, to je molitva.

Kad Bog priča čoviku, onda je to najčešće šizofrenija.

Mach5

22.5.2017. u 14:50, Arraki je napisao/la:

> Kad Bog priča čoviku, onda je to najčešće šizofrenija.

Ili alkoholizam. Sjecam se frajera koji je svojevremeno u alkoholnom
deliriju krenuo radit veliku barku od dasaka da na nju trpa zivotinje...

A tek ono kad si random kurva umisli da je Marija Magdalena:
http://www.24sata.hr/show/simona-slavi-prvu-godisnjicu-braka-bog-me-kroz-muza-ljubi-525461

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Arraki

> A tek ono kad si random kurva umisli da je Marija Magdalena:
> http://www.24sata.hr/show/simona-slavi-prvu-godisnjicu-braka-bog-me-kroz-muza-ljubi-525461

Kakva bila za bila, za Keruma je oličenje poštenja i nelicemjerstva. Kod
nje mi smeta to busanje u prsa Isusom i pametovanje kako triba živit
vjeru, ali ona se javno pokajala. AKo se pokajala javno, pretpostavljam
da se pokajala i osobno, i da zivi recimo to moralnije.
S tim da je to ne čini manjom sta bi ti rekao random kurvom.

Kerum je osta duzan 1 700 000 000 kuna sta drzavi sta malom coviku,
poljoprivredniku i mesaru i mestru od struje ili vode, i opet uzima Boga
u usta i govori tj. svjesno laže kako on nije nikome nista duzan i da
Bog sve vidi sve čuje.

A to pogano vlaško govno će Mu podnit račun, prije ili kasnije.

A ako ćemo se već doticat tih nekih stvari, šta reći na don Stojića i
"šaku jada" i kontekst teog njevog facebook posta u ovom pasusu Riječi
Božje:

Čuli ste da je rečeno:' Ljubi svoga bližnjega i mrzi svoga
neprijatelja!' A ja vam kažem: Ljubite neprijatelje svoje,
blagosivljajte one koji vas kunu, činite dobro onima koji na vas mrze, i
molite se Bogu za one koji vas gone."( Karađić i engl. Biblija) ( Mat.5:
43-45).

Pametnom dosta.

Mach5

On 23.5.2017. 21:24, Arraki wrote:

> A ako ćemo se već doticat tih nekih stvari, šta reći na don Stojića

Nista. Takve njuske nisu zasluzile nikakvu pozornost.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki sa laptopa

On 23.5.2017. 22:23, Mach5 wrote:

> Nista. Takve njuske nisu zasluzile nikakvu pozornost.

popala maca jezik na članak 10 Ustava RH?

Mach5

24.5.2017. u 8:10, Arraki sa laptopa je napisao/la:

> popala maca jezik na članak 10 Ustava RH?

Presude i odluke europskih pravnih institucija > Ustav RH

Arraki

On 24.5.2017. 8:32, Mach5 wrote:

> Presude i odluke europskih pravnih institucija > Ustav RH

nažalost, ali ovdi nije riječ o pokušaju legaliziranja za dom
spremni-ovdi je riječ o tome da imas legalno pravno uporiste platit
Širokom kaznu.

Kad već naša vlada nema muda za neke druge oblike političkog pritiska i
na vehabiju u Sarajevu i na banjalučkog satrapa.

Mach5

24.5.2017. u 19:21, Arraki je napisao/la:

> nažalost,

Sori sto vadim iz konteksta, ali osobno puno vise imam vjere u europske
pravne institucije, nego u domace ustavotvorce.

Iako je nas ustav jos i mila majka u odnosu na neke iz zemalja
predvodnica tzv. "slobodnog svijeta". Nekima je nosenje oruzja ustavom
zajamceno gradjansko pravo, recimo. I onda se cude sto imaju toliku
stopu ubojstava iz vatrenog oruzja po glavi stanovnika.

Arraki

On 25.5.2017. 9:38, Mach5 wrote:

> Sori sto vadim iz konteksta, ali osobno puno vise imam vjere u europske
> pravne institucije, nego u domace ustavotvorce.

join the club :)

> [...]
> zajamceno gradjansko pravo, recimo. I onda se cude sto imaju toliku
> stopu ubojstava iz vatrenog oruzja po glavi stanovnika.

Ako misliš na SAD, to šta se bore rukama i nogama za nosenje oruzja je
jedna vrsta borbe da ih se ne uskopi, kao sta je politička korektnost
ubila nas u Europi. Oružje je dio njihove parstogodišnje kulture. Oružje
samo po sebi nije problem, pogledaj Izrael ili bilo kojeg pričuvnika
vojske Švicarske koji doma u sefu ima ovo

https://en.wikipedia.org/wiki/SIG_SG_550

Jebiga, ko je nama u Europi kriv šta smo savili kičmu i pušimo kurac
raznoraznim nevladinim organizacijama koje se bave humanim (!) odnosom
prema životinjama ili no borders-just people šemama...al doće i tome kraj.

Mach5

25.5.2017. u 13:34, Arraki je napisao/la:

> Oružje je dio njihove parstogodišnje kulture.

A jebi ga, ako cemo tako, onda bi i dvoboji trebali jos uvijek bit
legalni. Ja tebi povrijdeim cast, ti trazis zadovoljstinu, ubijemo jedan
drugoga i sve pet. Civilizirano u picku materinu. E vidis, to ustavno
pravo nosenja oruzja ti je relikt iz vremena kad je ovo kod njih bilo
normalno.

> Oružje
> samo po sebi nije problem, pogledaj Izrael ili bilo kojeg pričuvnika
> vojske Švicarske koji doma u sefu ima ovo
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/SIG_SG_550

Nemam nista previse protiv posjedovanja vatrenog oruzja za samoobranu,
ali imam protiv nekontrolirane dostupnosti vatrenog oruzja svakome, bez
obzira na psihicko zdravlje itd.

Kao sto si rekao, oruzje samo po sebi nije problem. Oruzje u rukama
(potencijanog) ubojice je problem.