gledaj i pati...

Arraki sa laptopa

http://slobodnadalmacija.hr/sport/hajduk/clanak/id/491694/nas-hajduk-uz-nezaboravni-video-poziva-navijace-na-rivu

Za sve tattićevce ovog svita. Ko zna, možda ćete vas tridesetak uspit
ovako nešto napravit kad Tattu oslobode ovog falšeg suđenja, tamo negdi
2021.

Darac

On 14.6.2017. 21:26, Arraki sa laptopa wrote:

> tamo negdi
> 2021.

Koliko cete naslova do tada osvojiti? Jel dimnjacar skroman kao onaj
sakupljac sekundarnih sirovina ("tri prvenstva i dva kupa u pet godina")
ili je ambiciozniji?

Ali kog uopce briga dok lovica za navijanje(klupski novac od klupskih
clanarina) uredno sjeda na racun krezubih volontera.

Arraki sa laptopa

> Koliko cete naslova do tada osvojiti?

Ne znam. Ali ono šta sigurno znam je da ću ja imat osjećaj da pratim i
navijam za nogometni klub, skupa sa još prosječno cca 10 000 ljudi na
utakmici.

Ti, s druge strane, navijaš za Tattin takujin (novčanik) pljeskajući
golu arapina iz zaleđda od metra žviždući bojsima skupa sa b67,fajdom,
noxonom i ostalom tridesetoricom tattićevaca sa istoka maksmira.

jesi se ikad zapita kako to da Tattine titule slavi jako mali broj ljudi?

> Ali kog uopce briga dok lovica za navijanje(klupski novac od klupskih
> clanarina) uredno sjeda na racun krezubih volontera.

Kakvi argumenti, kakvi dokazi...jel ti to rekao Tatta ili?