Dupla kruna

BBB

Èestitam Rijeci na duploj kruni i nije mi žao jer znam da nama u ZG te
kante više ne predstavljaju ništa. Veæ smo oguglali na to a kako se
osvajalo (slabi protivnici + suci) nije uopæe bilo zanimljivo. No meni
je prelilo èašu srama Soudanijeva kazna pa ukidanje kazne prije
utakmice s Hajdukom, koju su btw glatko izgubili. A o voðenju kluba od
on0g polulika Zdravka i ovog jadnog Bugarina kojeg brani ko Plenki
MAriæa je dokaz da tu nitko ne zna drugo do inatiti se. Nadam se da æe
konaèno Uskok pronaæi dovoljno dokaza da ovog trubadura strpa na dugo
u zatvor i da se klub potpuno raspadne i svi iz njega odu i možda
nakon katarze da se skupi jedan pošteni domaæi klub, može i druga
liga, treæa, nebitno, ali da se izvjetri smrad koji je ušao u svaki
kutak stadiona na Maksimiru. Ovakav Dinamo s ovakvim vodstvom je ruglo
grada u svakom smislu. Jedino što je dobro je to što i takav klub
navijaèe Hajduka i dalje totalno razvaljuje da luduju, kad ne mogu
shvatiti da je to jedna velika bedastoæa.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Mach5

Darac

On 3.6.2017. 0:28, BBB wrote:
Čestitam, gluplji si od d-a, arakija, frilencera i onog drugog riječkog
dripca zajedno.

Mach5

On 3.6.2017. 17:56, Darac wrote:

> Čestitam, gluplji si od d-a, arakija, frilencera i onog drugog riječkog
> dripca zajedno.

Taticevac, napusi mi se rijecke kurcine.

Taticevci zadnjih dana uzivaju u okusu rijeckih kurcina.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki sa laptopa

> Taticevac, napusi mi se rijecke kurcine.
>
> Taticevci zadnjih dana uzivaju u okusu rijeckih kurcina.

opet pederluk.

Fascinantna je opsesija velikoj broja diskutanata na ovoj grupi uvredama
na bazi seksa: pušenje kurca ,svršavanja po licu, drkanja i slično.

Mach5

On 4.6.2017. 9:31, Arraki sa laptopa wrote:

> Fascinantna je opsesija velikoj broja diskutanata na ovoj grupi uvredama
> na bazi seksa: pušenje kurca ,svršavanja po licu, drkanja i slično.

Prika, seksualne konotacije u kontekstu ponizavanja su stare koliko i
ljudska vrsta.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki sa laptopa

On 4.6.2017. 12:23, Mach5 wrote:

> Prika, seksualne konotacije u kontekstu ponizavanja su stare koliko i
> ljudska vrsta.

Ist rukama (umisto priborom) je isto staro koliko i ljudskki rod. Pišat
i srat sa prozora također, a to u Afganistanu rade i dan danas. Ljudi u
Sudanu vrše nuždu nasrid ulice, ka i ćaća mu, i dida mu, i pradida mu...

Rečenice tipa "XY ti se istresao po licu u zadnjem postu" i sl. su mi
srednjoškolska razina vrijeđanja.

Ruku na srce, od likova poput Darca-lašca i ne očekujem više, to su
moralne i intelektualne nakaze, ili prištavi 15-godišnjak koji je ko zna
kako otkrija preppotopni internet servis.

Ti, xxx/BBB ili Noxon sigurno ne upadate u taj rang, pa se malo
iznenadim, a ima bit da sam se naucija na citanje moderiranih
foruma/hrvatski nogomet u kojem se takvi postovi brisu pa mi je sad to
malo kao čudno...

Mach5

On 4.6.2017. 16:49, Arraki sa laptopa wrote:

> [...]
> iznenadim, a ima bit da sam se naucija na citanje moderiranih
> foruma/hrvatski nogomet u kojem se takvi postovi brisu pa mi je sad to

Highschool-level uvrede su ti jedini jezik kojeg Taticevci razumiju.
Slaboumna je to bagra, ali svejedno godi prcnut ih tu i tamo.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg