3 i po sata jučer čeka pretplatu

Arraki sa laptopa

Gužva koju ja jos nisan vidija, a pamtim Mallorcu, Romu i Deportiva kao
velike guzve za koje se tribalo nacekat da bi kupija karte.

Danas nastavak, s tim da se ekipa organizirala i podilila brojeve do 10
ujutro, tako da će za 4 dana otić kapacitet Dugopolja, ali na jedan
normalan i sigurno civiliziraniji način nego ono jučer.

Zamislite kako su izgledali nacistički vlakovi sa Židovima. Eto tako.

Čovik na čoviku, na suncu koje jebeno prži.

Isplatilo se.

NoXoN

ne bi 3 i pol sata na vrućini čekao kamion zlata, a kamoli kupiti
karte... ko fol, nestat će...

toliko godina u guzici imaš, a ovo te veseli... :D

Arraki sa laptopa

Di sam ja napisa da sam se veselija tolikom redu, tolikom čekanju i
dehidraciji?

Jebote

Darac

On 21.6.2017. 17:48, NoXoN wrote:

> ne bi 3 i pol sata na vrućini čekao kamion zlata, a kamoli kupiti
> karte... ko fol, nestat će...

Jedino navijači seoskih klubova moraju čekati na vrućini za karte i
pretplate. Uređeni klubovi karte i pretplate već odavno prodaju i putem
interneta.