javili se... ;->>>>>>>>>>>>

Gyz

https://www.vecernji.hr/sport/torcida-se-oglasila-evo-sto-je-porucila-nakon-vrije-anja-janice-kostelic-1176056

zanimljiv je jedan komentar:
verakruz:

Hajduk je bio moj klub, navijao sam za njega iz sveg srca. Od prekjučer, za
mene ne postoji više dok ga vodi nekakva orjunaško-udbaška skupina nazvana
"Naš Hajduk". E to više nije moj Hajduk. A ta tkzv. Torcida se pos.rala na
sve što je godinama značila. Skup huligančića, mahom drogeraša i zavedenih
golobradih dječačića, kojima su isprali mozak i najveće dostignuće im je
postalo paljenje bengalki i bacanje istih na teren, pljuvanje po
reprezentaciji , vrijeđanje svakoga tko ne misli kao onii uništavanje
automobila. Zbogom takvom Hajduku!

eto i navijači hajduka, konačno shvatili
;->>

jedino arrakiiriii još ne shvaća...

;-D

NoXoN

Arakki ne shvaća mnogo toga, uključujući i to da je Janica Kostelić
ružna... ali ajde, nije izgubljen slučaj kao rečki dečko u ovdje, pa
kuži da bi svakog normalnog, zdravog i stabilnog čovjeka trebao boliti
kurac za Janicu Kostelić i njezine medalje u brzom spuštanju niz planinu

Mach5

On 12.6.2017. 16:39, NoXoN wrote:
> nije izgubljen slučaj kao rečki dečko u ovdje

Govorimo o bratu freelanceru, nadam se.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki sa laptopa

> Arakki ne shvaća mnogo toga, uključujući i to da je Janica Kostelić
> ružna...

a ti ne svaćaš da se index "jeba bi te" ne miri crtama lica.

između ostalog.

NoXoN

Pa jebemu mater čovječe pa treba imati neke kriterije!

Kako te ružna žena uopće privuće da ju jebeš da saznaš dal se jebe dobro
ili loše?!

Arraki sa laptopa

> Pa jebemu mater čovječe pa treba imati neke kriterije!

slažem se. znam neke kojima je nadimak bija "škovacera"

> Kako te ružna žena uopće privuće da ju jebeš da saznaš dal se jebe dobro
> ili loše?!

NE mogu sad.

ja u kupe, ti u špade

Arraki

> Kako te ružna žena uopće privuće da ju jebeš da saznaš dal se jebe dobro
> ili loše?!

većom količinom vina ili viskija od preporučene.

mislija sam se dosta sta bi ti napisa, ali ovo je nekakav entry level.

Druga varijabla bi bila koliko dugo nisi vidija pičke.