Ono kad...

Mach5

...serviser televizora... Da...

Dajte Hrvatsku Nenadu Gračanu i evo nas u Rusiji u borbi za medalje.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

k4

On 06/12/2017 11:33 AM, Mach5 wrote:
> ...serviser televizora... Da...
>
> Dajte Hrvatsku Nenadu Gračanu i evo nas u Rusiji u borbi za medalje.

Nenad Gračan, velika razlika. Ne znam da li Gračan još zabranjuje
igračima da prođu centar? Serviser televizora ima prednosti, ali i mane,
koje drugi nisu imali. Na kraju će mu suditi rezultat, kao što je sudio
drugima. Razlika u odnosu na ostale je i što bi znao popraviti stariji
televizor, ali to je velika sramota jer su naši selektori inače bili
nuklearni fizičari.

Mach5

12.6.2017. u 12:47, k4 je napisao/la:
> Razlika u odnosu na ostale je i što bi znao popraviti stariji televizor,
> ali to je velika sramota jer su naši selektori inače bili nuklearni
> fizičari.

Trenerske reference servisera televizora tek su nesto impresivnije od
onih kakve je Niko brata mu Roberta imao onomad kad je instaliran na
prijestolje selektora.

Niko je u medjuvremenu i naucio neki klinac o vodjenju ekipe, a serviser
televizora nek ode malo na kaljenje, pa nek se onda vrati.

U medjuvrmemenu, mislim da Neno Gracan zasluzuje priliku. Ako ne on,
onda Zuti Delija.

k4

> U medjuvrmemenu, mislim da Neno Gracan zasluzuje priliku. Ako ne on,
> onda Zuti Delija.

A ne znam bogami, osim iz Rijeke sjećam ga se još iz Kamen Ingrada i
Dinama, pa nije mi ostao baš u najboljem sjećanju. Žuti Delija nam kažu
ode iz Azerbejdžana u Tursku, ali ajde, mogli bi probati s njim. Neću
sad kako zapravo mislim da bi Zoki bio dobar jer ćete me objesiti. Nego
šta kažeš da imamo više selektora, kao konzilij što je Juga imala
svojevremeno: recimo Lončarević - Vulić - Jurčić - Mršić? Pa ako ovo
nije za svjetsko zlato... :)

Satir

12.6.2017. u 13:43, Mach5 je napisao/la:

> [...]
> televizora nek ode malo na kaljenje, pa nek se onda vrati.
>
> U medjuvrmemenu, mislim da Neno Gracan zasluzuje priliku. Ako ne on,

Imamo Delije, a imamo i wannabe Delije:

https://www.dropbox.com/s/h844j3lw84y0atk/8461.cigan.jpg-550x0.jpg?dl=0

--
odano se uvijek vracam ja
tebi, grade pokraj Bosuta

---
http://www.avg.com

Arraki sa laptopa

> Imamo Delije, a imamo i wannabe Delije:
>
> https://www.dropbox.com/s/h844j3lw84y0atk/8461.cigan.jpg-550x0.jpg?dl=0

e kako si mi uljepša dan.

svaka čast

k4

> Imamo Delije, a imamo i wannabe Delije:
>
> https://www.dropbox.com/s/h844j3lw84y0atk/8461.cigan.jpg-550x0.jpg?dl=0

Dropbox, proklet bio na Božić 2010!
"Neobična fudbalska želja" :)

NoXoN

Hahahahhaha, bravo Satir

Mach5

12.6.2017. u 22:01, Satir je napisao/la:

> Imamo Delije, a imamo i wannabe Delije:
>
> https://www.dropbox.com/s/h844j3lw84y0atk/8461.cigan.jpg-550x0.jpg?dl=0

Htio u Zvezdu, al se morao zadovoljit s "next bez thing" i potpisao za
Hajduk.